Kαλή όρεξη...και τα μυαλα στα καγκελα

Ξεκίνησε από itom32, Οκτωβρίου 10, 2010, 01:57:45 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Eστειλα και στον Μoriaki Man μηνυμα οτι ψαχνω για αυτα τα καγκελα μου φενονται πιο στυλατα σε σχεση με τα αλλα σε σχημα Π.Αφου με ξεσκονησε για να μαθει τον ακριβη κωδικο του μοντελου CB που εχω,μου ειπε οτι θα το κοιταξει και θα μου πει:

snipereps

και γω τετοια θελω.... ριξε σημα αν σου πει τι παιζει και αν ειναι τα περνουμε και μαζι... μαυρο εννοειται ετσι; οχι νικελ... ;) :D

point zero

Εγω θελω Νικελλλλλλλ ....:-)
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

klab

Άμα βρεθούν και σε καλή τιμή τα αλλάζω και εγώ τα δικά μου κάγκελα.

itom32

Βρεθηκαν αλλα απο καλη τιμη klab,αστο.Εχουμε και λεμε,ο Moriaki Man μου ειπε οτι θα ρωτησει αν υπαρχει στοκ στην Honda Ιαπωνιας και στα δυο χρωματα μαυρο και νικελ(υπαρχουν αλλα δεν ηταν σιγουρος αν υπαρχουν και στα δυο χρωματα).Η τιμη με economy airmail ειναι 174,70ευρω.(13650γιεν+6150γιεν ταχυδρομικα).Μιλαμε για μαμα Honda part.
Yπαρχει και μια ακομη εταιρια ονοματι Kijima που βγαζει ιδια καγκελα σε νικελ και μαυρο,τιμες 191,03ευρω(15500γιεν+6150γιεν ταχυδρομικα)...και τα μυαλα στα καγκελα.

johnnybe

Βάλε και κάνα 10ευρω τελωνείο. Αυτό το παλικάρι θα μας σώσει!
Νομίζω ότι αυτό το κάγκελο ε σημειών είναι must. Προστατεύει όλο το μοτερ:
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQXzgMDyzK8cxa2_8aEPrWi_577BvxQ0SH38uVdJqUUa7hmLXVSUQ

Αχ και να το βρίσκαμε αυτό!!!

Επίσης κάπου είχε πάρει το μάτι μου ένα άλλο πονηρό προστατευτικό-κάγκελο για την ουρά. Αντικαθιστούσε τις λαβές του συνεπιβάτη στο PB-1, έβγαινε λίγο παραέξω και σε μήκος έφτανε (και βίδωνε) στη βάση της πίσω ανάρτησης. Προστάτευε την ουρά άμα έπεφτε κάτω η μηχανή. Κάπου το είχε πάρει το μάτι μου πιο παλιά στο yahoo.japan αλλα τώρα δεν το βρίσκω.

itom32

Παιδια ναι ειναι ακριβα,αλλα ειδα αυτη την φωτο  :abeye-popping: και αφου επαθα αυτο αρχισα να μην αισθανομαι σιγουρια με τα μανιταρια μου:

Δεν ξερω απο που θα κοψω αλλα εγω θα παραγγειλω μαυρα.Το καημενο το CB τι επαθεεε...Και δεν τον εσωσαν ουτε οι τετραπιστονες NISSIN...Γκλουπππ!!!

johnnybe

Σκ@τ@, τα μανιτάρια δεν κάνουν δουλεία!
Τις προάλλες ήρθε ένα Z1000 στο συνεργείο του θειού μου...το μανιτάρι φαγωμένο από την επαφή με την άσφαλτο και το πλαίσιο στραβό εκέι που βίδώνει το μανιτάρι
απαπα μακριά από εμάς

itom32

Aπλα τα μανιταρια ειναι για προστασια απο στατικο πεσιμο ή για πεσιμο με πολυ χαμηλη ταχυτητα,σε καλο μας,φτου,φτου,φτου...μακρυα μας.

Atanassio

Με την τούμπα που είχα φάει με το cb  που ήταν σε γενικές γραμμές γερή αλλά με λίγα χλμ (πάνω στην αλλαγή από σπασμένη 1η σε 2η πόσα χλμ/ω είναι?) είχα μόνο κάτι ψιλογρατζουνιες στο συγκεκριμένο καπάκι (αριστερά είχα πέσει κι εγώ).
Η γνώμη μου είναι πως σε μια βαρβάτη πτώση σαν αυτή της φωτογραφίας αυτό που σε ενδιαφέρι περισσότερο (πέρα από το να μην πάθεις εσύ ζημιά) είναι να έχει η μηχανή την όσο το δυνατόν μικρότερη ζημιά.  Με τα κάγκελα σίγουρα δεν θα φας το καπάκι του κινητήρα αλλά μήπως θα καταστρέψεις το πλαίσιο? Μήπως είναι προτιμότερο να αλλάξεις ένα καπάκι παρά το πλαίσιο?  Όλα αυτά βέβαια με την προυπόθεση ότι με τα μανιτάρια η ζημιά στο πλαίσιο θα είναι μικρότερη από ότι με τα κάγκελα.  Τι λέτε?

itom32

Θαναση το καλητερο ειναι οπωσδηποτε να μην πεσει και να μην συρθει κανεις.Αλλα αν γινει,τουλαχιστον η Honda προτηνει καγκελα και οχι μανιταρια.Δεν ξερω ποσο θεωρια ειναι ολα αυτα,και κατα ποσο τα προτηνει η Honda μετα πχ απο καποια τεστ σε στυλ crash test.Παντως θεωρητικα το μανιταρι πιανει σε ενα σημειο,τα καγκελα σε τρεια σημεια.Τωρα παντα θεωρητικα λεμε,τα φορτια λογικα πρεπει να μοιραζονται σε αυτα τα τρεια σημεια.Στο μανιταρι πανε σε ενα σημειο. :-\

Atanassio

Αν τα προτείνει η Honda έχει στάνταρ περισσότερο δίκιο από εμένα κι από εσένα.
Αλλά μήπως όταν το πρότεινε η Honda δεν υπήρχαν ακόμα τα μανιτάρια?
Η φωτό από που είναι?  Μήπως να έκανες μια συζήτηση για το αν έπαθε κάτι το πλαίσιο με αυτόν που την ανάρτησε?

itom32

Να παραθεσω το mail του Moriaki,oχι νομιζω και καγκελα και μανιταρια γιναν της μοδας με τα vtec.
Hi John,
I think the photo you attached shows the original Honda bars that where available at the time:
http://www.honda.co.jp/ACCESS/motorcycles/CB400SF/engineguard/index.html
I will ask the factory if they have any stock of them either in Chrome or Black enamel for your bike.
A company called Kijima also make a very similar looking set (attached photo) and are 15,500 Yen + shipping
Sorry but I can't quote shipping as I have never sent a set before but as a guide if we said the box weighed 3.5Kgs here is what it may cost:
     Rates    Number of delivery days
EMS(Express Mail Service)
* Regarding EMS
 * Traceable
  7,000yen
Surface Mail    International parcel 3,450 yen
   -
Airmail    International parcel 7,600 yen
   -
Economy Airmail(SAL)    International parcel 6,150 yen
   -
All services come with tracking and to your door.

Cheers,

Drew.
Oσο γι'αυτον που αναρτησε την φωτο να τι λεει: http://www.netrider.net.au/forums/showthread.php?p=1996667

Atanassio

Παράθεση από: itom32 στις Φεβρουαρίου 17, 2011, 07:52:16 ΜΜ
...oχι νομιζω και καγκελα και μανιταρια γιναν της μοδας με τα vtec.

Τα κάγκελα υπήρχαν από την εποχή του pb1 σίγουρα.

Σχετικά με το φόρουμ δεν λέει τίποτα σχετικό από όσο μπόρεσα να διαβάσω... Τεσπα.

itom32

Ναι ξερω,υπηρχαν τα αλλα σε σχημα π τα οποια τα εχουν αρκετα παιδια εδω,klab,desmond,Anestis, απλα αυτα που εψαχνα αρχισαν να φοριουνται απο το 1999 και μετα.
Αυτος στο φορουμ δεν αναφερει κατι για ζημια στο πλαισιο,αλλα ο johnnybe αναφερει για αλλο μοντελο...ισως με μαπα σασι  >:D αστα να πανε παλιο ιστοριες... :-\
Λεω να ρωτησω ετσι για πλακα και σε εναν αντιπροσωπο Honda εδω,αν τα εχουν και ποσο.