Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα

Ξεκίνησε από itom32, Αυγούστου 17, 2010, 11:37:59 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Ευχαριστω Γιωργο,ΚΛητο και Βαγγελη.Ναι διαχεει τον αερα καλητερα,τον πεταει στο κρανος.Απο σωμα γλυτωνεις αρκετο πραμα.

xorhe


ammo77

Παράθεση από: itom32 στις Μάρτιος 31, 2011, 08:56:40 ΜΜ
Μετα απο ενα γρηγορο ταξιδι την περασμενη εβδομαδα στα Πιερια διαπιστωσα οτι χρειαζομαι καλητερη διαχυση του αερα.Βρηκα αυτο το μεγαλητερο ζελατινακι και μαλλον θα το παρω Τι λετε:
Y.Γ:Μετα απο προτροπη του desmont και του ammo 77 ελενξα την πιεση του εμπρος ελαστικου και ημουν χαμηλα γι'αυτο ειχα βαρυ τιμονι.Mε το που ανεβασα 2,20 η κατασταση βελτιωθηκε 100%.Πριν ημουν στο 1,90. :-\

Καλά ρε τόσα χρόνια οδηγάς μηχανή και έχεις να δείς την πίεση του εμπρός ελαστικού σου κάτι χρόνια! 1.9 bar βάζουν τα εντούρο όχι τα δικά μας :goodboy:
Λίγες μέρες έχω να φανώ και έχουν γίνει πράγματα και θάματα!
Και με γειες για την καινούρια σου ζελατίνα!!!

souperdooper

Καλα αυτο το σιτε τα σπαει.. Σχεδον οτι εψαχνα τοσους μηνες σε αγγλικα σιτες ειναι εδω!!  ;D

Λοιπον εγψ ζαχαρωνα πολυ το CB1300. Ειναι μηχανη φετιχ!

αλλα επειδη ειναι σουπερ βαρια και γρηγορη και πανακριβη και και και.. πηρα το CB400 που ειναι σχεδον το ιδιο στυλ.

Η ουρα του ομως με χαλαει πολυ. Να μπαινει αραγε η ουρα και το φως απο το 1300 στα δικα μας χωρις αλλαγη στο υποπλαισιο?



"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

itom32

Το συμπερασμα μετα την μετατροπη ουρας που εκανα,καθως και το ψαξιμο που εγινε πριν,ειναι οτι απο το 2000 και μετα,με τα vtec εχουν αλλαξει τα υποπλαισια και οι σπορ ουρες των vtec specIII oπως και του 1300 δεν ταιριαζουν στο δικο μας.
Με την προσθηκη σελας version s ή με μετατροπη της δικιας σου και με τα λαμακια που αναφερω στην αρχη του τοπικ μπορεις ανετα να βαλεις ουρα version s του 1999 αυτην που φοραει το s με τα bremo.Στο ebay Αγγλιας εχω δει δυο,τρεις γυρω στις 50.00λιρες.Απο εκει και μετα αν σου αρεσε του vtec spec I/II οπως την εκανα,ψαξιμο στην Ασιατικη αγορα,Tαυλανδη,Ταιβαν,Σινγκαπουρη και καλη υπομονη.

souperdooper

Παράθεση από: itom32 στις Μαΐου 06, 2011, 08:13:50 ΜΜ
Το συμπερασμα μετα την μετατροπη ουρας που εκανα,καθως και το ψαξιμο που εγινε πριν,ειναι οτι απο το 2000 και μετα,με τα vtec εχουν αλλαξει τα υποπλαισια και οι σπορ ουρες των vtec specIII oπως και του 1300 δεν ταιριαζουν στο δικο μας.
Με την προσθηκη σελας version s ή με μετατροπη της δικιας σου και με τα λαμακια που αναφερω στην αρχη του τοπικ μπορεις ανετα να βαλεις ουρα version s του 1999 αυτην που φοραει το s με τα bremo.Στο ebay Αγγλιας εχω δει δυο,τρεις γυρω στις 50.00λιρες.Απο εκει και μετα αν σου αρεσε του vtec spec I/II οπως την εκανα,ψαξιμο στην Ασιατικη αγορα,Tαυλανδη,Ταιβαν,Σινγκαπουρη και καλη υπομονη.

Ελα ομως που η μονη ουρα που μου κανει κλικ ειναι του 1300.. ειναι και αυτο πισω το φαναρι της σκετη κολαση!

http://www.hondacb1300.net/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=10017&pid=87#top_display_media

Σε φαση που θα χω τελειωσει με αλλες προτεραιοτητες στη μηχανη θα το κοιταξω παντως.
Αμα βρω στον ιμπεη κανα υποπλαισιο απο καμια τρακαρισμενη σε καλη τιμη θα θελα να το επιχειρησω.
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

itom32

Κοιτα,αυτη ειναι η oυρα του CB400 superfour hyper vtec specIII.

Aν διαβασεις καπου στην μεση του τοπικ νομιζα οτι αν αλλαζα το undercowl θα ταιριαζα την νεα ουρα.Μου εφυγαν τζαμπα 180 ευρα,διοτι δεν χωρουσε να μπει κατω απο το υποπλαισιο του version r μου.Το vtec εχει φαρδητερο υποπλαισιο,με αλλη κληση(γυρω στους δυο ποντους πιο ανασηκωμενο για πιο επιθετικο λουκ και πιστευω για γεωμετρικη βελτιωση σε θεμματα κατανομης βαρους).
Τωρα και να βρεις υποπλαισιο τι θα το κανης?Θα κοψεις το δικο σου και θα κολλησεις του 1300?Νομιζω ειναι μεγαλο ρισκο να μπεις σε θεματα γεωμετριας,σταθεροτητας με λιγα λογια να κανης ζημια που μπορει να μην επανορθωνεται.Νoμιζω οτι η μυτερη ουρα του version s μαζι με την ισια σελλα του που δεν κανει κουρμπες ειναι η πιο ανεξοδη,εφικτη μετατροπη χωρις να χαλασεις κατι απο τα εξαρτηματα του pb1 σου.Κρατας την παλια ουρα και σελλα και οποτε θες τα ξαναβαζεις πανω.

souperdooper

Η φωτο του ν τεκ τα σπαει! Ειναι σα γατα στις καψες της..  ;D Και η απο κατω μια χαρα ειναι αλλα το μπροστινο φτερο ειναι σκετη παραφωνια..

Οσο για την ουρα του S. Ειναι αυτη στη κατω φωτο? ειναι 100% ομορφοτερη απο τη κανονικη αλλα σα του ν τεκ δεν ειναι.
Οπως λες ομως δε ξερω κατα ποσο ψηνομαι να μπω στη διαδικασια να κοβω και να κολλαω υποπλαισια.
Για τη γεωμετρια απο την αλλη δε νομιζω να τιθεται θεμα.
Τα βασικα στη γεωμετρια ειναι η κλιση του τιμονιου (ιχνος), το κεντρο βαρους, και η στοιβαροτητα του σκελετου. Αν αλλαζει καπου η γεωμετρια της μηχανης ειναι οταν αλλαζουμε αναρτησεις. Γι αυτο και θελουνε ρυθμισμα αναλογα με το βαρος του αναβατη/τροπο οδηγησης. Απ οτι εχω καταλαβει το υποπλαισιο απλα στηριζει τη πισω σελα/αναβατη και συστηματα της μηχανης(φωτα, εξατμιση). Η πισω αναρτηση πιανει στο πλαισιο. Στο κατω κατω εδς βλεπουμε μηχανακια χωρις καθολου ουρα.
Επομενως, το κεντρο βαρους αν αλλαζει καθολου αλλαζει ελαχιστα.
Η διαφορα θα φαινεται ισως με το δευτερο αναβατη που θα καθεται πιο ψηλα.
Αλλα και αυτο φανταζομαι ειναι κατι που ρυθμιζομενες αναρτησεις μπορουν να το αντισταθμισουν.
οκ τωρα ισως να ακουστηκα πολυ ξερολας ειδικα για καποιον που οδηγει 8 μηνες μηχανη!  ;D

συγχωρηστε με σα καλοι χριστιανοι και διορθωστε με αναλογως!!

Για πες μου λιγο για την ουρα που εβαλες. Επειδη κουβαλαω αρκετη τσουμπλεκαρια μαζι μου. Disc lock, αλυσιδα 1.5m με λουκετο, και λαστιχα με γαντζακια και θα θελα και επιπλεον χωρο. Εχεις τωρα πιο πολυ χωρο κατω απο τη σελα? Εννοω στο πισω μερος για μικροπραγματα.

Και ποσο σου στοιχησε συνολικα ολη η μετατροπη?
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

itom32

Παράθεση από: souperdooper στις Μαΐου 16, 2011, 03:53:24 ΠΜ
Η φωτο του ν τεκ τα σπαει! Ειναι σα γατα στις καψες της..  ;D Και η απο κατω μια χαρα ειναι αλλα το μπροστινο φτερο ειναι σκετη παραφωνια..
Οσο για την ουρα του S. Ειναι αυτη στη κατω φωτο? ειναι 100% ομορφοτερη απο τη κανονικη αλλα σα του ν τεκ δεν ειναι.
Για πες μου λιγο για την ουρα που εβαλες. Επειδη κουβαλαω αρκετη τσουμπλεκαρια μαζι μου. Disc lock, αλυσιδα 1.5m με λουκετο, και λαστιχα με γαντζακια και θα θελα και επιπλεον χωρο. Εχεις τωρα πιο πολυ χωρο κατω απο τη σελα? Εννοω στο πισω μερος για μικροπραγματα.
Και ποσο σου στοιχησε συνολικα ολη η μετατροπη?
Η αλλαγη της ουρας ηταν καθαρα επειδη λατρεβα την ουρα του vtec1/2.Για μενα ηταν οπως θα λεγατε στην Αγγλια cosmetic upgrate.Ο αποθηκευτικος χωρος δεν αλλαξε ειναι ιδιος οπως του r/pb1.Aπλα το πισω μερος εγινε πιο πλατυ διοτι η ουρα του vtec1/2 ειναι πιο φουσκωτη.
Η ολη μετατροπη μου κοστησε 390ευρω απο αυτα ομως τα 180 τα εδωσα τζαμπα για το λαθος undercowl.Aν ημουν πιο μελετημενος κανονικα θα μου καστηζε 210ευρω.
Να σε πω και κατι αλλο.Την ολη φαση την ξεκινησα διοτι σπαστικα που δεν εβρησκα vtec1/2 οταν εψαχνα περισυ.Τελικα οταν κατα τυχη βρεθηκα διπλα σε ενα vtec1 και μετα την αλλαγη της ουρας μου ανακαλυψα οτι σαν συνολο το R μου ειναι πολυ πιο ομορφο απο το vtec.
Γι'αυτο δεν εχω μετανιωσει καθολου για το εγχειρημα μου.Μαλλον ειμαι ο τυπος που ενω ξερει οτι ο κινητηρας του vtec ειναι νεοτερος θα προτημησει το r ή το s γιατι ο κινητηρας ειναι ομορφοτερος και ας καιει λιγο παραπανω.Γενικα ειμαι του στυλ η μηχανη να ειναι ετσι οπως την θελω,ειδικα εξωτερικα.
Να επαναλαβω επεισης οτι την συγκεκρημενη ουρα την βρηκα απο Σινγκαπουρη αφου γραφτηκα σε ενα motosite τους και εβαλα ανακοινωση τι εψαχνα.Ουρα spec1/2 δεν εβρησκα ουτε Eυρωπη ουτε στο ebay γενικα.
Οσο για τα κοψιματα που αναφερεις,εγω προταρχικο μελημα ειχα να μην πειραξω τιποτα απο τa original parts του r μου.Σε λεω εκανα μια πολυ μικρη χαρακια στο πισω μερος του undercowl για να πατησει σωστα το φαναρι του vtec και ενιωθα τυψεις για δυο μηνες.Νομιζα οτι την πληγωσα την καλη μου.Αλλα το ξεπερασαμε και οι δυο.Που να προχωρησω σε αυτα που λες.Παντως δεν σου συνηστω και ειμαι αντιθετος σε οποια επεμβαση στο πλαισιο.


souperdooper

Και εγω δε με βλεπω να μπαινω σε τετοια δυσβατα μονοπατια.

Παντως εγω δε θα επαιρνα ν τεκ μηχανακι. Μπορει να καιει λιγοτερο (που δεν ειμαι και σιγουρος) αλλα ειναι πιο πολυπλοκο και ακριβο στη συντηρηση. Πουλιοτανε ενα εδω σε μια φαση και ο τυπος ηθελε και τρελα λεφτα. Ποιος ο λογος? Τα μηχανακια μας ηδη καινε πολυ λιγο.

Οσο για τη δικια σου.. μπορει να τη πληγωσες αλλα προς τα καλλη τι ειναι ο πονος!! Ειμαι σιγουρος οτι σ αγαπαει πιο πολυ τωρα!! :hug:   ;D
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

itom32


Σορρυ που επανερχωμαι αλλα souperdooper θυμηθηκα πως εφτιαχνε της μετατροπες ο Φιλιππινεζος:
Παράθεση από: freethan στις Νοεμβρίου 06, 2010, 04:53:17 ΜΜ
Θύμισε μου Γιάννη, ο τύπος που πούλαγε τις ουρές, πως την είχε παλέψει ;
Αν λες για τον Φιλιππινεζο τον Tolits,αυτος εκοβε το περιγραμμα της ουρας του R,εκοβε το περιγραμμα της επιθυμητης ουρας(version s-vtec),και με πλαστικοκολληση αλλαζε το περιγραμμα μετροντας και κοβοντας,στα σημεια που ηθελε.Το undercowl δεν το πηραζε καθολου.
Με αυτον τον τροπο θες μια ουρα spec3 και μαλλον το παλευεις με πλαστικοκολληση.Κρατας το μετρημενα κομμενο περιγραμμα του pb1 σου και με πλαστικοκολληση το κολλας στο επισης μετρημενα κομμενο υπολοιπο της ουρας spec3,της οποιας θα πρεπει να αφαιρεσεις το περιγραμα.
Τωρα,κατα ποσο θα χρειαστει να κοψεις απο το undercowl,επειδη η ουρα spec3 ειναι πιο ξυραφι,δεν γνωριζω.Νομιζω επειδη η spec3 ειναι πιο λεπτη στο υψος οτι θα υπαρχει προβλημα στο σημειο που εχω τα βελακια:

Το τελικο συμπερασμα της προσπαθειας και αφου βρηκα και ουρα version s αυτην του fiiiv ειναι οτι οσοι εχουν παλαιοτερες εκδοσεις sf μπορουν με προσθηκη σελας να φτιαξουν αυτο που θελουν χωρις προβλημα.

Εκτος απο την σελλα του version s fiiiv χρειαζεται τα δυο αυτακια για το εμπρος πιασιμο και η λαμα σε σχημα π για το πισω πιασιμο.Εγω τα εφτιασα μονος μου αλλα απο το parts manoual,τα εξτρα πραματακια μπορουν να βρεθουν.



itom32

Aνασταίνω αυτό το άρθρο μιας και βρέθηκαν φώτο που εξηγούν το παραπάνω πρόβλημα προσθήκης ουράς απο vtec spec III που όντως είναι η πιο μοντέρνα.Σκέτο ξυράφι μιλάμε.Ο Ιάπωνας εδώ θυσίασε το undercowl και απο την μίξη version S fiiiV,version r και pb1 κατάφερε  να έχει την ουρά spec III.Ομορφο το αποτέλεσμα αλλά το θέμα είναι,όλα τα λασπόνερα-απόνερα που στο καλό θα καταλήγουν;;;


jah

Ειναι απ' τους τυπους που οταν συναντησουν νερα στον δρομο το παιρνουν με τα χερια!! 8)

itom32

Να επαναλάβω πως το undercowl του vtec NC39 δεν μπαίνει στο σασί όλων των NC31.Eίναι φαρδύτερο.Νομίζω πως σε κάποιο ασιατικό σαιτ,υπάρχει κιτ μετατροπής με την γνωστή απαγορευτική τιμή σε ταχυδρομικά!!Επισης για οτι ουρά θελει να αλλάξει κανεις χρειάζεται η να βρεί σέλα version s FiiiV η να μετατρέψει αυτην του pb1,version r που έχει.Αλλιώς το αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι:

Η φώτο είναι απο την αρχική μου προσπάθεια  με ουρα spec I,το ίδιο όμως θα συνέβενε και με ουρα specIII ή με ουρά FiiiV.
Y.Γ:Eπειδή δέχτηκα μύνημα απο μέλος οτι παραπληροφορώ,για το τι υλικά χρειάζονται,να πω οτι το θέμα που άνοιξα αφορά πειραματισμό για την δικία μου sf.Oυτε προέτρεψα κανέναν να κάνει το ίδιο ούτε με ενδιαφέρει τι θέλει να κάνει ο καθένας στην μοτ/τα του.



Λαμάκια και λοιπες σιδεριές φτιάχτηκαν διότι τα παραπάνω αντ/κα(αγγιστρα γεφυρα)δεν υπάρχουν ούτε στο cmsnl,oύτε στην Ιαπωνία βαση παρτ number.Mονο μεταχείρα αν σε φέξει η τύχη.(Επειδή ανάφερες κάτι περι χαλασματος της ομοιογένειας των υλικών του sf).
Αυτά...

itom32

Εφτιαξα ξανά τα εμπρος λαμάκια στηριξης της ουράς version s fiiiv σαν τα οριτζιναλ.Χρησιμοποίησα χοντρό χαρτόνι 10Χ10cm κομμένο σε αυτό το σχήμα:                     

Στην συνέχεια καβατζόσα στα γρήγορα απο την σύζυγο ένα τέτοιο ανοξείδωτο ταψάκι:

και με γωνιακό τροχό εκοψα στο παραπάνω σχήμα του χαρτονιού,δυο λάμες 10Χ10cm.
Στην συνέχεια τα κομμένα στο σωστό σχήμα κομμάτια μπήκαν στην μόρτσα:

και στραντζαρίστηκαν σε ορθή γωνία 90μοιρών,ενα για το δεξί άγγιστρο:

Kαι ενα για το αριστερό αγγιστρο:

Εδω πλέον τοποθετημένα.(Εμένα με έλειπε το δεξιό άγγιστρο).Το αριστερό είναι το οem.


Y.Γ: Οι τιμές των παραπάνω ΟΕΜ αντ/κων εαν βρεθούν.+ 15 ευρω ταχυδρομικά βάση τιμοκαταλογου του cmsnl.
---------------------- Parts -----------------------

77222-MY9-860   1 x 22.50 euro  = 22.50 euro
77221-MY9-860   1 x 10.50 euro  = 10.50 euro
77231-MY9-860   1 x 10.50 euro  = 10.50 euro