Φλάντζα κεφαλής σε xsara

Ξεκίνησε από dumutrus, Σεπτεμβρίου 09, 2023, 01:32:53 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dumutrus

Επειδή έχει πέσει λίγο ησυχία στο φόρουμ να σας ταράξω τα νεύρα με το να σας δείξω πως άλλαξα φλάτζα στο αμάξι.Ξέρω θα κράξετε(ελεύθερα) που μιλώ στο φόρουμμ για κουτία αλλά όπως είπα το κάνω για να σας ταράξω τα νεύρα και επειδή σαν βλάβη την συναντάμε και στις αγαπημένες μας θέλω να δείξω οτι σαν εργασία ήσαν βλάβη δεν είναι και τόσο τραγικά όπως ενδεχομένως μας έχουνε πεί  και ακούσει και φυσικά δεν ήρθε το τέλος του κόσμου.Το πρόβλημα ξεκίνησε το βράδυ πριν φύγουμε για διακοπές πλένω το αμάξι και μόλις το πάρκαρα ανάβουν λαμπάκια χτυπάει ο βομβητής και η οθόνη βγάζει σφάλμα υψηλής θερμοκρασίας.Επιτόπου ξεπαρκάρω και μόλις χτύπησε ο αέρας το αμάξι (λόγο κίνησης του οχήματος) συνήλθε.Φύγαμε το επόμενο πρωί για Λευκάδα με το μάτι συνέχεια στη θερμοκρασία όπου έβλεπα οτι ο δρόμος γίνεται ανηφορικός ή απαιτητικός έβαζα από πριν το καλοριφέρ στο φούλ ζεστό για να βοηθήσω την ψύξη του καλά πήγαμε ήρθαμε πήγαμε και στο χωρίο και όταν τελείωσε η άδεια το επισκέυασα.
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

Το πρώτο πράγμα που έκανα πρωτού πιάσω τα κατσαβίδια ήταν να εντοπίσω την πηγή του προβλήματος τελικά κατέληξα σε 3 αιτίες με πιο πιθανή το νούμερο 1
1)Στον έλεγχο για το αν δουλεύει το βεντηλατέρ ανακάληψα οτι με κάποιον μαγικό τρόπο κατάφερε να περάσει μέσα από την γρύλια ένα σπουργίτη και δυσκολεύε αρκετά τη κίνηση του ανεμιστήρα.
2)όταν με προηδοποιούσε το αμάξι για την θερμοκρασία δύο φορές μηδένισε η βελόνα στο καντράν οπότε υποθέτω οτι η φούσκα υπολειτουργούσε.
3)Οτι πιθανόν να κόλησε ο θερμοστάτης αλλά για μένα είναι το λιγότερο πιθανό σενάριο μιας και στο ταξίδι δεν με προβλημάτισε καθόλου.
Επείσης να πώ και τα σημάδια της καμένης φλάτζας μπορεί να ανακατέυει τα νερά με τα λάδια οπότε θα βλέπουμε στο παγούρι μία άσπρη πηχτή αηδία γνωστή ως μαγιονέζα το ίδιο μπορεί να δούμε και στο καπάκι που συμπληρώνουμε λάδια επείσης αν τραβήξουμε τον δείκτη λαδιού μποτεί να δούμε άσλρα στίγματα αν περνάει η καύση στο κύκλομα ψύξεις τότε τα κολάρα θα είναι σκλήρα σαν ξύλο και θα είναι  σχεδόν αδύνατον να τα πιέσουμε(αυτό που έπαθα και γώ).
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

Οπότε ξήλωμα ότι ενοχλούσε ξεκινόντας από το φιλτροκούτι τη μπαταρία και τη θήκη της μετα βγήκε η πολλαπλη εισαγωγης,εξαγωγής,βάση κινητήρα,ιμάντα χρονισμού αφού πρώτα έφερα τον κινητήρα στα σημάδια του και κλείδωσα τον στρόφαλο.
Συνεχίζεται

Γιατί δε μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες;

Μάλλον δεν το έβαλα σε σωστή κατηγορία ας το μετακινήση κάποιος σε ποιο καταληλλη θέση,όπως αν μπορεί να διορθώση κάποιος το όνομα του τίτλου,διόρθωση τοκατάφερα (τελικά της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελάει).
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

Λοιπόν εδώ βλέπετε το μοτέρ ξηλωμένο με ότι ενοχλούσε την φλάντζα και τον κινητήρα με βγαλμένη κεφαλή και φλάντζα

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

το κεφαλάρι καυα το ξήλωμα αφού ξήλωσα ότι περίσσευε το έστειλα σε ρεκτιφιέ για πλανιάρισμα τρίψιμο βαλβίδες και αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων
οπότε παρελήφθη έτοιμο

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

τα ντοκουμέντα

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

σειρά είχε το να καθαρίσω τα πάσα από τα γρέζια οπότς κολαούζο και πάμε
έτοιμη καθαρισμένη και μονταρισμένη

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

Για την τοποθέτηση χρειαζόταν δύο εργαλεία ένα μικρό δυναμόκλειδο και ένα μοιρόκλειδο πρίν την τοποθέτηση όμως έπρεπε να καθαριστούν τα πάσσ στον κορμό και βάση μάνουαλ οι βίδες πρέπει να σφίξουν απο το κέντρο προς τα έξω πρώτα στα 20 nm και μετά δύο φορές από 120° μόλις τελείωσε το αγχώδη κομμάτι της δουλείας άρχισα να μοντάρω ότι είχε λυθεί αλλάζοντας τα μπουζόνια της εξάτμησης μίας και σε κάποια παλιότερη επισκεύη κάποιος μάστορας δεν ήξερε να δουλεύει καλά το αερόκλειδο.

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

Και για το τέλος αφού μονταρίστικαν ότι βγήκαν περίσσεψαν αυτά καλά δεν περίσσεψαν είναι τα μπουζόνια που αλλάχτηκαν επείσης να πω πως είναι υποχρεωτικό να αλλάξουν και οι βίδες που πιάνουν την κεφαλή γιατί υπόκεινται σε πλαστική παραμόρφωση κατα το σφίξιμο και είναι ακαταλληλες για επαναχρησιμοποιήση.Πριν βάλω μπρός έβαλα απιονισμένο νερό με καθαριστικό κυκλ'ματος ψύξης και καθαριστικό στα λάδια δουλεψε το αυτοκίνητο όπως λέγαν οι οδηγίες του καθαριστικού και μετά αλλάχτικαν το νερό με παραφλού και τα λάδια μαζί με το φίλτρο στα νερά δεν είδα κάτι που να με εκλπλήξη αλλά τα λάδια όταν τελείωναν έβγαιναν χοντράδια σαν φλέματα.

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

Δυστυχώς δεν είχα κινητήρα μοτοσυκλέτας να παρουσιάσω(ευτυχώς)αλλά πολλά απο αυτά είναι κοινά με τις καλές μας ελπίζω να μην χρειάστει κανείς μας να κάνει παρουσίαση αλλαγής φλάντζας στο cb.

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

nickgeo11

Να μην χρειαστεί γτ έχει καταργηθεί ο κωδικός της φλάντζας σαν ανταλλακτικό από την Χόντα. Δεν υπάρχει πλέον γνήσια πουθενά

dumutrus

Υπάρχει τόσο πρόβλημα να μπεί μία after market και όχι γνήσια;Κουβέντα να κάνουμε.
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

JEPE

Παράθεση από: nickgeo11 στις Σεπτεμβρίου 17, 2023, 01:55:24 ΠΜΝα μην χρειαστεί γτ έχει καταργηθεί ο κωδικός της φλάντζας σαν ανταλλακτικό από την Χόντα. Δεν υπάρχει πλέον γνήσια πουθενά
Με τον gemoflan. Δεν έβγαλες άκρη που σου είχα πει;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


nickgeo11

Η Μηχανή όταν ανοίχτηκε τελικά είχε επάνω φλάντζα πανομοιότυπη με gemoflan
Περμανιτης δλδ με λίγο μέταλλο.
Την είδε ο μηχανικός κ μου είπε ότι δεν θα κάνουμε δουλειά με τέτοια φλάντζα.
Πήρα κ το κινέζικο το σετ κ μου είπε ότι είναι καλύτερη η κινεζική από την κομμένη gemoflan.
Μάλλον θα κλειστεί αυτή την εβδομάδα με την κινεζική κ ο θεός βοηθός.
Απλά ο προβληματισμός είναι ότι όλο το σετ με όλες τις φλάντζες από AliExpress κόστισε 11€,οπότε τίθεται θέμα ποιότητας.
Δεν κατάφερα να βρω κάποιον που να την έχει βάλει παρότι έγραψα σε ότι φόρουμ με cb βρήκα.

nickgeo11

Το μόνο θετικό στην όλη φάση είναι ότι η φλάντζα από Κίνα ήρθε με δωρεάν μεταφορικά κ acs σπίτι σε 9 ημέρες
Πραγματικά απίστευτο