Αποστολέας Θέμα: Επιτέλους μέλος!  (Αναγνώστηκε 257 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Super444

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 28
Επιτέλους μέλος!
« στις: Φεβρουάριος 06, 2020, 11:24:04 μμ »
Το ότι συστήνομαι εδώ σημαίνει 2 πράγματα:

Πρώτον πραγματοποίησα ένα μεγάλο παιδικό όνειρο και παράλληλα τεράστιο απωθημένο. Πήρα την πρώτη μου μοτοσυκλέτα! Μπορεί να έφτασα 30, να πέρασα χρόνια με βόλτες (μικρές) με μηχανάκια φίλων και το sportster του μπαμπά αλλά στο τέλος τα κατάφερα! Και είμαι super happy  ;D

Δεύτερον σημαίνει ότι πήρα SuperFour!  O0 And I fuckin' love it! Love at first sight ήταν στο καρ και πάνω που είχα μαζέψει το κασέρι. Τον ένα κολλητό στο αμάξι και φύγαμε 250 χλμ μακριά να τη δούμε και να τη φέρουμε. Love at first sight ήταν και από κοντά και αφού την ακούσαμε, την ελέγξαμε και τη βολτάραμε, την πέρασε και ένα χέρι ο μάστορας - υπήρχε γνωστός για καλή μου τυχή στην Καρδίτσα όπου ήταν η καλή μου. Έδωσε το οκ, την πήρα.

Φωτός όταν βγει απ' το γιατρό και βόλτες παρέα όταν τελειώσω με το δίπλωμα. Μέχρι τότε την κάνω κοντινές στα χωριά γύρω απ' το πατρικό μου που την είχα και θα την ξαναπάω για εργασίες αισθητικές λόγω αυλής. Άσε να μην μπαίνω και στον πειρασμό  :'(  Δυστυχώς μένω κεντρικά της Θεσσαλονίκης και δεν τη βγάζω παράνομα δρόμο. Η παραμικρή μαλακία και θα τρέχουμε μετά. Άσε... λίγο υπομονή ακόμα, θα γίνουν και μερικές μόντες μέχρι να βγει στο δρόμο. Μάλλον κυρίως βελτιώσεις τύπου γυαλίσματα παρά μόντες.

Μόντες όμως θα γίνουν εν καιρώ, αφού εξ αρχής για cafe προοριζόταν το μηχανάκι και το βρήκα και κλιπονάτο, έτοιμο. Και επίσης με αλλαγμένους λαιμούς 4-1, φίλτρο K&N στο κουτί και τελικό τιτανίου παρακαλώ, πανέμορφο της Racetech! Τα χει και τα αλογάκια του τα έξτρα δηλαδή! Θα δούμε αν είμαστε σωστά τώρα σε ζιγκλερ καρμπς για να μεγιστοποιήσουμε και τα ωφέλη της ελεύθερης εξαγωγής και του φίλτρου. Και αυτά σε ένα υπέροχο μαύρο! Το μηχανάκι έτσι  :P , με μαμά βαψίματα. Γι' αυτό και ο love at first sight.. Πάντως θα αλλαχτούν τεπόζιτο, ουρά, ακτινωτές μπρος-πίσω, ψαλίδι από vtec μάλλον, βαψίματα μοτέρ, κοψίματα πλαίσιο κλπ. Και διάφορα άλλα τζιτζιλι-μπιτζιλι. Θα δείτε  ;)  Σκοπεύω να το έχω για πάντα αν δε σας το είπα (παράλληλα με άλλες όπως καμιά χωμάτινη-εκδρομική για αρχή...). Αλλά το cb μου πάντα. Για να δούμε  :)

Αποσυνδεδεμένος panosp25

  • Administrator
  • Elite
  • *****
  • Μηνύματα: 1064
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 06, 2020, 11:30:17 μμ »
Καλώς ήρθες λοιπόν! Καλά χιλιόμετρα με την καλή σου και κοίτα να την απολαύσεις όσο μπορείς. Είναι ευχάριστο να βλέπουμε τέτοιους ανθρώπους εδώ μέσα που έχουν ερωτευτεί το CB τους και δεν είναι παρά μόνο λύση ανάγκης ή της στιγμής.
Από πού είσαι μάθαμε αλλά είσαι τόσο super happy που ξέχασες να μας πεις το όνομά σου!  :D :D

Αποσυνδεδεμένος Super444

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 28
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 06, 2020, 11:50:06 μμ »
Α μα ναι! Έχεις δίκιο, Θάνος λοιπόν. Από Θεσσαλονίκη όπως καταλάβατε. Και ήρθα από προτροπή του Γιάννη που τον ευχαριστώ και δημόσια για κάποιες πληροφορίες σχετικά με μια τιμονόπλακα που βρήκα και ήθελα να πάρω για το cb μου. Παρεπιπτόντως το δικό μου είναι '92-'93, big 1 δηλαδή. Αλλαγές προς το παρόν εκτός από τα κλιπόν, η ουρά που κόβεται στο φανάρι ακριβώς, φλασάκια, καθρέφτες δεν είχε  ;D βρήκα όμως κάτι υπέροχους bar end.

Που λες με το cb ήμουν ερωτευμέμος χρόνια, απλά δε μου καθόταν για cafe. Τελικά η λύση είναι απλή! Αλλάζεις τεπόζιτο για να δημιουργήσεις την ευθεία που επιζητώ στα cafe και τέλος. Κατά τ' άλλα είναι τέλειο. Και στις ιδανικές αναλογίες για cafe racer στα δικά μου μάτια at least. Καλά σα μηχανή και στρίβει και φρενάρει και τα πάντα, υπέροχη είναι. Καλώς σας βρήκα λοιπόν!  8) Καλές βόλτες

Αποσυνδεδεμένος Alex400

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 684
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 07, 2020, 01:48:37 μμ »
Καλώς όρισες Θάνο και από την ομάδα του Νότου . Είσαι από τους τυχερούς που είσαι στην πηγή ...1. Θεσσαλονίκη ...2. ΙΤΟΜ ...3 . Giannis-t ...Δηλαδή όσα θα μπορούσες να σκεφτείς ότι θα χρειαστείς είναι εκεί. Σίγουρα το CB400 σε σχέση με το SRORTSTER [883 φαντάζομαι] είναι φορές ανώτερο σε όλα. Είχα οδηγική εμπειρία από SRORTSER [883 το παλιό με το 4αρι κιβώτιο και αλυσίδα , από το 1200 και από 1340 FATBOY ] μπροστά τους το CB 400 SF είναι  μηχανή MOTOGP ....Αν μπορείς σκέψου ένα ''κονσεπτ'' με ελαφρώς μακρύτερο Bob-tail ώστε να αποφύγουμε το κόψιμο του πλαισίου . Έχω δει φανταστικές δουλειές να γίνονται χωρίς να έχουν πειράξει το πλαίσιο. Απέφυγε σε κάθε περίπτωση τα ''τρακτερωτά'' λάστιχα , χαλάν την οδική συμπεριφορά . Άλλωστε τα πραγματικά cafe racer [ Ace cafe] ΠΟΤΕ δεν φορούσαν τρακτερωτά ... [Triumph , BSA Clubman , Norton 750 commando ....] . Καλή συνέχεια και καλοτάξιδη η μηχανή . :)               

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4769
  • Eyes on the Stars
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 07, 2020, 02:06:33 μμ »
Γειά σου και εδώ Θάνο.Καλώς ήρθες στην κοινότητα των κατόχων CB400Superfour.Εύχομαι και είναι σίγουρο πως θα το απολαύσεις το Superfour σου.Τώρα την άποψη μου για τα cafe racer σε σχέση με το Superfour την ξέρουν οι περισσότεροι εδώ.Θεωρώ οτι με τέτοιες μετασκευές χαλά η ομορφότερη σχεδιαστικά γυμνή γιαπωνέζα.Πάντα όμως είναι σεβαστά τα γούστα και η προσωπική πινελιά του κάθε αναβάτη.Αποψή μου είναι να μην κάνεις κάτι που δεν ξαναφτιάχνεται τουλάχιστον σε εργοστασιακή ποιότητα.Tώρα σε σχέση με το τεπόζιτο του bol dor και επειδή το λάτρευα αυτό το μοντέλο αν σκεφτόμουν κάποια αλλαγή,θα έκανα το superfour σαν αυτό στην παρακάτω φώτο,προς τιμή και μόνο του bol dor.Kαι αν άλλαζα γνώμη απλώς θα άλλαζα και πάλι το κοστούμι.

Κατα την γνώμη μου υπάρχουν άλλα μοντέλα που θέλουν απο μόνα τους να γίνουν cafe racer.To ζητάνε.πχ δες αυτό το CM 250.Η ίδια δουλειά θα μπορούσε να γίνει και στο CM400 και πολύ πιο εύκολα στο CB400four https://www.facebook.com/marketplace/item/237754233882648/
Οπως κι αν εχει καλως ήρθες και πάλι,εύχομαι όμορφα ασφαλή χιλιόμετρα με το sf και ενεργή συμμετοχή στο Forum.

apostolos

  • Επισκέπτης
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 07, 2020, 05:43:05 μμ »
Καλησπέρα καλώς ήρθες στην ομάδα καλές βόλτες πάντα όρθιος και σου εύχομαι να ευχαριστηθείς τη μηχανή όσο πολύ την αγαπάς!!!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Ποντιος χρηστος

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 259
  • Είμαι ο F ll N ο 92’ μια κατηγορία
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 07, 2020, 06:55:12 μμ »
Καλώς όρισες
7 «‘σε παίρνει αριστερά μην το ζορίζεις ..

Αποσυνδεδεμένος Kanello

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 29
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 07, 2020, 07:47:16 μμ »
Καλησπέρα και καλωσορισες στην ομαδα ! Πάντα όρθιος ! Οτι χρειαστείς τα παιδιά ξέρουν να στο πούν !

Αποσυνδεδεμένος TEOS CB SF

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1124
  • οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 07, 2020, 07:51:42 μμ »
Καλώς ήρθες στο φόρουμ .. εύχομαι καλή και ενεργή συμμετοχή

Συνδεδεμένος wolfi

  • Global Moderator
  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 714
  • Life begins at 45°.
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 07, 2020, 08:40:32 μμ »
Καλώς ήρθατε και από μένα...
Και ήρθα από προτροπή του Γιάννη
Ρε συ ΓΙΑΝ. κανένα ΜΕ ΣΩΣΤΉ milf bbq θα φέρεις;;;;;;;
Η έστω κανέναν με milf-cougar ......οεο ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος JEPE

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 306
  • love from first ride!!
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 08, 2020, 08:14:30 μμ »
Καλώς ήρθες καλούς δρόμους!ελπιζω να είσαι πάντα έτσι δυναμικός και η ομάδα εκεί θα σε βοηθήσει σε πολλά θέματα!!

Στάλθηκε από το Redmi 7A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος panosp25

  • Administrator
  • Elite
  • *****
  • Μηνύματα: 1064
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 08, 2020, 09:00:07 μμ »


Ρε συ ΓΙΑΝ. κανένα ΜΕ ΣΩΣΤΉ milf bbq θα φέρεις;;;;;;;
Η έστω κανέναν με milf-cougar ......οεο ;D ;D
Η milf bbq είναι πίτσα; milf barbeque?


Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4769
  • Eyes on the Stars
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 08, 2020, 09:49:32 μμ »


Ρε συ ΓΙΑΝ. κανένα ΜΕ ΣΩΣΤΉ milf bbq θα φέρεις;;;;;;;
Η έστω κανέναν με milf-cougar ......οεο ;D ;D
Η milf bbq είναι πίτσα; milf barbeque?
Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κάτι θα γιόρταζε και μιλάει η γράπα... ;D

Αποσυνδεδεμένος Super444

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 28
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 08, 2020, 10:50:15 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για το θερμό καλωσόρισμα!  :) :) :)

Καλώς ήρθατε και από μένα...
Και ήρθα από προτροπή του Γιάννη
Ρε συ ΓΙΑΝ. κανένα ΜΕ ΣΩΣΤΉ milf bbq θα φέρεις;;;;;;;
Η έστω κανέναν με milf-cougar ......οεο ;D ;D

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

Τώρα μου θύμισες Κανάκη που είχαμε πάει Αρβύλα με μια μπάντα μου να παίξουμε και λέει, επειδή είχε μιλήσει μαζί μου σε κάποια φάση και του το θύμισα, "άλλοι ψωνίζουν γκόμενες, εγώ σας ψωνίζω μουσάτους μπασίστες!"

Γιάννη μπράβο ρε συ!! Και μου πέρασε σα σκέψη αλλά δε μπορούσα με τίποτα να βρω καστομιά sf με τεπόζιτο bol d'or. Στείλε μου κανά λινκ fb. Μου είπες για τεπόζιτο 750Κ στο τηλ. και σου χα πει ότι πολύ παλιά σχεδίαση για sf, από κανά bol d' or καλύτερα. Αλλά δεν είναι ότι το χα δει και πουθενά. Thanks για την οπτικοποίηση.

Καλώς όρισες Θάνο και από την ομάδα του Νότου . Είσαι από τους τυχερούς που είσαι στην πηγή ...1. Θεσσαλονίκη ...2. ΙΤΟΜ ...3 . Giannis-t ...Δηλαδή όσα θα μπορούσες να σκεφτείς ότι θα χρειαστείς είναι εκεί. Σίγουρα το CB400 σε σχέση με το SRORTSTER [883 φαντάζομαι] είναι φορές ανώτερο σε όλα. Είχα οδηγική εμπειρία από SRORTSER [883 το παλιό με το 4αρι κιβώτιο και αλυσίδα , από το 1200 και από 1340 FATBOY ] μπροστά τους το CB 400 SF είναι  μηχανή MOTOGP ....Αν μπορείς σκέψου ένα ''κονσεπτ'' με ελαφρώς μακρύτερο Bob-tail ώστε να αποφύγουμε το κόψιμο του πλαισίου . Έχω δει φανταστικές δουλειές να γίνονται χωρίς να έχουν πειράξει το πλαίσιο. Απέφυγε σε κάθε περίπτωση τα ''τρακτερωτά'' λάστιχα , χαλάν την οδική συμπεριφορά . Άλλωστε τα πραγματικά cafe racer [ Ace cafe] ΠΟΤΕ δεν φορούσαν τρακτερωτά ... [Triumph , BSA Clubman , Norton 750 commando ....] . Καλή συνέχεια και καλοτάξιδη η μηχανή . :)               

Φίλε Αλεξ ευχαριστώ για την απάντηση. Όντως το sf μπροστά στο Χαρχαρλευ (883 σωστά αν και θέλει να της πετάξει το κιτ για 1200 ο φάδερ) είναι μηχανάκι motogp. Στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει με τη σκέψη. Μπροστά θα βελτιώσω με καινούργια λάδια και ελατήρια με ρύθμιση προφόρτισης, πίσω 2 καινούργια αμορτισέρ γιατί δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ ή γίνεται σέρβις; Αυτό πέρι 'κονσεπτ' πολύ ενδιαφέροντα και άν εχεις δει κάτι στείλε μου πολύ ευχαρίστως. Και η δική μου σκέψη είναι να μπορεί να γίνει επαναφορά χωρίς πολλά-πολλά πάντως. Θα ανοίξω και ένα θέμα να πετάω μέσα ερωτήσεις-προτάσεις να λέτε γνώμες. Για αρχή περιμένω ήδη μια τιμονόπλακα από version s (εμένα έχει τα χυτά καβαλέτα και με τα κλιπονς που ήδη φοράει δεν είναι πολύ όμορφο - θέλει όμως μόντα για να κάτσουν τα μαμά όργανα, που δε σκοπεύω να αλλάξω). Θα πέσει θέμα. Επίσης ποτέ-ποτέ-ποτέ τρακτερωτά σε στριτ μηχανάκι. Δεν κατάλαβα πραγματικά ποτέ το λόγο όμως. Εμένα η σκέψη μου είναι το αν θα το πάω για ακτινωτές ή θα μείνω στις χυτές

Μια πάρα πολύ ωραία καστομιά που βέβαια δε θυμίζει σε τίποτα superfour (και δε νομίζω να το θέλω επίσης)



http://www.kustomgaras.com/2018/09/papnmam-soul-in-honda-cb400sf-cafe-racer.html

Οι ακτινωτές μου αρέσουν πάρα πολύ επίσης αλλά τα πάντα είναι υπό σκέψη. Ευτυχώς προς το παρόν δεν έχω λεφτά  ;D Θέλω πάντως να βγει κάτι πολύ όμορφο στο τέλος.

Rock on!  O0

Αποσυνδεδεμένος Alex400

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 684
Απ: Επιτέλους μέλος!
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 08, 2020, 11:57:58 μμ »
θάνο το κάστομ που μας ανέβασες [φώτο] είναι πολύ όμορφο . θα προσπαθήσω από αυτό το χώρο,να δώσω και εγώ μια διαφορετική ματιά . Είναι τα στοιχεία που πρέπει να έχει κάποιος υπόψη του , για το πως ήταν οι αυθεντικές cafe racer . Φυσικά δεν μιλάω μόνο για την εμφάνιση , αλλά και το ''στήσιμο'' και φυσικά τις επιδόσεις .... Θα παρουσιάσω λοιπόν ένα πραγματικό θρύλο για εμάς τους παλαιότερους , μια μοτοσυκλέτα που ξεκίνησε να παράγεται το 1946 ...ΔΕΣ τις επιδόσεις της και θα καταλάβεις περισσότερα ...                 
 https://www.motorcyclespecs.co.za/model/norton/norton%20manx.htm
Εξαιρετικά αφιερωμένο στον ΙΤΟΜ που ξέρει να σέβεται τον μοτοσυκλετισμό και την ιστορία του .