Λάσπη στο δοχείο διαστολής

Ξεκίνησε από HolyCowman, Νοεμβρίου 01, 2019, 10:39:18 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

HolyCowman

Καλησπέρα στην ομαδα
Είμαι νεο μελος και προσφατα απέκτησα την πρώτη μου cb400sf 96.
Τις προάλλες έκανα εναν έλεγχο στο δοχειο διαστολής της μηχανής :1ον το δοχείο διαστολής ηταν αδειο
2ον μεσα στο ψυγείο υπήρχε λαστη , η οποία οταν το καθάρισα παρατήρησα οτι ηταν σαν πλαστελίνη.
Σκοπεύω να κάνω flushing σε ολο το σύστημα ψύξης απλα θα ήθελα τα φωτα σας στο που μπορει να οφείλεται η λάσπη που βρήκα μεσα στο δοχείο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων ;D

stam

Καλησπέρα και καλώς ήρθες. Αρχικά κάνε έναν χαιρετισμό και συστήσου εδώ http://www.superfour.gr/smf/index.php?board=27.0 (είναι κανόνας του forum). Για τη λάσπη που λες μάλλον οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες δεν άλλαζαν και πολύ συχνά τα παραφλου, οπότε θα έχει πιάσει σκουριά. Τα σημεία που μπορούν να σκουριάσουν είναι τα 2 μεταλλικά σωληνάκια που είναι στην κεφαλή, η φτερωτή της αντλίας νερού και οι τάπες. Αν και έχουν μια επιμετάλλωση που τα προστατεύει. Και το ψυγείο. Τα υπόλοιπα υλικά είναι από αλουμίνιο (κινητήρας) και ορείχαλκο (αισθητήρες,θερμοστάτης). Το ότι είναι σαν πλαστελίνη με προβληματίζει και ότι το βρήκες άδειο. Από κάπου πρέπει να έχεις διαρροή ή ίσως από την λάσπη να σου έχει βουλώσει το ψυγείο και όταν ανεβάζει θερμοκρασία να σου φουσκώνει τα νερά και να τα χάνει από την υπερχείλιση.

HolyCowman

Καλησπέρα stam.
Ευχαριστώ για την ενημέρωση και για την γνώμη σου !
Οπότε τώρα τι μπορώ να κανω ;
Σκέφτομαι να ανοίξω την βίδα που εχει για drain στην αντλία του νερου και την ταπα του ψυγείου να αδειάσει ολο το καφετί νερο που εχει μεσα.Στην συνέχεια να βάλω ενα λάστιχο στην ταπα του ψυγείου να τρέχει το νερο απο μέσα και να κατεβάζει την βρωμιά και την σκουριά. Μετά να συμπληρώσω απιονισμενο νερο μαζι με καποιο χημικό radiator cleaner και να αφήσω την μηχανη να δουλέψει στο ρελαντί για κάνα μισάωρο.Στην συνέχεια αφου κρυώσει η μηχανή να αδειάσω πάλι ολο το νερο με το χημικό και να ριχνω απο πάνω απιονισμενο νερο μεχρι να δω οτι θα βγαίνει καθαρο οπως μπαίνει. Και τελος οταν τελειώσω με την διαδικασία να συμπληρώσω παραφλου σε ψυγείο και δοχείο διαστολής και να το παρατηρώ τις επόμενες μερες για τυχόν διαρροές.. :)
Ποια ειναι η γνώμη σας , καλα θα κανω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων  ;D

panosp25

Καλημέρα.
Ακριβώς όπως τα είπε ο Stam. Αυτό που βρήκες δεν ειναι τίποτα παραπάνω απο έλλειψη προσοχής και κακή συντήρηση.
Είναι άλατα και γλυκερίνη απο το αντιψυκτικό. Μετά από καιρό και έκθεση σε θερμοκρασίες και τον ατμοσφαιρικό αέρα γίνεται σαν πλαστελίνη.
Σωστά θα πράξεις με τον καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, απλά πρόσεξε 2-3 σημεία κλειδιά για την ασφάλειά σου και την λειτουργία της μηχανής.
1. Ότι δουλεύει το βεντιλατερ.
2. Οτι κατά τη λειτουργία στο ρελαντί ζεστάθηκε αρκετά ώστε να ανοίξει ο θερμοστάτης. (Όταν ξεκινήσει το βεντιλατερ θα έχει ανοίξει)
3. Ότι το καθαριστικό εχει υψηλοτερο σημείο βρασμού απο το νερό.
4. Τέλος βάλε ενα αντιψυκτικό με κατάλληλα χαρακτηριστικά.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


HolyCowman

Ευχαριστώ Πάνο για τα tips !
Θα το δοκιμάσω οταν θα εχω χρονο μεχρι τοτε δεν θα μετακεινω την μηχανη... Το βεντιλατερ θα πρέπει να ξεκινήσει οταν ο δείκτης της θερμοκρασίας φτασει στην μέση σωστα ;

panosp25

Δεν εχω θερμόμετρο στα όργανα οπότε δεν το έχω το θέμα, αλλά ξέρω οτι παίρνει στους 95 βαθμούς.
Επίσης θα πρότεινα να μην μετακινείς τη μηχανή χωρις αντιψυκτικό.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


HolyCowman

Εννοείται οτι δεν θα την μετακίνησω μεχρι να κάνω τον καθαρισμό και να ειναι κομπλε, θα κοιτάξω και το βεντιλατερ οπως είπες.  ::)

stam

Για να τσεκάρεις ότι το βεντιλατέρ λειτουργεί, μπορείς να βγάλεις το καλώδιο από τον αισθητήρα που υπάρχει στην αριστερή πλευρά του ψυγείου και να το ακουμπήσεις κάπου πάνω στην  μηχανή σε άβαφο σημείο ώστε να κάνει επαφή. Δεν χρειάζεται να δουλεύει η μηχανή, μόνο να είναι το κλειδί σε θέση ON.

HolyCowman

Με κρύα την μηχανή δλδ απλα βγάζω το καλώδιο απο τον αισθητήρα το ακουμπάω σε ενα σίδερο επάνω στην μηχανη και αυτό πρέπει να αρχίσει να δουλεύει αμα ειναι ολα καλά;

stam

Σωστά. Ελέγχεις στην ουσία ότι δεν έχει πρόβλημα το μοτεράκι του βεντιλατέρ.

HolyCowman

Έγινε φίλε μου Ευχαριστώ  :) Παω να το δοκιμάσω τωρα να δω τι γίνεται!  :D

HolyCowman

Stam είσαι σωστός,  το δοκιμασα και το βεντιλατερ ξεκίνησε να δουλεύει  :D αρα είμαι καλυμμένος απο αυτο!
Ευχαριστώ και παλι!!

giwrgos96

Παράθεση από: HolyCowman στις Νοεμβρίου 02, 2019, 10:20:26 ΜΜ
Stam είσαι σωστός,  το δοκιμασα και το βεντιλατερ ξεκίνησε να δουλεύει  :D αρα είμαι καλυμμένος απο αυτο!
Ευχαριστώ και παλι!!
Μπορεί να τύχει όμως να είναι χαλασμένη η βαλβίδα του βεντιλατερ εκεί που πάει το καλώδιο αυτό που έκανες τον έλεγχο και να μην ανοίγει στους προκαθορισμένους βαθμούς.Η εργοστασιακή βαλβίδα ανοίγει στους 100 βαθμούς

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


panosp25

Παράθεση από: giwrgos96 στις Νοεμβρίου 03, 2019, 10:12:21 ΠΜ
Η εργοστασιακή βαλβίδα ανοίγει στους 100 βαθμούς




Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

giwrgos96

Παράθεση από: panosp25 στις Νοεμβρίου 03, 2019, 10:20:43 ΠΜ
Παράθεση από: giwrgos96 στις Νοεμβρίου 03, 2019, 10:12:21 ΠΜ
Η εργοστασιακή βαλβίδα ανοίγει στους 100 βαθμούς




Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το γράφει πάνω κιόλας η βαλβίδα!

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk