Ψάχνω να βρω το μοντέλο μου

Ξεκίνησε από Δημητρης, Αυγούστου 16, 2019, 01:46:08 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Δημητρης

Ευχαριστώ πολύ νάσαι καλά... Κύριε itom.. Μήπως θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε κάπως μαζί;; είδα κάτι που με ενδιαφέρει πολύ περί αμορτισέρ πίσω και ήθελα να μιλήσουμε τηλ αν γίνεται γιατί από εδώ άκρη δεν θα βγάλουμε... Ευχαριστώ πολύ

Δημητρης

Λοιπόν παιδιά καλησπέρα... Μιας και έχω ρητησει αρκετά εδώ πέρα χαχαχα είπα να μην ανοίξω άλλο τοπικ... Έχω σχεδόν 2 μήνες τώρα την μηχανή μου και μαζεύοντας λεφτά σιγά σιγα(φοιτητής δουλεύω τα) μάζεψα εν τέλη όλα όσα χρειαζόμουν για να κάνω το μεγάλο γενικό σέρβις της (εκτός αμορτισέρ διότι ακόμα περιμένω τα ελατήρια). Όλα τα θέματα που έχουν αναβληθεί εδώ μέσα διαβάστηκαν αναλυτικά και προσεκτικά κρατώντας σημειώσεις και πραγματικά όταν έκατσα μπροστά στην μηχανή και άρχισα να λύνω είχα στο μυαλό μου όλα όσα είχα διαβάσει από εσάς κ πραγματικά ήταν σαν να το είχα ξανακάνει πολλές φορές... Σας ευχαριστώ πραγματικά παιδιά οι γνώσεις σας είναι ατελείωτες λεπτομερείς και απίστευτες... Σας ευχαριστούμε που μας βοηθάτε.... Λοιπόν άλλαξα λάδια φίλτρο λαδιού νερά παραφλου(φουλ σκουριά) βγάλσιμο δαγκάνες καθάρισμα πλύσιμο αλλαγή τακάκια υγρά φρένων μπουζί, δισκοπλακες γτ ήταν στραβές έβγαλα καρμπυρατέρ τα ελυσα(όχι σε μονάδες) τα καθάρισα έλεγξα ζογκλέρ μεμβράνες όλα καλά τα έκλεισα τα καθάρισα τα έβαλα πάνω έδεσα την μηχανή και την έβαλα μπροστά... Τις 3 πρώτες φορές που την έβαλα μπροστά (για 3 4 γκαζιες το πολύ) έκανε έναν περίεργο θόρυβο σαν να ρεταρει... Ο φίλος μ π ήταν δίπλα κ βοηθούσε μου λέει είναι ανάφλεξη.. Του λέω μπααα άσε να γεμίσουν καλά με βενζίνη τα καρμπ... Το ξανά βάζω μπροστά στο ρελαντί δούλευε πένα... Ρολόι δίνω γκάζι μέχρι 5 χιλιάδες ανέβαζε κλτρ από πριν...μετα ξαναδινω όλο το γκάζι ανεβάζει μέχρι 5 κ μετά αντί να ανεβάζει μπουκώνει κ έπεφτε... Μια 2 3 κάνει το ίδιο λέω κάτσε να δω σιγά σιγά... Ανοίγω περιοδικά το γκάζι... Μια χαρά όλα 12 έφτασε καλά αφήνω και ξαναδινω τπτ πάλι τα ίδια πάλι πέφτει... Μήπως μπορεί κα εις να βοηθήσει;;; τι μπορεί να είναι;; αν είναι ρεύμα η τροφοδοσία; ρυθμισμα

itom32

Αφου καθάρισες καρμπ τότε θα χρειαστείς σίγουρα υποπιεσόμετρα για να τα ρυθμίσεις.Πως γίνεται η ρύθμιση δες εδώ: http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5136.msg50111#msg50111
κι εδώ :  http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5681.0

Δημητρης

Δλδ η ρύθμιση δεν μένει ίδια;;; άνοιξα ένα ένα ποτηράκι τα καθάρισα αλλά δεν πείραξα τον συγχρονισμό 1ον δεν έλυσα μεταξύ τους τα καρμπ και τα βιδακια π είναι από κάτω π είναι για να ρυθμίζεις τα έβαλα ακριβώς όπως ήταν πριν όσες στρωφες ξεβιδωσα τόσες ξαναβιδωσα.... Πάλι θέλει ρύθμισμα με υποπιεσομετρα ε;

itom32

Παράθεση από: Δημητρης στις Σεπτεμβρίου 13, 2019, 09:09:59 ΜΜ
Δλδ η ρύθμιση δεν μένει ίδια;;; άνοιξα ένα ένα ποτηράκι τα καθάρισα αλλά δεν πείραξα τον συγχρονισμό 1ον δεν έλυσα μεταξύ τους τα καρμπ και τα βιδακια π είναι από κάτω π είναι για να ρυθμίζεις τα έβαλα ακριβώς όπως ήταν πριν όσες στρωφες ξεβιδωσα τόσες ξαναβιδωσα.... Πάλι θέλει ρύθμισμα με υποπιεσομετρα ε;
Δεν εννοείται άνοιγμα και καθάρισμα κάρμπ χωρίς ρύθμιση-συγχρονισμό.Δηλ.πριν είσαι σίγουρος οτι ήσουν οκ;;Είχες δει να σε τα ρυθμίζουν;;Ειδικά σε αυτήν την εργασία οι περισσότεροι ειδικοί,λέν πως καθάρισαν και ρύθμισαν αλλά σπανίως ασχολούνται ειδικά με ρύθμιση.

Δημητρης

Και τα συμπτώματα π γράφω είναι σαν αυτά του ρύθμισμα τος;;; δλδ να αποκλείσω για αρχή το ηλεκτρολογικό;;;

Alex400

Δημήτρη καλησπέρα πρόσθεσε στην περιγραφή και αν καθάρισες-άλλαξες τα δυο φίλτρα αέρα . [Το μεγάλο και το μικρό που βρίσκεται σε ένα μικρο κουτάκι από πάνω . Επίσης με κρύο το μοτέρ βάλε μπροστά και δες αν και οι τέσσερις εξατμίσεις έχουν ίδια θερμοκρασία . Θα μας βοηθούσες στη διάγνωση.           

panosp25

Συμφωνώ με όσα είπαν οι σύντροχοι παραπάνω. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, έλεγχο στον συγχρονισμό κανεις κάθε χρόνο. Τώρα αν σου ρεταρει συγκεκριμένα στις 5000rpm πρέπει να ελέγξεις και τον κόφτη.ηπως πειράξες φανάρι, όργανα κλπ;

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Δημητρης

Εμένα δυστυχώς είχε ένα φίλτρο αέρα κ όταν τ έβαλα μπροστά δεν το είχα στο φίλτρο κουτί μέσα 1ον. 2ον έψαχνα να βρω φίλτρο βενζίνης και δεν είχε πουθενά ξέρετε αυτό το μικρό εξωτερικό... Και 3ον από τον διακόπτη μ είχε κόψει ένα καλώδιο κ το έβαλα με το χέρι πάνω κ το έβαλα μπροστά αλλά δεν νομίζω να φταίει αυτό π πέφτουν οι στροφές μετά τις 5 αντί να ροπιαζει... Όταν δίνω όλο το γκάζι η απότομα το κάνει αυτό αν το δώσω σιγά σιγά κατεβάζει μέχρι 10....αυτο το κοίταξα και όλες οι εξατμίσεις ήταν πολύ καυτές επίσης έλεγξα μπουζοπιπες κ όλες ήταν κουμπομενες καλά... Τώρα δεν νερω

panosp25

Το φίλτρο αέρα να το βάλεις! Φιλτρακι βενζίνης εξωτερικό δεν έχει κι αν εχει βγαλτο. Τώρα τι εννοείς απότομα και τι σιγα; Θες να τραβήξεις ενα βίντεο να καταλάβουμε;

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Δημητρης

Προσπαθώ να ανεβάσω αλλά δεν μπορώ έχω τραβήξει 2 3

itom32

Παράθεση από: Δημητρης στις Σεπτεμβρίου 13, 2019, 11:43:41 ΜΜ
Προσπαθώ να ανεβάσω αλλά δεν μπορώ έχω τραβήξει 2 3
Ανεβασε τα στο youtube και δώσε link.


panosp25

Στο 2ο παρουσιάζεται το πρόβλημα; Το δίνεις όλο το γκάζι εκει;

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk