Βοήθεια μαστορααα!!!

Ξεκίνησε από Δημητρης, Ιουλίου 02, 2019, 05:11:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Δημητρης

Καλησπέρα παιδιά... Έχω καποια θέματα... Αρχικά θέλω ν μου πείτε πως να καθαρίσω το τεποζιτο.... Για να το πάω μετά μάστορα ν καθαρίσει τα καρμπ και τρόμπα και 2ον με το μπροστινό όταν πατάω τ φρένο... Μια πατάει μια αφήνει μόνο του και είναι επικίνδυνο να με ρίξει πιάνει απότομα αφήνει κ μετά πάλι το ίδιο... Φαίνεται αυτό το πράγμα και στις δισκοπλακες το σημείο δλδ που δεν πιάνει φαίνεται.... Δν ξέρω αν φταίει η τρόμπα η οι δισκοπλακες... Δώστε μ τα φώτα σας κ αν φταίνε δισκοπλακες π μπορώ να βρω; ευχαριστώ πολύ

giannis_t

Λοιποοόν....

Το τεπόζιτο μπορείς να το πας σε κάποιον που κάνει πλαστικοποιήσεις. Ωστόσο νομίζω χρεώνουν κοντά 100€. Εγώ το ξεσκούριασα μόνος μου, χρησιμοποιώντας ηλεκτρόλυση και μετά οξέα για ότι έμεινε. Γενικά μπορείς να το γεμίσεις ξύδι ή ότι άλλο οξύ θες να το αφήσεις μερικές ώρες καλό ανακάτεμα και άδειασμα. Επανέλαβε μέχρι να μην μείνει τίποτα. (Μετά από τόσο ανακάτεμα κάνε διατάσεις γιατί δεν θα μπορείς να κουνηθεις αύριο) Μετά δεν το πλαστικοποιησα γιατί δεν έβρισκα στην αγορά το προϊόν αλλά διάβασα από δω και από κει ότι αντέχει αρκετά χρόνια και χωρίς πλαστικοποιηση. ʼραγε μαμά να είχε κάτι σε επένδυση ή όχι;

Τρόμπα (βενζίνης) δεν έχουμε, να ναι καλά ο Νεύτωνας και η βαρύτητα.

Καθάρισμα καρμπ σε παροτρύνω να κάνεις μόνος σου είναι εύκολο με λίγη προσοχή και αρκετό χρόνο θα κάνεις τέλεια δουλειά. Υπάρχουν θέματα στο φόρουμ για αυτή την εργασία.

Πατάει αφήνει εννοείς ότι πατάς τέρμα και σιγά σιγά πέφτει η πίεση όποτε θέλει ξανά πάτημα ή ότι πατάς και κάνει σαν να έχει λόξυγκα; Στο πρώτο θες κιτ επισκευής για τα τσιμουχακια της τρόμπας κάνει περίπου 30€ το έπαθα στην πίσω τρόμπα, εύκολη επισκευή. Στο δεύτερο θες δισκόπλακες (κι εγώ δυστυχώς το έχω) αλλά εδώ ας πει κάποιος που έχει κάνει αλλαγή.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

TEOS CB SF

Καλησπέρα και από εμένα και καλώς ήρθες στο φόρουμ.. σχετικά με το ρεζερβουάρ νομίζω ότι υπάρχει σχετικό θέμα εντός του φόρουμ παρόλα αυτά θα σου πω μερικά βήματα ,,,, πρώτα θα κλείσεις το διακόπτη στην αριστερή πλευρά του ρεζερβουάρ στο λεγόμενο ρουμπινετο μετά θα αφαιρέσεις με προσοχή τα σωληνάκια που υπάρχουν κάτω από αυτό ,στην συνέχεια θα ξεβιδωσεις τις δύο βίδες που με 10 κλειδί που συγκρατούν το ρεζερβουάρ στο σασί και εμφανίζονται αφού βγάλεις την σέλα . Εν συνεχεία με προσοχή πάντα θα σηκώσεις το ρεζερβουάρ προς τα επάνω και θα αφαιρέσεις ακόμη δύο σωληνάκια τα οποία βρίσκονται στην δεξιά πλευρά του ρεζερβουάρ από κάτω όπως και το Φις που θα υπάρχει εάν έχεις δείκτη βενζίνης ,,,έπειτα αφού δεις ότι δεν υπάρχει κατι άλλο που να συγκρατήσει το ρεζερβουάρ θα το τραβήξεις σιγά σιγά προς τα πίσω και λογικά θα το πάρεις στα χέρια ..
Έπειτα και αφού θεωρείται δεδομένο ότι είσαι σε καλά αεριζόμενο χώρο και μακριά από οτιδήποτε προκαλεί σπίθα όπως τσιγάρα κτλ θα κάνεις τα εξής κατά την δική μου άποψη ...:::
1 αφού έχεις προμηθευτεί κάποιο σκεύος που είναι ανθεκτικό στην βενζίνη (καλά είναι να μην έχεις βενζίνη πάνω από 3 λίτρα εντός του ρεζερβουάρ , θα τοποθετήσεις το ρεζερβουάρ εντός αυτού του σκεύους πχ λεκάνη ή κάποιο μεγάλο παλιό ταψί και θα ξεβιδωσεις το ρουμπινετο , εάν δεν έχει κάνει κάποιος επέμβαση σε αυτό θα πρέπει αφού το αφαιρέσεις από αυτό και επάνω να υπάρχει ένα φίλτρο εντός του ρεζερβουάρ το οποίο έχει μήκος περίπου δέκα εκατοστά μπορεί και λίγο παραπάνω ... Εάν αυτό το φιλτρακι είναι καθαρό και δεν έχει κάποια τρύπα τότε είσαι σε πολύ καλό δρόμο και θα τελειώσεις γρήγορα βάζοντας και βγάζοντας μερικές φορές βενζίνη την οποία θα στραγγίζεις κάθε φορά πριν την ξαναβάλεις εντός του ρεζερβουάρ και αφού κάθε φορά θα το κουνάς πάνω κάτω ταπονωντας με το χέρι σου το σημείο που μπαίνει το ρουμπινετο
..Εάν λέω ΕΑΝ όταν αφαιρέσεις το ρουμπινετο και αφού κανείς την παραπάνω διαδικασία δεις και εντοπίσεις σκουριά δυστυχώς τότε η λύση είναι μόνο μια και κοστίζει λέγεται "πλαστικοποιηση " .
Στην περίπτωση που έχεις σκουριές τότε δεν έχει νόημα να κάνεις καθαρισμό και ρυθμίσεις στα καρμπυρατέρ διότι είναι βέβαιο ότι θα ξαναλερωθουν πολύ σύντομα ούτε φυσικά να βάλεις έξτρα εξωτερικό φίλτρο το οποίο έχει αλλά αρνητικά τα οποία θα ανακαλύψεις διαβάζοντας το φόρουμ.
Οπότε εάν λάβουμε υπ όψιν ότι δεν έχεις σκουριές τότε ξανά τοποθετείς ότι είχες βγάλεις με την ανάλογη σειρά χωρίς να βιάζεσαι και προχωράς για το επόμενο βήμα ..
Σε περίπτωση σκουριάς κτλ τότε κάνεις πλαστικοποιηση εντός του ρεζερβουάρ και μετά κάνεις οτιδήποτε άλλο ...

Τώρα για το θέμα με το φρένο σου έτσι όπως το περιγράφεις πρέπει να είναι στραβή κάποια δισκοπλα από τις δύο οπότε είναι μονόδρομος η αλλαγή αυτής .
Υπάρχει και ένα μικρό ενδεχόμενο να έχει αέρα στο κύκλωμα των υγρών φρένων το οποίο έτσι όπως το περιγράφεις δεν μπορώ να το αποκλείσω .
Εάν είναι αέρας στο κύκλωμα των υγρών φρένων τότε η λύση είναι πολύ απλή και οικονομική εάν είναι στραβή κάποια δισκοπλα τότε αρχικά ψάχνεις για μια καλή μεταχειρισμένη ..
Αυτά από εμένα , ας προσθέσει και κάποιος κάτι που θα ξέχασα ..

TEOS CB SF

gianni-t sorry τώρα είδα την απάντηση σου ..
Έγραφα το παραπάνω

wolfi

Φτου γκαντεμια τσάμπα το σεντόνι.....

Δημητρης

Ευχαριστώ πολύ παιδιά.... Ναι σαν Ν έχει λοξιγκα κάνει κ φαίνεται κ στη δυσκοπλακα ότι κάπου δεν πατάει κ είναι πάντα τ ίδιο σημείο.... Οπότε εσείς π είστε στα κόλπα έχετε κάποιον στα υπόψη σας ν έχει καλές δυσκοπλακες; μεταχειρισμένες;

giannis_t

Παράθεση από: TEOS CB SF στις Ιουλίου 02, 2019, 06:16:09 ΜΜ
gianni-t sorry τώρα είδα την απάντηση σου ..
Έγραφα το παραπάνω
Χαχα δεν πειράζει δεν παρεξηγούμαι. Και άκρως κατατοπιστικός ούτε βίδα δε ξέχασες.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.