Αλλαγή μπουζί

Ξεκίνησε από panos_khru, Ιουνίου 06, 2019, 04:37:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

panosp25

Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Spyros.L

Παράθεση από: itom32 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:03:34 ΜΜ
Και αυτο το θαυμάσιο ποστ του Panos 25 https://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5583.0
Αυτο ομολογω δε το χα διαβασεει. Και γαμω τα αρθρα.
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

Spyros.L

Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:05:47 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλτρακι υποπιεσης εχω ολοκαινουριο γνησιο. Επίσης φίλτρο αερα εχω dna καθαρισμένο και λαδωμενο. Τα ζιγκλερ είναι φρέσκο καθαρισμένα. Σκέφτομαι αντι για στροφόμετρο ακριβειας να συνδεσω το  πολυμετρο μου στα μπουζοκαλωδια και να μετραω τη συχνοτητα των σπινθήρων. Πχ αν ενα καλωδιο ρίχνει 1.000 σπίθες το λεπτό τοτε ειμαι στις 4 χιλ στροφες (???).
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

panosp25

Το manual το έχεις;

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Spyros.L

Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 30, 2020, 07:34:33 ΠΜ
Το manual το έχεις;

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οχι. Που να το βρω. Εχω το του cb-1.

Edit: εχω και ενα ουκρανικο εγχρωμο{φαντάζομαι ξερεις πιο λεω) το οποιο μεταφραζω(στο περιπου) τμηματικά οταν χρειαζομαι κατι.
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

panosp25

Δωσε μου το email σου.

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Harlock

Παράθεση από: Splazz12 στις Οκτωβρίου 30, 2020, 02:01:08 ΠΜ
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:05:47 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλτρακι υποπιεσης εχω ολοκαινουριο γνησιο. Επίσης φίλτρο αερα εχω dna καθαρισμένο και λαδωμενο. Τα ζιγκλερ είναι φρέσκο καθαρισμένα. Σκέφτομαι αντι για στροφόμετρο ακριβειας να συνδεσω το  πολυμετρο μου στα μπουζοκαλωδια και να μετραω τη συχνοτητα των σπινθήρων. Πχ αν ενα καλωδιο ρίχνει 1.000 σπίθες το λεπτό τοτε ειμαι στις 4 χιλ στροφες (???).
Παιζουν κατι πολύμετρα με τσιμπίδα που μετράνε στροφές, ζαχαρωνα ενα κάποιο καιρό.
Η μέθοδος με το αυτί γενικά παίζει, απλα στα τετρακύλινδρα ειναι λιγο δυσκολο να ακουσεις τη διαφορά. Το χα δοκιμασει μια φορα (το κολπο ειανι να χαμηλωσεις το ρελαντί αρκετα ωστε να ακούγεται η διαφορα καλύτερα) και παλι όμως ειχα ψιλο καταλήξει στις 2.5-3.0 στροφές. Καρμπυρατέρ έχεις καθάρισει?

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk


Spyros.L

Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 05:00:14 ΜΜ
Παράθεση από: Splazz12 στις Οκτωβρίου 30, 2020, 02:01:08 ΠΜ
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:05:47 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλτρακι υποπιεσης εχω ολοκαινουριο γνησιο. Επίσης φίλτρο αερα εχω dna καθαρισμένο και λαδωμενο. Τα ζιγκλερ είναι φρέσκο καθαρισμένα. Σκέφτομαι αντι για στροφόμετρο ακριβειας να συνδεσω το  πολυμετρο μου στα μπουζοκαλωδια και να μετραω τη συχνοτητα των σπινθήρων. Πχ αν ενα καλωδιο ρίχνει 1.000 σπίθες το λεπτό τοτε ειμαι στις 4 χιλ στροφες (???).
Παιζουν κατι πολύμετρα με τσιμπίδα που μετράνε στροφές, ζαχαρωνα ενα κάποιο καιρό.
Η μέθοδος με το αυτί γενικά παίζει, απλα στα τετρακύλινδρα ειναι λιγο δυσκολο να ακουσεις τη διαφορά. Το χα δοκιμασει μια φορα (το κολπο ειανι να χαμηλωσεις το ρελαντί αρκετα ωστε να ακούγεται η διαφορα καλύτερα) και παλι όμως ειχα ψιλο καταλήξει στις 2.5-3.0 στροφές. Καρμπυρατέρ έχεις καθάρισει?

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Harlock αμε. Τα καρμπ ειναι καθαρισμένα μεχρι.....αηδίας (? Λολ).  Αυριο, παραλαμβανω μια τετραδα υποπιεσομετρα απο κινα και θα πειραματιστω λιγο παραπανω παιζοντας με τις βαλβιδες μείγματος .

PanosSp δε δοκιμασα ακομα τη συμβουλη για το +1/4. Τις επομενες μερες θα σου εχω νεα.
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

Harlock

Παράθεση από: Splazz12 στις Νοεμβρίου 01, 2020, 08:45:37 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 05:00:14 ΜΜ
Παράθεση από: Splazz12 στις Οκτωβρίου 30, 2020, 02:01:08 ΠΜ
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:05:47 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλτρακι υποπιεσης εχω ολοκαινουριο γνησιο. Επίσης φίλτρο αερα εχω dna καθαρισμένο και λαδωμενο. Τα ζιγκλερ είναι φρέσκο καθαρισμένα. Σκέφτομαι αντι για στροφόμετρο ακριβειας να συνδεσω το  πολυμετρο μου στα μπουζοκαλωδια και να μετραω τη συχνοτητα των σπινθήρων. Πχ αν ενα καλωδιο ρίχνει 1.000 σπίθες το λεπτό τοτε ειμαι στις 4 χιλ στροφες (???).
Παιζουν κατι πολύμετρα με τσιμπίδα που μετράνε στροφές, ζαχαρωνα ενα κάποιο καιρό.
Η μέθοδος με το αυτί γενικά παίζει, απλα στα τετρακύλινδρα ειναι λιγο δυσκολο να ακουσεις τη διαφορά. Το χα δοκιμασει μια φορα (το κολπο ειανι να χαμηλωσεις το ρελαντί αρκετα ωστε να ακούγεται η διαφορα καλύτερα) και παλι όμως ειχα ψιλο καταλήξει στις 2.5-3.0 στροφές. Καρμπυρατέρ έχεις καθάρισει?

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Harlock αμε. Τα καρμπ ειναι καθαρισμένα μεχρι.....αηδίας (? Λολ).  Αυριο, παραλαμβανω μια τετραδα υποπιεσομετρα απο κινα και θα πειραματιστω λιγο παραπανω παιζοντας με τις βαλβιδες αερα.

PanosSp δε δοκιμασα ακομα τη συμβουλη για το +1/4. Τις επομενες μερες θα σου εχω νεα.

Είχα πάρει και γω μια τετράδα τέτοια απο κίνα, γενικά δεν βλέπεις και πολλά (ελπίζω να βρήκες καμια καλύτερη) :P
Τώρα για να μήν μπερδευτείς, δεν υπάρχουν ουτε βιδες, ουτε βαλβίδες αέρα.
Υπάρχουν οι βίδες που συγχρονίζεις τις πεταλούδες των καρμπυρατέρ (που βρίσκονται ανάμεσα τους) που τις ρυθμίζεις με τα υποπιεσομετρα.
Και οι βίδες μέιγματος προζιγκλέρ (που βασικά δίνουν έτοιμο μείγμα) και είναι για το ρελαντί και τις βάζουμε όλες στις ίδιες στροφές.

Spyros.L

Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 09:41:30 ΜΜ
Παράθεση από: Splazz12 στις Νοεμβρίου 01, 2020, 08:45:37 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 05:00:14 ΜΜ
Παράθεση από: Splazz12 στις Οκτωβρίου 30, 2020, 02:01:08 ΠΜ
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:05:47 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλτρακι υποπιεσης εχω ολοκαινουριο γνησιο. Επίσης φίλτρο αερα εχω dna καθαρισμένο και λαδωμενο. Τα ζιγκλερ είναι φρέσκο καθαρισμένα. Σκέφτομαι αντι για στροφόμετρο ακριβειας να συνδεσω το  πολυμετρο μου στα μπουζοκαλωδια και να μετραω τη συχνοτητα των σπινθήρων. Πχ αν ενα καλωδιο ρίχνει 1.000 σπίθες το λεπτό τοτε ειμαι στις 4 χιλ στροφες (???).
Παιζουν κατι πολύμετρα με τσιμπίδα που μετράνε στροφές, ζαχαρωνα ενα κάποιο καιρό.
Η μέθοδος με το αυτί γενικά παίζει, απλα στα τετρακύλινδρα ειναι λιγο δυσκολο να ακουσεις τη διαφορά. Το χα δοκιμασει μια φορα (το κολπο ειανι να χαμηλωσεις το ρελαντί αρκετα ωστε να ακούγεται η διαφορα καλύτερα) και παλι όμως ειχα ψιλο καταλήξει στις 2.5-3.0 στροφές. Καρμπυρατέρ έχεις καθάρισει?

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Harlock αμε. Τα καρμπ ειναι καθαρισμένα μεχρι.....αηδίας (? Λολ).  Αυριο, παραλαμβανω μια τετραδα υποπιεσομετρα απο κινα και θα πειραματιστω λιγο παραπανω παιζοντας με τις βαλβιδες αερα.

PanosSp δε δοκιμασα ακομα τη συμβουλη για το +1/4. Τις επομενες μερες θα σου εχω νεα.

Είχα πάρει και γω μια τετράδα τέτοια απο κίνα, γενικά δεν βλέπεις και πολλά (ελπίζω να βρήκες καμια καλύτερη)
Τώρα για να μήν μπερδευτείς, δεν υπάρχουν ουτε βιδες, ουτε βαλβίδες αέρα.
Υπάρχουν οι βίδες που συγχρονίζεις τις πεταλούδες των καρμπυρατέρ (που βρίσκονται ανάμεσα τους) που τις ρυθμίζεις με τα υποπιεσομετρα.
Και οι βίδες μέιγματος προζιγκλέρ (που βασικά δίνουν έτοιμο μείγμα) και είναι για το ρελαντί και τις βάζουμε όλες στις ίδιες στροφές.
Μειγματος καλα λες. το διόρθωσα. Αν θυμασαι, ποια υποπιεσομετρα ειχες παρει?   
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

Harlock


Spyros.L

Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

Harlock

Κάλά δες τα μία, μη τρελένεσαι

panosp25

Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 09:41:30 ΜΜ
Τώρα για να μήν μπερδευτείς, δεν υπάρχουν ουτε βιδες, ουτε βαλβίδες αέρα.
Και οι βίδες μέιγματος προζιγκλέρ (που βασικά δίνουν έτοιμο μείγμα) και είναι για το ρελαντί και τις βάζουμε όλες στις ίδιες στροφές.

Λέγονται βίδες μείγματος ή βίδες αέρα. Ανάλογα τον κατασκευαστή και επηρεάζουν την συνολική λειτουργία του καρμπυρατερ και όχι μόνο το ρελαντι. Το χουμε ξανασυζητήσει..... 8)

Harlock

Παράθεση από: panosp25 στις Νοεμβρίου 01, 2020, 10:10:56 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 09:41:30 ΜΜ
Τώρα για να μήν μπερδευτείς, δεν υπάρχουν ουτε βιδες, ουτε βαλβίδες αέρα.
Και οι βίδες μέιγματος προζιγκλέρ (που βασικά δίνουν έτοιμο μείγμα) και είναι για το ρελαντί και τις βάζουμε όλες στις ίδιες στροφές.

Λέγονται βίδες μείγματος ή βίδες αέρα. Ανάλογα τον κατασκευαστή και επηρεάζουν την συνολική λειτουργία του καρμπυρατερ και όχι μόνο το ρελαντι. Το χουμε ξανασυζητήσει..... 8)

Μην τον ακούτε τον κύριο  :P :P :P, κάμερα σε μένα.
https://s3.amazonaws.com/advrider-photobucket-images/images/J/JakeSabre1_CarbCutawaySm-1.jpg