Μου έμεινε!

Ξεκίνησε από Razgriz, Απριλίου 18, 2019, 08:49:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Razgriz

  Σύντροχοι καλησπέρα! Θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το CB μου.
  Την προηγούμενη Τρίτη, βγαίνοντας Αττική οδό, ξεκίνησε να δουλεύει τρικύλινδρα. Έφτιαχνε και ‘’χαλούσε’’ μέχρι που ξεκίνησε να πέφτει η απόδοση της. Ταυτόχρονα, οι ενδείξεις στο στροφόμετρο έδειχναν μία 4000σαλ και μία 11000σαλ.Σταμάτησα δεξιά, διαπίστωσα πως δεν δούλευαν ο 3ος και 4ος κύλινδρος, άλλαξα τα μπουζί με spare που είχα και συνέχισα. Μετά από λίγο, πάλι τρικύλινδρα μέχρι που έφτασα στον προορισμό μου. Μία ώρα μετά, πήρε κανονικά, 10’ μετά πάλι τρικύλινδρα και τελικά κάπου στη διαδρομή σταμάτησα και κάλεσα οδική, γιατί αφενός δεν ήθελα να την ταλαιπωρήσω άλλο και αφετέρου δεν δούλευε σωστά μέχρι που έσβησε και τελείως.
  Σήμερα λοιπόν, μετά από συζήτηση του να παρακάμψω τον κόφτη, γεφύρωσα συγκεκριμένα καλώδια τον οργάνων, μέσα στο φανάρι, και μιζάροντας δεν πήρε ποτέ μπροστά. Με ανοιχτό διακόπτη , δεν άναβαν το λαμπάκι του λαδιού, της νεκράς και ανάβοντας αριστερό φλάς, δούλευε το εμπρός αριστερά ενώ το πίσω αριστερά όχι, και ανάβοντας το δεξί φλάς, δούλευαν όλα μαζί ,σαν αλάρμ.
  Έβγαλα μπουζόπιπες για να δω αν φέρνει ρεύμα και φέρνει κανονικά και στους 4. Σε κάποια μιζιά που έκανα σε τυχαία στιγμή, η μηχανή δούλευε σαν να μην έχει συμβεί ποτέ τίποτε, αλλά κάνοντας μία βόλτα το τετράγωνο, ξεκίνησε πάλι τα ίδια συμπτώματα. Τρικύλινδρα, διακοπές στο γκάζι και επανερχόταν στο κανονικό μέχρι που έσβησε. Μετά από λίγο πήρε ξανά, πάλι τα ίδια μέχρι που την άφησα στο σπίτι.
  Νομίζω πως στο ρελαντί της, φαίνεται να αδυνατεί μερικές φορές να το κρατήσει και κοιτάζοντας το φίλτρο κάτω από το ρεζερβουάρ, πρόσεξα πως δεν είναι γεμάτο όπως συνήθιζε.
  Συγνώμη για το πλάτιασμα αλλα προσπαθώ να το εξηγήσω όσο καλύτερα γίνεται, ώστε να μην μπερδέψω κανέναν…
  Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη, μπάς και βγάλω άκρη.

panosp25

Ποιο φίλτρο κατω απο το ρεζερβουάρ;

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Razgriz

Το ρουμπινέτο μου δεν έχει φίλτρο μέσα στο ντεπόζιτο, και είχα βάλει εξωτερικό. Είναι απο το 2015 πάνω στη μηχανή.

Razgriz

Επίσης, το φανάρι μία ανάβει και μία όχι. Και κάτι ακόμα, υπάρχει περίπτωση να αρχίζει να τα φτύνει ο ανορθωτής?

panosp25

Αν το φίλτρο δεν εχει βενζίνη, συν το οτι σβηνει μενει κλπ, μαλλον το ρουμπινετο τα έχει φτυσει. Οσο για τον ανορθωτη, μπορει...

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

 Έβγαλα μπουζόπιπες για να δω αν φέρνει ρεύμα και φέρνει κανονικά και στους 4.... ʼρα μέχρι να αδειάσουν τα λεκανάκια του 3 και 4 κυλίνδρου που ΔΕΝ τροφοδοτούνται κανονικά δουλεύει για 4-5 λεπτά και μετά σβήνει . Το αποδεικνύει το γεγονός ότι μετά από παραμονή σβηστό παίρνει ξανά κανονικά . Το ένα θέμα είναι φραγή της παροχής άρα αφαίρεσε το φίλτρο και καθάρισμα τα καρμπιρατέρ. Για τα ηλεκτρολογικά ας μιλήσουν οι αρμόδιοι.                     

itom32

Απο την περιγραφή πιστεύω πως είναι θέμα τροφοδοσίας.Τώρα αν έχεις την ατυχία να τα εχει φτύσει και ο ανορθωτής τι να πώ.Γνώμη μου είναι να λύσεις πρώτα το θέμα της τροφοδοσίας με τοποθέτηση εσωτερικού φίλτρου,το εξωτερικο μονο κακό κάνει,δες τα καρμπ όπως σε είπε ο Alex και μετά βλέπεις αν υπάρχει ηλεκτρολογικό θέμα.

panosp25

Συμφωνω με τους προλαλησαντες. Ενα- ενα τα θεματα...

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


TEOS CB SF

Καλησπέρα και από εμένα .. όπως τα περιγράφεις προτείνω να κάνεις τις παρακάτω ενέργειες με την εξής σειρά :
1. Επανέφερε τα καλώδια που έβαλες χέρι εντός του Φαναρίου στην αρχική τους κατάσταση πριν παρακάμψεις τον κόφτη .
2. Έλεγχος στο ρουμπινετο και στο σωληνάκι που το κάνει να λειτουργήσει και πάει από το ρουμπινετο έως τον πρώτο κύλινδρο (κάπου έχω γράψει ένα ποστ για το πώς ελέγχεται εύκολα εάν λειτουργεί το ρουμπινετο )
3 . Εάν δεν έχεις φίλτρο εντός του ρεζερβουάρ όπως λες τότε δοκίμασε για λίγο να αφαιρέσεις αυτό το έξτρα που λες και κάνε μια δοκιμή .
4 . Καθαρισμός καρμπυρατέρ .( Εάν βρεθεί λύση με τις παραπάνω ενέργειες αυτό θα το γλυτώσεις ) ..


Τέλος συμφωνώ και εγώ ότι έτσι όπως το παρουσιάζεις το πρόβλημα , είναι καθαρά θέμα ατροφίας δηλαδή δεν φτάνει πάντα το καύσιμο στα καρμπυρατέρ .. εάν ήταν π.χ πολλαπλασιαστές λογικά δεν θα δούλευε ο 1-3 ή ο 2-4 κύλινδροι ..

Αναμένουμε νεώτερα για να μπορούμε να βοηθήσουμε και μελλοντικά αντίστοιχα φαινόμενα

TEOS CB SF

Παράθεση από: Razgriz στις Απριλίου 18, 2019, 09:06:37 ΜΜ
Επίσης, το φανάρι μία ανάβει και μία όχι. Και κάτι ακόμα, υπάρχει περίπτωση να αρχίζει να τα φτύνει ο ανορθωτής?
Αυτό με τα ηλεκτρικά σου το κάνει αφού έβαλες χέρι στα ηλεκτρικά (με την αφαίρεση του κόφτη ) ή τα έκανε και πιο πριν ???

apostolos

Καλησπερα και απο μενα επειδη το θεμα ξεκινα ηλοκτρολογικα και πριν προχωρησεις σε εξοδα τσεκαρισε οταν παρει μπροστα την μπαταρια σου με ενα αμπερομετρο απλα να δεις ποσα αμπερ φορτωνει εαν ξεπερνας τα 14,4 εχεις καψει ανορθωτη και μπαταρια!!!! Μετα περνας στο ρουμπινετο και υστερα καρμπς Αυτα απο εμενα!!!!!!!!!1

panosp25

Παράθεση από: apostolos στις Απριλίου 18, 2019, 10:27:51 ΜΜ
Καλησπερα και απο μενα επειδη το θεμα ξεκινα ηλοκτρολογικα και πριν προχωρησεις σε εξοδα τσεκαρισε οταν παρει μπροστα την μπαταρια σου με ενα αμπερομετρο απλα να δεις ποσα αμπερ φορτωνει εαν ξεπερνας τα 14,4 εχεις καψει ανορθωτη και μπαταρια!!!! Μετα περνας στο ρουμπινετο και υστερα καρμπς Αυτα απο εμενα!!!!!!!!!1
Αποστολε συγγνώμη για την διόρθωση, δεν θέλω να φανεί οτι κανω τον έξυπνο, αλλα για να μην μπερδεύει ο Razgriz, δεν μιλαμε για αμπερ αλλα για βολτ. Και παλι συγγνωμη...

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


apostolos

Εχεις απολυτο δικιο Πανο μου χιλια συγνωμη δικο μου λαθος !!!!

Razgriz

Καλησπέρα. Έχω νέα από τη μηχανή μου.
Αρχικά να πω πως το γεφυρωμα των καλωδίων δεν υπάρχει καθώς μόλις είδα πως δεν δουλεύουν σωστά τα φλας τα έβγαλα. Όταν λειτούργησε η μηχανή, το έκανε χωρίς το γεφυρωμα.
Τώρα λοιπόν,αρνείται ακόμα να λειτουργήσει. Έβγαλα φώτο το φίλτρο για να δείτε απλά τι έχω. Θυμίζω πως το ρουμπινετο μου δεν εχει φίλτρο μέσα στο ρεζερβουάρ και γι'αυτό το λόγο έχω εξωτερικό,το οποίο μπορεί να ανοιχτεί,να καθαριστεί και να επανατοποθετηθεί.
Στη συνέχεια άνοιξα το ρουμπινετο και έλεγξα τις μεμβράνες. Φαίνονται σε καλή κατάσταση, ούτε σκισμένες ούτε πολυκαιρισμένες. Το καθάρισα και το τοποθέτησα ξανά.
Στη συνέχεια,έλεγξα ξανά αν έρχεται ρεύμα στα μπουζί και όντως έρχεται κανονικά και στα 4. Παρατήρησα πως στον 2ο και στον 3ο, η σπίθα δεν είναι τόσο "σπίθα" όσο στον 1ο και στον 4ο. Δεν ξέρω κατά πόσο παίζει ρόλο, απλά το παρατήρησα και το αναφέρω.  Τέλος, έβαλα πάνω το ρεζερβουάρ και έδωσα μιζιες. Φυσικά και δεν πήρε μπροστά. Η τελευταία φωτογραφία δείχνει το φίλτρο που δεν είναι όσο γεμάτο θυμάμαι να ήταν παλιά.
Αυτά λοιπόν για σήμερα.
Όπως πάντα, κάθε γνώμη δεκτή, μπας και πάμε Αυλίδα με τη μηχανή αντί για τον ΟΣΕ.




Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


stam

Το φίλτρο αφού δεν είναι χάρτινο και είναι σίτα λογικά δεν επηρεάζει. Τσέκαρε αν σου κατεβάζει βενζίνη το ρουμπινέτο βγάζοντας το σωληνάκι τροφοδοσίας. (Μπορείς στη θέση του να βάλεις ένα πιο μακρύ και την άλλη άκρη να την βάλεις σε ένα μπουκάλι ώστε να μην στάζει πάνω στη μηχανή). Για να σου κατεβάσει βενζίνη βγάλε το σωληνάκι από τον πρώτο κύλινδρο (που πάει στο ρουμπινέτο) και ρούφα.
Έλενξε αν σου κάνουν υπερχείλιση τα καρμπυρατέρ. Μπορεί κάποιο σκουπίδι να μην αφήνει τα πυραυλάκια να κλείσουν σωστά. ʼδειασε τα λεκανάκια των καρμπ να δεις τι θα βγάλουν.