Η δικη μου μετατροπη σε cafe racer στο γκαραζ μου.

Ξεκίνησε από mosses, Φεβρουαρίου 18, 2019, 02:06:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mosses

Οπως ειχα υποσχεθει, παρακάτω η ιστορια μου με το μηχανακι...

εψαχνα απο καιρο να ασχοληθω με αυτο που λεμε cafe racer build. Ηθελα μια καλη και αξιοπιστη βαση και η λογικη καταληξη ηταν φυσικα honda και προφανεστατα CB. Ειχα ομως ενα θεμα. Δεν ηθελα να αρχιζω να κοβω ενα μηχανακι που πολλοι το θεωρουν κλασσικο και για μενα πανεμορφο. Ετσι, λοιπον αρχισα να ψαχνω για κάποιο "μισοετοιμο". Μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκα το παρακατω με εξαιρετικο κατοχο:


αφου ξεκινησα το λυσιμο επιασα το ξυσιμο! και το βαψιμο...και μερικα φτιαξιματα...











αλλαξα φαναρι, νεους καθρεφτες και εβαλα φλασακια στις μανετες



αλλαξα θεση στο κλειδι γιατι ηθελα καθαρο μουτρο. ιδανικη θεση ηταν η τρυπα που εμπαινε η κλειδαρια του κρανους!



τυλιξα εξατμιση, αλλαξα ταχυμετρο, εβγαλα κοφτη, μονωσα τα παντα, μονταρα και εφτασα εδω:



μενουν 2-3 λεπτομερειες οπως βαψιμο ζαντες και ενα καλο σερβις αλλα κατα 95% η δικια μου δουλεια τελειωσε.
Ηταν μια απο τις πλεον δημιουργικες στιγμες μου με τρομερη προσοχη σε ολα και σιγουρα θα την θυμαμαι για καιρο!



mosses


stam

Αν πατήσεις δεξί κλικ και μετά προβολή εικόνας, μπορείς να τις δεις. Μάλλον έχει να κάνει πως επέλεξες στο mediafire, να εμφανίζονται. 

itom32


mosses


itom32

Πολύ ευγενικό εκ μέρους σου,που παραδέχεσαι πως δεν ήθελες να κόψεις εσύ το ομορφότερο 400αρι της Honda και έψαξες,έτοιμο.Mπράβο για το μεράκι σου.Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα πλέον και σου εύχομαι να την απολαύσεις για πολλά πολλά χρόνια.

panosp25

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον σύντροχο Itom32 σε όλα τα προηγούμενα. Κατά τη γνώμη μου έχει την πιο όμορφη ουρά από όλα τα γυμνά της εποχής του. Παρ'όλα αυτά μπράβο για τη ωραία δουλειά που έκανες. Καλά χιλιόμετρα και κοίτα να την απολαύσεις γιατί η χαρά του να καβαλάς το δικό σου μηχανάκι είναι ασύγκριτη! Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά σε κάποια συνάντηση!

mosses

μια ακομα ερωτηση.. Την γραφω εδω για να μην ανοιγω νεο θεμα. Ειπα να βαλω και στροφομετρο πανω. το γνωστο κινέζικο:





H συνδεσμολογια του είναι:

Wiring: (2 group wire = 5 wires)

Group 1 (connect lighting): Black - Negative ; Red - Positive
Group 2: Black - Positive ; Green - Ground ; Yellow - Engine induction ignition line

εβαλα λοιπον:
Group 1 (τα μακρυα καλωδια για τον φωτισμο): black: negative. red: Positive
Group 2: (τα κοντα) black: Positive .Green: το εβαλα στο negative. yellow: στο κιτρινο/πρασσινο που δινει παλμο κατα το original:



εχω φωτα το κοντερ αλλα απο παλμο...@@ .

Καμια ιδεα?

panosp25

Εχεις κανενα σχεδιο; Η κανενα link απο το κινέζικο; Καποιο στοιχείο που θα μπορουσε να βοηθησει;

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


mosses

τελικα έκλεψα σήμα απο το καλωδιο πριν τον εναν πολλαπλασιαστη και παιζει χαρουμενο κι'αυτο. case closed!

panosp25

mosses ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Αυτό είναι άλλωστε που χρειαζόμαστε. Απόλαυσέ την λοιπόν.

giannis_t

Δηλαδή με.το καλώδιο του μαμα κοντερ δεν δουλευε αλλα τωρα δουλευει;
Μου φαινεται περιεργο. Κι εγω αλλαξα κοντερ και εβαλα με αναλογικες στροφες και ψηφιακο ταχύμετρο αλλά μου δουλεψε κανονικα με το μαμα καλωδιο, απλα εχει μικρη αποκλιση.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

mosses

με το μαμα καλωδιο ,για καποιο λογο , εδειχνε τις στροφες Χ4. Υποπτευομαι λογω 4κυλινδρου? δεν ξερω.

giannis_t

Μηπως επερνε καποια ρυθμιση; Εμενα ηταν ρυθμισμενο για 2κ και εδειχνε Χ2 τις στροφες.
Μετα αλλαξα τη ρυθμιση σε 4κ και ειναι κομπλε. Οποτε ισως το κοντέρ σου ρυθμιζοταν η ηταν απλα για 1κ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

mosses

δεν εχει ρυθμιση. ενας ακομα λογος που εκανα την πατεντα.