Καλώς σας ξαναβρήκα!

Ξεκίνησε από Razgriz, Αυγούστου 11, 2018, 03:11:34 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Razgriz

Να που τα λέμε και από εδώ τελικά και όχι από το Facebook, καλο χρυσο μεν, δεν μπορώ να πω, αλλά ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ προτιμώ το τρόπο του forum γιατι  αυτά υπήρχαν όταν προωτοξεκίνησα να διαβάζω μοτοπεριοδικά, και έτσι έμαθα, καλώς ή κακώς.
Το θέμα μου λοιπόν είναι: Το CB μου, fIIn του '92, στην στάση μετά από κάποια απόσταση, βράζει τα υγρά του ψυγείου, σε σημείο που τα καταλαβαίνεις στο δεξί σου πόδι, και έπειτα τα ''ξερνάει'' από τα κάτω σωληνάκια της υπερχείλισης.
Πέρσι το καλοκαίρι, βρήκα το χρόνο και έλυσα το ψυγείο με όλες του τις σωληνώσεις, και βγήκε από μέσα λάσπη μαζί με νερό. Καθάρισα το δοχείο νερού στα δεξιά του CB, και έκανα ότι μπορούσα για να μην βλέπω άλλο λάσπη(σκουριά??) στο κύκλωμα. Τέλος, αφου γέμισα με το κατάλληλο υγρό, έκανα και την απαραίτητη εξαέρωση.
Τον τελευταίο μήνα λοιπόν, παρατηρώ ξανά το ίδιο φαινόμενο και είχα σκοπό να αλλάξω τελείως το ψυγείο με κάποιο από ebay, καθώς πιστεύω πως έχει σκουριάσει, και επίσης να αλλάξω και όλες τις σωληνώσεις με καινούργιες. Είμαι της άποψης ότι αφου μπαίνω στον κόπο, να το κάνω σωστα. Οι γνώμες σας, ποιες είναι? Μπορεί να φταίει κάτι άλλο και αν ναι, τι?Επίσης έχω σκεφτεί να χρησιμοποιήσω διακόπτη για την ενεργοποίηση του βεντυλατερ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ομως με τη βαλβίδα θερμοκρασίας που έχει επάνω το ψυγείο, κάτι που θα χρειαστεί γεφύρωση των καλωδίων και του διακόπτη.
Συγχωρέστε με αν έχετε διαβάσει κάποια βλακεία, είναι σκέψεις ακόμα και δεν θα βεβηλώσω κανένα CB αν δεν βεβαιωθώ πως δεν θα γίνει πατάτα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

TEOS CB SF

Γεια σου φίλος .. θα ξεκινήσω από το πιο απλό κατά την γνώμη μου αυτό με τον διακόπτη δεν θα το έκανα το βρίσκω πολύ περιττό το μόνο που χρειάζεται είναι να δεις εάν λειτουργεί στην θερμοκρασία που πρέπει εάν για κάποιο λόγο θες να ανοίγει σε πιο χαμηλή θερμοκρασία μπορείς να τοποθετήσεις με μικρότερη θερμοκρασία ... Τώρα για το πιο σοβαρό θέμα αυτό με την σκουριά και το χώμα που περιγράφεις νομίζω ότι θέλει ψάξιμο ..κάπου υπάρχει και σχετικό θέμα εντός του φόρουμ .. Στο δικό μου μηχανάκι όπως και στου itom 32 που γνωρίζω σε κάθε αλλαγή αντιψυκτικου βγαίνει σχεδόν όπως ήταν ... Σε παλιότερη συζήτηση επί του θέματος θυμάμαι πως θέλει προσοχή με τα μη καθαριστικά υγρά των ψυγείων διότι δημιουργούν σοβαρές διαβρώσεις σε πολλά σημεία εσωτερικα ..

panosp25

Φιλε μου καλημερα. Πρωτα απ' όλα θα συμφωνησω με τον Θεοφιλο για τον διακοπτη του βεντιλατερ. Το οτι σου "βραζει" τα νερα σημαινει οτι δεν δουλευει ο θερμοστατης του βεντιλατερ ή το ιδιο το βεντιλατερ. Τωρα για την αλλαγη του θερμοστατη εγω θα επελεγα εναν να ανοιγει στην ιδια θερμοκρασία με τον "μαμα".
Τωρα οσο για τη λάσπη που βρισκεις πιστευω οτι ειναι κατάλοιπα παλιων "μη" αλλαγων ψυκτικου απο παλιοτερους ιδιοκτητες.
Το ψυγειο δεν σκουριαζει ακομα κι αν φαινομενικα εχει μεσα κατι σαν σκουριά γιατι απλα ειναι αλουμινενιο. Ισως μεσα στις κυψελες να εχει μεινει λασπη και να στη βγαζει. Μια λυση που μου ειπε ψυκτικος αυτοκινητων ειναι να ριξεις ξυδι μεσα στο ψυγειο για ενα βράδυ μονο. Μετα ξεπλενεις καλα και τοποθετείς.