Εξολκεας - περτσιναδορος αλυσίδας κίνησης

Ξεκίνησε από TEOS CB SF, Απριλίου 13, 2018, 10:14:18 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

TEOS CB SF

Σήμερα μόλις παρέλαβα τον συγκεκριμένο εξολκεα με όλο του το σετ ... σύντομα θα εγκαινιαστεί στην πρώτη του εργασία ....

panosp25

TEOS ποιός εξολκέας έιναι? Μετά τη χρήση αν δείς κανενα κρυφό ή μελανό σημείο θα μας ενημερώσεις?  :)

itom32

Θεόφιλε κι εγώ αναμένω να με πεις αν κάνει σωστή δουλειά.Εχω ήδη τα γρανάζια και μένει να πάρω αλυσίδα.
Πάνο πιθανότατα ο εξωλκέας είναι αυτός: https://www.amazon.co.uk/VS779-Motorcycle-Chain-Breaker-Riveter/dp/B000WZAAUS/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1370437803&sr=8-3&keywords=chain+breaker+riveter

panosp25

Ωραία! κι εγώ αυτόν έχω πάρει. Γρανάζια έχω, αλυσίδα έχω, μένει να βάλω το μοτέρ απάνω!  :P

TEOS CB SF


ammo77

Αργεί η δοκιμή φιλαράκι.....   :P
Αντε να δούμε κι εμείς αν θα αλλάξουμε αλυσίδα!

TEOS CB SF

Αντώνη σύντομα. .. Μέχρι στιγμής το δοκίμασα μόνο σαν εξωλκεα σε μια παλιά αφού όμως πρώτα τροχισα το περτσινι. . Όπως δείχνει το παρακάτω βίντεο , και βγήκε πολύ εύκολα ... το θέμα είναι στο περτσινομα τι θα γίνει .. Αλλά αυτό θα το δω με την αλλαγή διότι δεν έχω σύνδεσμο για δοκιμή

TEOS CB SF


ammo77

Ναι όλο το θέμα είναι το περτσίνωμα, εκεί είναι όλο το ζόρι! Στο βγάλσιμο όπως είπες είναι πολύ εύκολο δεν χρειάζεται καν εξωλκέας.
Αντε να δούμε τον Κινέζο... 

TEOS CB SF

Λοιπόν συντροχοι. .. Σήμερα έγινε η δοκιμή με τον περτσιναδορο -εξωλκεα . Καταρχάς να σας πω ότι αγόρασα αλυσιδα DID 525 .  Γρανάζια JT εμπρός 15 δόντια με πατουρα απο καουτσούκ και πίσω 45 δόντια .Επίσης να σας αναφέρω ότι η αλυσίδα είναι χρυσή ... λοιπόν μπορώ να πω ότι έμεινα ικανοποιημένος από το σετ του εξωλκεα και πως όλα πήγαν πολύ καλά χωρίς κανένα πρόβλημα φυσικά βοήθησε πολύ και σχετικό βίντεο στο  YouTube  .. πλέον έχω επανέλθει στα μαμά νούμερα διότι έως τώρα φορούσα πίσω 41 ακόμη και την αλυσιδα την έκανα στα μαμά δόντια 110 οπότε και ο τροχός ήρθε τέρμα εμπρός στο ψαλίδι. .. με μια πρώτη βόλτα δεν ακούγεται τίποτα από τους έως τώρα ήχους της παλιάς αλυσίδας.
. Αυτά λοιπόν από εμένα   
Υ.Γ το κόστος των ανωτέρω από Δαβανοπουλο (αλυσίδα γρανάζια ) κόστισαν 140 ευρωπουλα και η αλυσίδα ήθελε κοντεμα 13δόντια το οποίο το έκανα με τον παραπάνω εξωλκεα .

TEOS CB SF

Ερωτηση :Γνωρίζει καποιος εαν υπάρχει θέμα που έχω τον πίσω άξονα στους ρεγουλατορους τέρμα μπροστά ?? Υπάρχει περίπτωση να έχω κάποιο θέμα ? Διευκρινίζω ότι η αλυσίδα έχει το απαιτούμενο κενό περίπου 3 εκ.Στο κέντρο της ... ρωτάω διότι από ότι διαπίστωσα μετά την αλλαγή υπήρχε κάποτε ένα αυτοκόλλητο με πράσινο χρώμα στους ρεγουλατορους που έδειχνε την ιδανική τοποθεσία του άξονα. .



itom32

Παράθεση από: TEOS CB SF στις Απριλίου 29, 2018, 09:43:58 ΜΜ
Ερωτηση :Γνωρίζει καποιος εαν υπάρχει θέμα που έχω τον πίσω άξονα στους ρεγουλατορους τέρμα μπροστά ?? Υπάρχει περίπτωση να έχω κάποιο θέμα ? Διευκρινίζω ότι η αλυσίδα έχει το απαιτούμενο κενό περίπου 3 εκ.Στο κέντρο της ... ρωτάω διότι από ότι διαπίστωσα μετά την αλλαγή υπήρχε κάποτε ένα αυτοκόλλητο με πράσινο χρώμα στους ρεγουλατορους που έδειχνε την ιδανική τοποθεσία του άξονα. .
Τα είπαμε στο τηλ.αλλά ας τα γράψουμε μπας και έχει κάποιος απορίες.Σύμφωνα με το μάνουαλ του version r και του version s με εργοστασιακό γρανάζωμα 15-45 η νέα αλυσίδα που θα τοποθετήσουμε πρέπει να έχει 110 έως 112 κρίκους συγκεκριμένα μιλάμε για την D.I.D 525V8.Aρα εφόσον έβαλες 110 κρίκους Τέο είσαι μέσα στις προδιαγραφές του μάνουαλ.
Παραθέτω και μερικές φώτο απο το Αγγλορωσικό και το Ουκρανικό μάνουαλ,διότι το Γιαπωνέζικο που μεταφράσαμε δεν έχει αυτές τις φώτο.

itom32


itom32


itom32