Πιστα, λαστιχα ...

Ξεκίνησε από mikesf, Ιουλίου 06, 2006, 05:44:39 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mikesf

Η Πίστα των Σερρών έχει σαφώς ανώτερη άσφαλτο και είναι σαφώς πιο λαστιχοβόρα... Οι στροφές της όμως είναι κατά κανόνα πιο ανοιχτές και έχουν λιγότερες απαιτήσεις σε φρένα, και λιγότερες τάπες στις εξόδους(κρατάς την ταχύτητα ψηλά μέσα στην καμπή)... Δεδομένου οτι το CB είναι μηχανάκι με μικρή ιπποδύναμη όσο και να τα δώσεις στην έξοδο δεν έχει τα άλογα για να φυτιλιάσει το λάστιχο... Φοράω τα Pilot Power και έχουν 4-5 TD Μέγαρα και ένα Σέρρες, βγαίνουν άνετα άλλα 2 TDs...  ;)
Η διαφορά του παιδιού απο τον άντρα είναι στην τιμή των παιχνιδιών τους....

shytestosterone

nice :) ζεσταινονται γρηγορα ? κανουν για αστικη μετακινηση ? προσωπικα καθημερινα ο δρομος για τη δουλεια μου ειναι ενας καλος ανηφορικος δρομος με στροφουλες και πρασινο (τυχερος?) αλλα ειναι μικρη διαδρομη και 8ελω ενα λαστιχακι μαλακουτσικο να ζεσταινεται γρηγορουτσικα (δεν εχω και την οικονομικη ανεση να τα αλλαζω συχνα ομως) ιδιως το μπροστινό

Σκεφτομουνα αρχικα Metzeler Sportec ή σειρά Ζ (μεχρι τωρα ειμαι στα metzeler, bridgestone, dunlop kai michelin που δοκιμασα παλιοτερα δεν εμεινα ευχαριστημενος)¨

αραγε τι επιπτωσεις μπορει να εχει 160/70 αντι για 160/60 πισω? 

mikesf

Τα λάστιχα ζεσταίνονται σχετικά γρήγορα, μαλακά γάρ, κάνουν για αστική μετακίνηση και οι στροφές είναι το φόρτε τους...

Το λάστιχο είναι όμως SS και θα τρώγεται σαφώς πιο γρήγορα απο ένα τούρινγκ αλλά...

1. Έχεις κράτημα
2. Έχεις φρένα
3. Δεν προβληματίζεσαι στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης

όπως καταλαβαίνεις χάνεις σε χιλιομετρική απόδοση αλλά κερδίζεις σε ασφάλεια και αυτό είναι που πρέπει να σε αποσχολεί...


Μεγαλώνοντας το προφίλ, μεγαλώνεις την διάμετρο του τροχού, χάνεις σε μπάμ και κερδίζεις σε τελική... ʼσε που μπαλονιάζει το ελαστικό...
Η διαφορά του παιδιού απο τον άντρα είναι στην τιμή των παιχνιδιών τους....

shytestosterone

Συγκρτικα μεταξυ Μιchelin Pilot Power & Μetzeler Sportec M-1 ή Μ3 ή ΜΕ Ζ3 ξερει μηπως κανεις τιποτα ?

jimis

Για συγκριση δεν ξερω, αλλα τα M3 τα φοραω τωρα στο cbr. Ειναι μ@λ@κο λαστιχο, (πιο μ@λ@κο απο Μ1) ζεστενεται πολυ γρηγορα και ευκολα (ενα απο τα θετικα του) και κανει για χρηση street και πιστα.  Αντεχει πολυ, (με καλη χρηση ~10K ή και παραπανω)  και οταν γλυστραει το κανει προοδευτικα χωρις να σε τρομαζει. Στο βρεγμενο εχει ικανοποιητικο κρατημα αλλα οχι τιποτα σπουδαιο.
Γενικα μπορω να πω οτι ειναι σαν τα diablo corsa. Ιδια κατασταση.


shytestosterone

Για DUNLOP & ΒRIDGESTONE εχετε να προτεινετε κατι ? (160/60, μαλακό, να ζεσταινεται γρηγορα, για S4)

akaposto

Παράθεση από: shytestosterone στις Αυγούστου 01, 2006, 02:58:33 ΜΜ
Για DUNLOP & ΒRIDGESTONE εχετε να προτεινετε κατι ? (160/60, μαλακό, να ζεσταινεται γρηγορα, για S4)

ναι,αν βάλεις 160,δεν θα ξεκινάς ποτέ!   8)
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Headmaster

Κάθε πόσα χιλιόμετρα αλλάζεται λάστιχα ρε παιδιά??
Θεωρίτικά!!

shytestosterone

Παράθεση από: akaposto στις Αυγούστου 01, 2006, 04:01:18 ΜΜ
Παράθεση από: shytestosterone στις Αυγούστου 01, 2006, 02:58:33 ΜΜ
Για DUNLOP & ΒRIDGESTONE εχετε να προτεινετε κατι ? (160/60, μαλακό, να ζεσταινεται γρηγορα, για S4)

ναι,αν βάλεις 160,δεν θα ξεκινάς ποτέ!   8)

αυτο πεστο στον MikeSF  ;D

akaposto

ωπα!κεραμίδα   :o
mike 160 φοράς?

Παράθεση
Κάθε πόσα χιλιόμετρα αλλάζεται λάστιχα ρε παιδιά??
Θεωρίτικά!!
εξαρτάται απο τον τύπο του ελαστικού το πότε θέλει αλλάγη (πόσο γρήγορα θα φθαρεί)
δεν υπάρχει κανόνας.

Αν κοιτάξεις λίγο προσεκτικά μέσα στα αυλάκια του ελαστικού
υπάρχει σε ένα σημείο ένα εξογκωματάκι,το οποίο ονομάζεται δείκτης.
όταν το αυλάκι χαμηλώσει στο ύψος του δείκτη,ε τότε θες λάστιχα!
(και το πιθανότερο είναι να το έχεις καταλάβει ήδη χωρίς να κοιτάξεις  ;D)
αυτό ισχύει σε νορμαλ λάστιχα που δεν έχουν προλάβει να φυτιλιάσουν ή να ξεραθούν.

εκτός απο τις γόμες (σκληρή/μαλακή/μέτρια) υπάρχει και ο δείκτης ταχύτητας.
αν π.χ. πάρεις τα ΒΤ45 (μακρια απο ΒΤ45--δεν μου αρέσουν καθόλου--ότι πληρώνεις παίρνεις  >:(  βέβαια)
που έχουν μικρό δείκτη,και τα πηγαίνεις συνέχεια 160+, έ τότε θα τα κλάσουν κατ'ευθείαν,
παρόλλο που είναι πολύ σκληρά.

τα δικά μου π.χ. μου  ~8000km μου φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να σκάνε,
αλλά όχι επειδή τα πιέζω.

βέβαια τόση ώρα γράφω μλκ'ς και θα έρθει ο mike/jimmis να με βουλώσουν
αλλά δεν έχει να κάνει  8)
τους έχω και αυτούς!
...
..
.
στο ps2!
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Headmaster

Κοιτα εγώ τα έχω ένα χρόνο και πρέπει να έχω κάνει καμιά 20000χλμ μάλλον δε πάνε άλλο!!!!
Κατάφερα να τετραγωνίσω τον κύκλο!!!!! :o :o

akaposto

ελα,μόνο 20Κ ? ? ?
και ακόμα τα κρατάς? :o :o :o
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

shytestosterone

του αρεσουν τα μπαντιλίκια  ;D (κοιτα την υπογραφη του)

shytestosterone

στο 400graybikes καποιος λεει εχει ... 120 μπροστα 160 πισω και ητανε ολα μια χαρα ...  ::) (πως στο καλο χωρεσε το 120 μπροστα)

Ερωτήσεις:
- Αραγε μπαινουν μεγαλυτερες ζαντες μπρος πισω στο S4 ?
- Aν μπαινουν ποσο να κοστιζουν αραγε

(στα VTEC η ΗONDA αυξησε το πλατος της ζαντας και τα default ελαστικα ειναι 120/160 απο 110/140 που ειναι στα προ-Vtec τα δικα μας. Aλλαξε βεβαια και ψαλίδι και πηρουνι + χοντρυτερα καλαμια)

Headmaster

Πάω σήμερα για αλλαγή!!!!