Help, δεν μπορω να το συνεφέρω μετά απο πτώση.

Ξεκίνησε από Overseer, Μαΐου 31, 2016, 11:16:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Overseer

Καλησπέρα στο forum, μετά απο μακρά απουσία (και πάλι - με πιάνει με το που μπαίνει η άνοιξη  ;D ) και μια "μικρή" πτώση, ψάχνω πως θα συνεφέρω την καημένη την γριά....

Εξ αρχής δεν φαινόταν να έχει κάτι, με την πρώτη ματιά οι ζημιές της ήταν αριστερό καπάκι κινητήρα, τιμόνι και μια καλή λακούβα στο ντεπόζιτο.

Το πήγα σε κανα-δυο μηχανικούς και μου ζητούσαν πάρα πολλά (οι απαντήσεις τους ήταν του τύπου "ξεκινάμε απο 300-400 και οτι βγάλει"), οπότε το έπιασα σιγά σιγά μόνος μου.

Αντικατέστησα τα σπασμένα μέρη, όμως ανακάλυψα οτι ο συμπλέκτης δεν απομονώνει καλά.
Με ντίζα τόσο τεντωμένη που δεν ξεκινάει καν η μηχανή, δεν μπορώ να αλλάξω ταχύτητα σε στάση.
Είμαι 100% σίγουρος οτι αυτό δεν το έκανε πρίν το πάω στους "μάστορες" που το είδαν, καθώς το έβαλα μπρός και το έκανα μια μικρή βόλτα την επόμενη της πτώσης, όπου και λειτουργούσε κανονικά.

Έβγαλα τον συμπλέκτη και με μια πρόχειρη ματιά φαίνεται μια χαρά, και όλα είναι μέσα στα όρια του service manual.
Για να πω την αμαρτία μου όμως δεν έλεγξα τους μεταλλικούς δίσκους, αν και φαίνονται ίσιοι.
Σήμερα που το έδεσα, όταν την είχα και δούλευε για κανένα 10λεπτο, πήγα να ελέγξω τη στάθμη του λαδιού, και ανοίγοντας την τάπα άκουσα έναν πολύ ανησυχητικό ήχο. Ακούγεται καθαρά στο video: https://youtu.be/E84X6yCYMK0


Έχει κανένας μαστροχαλαστής ιδέα τι μπορεί να είναι?

Και μη μου πείτε να το πάω σε "μάστορα", είδα και απόειδα απ' αυτούς, μόνος μου θα το φτιάξω.
Θα τη κάνω κούκλα και μετά θα τη πατήσω φωτιά και θα χορεύω γύρω γύρω  >:D >:D >:D

ammo77

Φίλε μου γειά σου
Από λεγόμενά σου θα σου πρότεινα να δεις το μοχλικό του λεβιέ ταχυτήτων.
Απ' ότι κατάλαβα η πτώση σου ήταν από αριστερά.
Αφού λοιπόν ο συμπλέκτης σου απομονώνει πλήρως  δεν υπάρχει θέμα με τον συμπλέκτη αλλά ή με το σαζμάν ή με το μοχλικο.
Όσο  για τον θόρυβο δεν νομίζω πως είναι κάτι αυτός ο θόρυβος
Ο κινητήρας δουλεύοντας παράγει πολλούς και διάφορους ήχους.

itom32

Ακούγεται σαν να έχει μετακινηθει (εξ αιτίας της πτωσης ίσως;)το χταποδι και χάνουν τα φλαντζάκια στις εξαγωγες.

Overseer

@ammo77 Συγνώμμη αλλά μάλλον δεν περιέγραψα την συμπεριφορά της μηχανής σωστά (επίσης δεν μ αρέσει η ιδέα να κατεβάσω κινητήρα, που να τον απλώσω στο πεζοδρόμιο;  ;D ):
ακόμη και να μην ξεκινάει η μηχανή, δηλαδή το τράβηγμα της μανέτας να μην κάνει κάποια διαφορά, πάλι δεν απομονώνει σωστά. Η μηχανή "τραβάει" απο μόνη της, και σε στάση με τον κινητήρα σε λειτουργία οι ταχύτητες δεν αλλάζουν που να του κάνω τάμα.

Γιάννη τα φλαντζάκια που λες να υποθέσω οτι είναι εκει που ενώνεται η εξάτμιση με τον κινητήρα?
Γιατί όμως να ακούγεται πιο έντονα όταν βγάλω την τάπα του λαδιού?

itom32

Παράθεση από: Overseer στις Ιουνίου 01, 2016, 05:37:50 ΜΜ
Γιάννη τα φλαντζάκια που λες να υποθέσω οτι είναι εκει που ενώνεται η εξάτμιση με τον κινητήρα?
Γιατί όμως να ακούγεται πιο έντονα όταν βγάλω την τάπα του λαδιού?
Nαι αυτα εννοώ.Οσο για την τάπα,πρώτη φορά ακούω τέτοιο θάμα.Απο λάδια να υποθέσω είσαι οκ.

TEOS CB SF

Έχεις την σωστή ποσότητα λαδιού ?και δεν κατάλαβα εάν άνοιξες το καπάκι του συμπλέκτη γιατί ? Αφού όπως λες πιο πάνω η πτώση ήταν από αριστερά άρα καμία σχέση με το δεξί καπάκι του συμπλέκτη. ...

Overseer

Απο ποσότητα λαδιού, ναι, είμαι οκ.
Δοκιμές βέβαια κάνω με με παλιά λάδια/φίλτρα, μέχρι να βγάλω άκρη και να βάλω φρέσκα.

Teos το άνοιξα επειδή μετά την πτώση (και τους μηχανικούς) μου κάνει αυτά τα περίεργα, και πίστεψα πως τον συμπλέκτη θα έπρεπε να δω πρώτα.

Και πάλι όμως, με τον τρόπο που συμπεριφέρεται η μηχανή, δεν μου κάνει σε κάτι άλλο εκτος απο συμπλέκτη....
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν δούλευε σωστά το κιβώτιο, πιστέυω θα είχα τελείως διαφορετική συμπεριφορά, και την ανάλογη ηχητική υπόκρουση απο τα γρανάζια.

TEOS CB SF

Από ότι κατάλαβα κάπου πιο πάνω λες ότι μετά την πτώση για κάποια στιγμή δούλευε κανονικά έως την ώρα που το πήγες σε κάποιον μηχανικό άρα κάτι πρέπει να έκανε που πρέπει να το ανακαλύψεις .... παρατηρησες εαν σου είχε ξεβιδωσει το καπάκι του συμπλέκτη? .... Από την άλλη μεριά που άλλαξες το καπάκι αριστερά Όλα μπήκαν ο.κ ? Ο ήχος Πάντος όπως τον ακούω δεν μου φενεται για καθαρά μεταλλικός. ...Όπως και να έχει ελπίζω να βρεις την λύση σύντομα κ ανέξοδα. ... Και Φυσικά να μας πεις και Τ
Ποια είναι. .

TEOS CB SF

Επίσης πεπει να τσεκάρεις το μπόλικο του λεβιέ οπως λέει και ο  ammo ...κούνα τον με το χέρι με σβηστό το μηχανάκι ..Όπως και με το μηχανάκι σε διπλό σταν προσπάθησε να τις κάνεις αλλαγές καρφοτες εαν αλλάζει κανονικά θα έχεις αποκλείσει τα απλά .....

Overseer

Βρήκα χρόνο και το έπιασα πάλι....

Δοκίμασα όσα προτείνατε παραπάνω, και όλα φαίνεται να δουλέυουν καλά.
Μετά απο πολύ ψάξιμο, φαίνεται πως ολόκληρη η καμπάνα έχει μονταριστεί λίγο πιο μπροστά. (?!?!!)
Θα την ξαναβγάλω, και ελπίζω να είναι παπαριά μηχανικού ή δικιά μου, που έκανα και το τελευταίο μοντάρισμα, και να μην έχει μετακινηθεί κάποιος απο τους άξονες του κιβωτίου.

Δέν ξέρω αν φαίνεται στις εικόνες, αλλά το κενό ανάμεσα στη βίδα που κρατάει την καμπάνα και το μέρος που θα έπρεπε να είναι το ρουλεμάν, είναι πολύ μικρή, και το ρουλεμάν πρέπει να βρίσκει πάνω της, για αυτό και δεν απομονώνει σωστά.

Θα επιχειρήσω να το ξαναβγάλω και να δώ αν φαίνεται τίποτα εκτός θέσης, πίσω απο την καμπάνα.
Και ο θεός βοηθός  ;D