Θερμόμετρο ψυκτικού υγρού στο SF

Ξεκίνησε από itom32, Νοεμβρίου 02, 2014, 09:17:46 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stam

Α οπότε λόγω ότι είναι διαφορετικό κατασκεύασες αντάπτορα?
Εγώ το τοποθέτησα ανάμεσα στα καβαλέτα του τιμονιού. Κάθεται ακριβώς.

wolfi


panosp25


wolfi

Οοοοοο ναι...... Πριν δύο χρόνια Θεσσαλονίκη το κρύο- παγωνιά είχε ρημάξει τα πάντα

LefterisP

Καλησπέρα σύντροχοι,

Έχω ένα Version R το οποίο, όπως θα γνωρίζετε ήδη, αντί για θερμόμετρο στα όργανα έχει βενζινόμετρο. Θα ήθελα να του βάλω θερμόμετρο ψυκτικού υγρού, σκέφτομαι και εγώ κάποιο της Koso. Στον θερμοστάτη επάνω παρατήρησα υπάρχει αισθητήρας θερμοκρασίας, υποθέτω στέλνει σήμα στο λαμπάκι υψηλής θερμοκρασίας στα όργανα. Θα ήθελα αν γνωρίζετε να με βοηθήσετε με τα παρακάτω:
1. Τα άλλα μοντέλα που έχουν και θερμόμετρο, ένδειξη θερμοκρασίας παίρνουν από τον ίδιο αισθητήρα που έχει και το Version R?
2. Αν ναι, υπάρχει περίπτωση να στείλει σωστό σήμα ο αισθητήρας αυτός στο Koso?
3. Αν ναι 1 και όχι 2, υποθέτω καλό θα είναι να τοποθετήσω τον αισθητήρα του Koso στο καβούκι του θερμοστάτη, που είναι και ο "μαμά" αισθητήρας. Ή κάπου αλλού;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια και τον χρόνο σας.

TEOS CB SF

Καλησπέρα φίλος ..
Εγώ το και αρκετοί ακόμη το έχουμε τοποθετήσει το αισθητήριο επάνω στον θερμοστάτη ανοίγοντας νέα τρύπα στο σημείο απέναντι από αυτό που είναι ο μαμά αισθητήρας ,, κάπου εδώ στο φόρουμ έχουμε και αναλυτικό ποστ..περίμενε να ψάξω και θα βάλω τον σύνδεσμο για το ποστ που σου λέω.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


TEOS CB SF


TEOS CB SF

Παράθεση από: TEOS CB SF στις Μάρτιος 18, 2022, 10:30:48 ΜΜ
https://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5118.msg50600#msg50600
Και φυσικά έπρεπε να επιβεβαιώσω την ποντιακή καταγωγή μου ,,,, και σε παρέπεμψαν στο ίδιο ποστ.
.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


LefterisP

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Τώρα για "γκάφες", εγώ να μην μιλήσω καλύτερα...
Η ερώτηση που έκανα για το Coso, προέκυψε μετά την εργασία που έκανα FIY στο oring που στεγανοποιεί την αντλία νερού με το σώμα του κινητήρα, γιατί έχανε λίγο λάδι.
ʼλλαξα το oring λοιπόν, σημειώνω ότι είχε γίνει τόσο σκληρό, σαν πλαστικό αντί ελαστικό, οπότε πώς να στεγανοποιήσει πια. Παίζει να ήταν και 27 χρονών, όσο και το Version R. Αλλά δεν είχα σκεφτεί να πάρω και oring της ίδιας της αντλίας, αλλά και του καβουκιού που φιλοξενεί τον θερμοστάτη. Αποτέλεσμα αυτού είναι να μην έχω πια διαρροή λαδιού από την αντλία, αλλά πλέον να δακρύζει λίγο αντιψυκτικό από την αντλία. Ευτυχώς δεν κατάφερα να ξεβιδώσω τη μία βίδα από τις 2 στο καβούκι του θερμοστάτη, οπότε τελικά δεν τον άνοιξα, γιατί θα είχα απώλειες φαντάζομαι και από εκεί. Από εβδομαδα θα πάρω τα orings θερμοστάτη και αντλίας και θα ξανακάνω σχεδόν την ίδια εργασία.

TEOS CB SF

Καλή ευκολία ,, η εργασία είναι εύκολη .
Το αισθητήριο της coso αν είναι όμοιο με αυτά που βάλαμε εμείς στο παρελθόν δεν θα έχεις κανένα θέμα ..
Πρόσεξε μόνο όταν είναι βιδωμενο να μην ενοχλεί σε καμία περίπτωση τον θερμοστάτη κατά την κίνηση του (δηλαδή να μην προεξέχει πολύ προς τα μέσα ) ..
Επίσης διάλεξε ένα σημείο που θα τοποθετήσεις την οθόνη χωρίς κόπο και να είναι ορατό εύκολα ..(εγώ είχα παιδευτει αρκετά και αναγκάστηκα να κάνω μια βάση από ανοξείδωτο λαμακι )

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk