ΑΛΛΑΓΗ Μπροστινές Δισκόπλακες

Ξεκίνησε από microvios, Οκτωβρίου 12, 2014, 04:50:07 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

panosp25

Γιάννη μια διευκρίνιση. Οταν φρενάρεις απαλά με καμια 💯 στη χλμ. Ένιωθες τρέμουλο; Γιατι αν οχι τοτε ο δίσκος δεν ειχε πάρει νομίζω.

itom32

Στα απαλά όχι αλλά στα μετριοδυνατά φρένα υπήρχε τρέμουλο.

panosp25

Οποτε μένει η δοκιμή να μας πείσει.

TEOS CB SF

Γιάννη έχω ακούσει ότι σε μηχανουργείο τις επισκευάζουν έως ένα βαθμό με τορνο .. αλλά δεν το έχω εξακριβώσει .. σίγουρα πάντως επισκευάζουν τα αυλάκια έως ένα βαθμό

ammo77

Τα στραβωματα αυτά θεωρώ πως μπορείς να τα επαναφέρεις εάν δεν είναι σε μεγάλο βαθμό!
Κι εγώ τις είχα στραβώσει με λουκέτο κάποια στιγμή και τις έφερα με χτύπημα. Μπορεί να μην είναι σαν καινούριες αλλά δεν μου τρέμει στο φρένο!!! Ίσα που ακούγεται στο σύρσιμο ότι κάπου γλύφει κάπου όχι.

itom32

Παράθεση από: itom32 στις Οκτωβρίου 20, 2018, 04:45:45 ΜΜ
Προχωρώ στο δεύτερο βήμα.Το οποίο ήταν να εξετάσω προσεκτικά την πίσω μεριά της δισκόπλακας. Παρατήρησα πως όπου υπήρχαν χτυπήματα στο στεφάνι στο εμπρός μέρος τα στραβώματα φαίνονταν χαρακτηριστικά και στο πίσω μέρος.Συγκεκριμένα το στεφάνι κατέβαινε προς τα πίσω σε σχέση με το ατσάλι της δισκόπλακας. Υπολογίζω πως το στραβοδάγκωμα υπάρχει εξαιτίας του ζοριού που μεταφέρεται μεσω του περτσινιού στο ατσάλι της δισκόπλακας.Αφού εξέτασα και βρήκα που χρειαζόταν χτύπησα με έναν φαρδύ ζουμπά όπου χρειαζόταν να έρθει στην σωστή ευθεία το στεφάνι σε σχέση με το ατσάλι της δισκόπλακας.
Αν έκανα μια τρύπα στο νερό ή όχι θα φανεί όταν τις βάλω στην ζάντα.


Κάτι καλό κάναμε.Ισως και κατά λάθος,πάντως αφού αφαίρεσα τις μαύρες δισκόπλακες και έβαλα πάνω τις "διορθωμένες"χρυσαφιές σε φρεναρίσματα μέχρι 80χλμ που δοκίμασα δεν υπάρχει τρέμουλο.Μένει οι δισκόπλακες να δοκιμαστούν σε φρεναρίσματα με μεγαλύτερες ταχύτητες.΄

panosp25

Σημασία έχει οτι δούλεψε Γιάννη, έστω και κατα λάθος. Καλά χιλιόμετρα στους διορθωμένους δίσκους σου!

ammo77

Όλα καλά Γιάννη, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!

TEOS CB SF

Γιάννη μήπως πρέπει να πάρεις τα σύνεργα φέτος στο ταξίδι για να ισιαξεις και του zi ?? Τελικά καλά σε λέω δόκτορα

itom32

Παράθεση από: TEOS CB SF στις Οκτωβρίου 25, 2018, 08:59:10 ΜΜ
Γιάννη μήπως πρέπει να πάρεις τα σύνεργα φέτος στο ταξίδι για να ισιαξεις και του zi ?? Τελικά καλά σε λέω δόκτορα
Τέο δυστυχώς δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες.Η δεξιά μαύρη δισκόπλακα που έβγαλα παρ' όλους τους ελέγχους που έκανα με μεγενθυτικό φακό και λάμπα όπως στις χρυσαφιές,δεν μπόρεσα να βρώ στράβωμα στο στεφάνι,πράμα που με κάνει να πιστεύω πως το στράβωμα της δεν είναι απο λουκέτο στο στεφάνι,αλλα έχει στραβώσει το ίδιο το ατσάλι της δισκόπλακας.

Alex400

Γιάννη βάλτη  στον τόρνο και έλεγξε τη με το γράφτη  στο σεπόρτι . Η δισκόπλακα είναι θηλυκό και νομίζει ότι θα μας τρελάνει ..... ʼμα δεν την προσέχεις αρχίζει να κουνιέται....   Βάλτη κάτω και δείξε της πως ισιώνει  ;D ;D ;D           

Alex400

Για να μην ανοίγω νέο θέμα συνεχίζω εδώ...

Αντιμετωπίζοντας πολύ καιρό ένα τρίξιμο πολύ δυνατό στα μπροστινά φρένα ΜΟΝΟ όταν πάταγα τη μανέτα, αποφάσισα (μετά από πολύ διάβασμα) να αντικαταστήσω τα δισκόφρενα μετά OEM του μοντέλου μου (φόραγα σε ολοκαίνουργια κατάσταση του PB1). Είχα πάρει γνώμες από πολλούς επαγγελματίες των φρένων και όλες λάθος… Βρέθηκε ένα σετ δισκόφρενα σε κακή κατάσταση και ήταν ευκαιρία να τα επαναφέρω σε απόλυτα λειτουργική κατάσταση.

Αφαίρεση των δισκόφρενων PB1


Ζύγιση του πρώτου δισκόφρενου


Ζύγιση και των δύο και της ζάντας


Τελικό αποτέλεσμα


Alex400

 ΟΛΗ η εργασία έγινε αποκλειστικά στο χέρι ,  με χρήση μιας ματσόλας ,ενός μπρούτζινου ζουμπά ,ενός μικρού σφυριού [20-30 gr.] και ενός γράφτη (που ΔΕΝ με άφησε να φωτογραφίσω).  Επί ΤΡΕΙΣ ώρες έκανε ένα ελαφρύ χτύπημα ,περιέστρεφε τον τροχό ,έβλεπε τον γράφτη και ξανά ....Μέχρι που τα έκανε απόλυτα ίσια . Στη δοκιμή που έκανα είχα ΑΜΕΣΩΣ πολύ καλύτερα φρένα και κανένα τρίξιμο ...[Τα φρένα που είχα ήταν .... αν ακούμπαγες με ΕΝΑ δάχτυλο και ελάχιστη δύναμη τη μανέτα , μπλόκαρε ακαριαία ο τροχός και δίπλωνε ΑΜΕΣΩΣ το τιμόνι + τρομερό τσίριγμα ...Αυτά σε στεγνό και ανωφέρεια ...Σε βρεγμένο το κλείδωνες ....] . Τώρα έχουν ''αίσθηση'' και είναι απόλυτα προοδευτικά . Τον Μάστορα [Νίκο] τον προτείνω ανεπιφύλακτα , βρίσκεται '' ΘΕΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ 11 Ν.ΚΟΣΜΟΣ 11743 ΤΗΛ.210 9249364 '' . Υπολογίστε για κάθε δίσκο 30 ευρώ + η ζάντα [αναλόγως τη ζημιά ]  . Υποχρεωτικά του πας ζάντα με τα δισκόφρενα χωρίς το λάστιχο .Έχει και βαρύ εξοπλισμό [τορνόπρεσες 3 διαφορετικές] για ζάντες πολύ χτυπημένες σας δείχνω μία από Multistrada Raising.

               
           


itom32

Kαλοφόρετες,καλά φρεναρίσματα και πολύ προσοχή στα λουκέτα... :-\

panosp25

Καλοταξιδα!

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk