computer monitor στο sf;;;

Ξεκίνησε από itom32, Νοεμβρίου 20, 2013, 12:44:27 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Ως γνωστόν είμαι μέγα σκαλιστήρι. Απο τον καιρό που είχα το XJ550seca (1988)λιγουρευόμουν να μοντάρω πάνω του αυτόν τον πίνακα οργάνων. Παλαιομοδίτικος τότε αλλά τώρα ακόμα περισσότερο.
Τον βρήκα στο ebay πριν 3 χρόνια και πολύ θα ήθελα να δώ αν μπορεί να λειτουργήσει και στο sf.Πολλοί μπορεί να πούν οτι το καγκουρεύω κλπ,αλλα ποιος νοιάζεται. 8)
Πάμε τώρα στο πολύπλοκα.Εκεί στην μέση του πίνακα το xj είχε ψηφιακό μόνιτορ το οποίο παρακολουθούσε 7 λειτουργείες της μοτ/τας.
1.Πλαγιοστάτης 2.στάθμη υγρών φρένων 3.πίεση λαδιού 4.μπαταρία 5.προβολέας 6.φώτα ουράς 7.Βενζινόμετρο.
Πρέπει λοιπόν να φτιαχτεί καλωδίωση σύμφωνα με τα στάνταρ του sf και να βάλω σε τάξη την χαοτική καλωδίωση του πίνακα του xj.
Εδω να πώ οτι έψαχνα και δύο φίσες όπως του version r.Mία εννιάρα και μία τεσσάρα,έτσι ώστε να μη χρειαστεί να χαλάσω τίποτα απο τον πίνακα οργάνων του sf.Βρήκα την εννιάρα αλλά δεν βρήκα την τεσσάρα.Αντί αυτής βρήκα μια εξάρα.Δεν νομίζω όμως να έχω θέμα.
Mετά απο πολύ ψάξιμο στα σχέδια του διαγράμματος του version r το οποίο δυστυχώς δεν είναι μεταφρασμένο κατάφερα να βγάλω μια άκρη με τα χρώματα.
Για το xj oτι και να πω είναι λίγο.Βρήκα τα πάντα μέχρι και έγχρωμο διάγραμμα της καλωδίωσης.
Χρησιμοποιώντας ένα 12volt τροφοδοτικό εχω βρεί για την ώρα όλα τα ρέυμματα και όλες τις γειώσεις.Και πάμε στούς αισθητήρες.
1.Πλαγιοστάτης:βρήκα πιο καλώδιο είναι άγνωστο αν η οθόνη θα διαβάζει τον αισθητήρα του sf.
2.στάθμη υγρών φρένων:δεν θα χρησιμοποιήσω  αυτή η λειτουργία αλλα  έλεγα να συνδέσω τον αισθητήρα του κυκλώματος ψύξης το λαμπάκι temperature δηλαδή που πάει εντός του στροφόμετρου του version r,άγνωστο αν θα δουλέψει.
3.πίεση λαδιού:φαντάζομαι δεν θα υπάρχει προβλημα εδώ.
4.Mπαταρία:Ευκαιρία να απαλλαγώ απο το βολτόμετρο της kosso
5.προβολέας:μπέρδεμα διότι πρέπει να τον περάσω μέσω του μόνιτορ
6.φώτα ουράς:μιά απο τα ίδια
7.βενζινόμετρο:επείσης άγνωστο κατα πόσο η οθόνη θα μπορέσει να διαβάσει και να απεικονίσει σωστά τον αισθητήρα και την ποσότητα καυσίμου.Η ποσότητα καυσίμου απεικονίζεται με κατι κάθετες μπάρες κάτω απο την ένδειξη FUEL.

itom32

Στο θέμα της μπαταρίας και του όργανου ελέγχου της,ξέχασα να αναφέρω οτι τα xj φορούσαν μπαταρίες με βιδωτά καπάκια και ο αισθητήρας (κάτι σαν μικρο μάκτρο) βρίσκονταν συνήθως βυθισμένος στην τρίτη ή τέταρτη οπή της μπαταρίας.
Η εποχή εκείνη πέρασε και σχεδόν όλοι έχουμε μπαταρίες κλειστού τύπου.Για να υπάρχει λοιπόν ενημέρωση του οργάνου για την κατάσταση της μπαταρίας,αυτό που θα κάνω είναι να βγάλω απο τον θετικό πόλο της μπαταρίας,μία εξτρα γραμμή να παρεμβάλω μία ασφαλειοθήκη με μια 5αρα ασφάλεια και να τοποθετήσω μία αντίσταση 4.7kohm και κατόπιν σύνδεση στην οθόνη.Eτσι το όργανο θα διαβάζει οτι η μπαταρία είναι οκ ή θα αναβοσβήνει όταν αυτή πέσει κάτω απο 12 volt.

Headmaster

θα γινει διαστημικο το μηχανακι!!

panosp25

Πλήρης έλεγχος στο Superfour! Ωραία ιδέα. 'Υστερα από ένα μικρό ψάξιμο και έναν έλεγχο που έκανα στα όργανα και με τις όποιες γνώσεις έχω στα ηλεκτρολογικά πιστεύω πως η ιδέα σου είναι εφικτή και υλοποιήσιμη. Εφόσον η τάση στα μηχανάκια είναι κοινή (12V) και εφόσον ελεγχθεί και η συμβατότητα των ανορθωτών μιας και οι ανορθωτές μας είναι λίγο "παραπονιάρηδες" μπορείς να προχωρήσεις στη μετατροπή με τη χρήση κατάλληλων αντιστάσεων σε όσους αισθητήρες χρειάζονται! Τώρα λοιπόν με το διάγραμμα στα ελληνικά γίνεται πιο εύκολη η μετατροπή τουλάχιστον στα χαρτιά. Η σκέψη σου για τους αισθητήρες σωστή:

1. Διακόπτης ON-OFF. Θα δουλέψει.
2. Λογικά θα δουλέψει.
3. Κι εγώ αυτό φαντάζομαι.
4. Μπαταρία. Νομίζω αυτό το έχεις δει: (http://www.xj4ever.com/HCP14180%20battery%20sensor%20bypass.pdf)
5. Αν αντέχει τα WATT της λάμπας του VersionR γιατί όχι.
6. Πιό εύκολα τα πράγματα εδώ.
7. Ίδιας φισλοσοφίας αισθητήρες. Πάλι έχει να κάνει με τα Watt.

Θα επανέλθω μετά το ψάξιμο των Watt κλπ. Ωστόσο άν κάποιος συμφορουμίτης έχει εμπειρία με τα ηλεκτρικά περιμένουμε απαντήσεις.
Πάντως θα γίνει διαστημικό!  :)

ΥΓ. Λίγο που σκάλισα το forum του XJ750 είδα οτι έχει πληροφορίες. καλή ώρα για τη μπαταρία. Θα επανέλθω όταν βρώ κάτι άλλο.

itom32

O φόβος θραύσης μετά απο πιθανή πτώση και η πολύ δύσκολη ανεύρεση οργάνων για version r είναι που είναι που έδωσε το έναυσμα για το παρών project.Na αναφέρω πως ειδικά σε ότι αφορά  το XJ απο ηλεκτρολογικά σχέδια και διαγράμματα,ότι πληροφορία βρήκα,την βρήκα απο το αμερικάνικο http://www.xjbikes.com/forums/.
Είναι πολύ ενθαρρυντικό πάντως,που κοιτώντας το σχέδιο,εκεί που εγώ βλέπω μπερδέματα,εσύ είσαι οκ. O0

itom32

Ο κακός χαμός απο καλώδια πίσω απο το "Αtari"!!!Υπάρχουν 5 θερμοσυστελόμενα τα οποία το καθένα περιέχει τα παρακάτω καλώδια με τους εξής προορισμούς:

Θερμοσυστελώμενο 1 απο στροφόμετρο:
περιέχει 3 καλώδια Br(καφέ),Β(μαύρο),Gy/B(γκρί/μαύρο)τι κάνει το καθένα άγνωστο.

Θερμοσυστελώμενο 2 απο καλωδίωση λυχνιών φωτισμού καντράν:
L(μπλέ)και Β(μαύρο),W/G(λευκό/πρασινο)και Β(μαύρο).Αυτο το τελευταίο δεν κατάλαβα τι είναι πάντως είναι κάτι σαν λάμπα εντός του ταχυμέτρου φαίνεται στην παρακάτω φώτο.

Θερμοσυστελώμενο 3 λυχνίες ενδείξεων: B(μαύρο)Βr(καφέ)Αριστερό φλας-(μαύρο)Gy(γκρί)Δεξιό φλάς-Υ(κίτρινο)G(πράσινο)λυχνία High beam-Br(kαφέ)L(γαλάζιο)λυχνία νεκράς.

Θερμοσυστελώμενο 4 οθόνη ελένχου LCD¨
W(λευκό)Είσοδος σήματος απο AC γεννήτρια
W/B(λευκό/μαύρο)Είσοδος ένδειξης απο αισθητήρα θερμοστάτη για ελενχο ψυκτικού υγρού
W/R(λευκό/κόκκινο)Είσοδος στην οθόνη απο μπαταρία
L(μπλέ)Eίσοδος λυχνιάς πινακίδας;;;
Β(μαύρο)???????
W/L(λευκό/μπλέ)Έξοδος απο οθόνη για κολοφάναρο
Β/R(μαύρο/κόκκινο)Εξοδος απο οθόνη για αισθητήρα πίεσης λαδιού κινητήρα
G/W(πράσινο/λευκό)Έξοδος απο οθόνη για φλοτερ
G/L(πράσινο/μπλέ)Εξοδος απο οθόνη για πλαγιοστάτη

Θερμοσυστελόμενο 5 οθόνη ελενχου LCD:
Υ(κιτρινο)είσοδος απο κεντρικό διακόπτη ?????????
Υ/R(κίτρινο/κόκκινο) μικρή σκάλα προβολέα???????
G(πράσινο)είσοδος μεγάλη σκάλα προβολέα???????
Y/B(κιτρινο/μαύρο)εξοδος για κολοφάναρο???????
Βr(καφέ)???????
Βr(καφέ)???????
B(μαυρο)??????????

Y.Γ=O κακός χαμός...σαν πολλά τα αναπάντητα.


panosp25

Σιγά σιγά θα τα ξεμπλέξουμε.
Αυτ'ο που βλέπω από τα σχέδια που έχω είναι οτι διαφέρουν οι φίσες και τα καλώδια από μοντέλο σε μοντέλο.
Π.χ. στο ένα σχέδιο που έχω (XJ750 seca) έχει κάποια καλώδια που δεν τα βρίσκω στο άλλο σχέδιο XJ750RH και τούμπαλιν.
μετάαπό ένα συνδιασμένο έλεγχο λοιπόν σημείωσα τα εξή:

Θερμοσυστελώμενο 1 απο στροφόμετρο:
Br(καφέ): 12V από ασφάλεια.
Β(μαύρο): Κοινό σημείο, 0V, γείωση
Gy/B(γκρί/μαύρο): Δεν το βρήκα. Βρήκα όμως ένα Gy(γκρι) που έρχεται από την είσοδο του πηνίου. (προφανώς το σήμα του στροφομέτρου)

Θερμοσυστελώμενο 2 απο καλωδίωση λυχνιών φωτισμού καντράν:
L(μπλέ): 12V ασφάλεια φωτισμού
Β(μαύρο): γείωση
W/G(λευκό/πρασινο): έρχεται από το κοντερ, έχει ένα σένσορα και συνδέεται σε ένα (canceling unit). κοφτης?
Β(μαύρο): προφανώς όπως το CB έχει πράσινο για τη γείωση, το XJ έχει μαύρο

Θερμοσυστελώμενο 4:
L(μπλέ): φωτισμός καντράν,computer και λάμπα πινακίδας.

Θερμοσυστελόμενο 5 οθόνη ελενχου LCD:
Υ(κιτρινο): ή από διακόπτη φώτων?
Υ/R(κίτρινο/κόκκινο): στο ένα σχέδιο δεν το βρήκα, στο άλλο ναι (μικρή-μεγάλη σκάλα)
G(πράσινο): στο ένα σήμα από ασισθητήρα βενζινόμετρου, στο άλλο μεγάλη σκάλα
Y/B(κιτρινο/μαύρο): σήμα φρένων στο κωλοφάναρο
Βr(καφέ): ένα έρχεται από ασφάλειες κι ένα πάει στο Warning light.
B(μαυρο): γείωση

ελπίζω να απαντήσαμε μερικα.
όσο για αυτά που έχουμε αμφιβολίες δεν μένει παρά να δώσεις 12V να δείς τι θα ανάψει.

itom32