Ερώτηση για διακεκομένο ήχο με σταθερό γκάζι (ρετάρισμα)

Ξεκίνησε από tnick, Ιουνίου 07, 2013, 06:08:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Headmaster


tnick

η αληθεια ειναι οτι και μενα στο βιντεο μια χαρα μου ακουγεται αρα μαλλον η εξατμιση θα χει το θεμα για αυτο το ακουω κυριως οταν οδηγαω αυτο το γουργουρητο οταν εχω σταθερο γκαζι λιγο πριν το κλεισω! Καλα ο μαστορας γατονι ρε πιασε τους λαιμους μου λεει και δες ο ενας ειναι πιο κρυος απο τους αλλους ξερω γω και καιγαν και οι 4 !!! και να επιμενει οτι ο ενας ηταν λιγοτερο ζεστος χαχαχα οτι να ναι!

Μου ειπε και οτι ειναι ανοιγμενο το μοτερ! Απο τη πρωτη στιγμη που το πηγα για μπαταρια ελεγε ποπο γιατι εδωσες 1500 για αυτο... Το σιγουρο ειναι οτι δεν προκειτε να με ξαναδει.

Τωρα λοιπον για να καταλαβω απο αυτα που διαβασα εμενα η εξατμα μεσα ειναι ελευθερας αρα πρεπει να τη λυσω και να βαλω πετροβαμβακα και μετα θα κελαηδαει! Ολα καλα αν καταλαβα σωστα μονο  πειτε μου αυριο απο που θα μπορεσω να προμηθευτω Καθαριστικο αλυσιδας λιπαντικο αλυσιδας λαδια φιλτρο και πετροβαμβακα... για τα πρωτα λεω να παω μια βολτα στα πρακτικερ για τον πετροβαμβακα ομως δεν εχω ιδεα!

edit: οχι ρε συ ποτε να τα καθαρισω να αυριο ειπα μολις σχολασω με το καλο να κανω το μεσημερακι αυτες τις δουλειες.. επισης με ενα γαλλικο κλειδι και ενα αλεν λυνεται ολο το μηχανακι?

itom32

Στα στικι ποστ υπάρχουν τα βιβλια του sf.Στο part manual σελ.133 θα βρεις πια εργαλεια πρεπει να έχεις και καλο ειναι να το δεις λιγο,όπως και το service manual,ωστε να αρχήσεις να μαθένεις την μο/τα σου και ασε τον αετονύχη ''πάστορα'' να ακονίζει τα γαμψώνυχά του.
Πετροβάμβακα παίζει να βρεις και στο πρακτικερ,αλλιως σε ενα μαγαζι με ειδη μονωσης.

tnick

αυτα ειναι σα να λεμε νομος ταδε αρθρο ταδε παραγραφος ταδε! κατατοπιστικοτατος!!! ωραιος μαν ευχαριστω για ολα  :beerchug:

klab

ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ Ε;  :abeye-popping:
Μια χαρά δουλεύει η μπουμπού σου.
Έτσι θα κάνουν και τα μαμά τελικά (αν μπορούσες να το ακούσεις) απλά δεν το ακούς γιατί έχει πέσει η τάπα σύννεφο.
Ακόμα και η διαρροή των καυσαερίων στην ένωση είναι τόσο μικρή που δεν επηρεάζει τίποτα.
Αν θες ρίξε ένα σφιξιματάκι στον κολιέ που την κρατάει μήπως χαλάρωσε, κατά τα άλλα άσε την εξάτμιση και το μηχανάκι όπως είναι.
Εδώ εξατμίσεις εκατοντάδων ευρώ και μελετημένες μέχρι αηδίας (akrapovic-yoshimura-Arata κλπ) και για στον σύνδεσμο δεν έχουν σχεδόν τίποτα, παρά κάτι ελατήρια με κάτι κενά ΝΑΑΑΑΑΑ με το συμπάθειο.
Κάτω τα χέρια, if it works - don't fix it.

trip238

Οριστε και το δικο μου βιντεο. Φυσαει λιγακι αλλα μπορεις να καταλαβεις πως ακουγεται οταν ανοιγω και περιπου στο 1.20 ειμαι διπλα σε τοιχο οποτε ακουγεται και το ρεταρισμα.

http://s1171.photobucket.com/user/trip238/media/Beta3AF0nutauepsilonomicron0002_zps6e49155a.mp4.html

tnick

ναι μπραβο αυτο το πραμα με σταθερο γκαζι που ακουγεται στο 1.22 και γω αυτο ελεγα!

μαλλον η εξατμιση πρεπει να ειναι παντως γιατι ειδα εκει στο σφιχτηρα που πιανει το τελικο φαινεται καπως σα να χει ραγισματα μικρα το μεταλο του τελικου.. καθαρισα και το λεκε που ειχε στο αλουμινιο οποτε θα το δουλεψω ετσι και θα δω αν εχουμε καμια μεγαλη απωλεια ισως δω με τον πετροβαμβακα τη λυση που θα μειωσει και τα επιπεδα του θορυβου! Αλλιως ψαχνουμε για κανα αλλο τελικο γιατι με τετοια μεγαλη διατομη που εχει μου λεν οσοι το παιρνουν βολτα οτι στα χαμηλα ειναι πολυ ψοφιο!


trip238

Κοιτα, δεν νομιζω να φταιει οτι καπου υπαρχει απωλεια καυσαεριων. Απλα ειναι ελευθερας το τελικο και ειναι μεγαλυτερο απο το μαμα και ο αερας στροβιλιζεται και ακουγεται ετσι. Λογικα και με καινουργιο τελικο aftermarket ελευθερας παλι ετσι θα κανει.

snipereps

Παράθεση από: tnick στις Ιουνίου 07, 2013, 06:36:15 ΜΜ
Ευχαριστω για την άμεση απάντηση!

Δεν ειχα σκοπο να το δωσω για καθαρισμο καρμπ ετσι κ αλλιως! Απλα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχουν τιποτα υγρα που τα ψεκαζεις καπου και καθαριζουν και αν αξιζει να χρησιμοποιησω κατι τετοιο...

Θα τραβήξω ένα βιντεακι για να καταλάβετε τι εννοώ! το μηχανακι νταξει δεν μπορω να κρινω αν πηγαινει καλα ή οχι γιατι απο τη βεσπα και να μην είχε φουλ απόδοση δεν θα το καταλάβαινα... Παντως λίγο που το ανοιγω με πρωτη τέρμα στη δευτερα εχει 100... ποσο καλυτερα να πηγαινει δηλαδη !
ΓEIA ΣΟΥ ΦIΛE! Μεγεια και καλοταξιδο. Μην πειράξειs τπτ..! Έχουμε+ίδιο τελικό ακριβώς! Αυτή η μαυρίλα είναι ολόιδια με τη δική μου. Έχει επίτηδες μια μικρόσκοπικη τρυπούλa εκεί χαμηλά για την αποστραγγιση των νερών-υγρασιαs! Ας μαύρηζει. Δν τρέχει τπτ. Την κυριακή έρχομαι σαλό! Άστο να το δούμε μαζί. Λόγω τις κατασκευής της η εξάτμιση μπορεί na έχει αποκτήσει κάποια κενά+να συντονίζει. Επίσης εμένα απο τη στιγμή που καθάρισα+σύγχρονισα τα καρμπ δουλευει τελείως διαφορετικά...φυσικά ΠOTE μα ΠOTE σε μάστορα. Απλά θα σε κοροιδεψει. Θα δούμε +τα μείγματα σta χαμηλά
αν είναι οκ με to σπαςτο to κατσαβίδι. Αν θες na δεις διάφορα θα to κάνεις πριν ζεστάθουν τελείως οι εξαγωγές.! Για να δεις αν κάποια ζεστένεται πιο αργά η γρήγορα.

tnick

Ευχαριστω πολυ! Αν ερχοσουν αλεξ/πολη θα βολευε πιο πολυ!!!
Παντως ολοι μ λεν οτι μεχρι τις 6000 στροφες ειναι ψοφιο! Εσενα διορθωθηκε με καθαρισμο/ρυθμισμα καρμπς; Επισης εσυ ησουν με τον πετροβαμβακα; Αξιζει να βαλω και γω ή θα πρεπει να τον αλαζεις καθε λιγο;

snipereps

δν ξέρω αν το γράφω εκεί γιατί είναι πολύ παλιό to πόστ.ίσως πιο μετά σta σχόλια. To γράφω πάντως+eδω να βρίσκετε. Πας στο λιντλ.πέρνεις tη συσκευασία με ta 4 μπαλάκια aπo χοντρό σύρμα που είναι για to πλύσιμο των πιάτων. Θα χρειαστείς 2. To ανοίγεις τέντωνονταs+ταυτόχρονα τυλιγοntas γύρω aπo τον διατρυto σωλήνα. Kai μετά τυλιγειs τον πετροβαμβακά. To κομμάτι που θα χρειαστείς δν κοστίζει πάνω aπo 1 ευρώ. Αν to κάνεις προσεκτικά μπορεί na χρειαστεί αλλαγμα μετά aπo χρόνια...

snipereps

Α,ξέχασα to άλλο π ρώτας. για to ψόφια σta χαμηλά που λες, δν μπορώ na πω, γιατί εγώ φοράω ολόσωμη 4-1 με πιο φάρδιουs σωλήνεs οπote θα θέλουμε τελείως διαφορετικές ρυθμίσεις. Αλλά μετά τον καθαρισμό+ tιs ρυθμισεις π τους έκανα+με παραδόξως αρκετά πιο φτωχό μείγμα σta χαμηλά +μεσαία χάθηκε+ο παραμικρός δισταγμός του γκαζιού σta χαμηλά.προσοχή! Θες καυσαναλυτή, + δύναμομέτρο αν σε νοιάζουν οι επιδόσεις, γιατί αν to κάνεις πιο φτωχό απότι πρέπει θα έχειs πρόβλημα υπέρθέρμανσης στην καλύτερη περίπτωση. To ότι εγώ ήθελα πιο φτωχό μείγμα, όφειλετε στο πολύ πλούσιο μείγμα που έχουν aπo μαμά τα cb400, kai η πιο ανοιχτή εξάτμιση, λόγω τις καλύτερης aπoπλύσης που κάνει στο θάλαμο kai τις μεγαλύτερης υπόπίεσης που δημιουργήτε, ρουφάει ακόμα πιο πολύ βενζίνη, aπo τις τρυπούλες του ρελαντί, όταν η πεταλούδα einai κλειστή... Δηλ σta χαμηλά. Οπote δίνει thn αίσθηση του μπουκωμενου... σορι για την ορθογραφία αλλά γράφω απο τζάβα κινητό+einai λίγο δύσκολο...

tnick

Μάλιστα άρα το μονο που μπορω να κάνω για την ωρα ειναι να ασχοληθω με την εξάτμιση! γιατι για καρμπυρατερ δεν ειμαι!

Αρα να υποθέσω το σύρμα στη φλογέρα στην εξάτμιση μπαίνει κατα κάποιο τρόπο σαν προστατευτικό του πετροβάμβακα για να κρατήσει παραπάνω! Γενικα το μηχανάκι μου παει καλά το μονο που θα θελα ειναι να ήταν λιγο πιο γραμμικό και να μείωνα λιγο το θόρυβο. το πρωτο ειναι λίγο δύσκολο το δεύτερο όμως θα το τεστάρω και θα γράψω το αποτέλεσμα αν αλλάξει κατι με την εισαγωγή πετροβάμβακα στο τελικό. Επίσης αφου σκοπέυω να τη βγάλω υπάρχει κανα καλό tip για το καθαρισμό του τελικού? έχω ακουσει παλιότερα οτι μπορεις να τη κάψεις ώστε να φύγουν ολα τα ξεραμένα λαδια κλπ που μπορει να χει μαζέψει με τα χρόνια..

snipereps

Επειδή έχω κάνει παρά πολλές δοκιμές με thn εξάτμιση+έχω δοκιμάσει kai άλλες εξάτμισεις,δεν έβλεπα πολύ μεγάλη διάφορα στη γραμμικότητα.οι λαιμόι μπορούν na στην αλλάξουν, αλλά to τελικό aπo μόνο του πρέπει naναι πολύ τένεκεs για na στην επηρεάσει.καθάρισμα δν χρειάζεται.σε 1 βδομάδα πάλι έτσι θαναι.κάνε to γέμισμα εσύ+μετά βλέπεις.πρόσεχε.μην κάνεις πολύ χοντρή thn στρώση του σύρματος και δν χωράει ένα γενναίο πάχος πετροβαμβακά.και μετά προσεκτικά λίγο λίγο θα to πιέζεις με ta χέρια γύρω γύρω+θα to σπρώχνεις μέρα στο τελικό. Θα σε ζορίσουν λίγο ta πιρτσινια που κρατάν thn ταμπέλίτσα... Αν θες κόψta kai μετά βάλε αλλά. Εγώ thn έχω βγάλει εντελώς kai απλά έκλεισα τις τρύπες.

snipereps

Μόλις είδα to μήνυμα που μου έστειλες. Σευχαριστώ. Δν έχω ανεβάσει ακόμα φωτοζ aπo thn μετατροπή που έχω κάνει σε στυλ cafe racer γιατί ακόμα δν taχω ολοκληρώσει όλα. Βέβαια η μηχανή παραμένει καθημερινής χρήσης και όχι μόνο διακοσμητική οπote ότι έκανα πρόσεξα na einai πλήρως αντιστρέψιμο. Δηλαδή μπορώ σε μια μέρα na thn ξανά κάνω όπως όταν βγήκε απto εργοστάσιο. Δν ξέρω αν θα to θελήςω πote. Αλλά δν θα to διακινδυνεύα για κανένα λόγο στην Τέτα μου. To φανάρι που λες θα σου συνιστούσα να μην to αλλάξεις. Πρώτον γιατί με to κωλαράκι που έχει ταιριάζει απόλυτα αρμονικά kai δένει κατά την γνώμη μου καλύτερα kai aπότι ταιριάζει to φέpiνγκ στο καινούριο bol'dor.(γιαυτό εγώ άλλαξα kai κώλο όταν έβαλα to φανάρι αλλά to είχα ήδη σαν ιδέα στο μυαλόμου).  Δεύτερον γιατί to R μας έχει μακρύτερη πλέξουδα aπo ta αλλά kai θα πρέπει να thn τραβήξεις όλη προς ta πίσω κάτω απto ντεποζητο. Σε μένα αυτό ήταν κάτι πολύ εύκολο γιατί to ντεποζητο μου κάθετε λίγο πιο ψηλά στην μεριά προς thn σέλα. Οπote είχα thn άνεση χώρου για κάτι τέτοιο που τελικά δν χρειάστηκε kai πολύ για τον λόγο που λέω παρά κάτω.
To μαμά φανάρι δν μου άρεσε aπo κανένα aπo ta 2 μοντέλα γιατί πέταγετε πολύ προς ta μπροστά, αλλά παρόλα αυτά δν χώραει αεράτα thn πλέξουδα μας μέσα του, γιατί ta καλωδια μπαίνουν μέσα στο φανάρι πίσω απto κοιλο κατόπτρο. Έτσι πήρα, γυάλινο μαμά πάντα, από suzuki bandit 600 που ενώ δεν πέταγεται προς ta έξω μέσα χωράει πιο άνετα ta καλωδια, kai νομίζω έχει καλύτερη δέσμη. πάντα με μετατροπή στο φανάρι kai όχι σε ότιδηπote έχει na κάνει με τις βάσεις μας kai γενικα ta δικά μας εξαρτήματα. Γενικα από ta μαμά τις μηχανής μην πειράξεις πote τπτ γιατί αν to μετανιώσεις θα ναι αργά. Εγώ ακόλουθοντας αυτή thn αρχή άλλαξα kai to κωλαράκι φτιάχνονταs δικόμου βίδωto πάνω στις βάσεις του μαμά. Βέβαια στο καινούριο έχω πιο πολύ χώρο καταπthn σέλα με πολύ πιο λίγο όγκο kai δν χρειάζεται πλέον να έχω εξαρτήματα του συναγερμού στον τρίγωνο χώρο πίσω απthn μπαταρία.