Καθαρισμός συστήματος ψύξης DIY

Ξεκίνησε από trip238, Απριλίου 20, 2012, 10:51:34 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Spyros.L

Οκ JEPE.  Θα το κανω.
Ερώτηση, γιατι να μη βαλω αντιψυκτικο g13  και να βάλω g12?
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

stam

Η προδιαγραφή G13 είναι για πιο σύγχρονους κινητήρες από το 2008 και μετά. Και να βάλεις δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα, υπερκαλύπτει τις προηγούμενες προδιαγραφές G11 G12+ και G12++ . Οι μηχανές μας και με G11 καλυμμένες είναι. Υπόψιν ότι αυτές είναι προδιαγραφές για το γκρουπ της VW.
Ρίξε μια ματιά και εδω:
https://www.wolflubes.com/EL_GR/Blog/2016/What-you-need-to-know-about-G13-antifreeze-and-coolant.aspx

Spyros.L

Παράθεση από: stam στις Σεπτεμβρίου 05, 2020, 06:49:30 ΜΜ
Η προδιαγραφή G13 είναι για πιο σύγχρονους κινητήρες από το 2008 και μετά. Και να βάλεις δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα, υπερκαλύπτει τις προηγούμενες προδιαγραφές G11 G12+ και G12++ . Οι μηχανές μας και με G11 καλυμμένες είναι. Υπόψιν ότι αυτές είναι προδιαγραφές για το γκρουπ της VW.
Ρίξε μια ματιά και εδω:
https://www.wolflubes.com/EL_GR/Blog/2016/What-you-need-to-know-about-G13-antifreeze-and-coolant.aspx
G13 απλως πιο οικολογικο δλδ
. Να σε ρωρησω κάτι ακομα ρε σταμ η οποιος αλλος ξερει, orings για τρόμπα νερου μονο γνησια η πουλα και κανενας χυμα στην περιοχη της αθηνας?
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

stam

Το γνήσιο o-ring για το καπάκι της αντλίας είναι 74,5 Χ 2 στο εμπόριο θα βρεις 74 Χ 2 αλλά θα κάνεις δουλειά. Επειδή πρέπει να πάρει τη μορφή που έχει το λούκι θα του βάλεις λίγη φλαντζόκολλα για να το συγκρατεί. Για την πίσω πλευρά της αντλίας το γνήσιο είναι 32,95 Χ 2,62 στο εμπόριο θα βρεις 32,99 Χ 2,62. 0,04mm διαφορά είναι αμελητέα. Και υπάρχει και μια τσιμούχα στην πίσω πλευρά 12 Χ 26Χ 7.

jah

Αν επίσης δεν θέλεις-έχεις να βάλεις φλαντζόκολλα, μπορείς να βάλεις λίγο μαύρο γράσο. Μόλις ζεσταθεί θα γίνει και αυτό σαν κόλλα.

Spyros.L

Σας ευχαριστώ για τα tips και τις πληροφορίες κυριοι. Αυριο θα ψαξω να βρω μαγαζι που να τα χει και με το καλο θα κανω την πρωτη δοκιμή για εκκίνηση!
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

Spyros.L

Παράθεση από: stam στις Σεπτεμβρίου 06, 2020, 12:00:08 ΜΜ
Το γνήσιο o-ring για το καπάκι της αντλίας είναι 74,5 Χ 2 στο εμπόριο θα βρεις 74 Χ 2 αλλά θα κάνεις δουλειά. Επειδή πρέπει να πάρει τη μορφή που έχει το λούκι θα του βάλεις λίγη φλαντζόκολλα για να το συγκρατεί. Για την πίσω πλευρά της αντλίας το γνήσιο είναι 32,95 Χ 2,62 στο εμπόριο θα βρεις 32,99 Χ 2,62. 0,04mm διαφορά είναι αμελητέα. Και υπάρχει και μια τσιμούχα στην πίσω πλευρά 12 Χ 26Χ 7.
Μολις τα παρελαβα σημερα τα ορινγκ. Τα βαζω και θα σου πω
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

Spyros.L

Παράθεση από: stam στις Σεπτεμβρίου 06, 2020, 12:00:08 ΜΜ
Το γνήσιο o-ring για το καπάκι της αντλίας είναι 74,5 Χ 2 στο εμπόριο θα βρεις 74 Χ 2 αλλά θα κάνεις δουλειά. Επειδή πρέπει να πάρει τη μορφή που έχει το λούκι θα του βάλεις λίγη φλαντζόκολλα για να το συγκρατεί. Για την πίσω πλευρά της αντλίας το γνήσιο είναι 32,95 Χ 2,62 στο εμπόριο θα βρεις 32,99 Χ 2,62. 0,04mm διαφορά είναι αμελητέα. Και υπάρχει και μια τσιμούχα στην πίσω πλευρά 12 Χ 26Χ 7.
Ερωτηση: γνωμες για αυτα?
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

jah

Πέρα από τα χαρακτηριστικά που προαναφέρθηκαν, σημασία έχει και η μέγιστη θερμοκρασία που αναγράφουν. Ως επι το πλείστον την ελάχιστη δεν την πιάνουμε λόγω γεωγραφικού πλάτους. Την μέγιστη όμως αρκετά εύκολα τους θερινούς μήνες. Γι' αυτό συνήθως τα αντιψυκτικά των μοτοσυκλετών φτάνουν πιο πάνω.

Αν αυτό έχει 7€ το λίτρο, προσωπικά θα έδινα 10 να βάλω πχ Bel-Ray.

Alex400

Έχω ακούσει καλά λόγια και για το HONDA . Σε HORNET 600 η θερμοκρασία με αυτό ΔΕΝ ανέβαινε πλέον εύκολα .https://www.bikers-world.gr/el/honda-1lt.html

jah

Και στο δικό μου το CBF που έχω honda, δουλεύουν πολύ καλά!

Spyros.L

Παράθεση από: jah στις Σεπτεμβρίου 09, 2020, 10:43:08 ΜΜ
Και στο δικό μου το CBF που έχω honda, δουλεύουν πολύ καλά!
Λοιπιν μολις επικοινώνησα με την εταιρια και μου ειπαν η μεγιστη επισημη ειναι 108 .. Ατυπα φτανει και τους 115-120. Μας κάνει?
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

giannis_t

Χωρίς να ανοίξω μανιουαλ για να ανοίγει το βεντιλατέρ μας στους 102 πάει να πει ότι το 105 110 είναι ένα ρεαλιστικό σενάριο (ελπίζω όχι καθημερινά βέβαια) άρα το 108 που λες είναι λίγο έως πολύ οριακό. Εγώ θα το έβαζα πάντως ;)

Στάλθηκε από το Nokia 7.2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

panosp25

Μια χαρα ειναι. Το δικο μου φτανει 108 και δεν ειχα πρόβλημα ποτε.

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Spyros.L

Παράθεση από: panosp25 στις Σεπτεμβρίου 10, 2020, 12:57:19 ΜΜ
Μια χαρα ειναι. Το δικο μου φτανει 108 και δεν ειχα πρόβλημα ποτε.

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κομπλε ευχαριστώ μαγκες!
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.