γεια χαρα παιδια νεος στο φορουμ και ενδιαφερομενος για αγορα ενος souper four

Ξεκίνησε από figalos, Φεβρουαρίου 06, 2012, 08:13:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pako1980

τα παλια ηταν σπασμενα και δουλευε μονο το ταχυμετρο.
θα το παω να μου βγαλει το φιλτρο και θα δω.
ευχαριστω klab.
θελω να ανεβασω φωτο αλλα θα βγαλω αυριο καλλιτεχνικες!!

θα ψαξω πως ανεβαζουν γιατι δεν το κατεχω ακομα!!

klab

Φύλαξε τα παλιά όργανα πάντως, τα κινέζικα δεν δείχνουν σωστά.

pako1980

τα εχω φυλαξει φυσικα!

τελικα πως μπορω να ανεβασω φωτο γιατι δεν την παλευω!

snipereps

Παράθεση από: klab στις Μαΐου 04, 2012, 07:26:10 ΜΜ
Για πες το κόλπο ρε Βαγγέλη γιατί εμένα καίει 25 σε ταξίδι και 37 στην πόλη.
Αν βγάλω το afterburner (μετάκαυση) όμως πέφτει στα 8 και 6,6.
Πλάκα με κάνεις έτσι? εγώ με τα 100αρια ζικλερ που exω
1. σε ταξίδι μέχρι 130 -> 4.5-5/100
2. Ταξίδι τέρμα γκάζι 5.5-6/100
3. πόλη δικάβαλος με καθόλου συντηρητική οδήγηση exω φτάσει μέχρι και 6.5/100
μια φορά,χειμώνα που την άφηνα ώρα να ζεστάθεί και είχα έναν φίλο μονίμως δικαβαλο είχα σχεδόν 7/100 αλλά δν τοχω ξανάπετύχει!
Απλά επειδή μετά ta 170 μου κάνει ένα σαν βήχα όταν έχει αέρα η λίγο ζόρικη κλίση και φainete ναναι φτωχό to μείγμα, λέω να βάλω 105 ζιγκλερ να δω τι μπορεί ναλλάξει..

Με γειά την κούκλα φίλε! καλόταξίδη και πάντα όρθιος!

klab

Για τα πρώτα νούμερα ναι εννοείτε ότι κάνω πλάκα, αλλά για τα δεύτερα (8-6,6) όχι.
Καλά τα λες, αλλά δεν είσαι 140 κιλά σαν εμένα και επίσης έχω πλούσια μίγματα :)

snipereps

Ενταξει παλευονται η τιμες αυτες, ισως να το χρειαζετε και αυτο το λιγο πιο πλουσιο για να μην ζεστενεται και ευκολα μεσα στην πολη, εχετε και ζεστη εσεις εκει κατω...

dimitris

Με γεια φιλε μου,παντα ορθιος.

Εμενα με 80αρια ζιγκλερ μεσα στην πολη μου καιει 6 με 6,5/100 με σβελτη οδηγηση και περιπου τα ιδια σε ταξιδι με 130-140.α και ειμαι 97 κιλα δεν ξερω αν ανηκω στην κατηγορια του δικαβαλου  :) :) :)

pako1980


pako1980


pako1980

και εδω το προβλημα
το παλιο φιλτρο βενζινης πεταμενο χυμα κατω απ'το καρμπυρατερ....


και το καινουριο (πηγη του προβληματος;;;) κρυμμενο πανω απ΄το καρμπυρατερ....

Headmaster

Εκει το καπακι βλεπω εχει φαει την ταλαιπωρια του!!
Ειναι βαθιες οι χαρακιες ή έτσι μου φαινεται?

Σε βλεπω να ανατρεχεις στο τριψιμο section του φορουμ για πληροφοριες!!

pako1980



δεν ειναι βαθυ, ευτυχως, το section για το τριψιμο το εχω μελετησει και με την πρωτη ευκαιρια
θα πεσει ποοοοολυ  τριψιμο!

για το φιλτρο βενζινης απ' οτι εχω καταλαβει πρεπει να βγει;

JAS

ναι το φιλτο να το βγαλεις..... περισσοτερο προβλημα προκαλει παρα καλο....

pako1980

επειδη δε γνωριζω, γιατι δε χρειαζεται φιλτρο επειδη λειτουργει με υποπιεση;
δεν υπαρχει κινδυνος λογω ακαθαρσιων που θα περασουν με τη βενζινη;

itom32

Eχει δικια του σιτα το ρουμπινετο,οι περισσοτεροι που δοκιμασαν ειχαν προβλημα μη καλης τροφοδοσιας μετα απο καποιο φαζμα στροφων.Bγαλε το.
Για τις χαρακιες αν ειναι βαθιες μπορεις  πριν ξεκινησεις τριψηματα να χρησιμοποιησεις Durafix.Eiναι ψιλα βεργακια αλουμινιου,αφου καθαρησεις καλα την χαρακια με συρματοβουρτσα,ζεστενεις ελαφρα το καπακι με φλογιστρο και λιωνεις ενα  ελαχιστο μερος απο τη βεργα αλουμινιου.
ΠΡΟΣΟΧΗ.
Μη ζεστανεις υπερβολικα το καπακι και το παραμορφωσεις και μετα δεν σφιγγει καλα την φλαντζα και εχεις σοβαρα προβληματα με διαρροες.
Αφου τελειωσεις την κοληση πολυ προσεκτικα και αργα μπορεις να γιαλοχαρταρεις με ενα dremel μονο την ραφη της κολησης και στη συνεχεια με το χερι και ντουκοχαρτο να το φερεις ομοιομορφα με το υπολοιπο καπακι.
Αυτη η διαδικασια θα σε γλυτωση απο το να φας πολυ "ψωμι"απο το παχος του υλικου που ειναι τρυγιρω απο την χαρακια(πλεον κολληση).
Και απο το να τριβεις μεχρι να το φερεις στα ισα. ;)
Προσεξε αν δεν εχεις πολυ βαθειες χαρακιες και αυτες που εχεις ειναι ας πουμε λιγοτερο απο 0,5mm μη δοκιμασεις την χρηση durafix,διοτι για να πιασει καλα θα πρεπει να φλογισεις περισοτερο το καπακι και εχεις τους κυνδινους που προαναφερα.Σε τετοιου ειδους ελαφρες χαρακιες απλα πιανεις τα ντουκοχαρτα και τριβεις.
Να και ενα βιντεο πως το δουλεβεις: http://www.youtube.com/watch?v=jijW310xvp4