motowebshop.com

Ξεκίνησε από desmond, Μάρτιος 19, 2011, 11:02:47 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

desmond

Θέλετε να αγοράσετε κρανάκι "stock" και το βρήκατε σε αυτή τη σελίδα;
Επικοινωνήσατε μαζί τους και σας είπαν ότι το έχουν;
Απαντάνε γρήγορα στα mail τους και δείχνουν καλό πρόσωπο;
Ξανασκεφτείτε το!!!
εξηγούμαι(καλή υπομονή):

Ψάχνω εδώ και καιρό το x-lite 801RR zodiac σε medium για τον καρντάση μου.
Του έκατσε πολύ καλά το κράνος, είδε την αερογραφία του zodiac και ψήθηκε.
Το βρίσκω που λέτε στο εν λόγω μαγαζί. Ακριβό μεν αλλά τα γούστα πληρώνονται.
Στέλνω λοιπόν κύριος το mail μου και ρωτάω να μου επιβεβαιώσουν ότι το κράνος υπάρχει για να κάνω την παραγγελία.
Μου στέλνουν την εξής απάντηση
ΠαράθεσηDear Sir,

This helmet is available in the warehouse of our supplier and can be delivered in 1-2 weeks.

The transportcosts are still unchanged.

With kind regards,
The MotoWebShop.com Team
Σε προηγούμενο mail είχα ρωτήσει το κόστος για το shipping.
Παραγγέλνω λοιπόν και πριν ολοκληρώσω την παραγγελία βλέπω extra κόστος 10 ευρώ. Εντωμεταξύ έχω επιλέξει paypal σαν τρόπο πληρωμής.
Ρωτάω τι είναι και πως μπορώ να το αποφύγω, μου απαντάνε είναι κόστος μεταφοράς χρημάτων και δεν μπορείς να το αποφύγεις.
Δε γ...εται λέω; Κάνω την παραγγελία.

Σε 10 μέρες στέλνω το κλασικό mail "ανυπόμονος πελάτης".
Τι έγινε; Παραλάβατε; Πότε μου το στέλνετε;
Σε μια μέρα, λαμβάνω την εξής απάντηση
ΠαράθεσηDear Sir,

Unfortunately this model and size was sold out at the moment we ordered.
Therefore we cancelled your order and will refund your payment.

With kind regards / Met vriendelijke groeten,
The MotoWebShop.com Team
Ε με συγχωρείτε τώρα αλλά τους γ@μ@ς ή δεν τους γ@μ@ς???

Να μην τα πολυλογώ, τους ρωτάω αν υπάρχει σε άλλη αερογραφία και τελικά μετά από 2-3 μέρες μου απαντάνε ότι είναι παλιό κράνος και έχει αντικατασταθεί από το 802RR.

Τους λέω να κάνουν refund και ευτυχώς μέσα στη μέρα μου έρχεται email από το paypal ότι έγινε refund.

Απόφθεγμα;
Στην ταχύτητα επικοινωνίας τους βάζω 10, στην ουσία της επικοινωνίας και σε επαγγελματισμό 0!!!
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

Headmaster

ετσι να κυκλοφορουν αυτα!!!!! :beerchug:

klab

Σπάσιμο πραγματικά.
Τουλάχιστον πήρες τα χρήματα σου πίσω.

johnnybe

Εγώ είχα αντίστοιχη ιστορί αμε το Moto-in.de...Παράγγειλα δερμάτινο τέλη Νοέμβρη τράβηξαν τα λεφτά από την κάρτα χωρίς λόγο ή ενημέρωση. Καθυστέρηση στην καθυστέρηση, κάνανε και καμιά εβδομάδα να απαντήσουν στα μηνύματα...γραψαρχιδίνη ένα πράμα. Πέρασα 3,5 μήνες έτσι.
Μόλις είπα ότι θα σας καταγγείλω στη Visa Europe μου γύρισαν τα λεφτά πίσω.Λαμόγια    

Headmaster

Για αυτο ......



του κυριου δεηθωμεν  το paypal  προσχωμεν ανω σχωμεν τας τσεπας ημων!!!!!!! :goodboy:

desmond

Δεν νομίζω πως είναι το paypal που έκανε τη διαφορά, αλλά μάλλον οι Ολλανδοί ήταν πιο σωστοί από τους Γερμανούς.
Ούτως ή άλλως και το paypal και η τράπεζα στην περίπτωση dispute τις ίδιες διαδικασίες κάνουν, απλά ίσως στο paypal γίνονται πιό γρήγορα λόγω έλλειψης γραφειοκρατίας.

Να ενημερώσω ότι από το paypal το refund χωρίς να κάνω εγώ τίποτα γίνεται στην κάρτα που έγινε η αγορά. Ζήτησα ενημέρωση και πληροφορίες από την τράπεζά μου γι αυτό και μου είπε ότι θέλει 2-3 μέρες για να φανεί η συναλλαγή του refund από το paypal στην κάρτα και μετά άλλες δύο εργάσιμες για να ξαναμπούν τα λεφτά στο λογαριασμό μου μιας και η κάρτα είναι χρεωστική.
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi