Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.

Ξεκίνησε από klab, Ιανουαρίου 26, 2011, 11:36:42 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

klab

Επειδή μάλλον μέσα στον χρόνο μάλλον θα χρειαστεί να τους αλλάξω, έχει κανένας σας υπ' όψιν που θα βρω σετάκι με Δίσκους-ελατήρια και φλάντζα ;
Μιλάω για Project Big-1 βεβαίως.
Στο wemoto τα έχει εκτός από την φλάντζα, ο μάστορας μου καλός-χρυσός αλλά δεν κάθεται να ψάξει για ανταλλακτικά.
Δίσκους πουλάνε με το κιλό παντού στην Πάτρα και δεν είναι πρόβλημα αλλά φλάντζα που θα βρω ;

Έχει αλλάξει κάποιος από εσάς να μου πει που βρήκε και πόσο περίπου στοίχισαν ;

ΥΓ Έχω δει σετ σκληρότερων ελατηρίων υπάρχει λόγος να πάω σε τέτοια και τι προσφέρουν σε σχέση με τα απλά-κανονικά ;

MIKEGOUD

Αυτά που σου χουν τύχει είναι μοναδικά... Θες να κοιτάξω σε ένα μαντράδικο στην Αθήνα που ξέρω??? Και να πάρω και εκείνον στην Καρδίτσα επιτέλους και για τους δίσκους και για τις λαβές που θες??

point zero

Γιωργο το μονο που θες ειναι δισκους  ( αν πατιναρει ) ελατηρια δεν χρειαζεται να αλλαξεις  και φλατζα  σου εχω πει πως θα φτιαξουμε μονοι μας
(Υπαρχει και μια  περιπτωση( μικρη  αλλα υπαρχει )  να μην χαλασει η φλατζα  σου κατα το ανοιγμα και να βαλεις παλι τη  ιδια ...
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

stam

Για να αλλαχτούν οι δίσκοι χρειάζεται εξολκέας? Γενικά γνωρίζει κανείς αν χρειάζονται ειδικά εργαλεία?

stel89s

Ναι ειναι ενα εργαλειο το οποιο συγκρατει την καμπανα για να μην γυρναει... βεαβαια ειναι πολυ ευκολο να το φτιαξεις οπως εχω κανει και γω αρκει να εχεις ενα παλιο δισκακι...  http://img542.imageshack.us/img542/5031/nsr007.jpg

tsak

Καλησπέρα Γιώργο.

Εγώ τα είχα αλλάξει πέρσι τέτοια εποχή περίπου μιας και είχα μεγάλο πρόβλημα με την νεκρά. Όταν είχα ρωτήσει νομίζω βγαίνανε γύρο στο 60ευρο τα συμβατικά και λέω δεν κάνω την καλή να μάθω ποσο κάνουν οι μαμά δίσκοι, ελατήρια και φλάτζα?
E η διαφορα ήταν γύρο στο ένα 20ευρο και αν και δύσκολες εποχές το προτίμησα να μείνω σε όσο ποιο μαμά γίνετε στους δίσκους.

Παρακάτω είναι οι κωδικοί που χρησιμοποίησα για να πάρω τους δίσκους, ελατήρια, φλάτζα για να κάνω την αλλαγή μαζί με τις τιμές που τα αγόρασα εγώ πριν 1 χρόνο στο pb1 μου.

=============
Φλάντζα: 1X 11396MY9000 = 14,96euro
Δίσκοι: 1Χ 22201KY2000 = 10,95euro
Δίσκοι: 4X 22201MT6601 = 9,07euro/τεμ
Δίσκοι: 1X 22201MA7000 = 7,63euro
Ελατήρια: 4X 22401MY9003 = 3,39euro/τεμ
=============

stam

Παράθεση από: stel89s στις Ιανουαρίου 14, 2014, 12:19:20 ΠΜ
Ναι ειναι ενα εργαλειο το οποιο συγκρατει την καμπανα για να μην γυρναει... βεαβαια ειναι πολυ ευκολο να το φτιαξεις οπως εχω κανει και γω αρκει να εχεις ενα παλιο δισκακι...  http://img542.imageshack.us/img542/5031/nsr007.jpg

Αυτά τα δισκάκια είναι μέσα στην καμπάνα.Εσύ πως  και που το τοποθετείς αυτο που έχεις φτιάξει για να κρατήσεις κόντρα και να λύσεις το παξιμάδι?

stam

Tsak 60 € τα συμβατικά όλα μαζί ή μόνο δίσκοι? Σε ρωτάω γιατί εγώ λίγο που έχω κοιτάξει 60 € βρίσκω μόνο τους δίσκους σε aftermarket οπότε  80 € όλα μαζι και γνήσια είναι πολύ καλά. Αν επιτρέπεται από που τα πήρες και τα υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα?

tsak

Παράθεση από: stam στις Ιανουαρίου 15, 2014, 12:06:38 ΠΜ
Tsak 60 € τα συμβατικά όλα μαζί ή μόνο δίσκοι? Σε ρωτάω γιατί εγώ λίγο που έχω κοιτάξει 60 € βρίσκω μόνο τους δίσκους σε aftermarket οπότε  80 € όλα μαζι και γνήσια είναι πολύ καλά. Αν επιτρέπεται από που τα πήρες και τα υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα?

Αν και έχει περάσει καιρός νομίζω ότι βγαίνουν ένα 50 ευρο με 60 ευρο μονο οι δίσκοι σε συμβατικούς. Διορθώστε με αν κάνω λάθος!

Για τα γνήσια τα παράγγειλα στον Πίσσαρη Αθηνα. Δυστυχώς ετοιμοπαράδοτα δύσκολα να τα βρείς και θα σου πουν ότι είπαν και σε εμενα και γενικά ότι λένε όταν παραγγέλνεις ένα ανταλλακτικό honda. Αν τα έχει ο σαρακάκης θα έρθουν σε καμια εβδομάδα το πολύ, αν δεν τα έχει θα έρθουν σε 14-30 μέρες. Εμενα για καλή μου τύχη μου τα στείλανε όλα μαζί μέσα σε 1 εβδομάδα και αυτό γιατί έλειπε ένας δίσκος μονο ενώ όλα τα αλλα υπήρχαν σε stock.

stam

Ναι εκεί κυμαίνονται οι τιμές λίγο που το χω ψάξει στο ιντερνετ.(σε Newfren και EBC) σε τιποτα αλλα πιο άγνωστα μπορει να ειναι και πιο φτηνά αλλα ασ'το καλυτερα. Πάντως για τα γνήσια σαν ψέμα μου φαίνονται τέτοιες τιμές. Τους δίσκους και τα ελατήρια λογικά θα τα φοράνε και άλλα μοντέλα οπότε θα είναι πιο εύκολο να βρεθούν ετοιμοπαράδοτα. Για την φλάντζα δεν περιμενα να είναι ετοιμοπαράδοτη.
Εσύ τους άλλαξες μονος σου ή σου έκανε και τοποθέτηση ο Πισσάρης?

tsak

Την αλλαγή την έκανα εκεί αν και η διαδικασία δεν είναι πολύ δύσκολη αρκεί να θυμάσαι πως τους έβγαλες :P Θα χρειαστείς και λάδι πάντως να ξέρεις ;)

stel89s

Για να αλλάξεις μόνο τα δισκάκια οχι δεν χρειάζεται. Λάθος μου.. Η καμπάνα μαζι με τα δισκακια βγαίνει ξεβιδώνοντας τις 4 βιδες με τα ελατήρια... Ομως για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να βγαλεις το καλαθι και να λιμαρεις τα αυλακια  που μπαινουν μεσα τα αυτάκια απο τα δiσκακια, οπως και στην καμπάνα. Διμιουργουνται δοντάκια στο αλουμίνιο και σκαλώνουν τα δισκάκια. Γ αυτο χρειάζεται το εργαλειο. Αλλιώς δε αποσυμλεκει σωστα και σε καθε αλλαγη θα εχεις κρακ κρουκ....Το αναφερω γτ κανενας δε το κανει!!! Όποτε μια δουλειά που είναι να την κάνεις καν την σωστά. http://images.cmsnl.com/img/partslists/honda-xrv650-africa-twin-1988-spain-clutch_mediumecs8j42e__0700_da25.jpg το καλαθι ειναι το 2 και η καμπανα το 4... Προσπαθώντας να ξεβιδώσω το καλάθι πριν κάνω το εργαλείο ειχα πιάσει με μια λάμα το 8 ώστε να το συγκρατήσω και φυσικά έσπασε η μια φωλιά του ελατηρίου.......

stam

Αγόρασα δίσκους 75 € και φλάντζα 15 €. Έβγαλα τα λάδια της και μετά έλυσα το δεξί καπάκι (8άρια βιδάκια). Έλυσα και την γεννήτρια από το καπάκι για να μην με ενοχλεί και για να μην κρέμεται από το καλώδιο. Έχω λύσει και τα 4 βιδάκια (10άρια) που κρατάνε τα ελατήρια αλλά οι δίσκοι δεν βγαίνουν τελικά. Τους κρατάει το μεγάλο παξιμάδι (27άρι). εδώ έχω κολλήσει πως να κρατήσω κόντρα για να λύσω το παξιμάδι ? Μήπως δεν έχω κάνει κάτι σωστά?     



stel89s

Ανεβασε ενα φιλαρακι σου πανω στη μηχανη και πες του να βαλει πρωτη και να πατησει και τα δυο φρενα γερα. Και συ ξέσφιξε......... Στο κλείσιμο καθάρισε πολυ καλα τα υπολειματα απο την παλια φλατζα.. Μετα φλατζοκολα, φλατζα, φλατζοκολλα, καπακι... Αν εχεις υπολείμματα γυρω γυρω απο φλατζοκολλα μην τα τρβηξεις με μια φαλτσετα παρτα σιγα σιγα μετα απο 2-3 μερες

stam

Το δοκίμασα με πρώτη και με φρένο μαζί αλλά και πάλι γυρνάει η καμπάνα. Στο μάνιουαλ δείχνει κάποιο ειδικό εργαλείο αλλά δεν φαινεται καλά πως είναι.