Οδηγός ελαστικών Βridgestone Battlax BT για CB400 SF, πιέσεις - διαστάσεις κλπ

Ξεκίνησε από freethan, Σεπτεμβρίου 16, 2010, 10:27:03 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

freethan

Bridgestone Fitment Guide (2008): .pdf 4mb, με πιέσεις και διαστάσεις ελαστικών (BT45 + BT90)
Official link : http://www.battlax.co.uk/docs/Bstone-MCycle-Fitment-08.pdf
Mirror : http://www.mediafire.com/?9x5yu49yfm4794h

Η ιστορία ξεκίνησε απο εδώ http://mk-mk.facebook.com/topic.php?uid=25209483322&topic=14314

ΠαράθεσηFor finding appropriate tyres from other manufacturers, just pick-off the tyre size for the appropriate model. Recommended tyre inflation pressure may vary by manufacturer.


Extracted from Bridgestone Fitment Guide (2008):


CB400 Four (ʽ97-)*

Combination BT45
Front tyre size: 110/80 -18 58V
Bridgestone tyre: BT45
Front tyre pressure (bar): 2.0
Rear tyre size: 140/70 -17 66H
Bridgestone tyre: BT45
Rear tyre pressure (bar): 2.0



CB400 Super Four (ʽ92-ʼ98)*

Combination BT45
Front tyre size: 110/70 -17 54H
Bridgestone tyre: BT45
Front tyre pressure (bar): 2.0
Rear tyre size: 140/70 -17 66H
Bridgestone tyre: BT45
Rear tyre pressure (bar): 2.3

Combination BT-090
Front tyre size: 110/70 R17 54H
Bridgestone tyre: BT-090
Front tyre pressure (bar): 2.0
Rear tyre size: 140/70 R17 66H
Bridgestone tyre: BT-090 Pro
Rear tyre pressure (bar): 2.3



CB400 Super Four Version R/S*

Combination BT45
Front tyre size: 110/70 -17 54H
Bridgestone tyre: BT45
Front tyre pressure (bar): 2.0
Rear tyre size: 140/70 -17 66H
Bridgestone tyre: BT45
Rear tyre pressure (bar): 2.3



Combination BT-090
Front tyre size: 110/70 R17 54H
Bridgestone tyre: BT-090
Front tyre pressure (bar): 2.0
Rear tyre size: 140/70 R17 66H
Bridgestone tyre: BT-090 Pro
Rear tyre pressure (bar): 2.3


CB400 Super Four Hyper VTEC (ʽ99-ʼ01) / Spec II (ʽ02-ʼ04) / Spec III (ʽ04-)*

Combination BT-090
Front tyre size: 120/60 R17 55H
Bridgestone tyre: BT-090
Front tyre pressure (bar): 2.0
Rear tyre size: 160/60 R17 69H
Bridgestone tyre: BT-090 Pro
Rear tyre pressure (bar): 2.3

Combination BT-92
Front tyre size: 120/60 R17 55H
Bridgestone tyre: BT92
Front tyre pressure (bar): 2.0
Rear tyre size: 160/60 R17 69H
Bridgestone tyre: BT92
Rear tyre pressure (bar): 2.3

Combination BT-014
Front tyre size: 120/60 ZR17 (55W)
Bridgestone tyre: BT-014
Front tyre pressure (bar): 2.0
Rear tyre size: 160/60 ZR17 (69W)
Bridgestone tyre: BT-014
Rear tyre pressure (bar): 2.3

Από το User Manual VTEC +
ΠαράθεσηFrom User Manual - Recommended Tyre Sizes and Pressure for Honda CB-400 Super Four Hyper VTEC/Spec II/Spec III:

Recommended Tyre Size and Models
Front: 120/60 ZR 17 M/C (55W)
- Bridgestone BT-50F
- Dunlop D204FL
Rear: 160/60 ZR 17 M/C (69W)
- Bridgestone BT-50R
- Dunlop D204J

Recommended tyre inflation pressure:
1 person
- front 2.25 kPa
- rear 2.50 kPa
2 persons
- front 2.50 kPa
- rear 2.90 kPa

snipereps


mechmech

Καλημερα!
Δηλαδη 2 bar μπρος και 2,3 πισω για version S με bt45?

Καθε φορα που ρωταω ακουω κι αλλο νουμερο  ;D

freethan

Παράθεση από: mechmech στις Νοεμβρίου 25, 2010, 11:27:32 ΠΜ
Καλημερα!
Δηλαδη 2 bar μπρος και 2,3 πισω για version S με bt45?

Καθε φορα που ρωταω ακουω κι αλλο νουμερο  ;D

Καλημέρα, έτσι  ;)

desmond

Παράθεση από: mechmech στις Νοεμβρίου 25, 2010, 11:27:32 ΠΜ
Καλημερα!
Δηλαδη 2 bar μπρος και 2,3 πισω για version S με bt45?

Καθε φορα που ρωταω ακουω κι αλλο νουμερο  ;D

Έχει διαφορά το version R από το S στην πίεση που θέλει?
Γιατί νομίζω εμένα το χαρτάκι πριν ξεκολήσει έλεγε 2,25/2,25 μονός και 2,25/2,5 διπλός
και νομίζω το ίδιο λέει και στο manual
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

johnnybe

Αντίστοιχο οδηγό θα βρείτε και στο site τηεMetzeler για τα Lazertec. Απλή φάση, βάζεις μηχανάκι και λάστιχα, σου επιστρέφει προτεινόμενη πίεση. Για 110 μπροστά και 140 πίσω προτείνει 2 bar μπροστά και 2.3 πίσω. Με δεύτερο άτομο το 2.3 γίνεται 2.5 bar.

http://www.metzelermoto.co.uk/web/fitment/metzeler/selectSearchTyresForm.do?mySelectActived=brandVehicle&myEntryPoint=%2Ffitment%2Fmetzeler%2FhomeMotoFull&brandVehicle=0&modelVehicle=0&versionVehicle=226698#fitmentanchor

itom32

Ενημέρωση απο το japan webike,για όσους έχουν στα κοντά αλλαγή ελαστικών και αναμένουν το νέο ΒΤ46 της Bridgestone..                                          https://japan.webike.net/moto_news/?p=80154&preview=true?utm_source=webikestyle&utm_medium=motonews_eu&utm_campaign=20200201

stam


JEPE

ʼντε να δούμε ποιος θα τα δοκιμάσει πρώτος!!Alex 400 ετοιμάσου!!!

Στάλθηκε από το Redmi 7A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Παράθεση από: JEPE στις Φεβρουαρίου 03, 2020, 01:15:04 ΠΜ
ʼντε να δούμε ποιος θα τα δοκιμάσει πρώτος!!Alex 400 ετοιμάσου!!!

Στάλθηκε από το Redmi 7A μου χρησιμοποιώντας Tapatal

Δημήτρη τα ελαστικά ΔΕΝ είναι πανάκεια ...Είναι ένας δύσκολος γρίφος για όποιον έχει ασχοληθεί . Θα προσπαθήσω με απλά λόγια να το εξηγήσω ... Το κορυφαίο supersport ελαστικό σήμερα είναι το RS10 BRIGESTONE και D212 DUNLOP . Μπορείς να ακουμπήσεις και τους αγκώνες σου στην άσφαλτο  χωρίς να πέσεις . Αλλά....στη πίστα ΔΕΝ χαλαρώνουμε !!! Τι σημαίνει αυτό λοιπόν . ''Ζεσταίνεις''  τα λάστιχα [στη πίστα βάζουμε ηλ. κουβέρτες]  και πας τέρμα γκάζι 40 χιλιόμετρα ορεινό στροφιλίκη . Όλα καλά . Και λες να κάνω μια στάση 10 λεπτά η κόβεις ταχύτητα για να χαλαρώσεις ....[θανάσιμο λάθος] ...Μόλις η θερμοκρασία στα λάστιχα αυτά  κατέβει τους 70 C το κράτημα εξαφανίζεται και εσύ λες , γιατί τσακίστηκα με το καλύτερο λάστιχο στο κόσμο ;  ;D ;D 
Ακόμα και τα δικά μας ελαστικά BATLAX S20 EVO έχουν τέτοιες παραμέτρους [άσχετα που δεν το αναφέρουν οι λαστιχάδες ... ]Η κανονική τους πίεση  είναι 31psi εμπρός και  35psi πίσω ΓΙΑ ΜΕΣΗ ΧΡΗΣΗ ...Για παρατεταμένη SPORT [80 χιλιόμετρα στροφιλίκη π.χ. Επίδαυρο..] η πίεση πρέπει να γίνει 31psi εμπρός και  30 psi ΠΙΣΩ ! ! ! :o  [λόγο θερμοκρασίας θα ανεβάσει πίεση] . Εγώ προτιμώ 30 και 33 πίεση για ΜΕΣΗ χρήση.  Επίσης  το ελαστικό που ψάχνω , είναι  αυτό που θα περάσει το φρενάρισμα του BT90 BATLAX στο ΒΡΕΓΜΕΝΟ.... Μέχρι σήμερα ΔΕΝ έχω βρεί  κανένα . Το BT90 δυστυχώς πλέον δεν το υποστηρίζει η αντιπρωσωπεία και για να το πάρεις πρέπει να το προπληρώσεις και να περιμένεις 2-3 μήνες ...[Είναι και  ακριβότερο από τα περισσότερα στις ίδιες διαστάσεις 200+ευρώ..], ενώ τα S20 EVO 155...Στο δια ταύτα ...Για την Αθηναϊκή άσφαλτο - καθρέφτη που περνάμε το 90%  του χρόνου μας θέλουμε ελαστικό με αυξημένο πυρίτιο [γρήγορο ζέσταμα ] και Supersport χαρακτηριστικά και ΟΧΙ τουριστικό. Το ΒΤ46 θα το αξιολογίσουμε  όταν έρθει . Μέχρι τότε δεν έχουμε στοιχεία. :)     
             

panosp25

Πολύ ωραία ανάλυση Alex. Τώρα για τους ελληνικούς δρόμους μαλλον γυαλόχαρτο θέλουμε!

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Και για επαλήθευση των παραπάνω που έγραψα ΟΣΟ τρελό και αν ακούγεται η πίεση του πίσω ελαστικού να είναι μικρότερη ή ίση με το εμπρός [για οριακή οδήγηση] σας παραθέτω το σχόλιο της DUNLOP που ΜΟΛΙΣ ανέβηκε για τα SRORSMART ΤΤ [έχει και στις διαστάσεις μας αν και θα προτιμούσα το sporsmart 3 ] , 
ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ.

Στην πίστα, η νέα τεχνολογία NTEC RT σας επιτρέπει να κινείστε με μειωμένη πίεση στο οπίσθιο ελαστικό, για την αύξηση της επιφάνειας επαφής με τον δρόμο, χάρη στην οποία μεγιστοποιείται η πρόσφυση. 
[ Αυτά τα λέγαμε με τον ΙΤΟΜ πριν 10 μέρες ...Αρχηγέ είμαστε πολυυυυυ  μπροστά ...! ! ! ;D 

TEOS CB SF

Μετά από μια μεγάλη βόλτα με περίπου 1000 χλμ εκ των οποίων τα 800 ήταν επαρχιακό , τοπικό ,ακόμη και οδικό δίκτυο με χώμα .. μπορώ να σας πω ότι τα bt 46 ήταν άψογα ακόμη και σε σημεία με βρεγμένο δρόμο ..
Γενικά θα τα πρότεινα σε κάποιον που έχει στις διαδρομές του όλες τις συνθήκες δρόμου ..
Στις στροφές κανένα θέμα (ακόμη και σε υπερβολές στο πλαγιασμα )
Γενικά έμεινα ικανοποιημένος .

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Ευχαριστούμε Θεόφιλε . Τα σχόλια σου για τα ελαστικά  έχουν μεγάλη βαρύτητα , γιατί γνωρίζουμε ότι θα τα δουλέψεις σε όλες τις συνθήκες . [ Και φυσικά θα τα πιέσεις και σε σπόρ οδήγηση ]  . Αν και ακόμα είναι ''φρέσκα'' είδες κάποιο σημείο που θα ήθελες περισσότερα ;       

Alex400

Taskon  και Γιώργο έχουμε προχωρήσει καθόλου με τα S 22 Evo ; [ Τα έχουμε βάλει ; Τα έχουμε δοκιμάσει ; ]