Κατανάλωση - Ζιγκλερ

Ξεκίνησε από desmond, Ιουλίου 01, 2010, 04:37:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gianis

Θελω να ρωτησω κατι.Τα σωληνακια 2 & 3 στη 2η φωτογραφια η κανονικη τους θεση , ειναι να φευγουν ευθεια κατω προς το εδαφος ; Η καποιο απο αυτα συνδεεται υποχρεωτικα με τα καρμπυρατερ.Κι αν συνδεεται πιο απο τα δυο πρεπει να συνδεθει ; Εχω ενα σωληνακι βενζινης το οποιο εχει μια μικρη θηλια στο τελειωμα του και "κατευθηνεται" προς τις θεσεις 2 & 3 του ντεποζιτου και αν δεν κανω λαθος ερχεται απο τα καρμπυρατερ.CB 400 sf version r.

desmond

όχι ρε, κάτω πάνε και το 2 και το 3.

το 2 σε μένα μετά από 10 εκατοστά συνδέεται με ένα παχύτερο που κατεβαίνει προς το έδαφος.
Αυτά είναι στην πίσω κάτω πλευρά του τεπόζιτου, δηλαδή δεν φαίνονται αν δεν το ξεβιδώσεις.
υπάρχει και ένα ακόμα εκεί κοντά που πηγαίνει στο δοχείο διαστολής του ψυκτικού υγρού κάτω από το πλαινό τρίγωνο καπάκι στην δεξιά πλευρά της μηχανής, είναι το 7 από την πρώτη φωτό, από την άλλη δεν θυμάμαι που ενώνεται αλλά λογικά στο σύστημα ψύξης κάπου(ή στο ψυγείο ή στη μηχανή).

Στα καρμπυρατέρ που ακριβώς πάει; Ενώνεται ή απλά σου φαίνεται ότι πάει εκεί;
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

gianis

Λοιπον.Το σωληνακι για το οποιο ρωταω τελικα εχει και αδερφακι.Η μια τους μερια συνδεεται στα καρμπ. και δειχνει να απευθηνεται ενα σωληνακι σε δυο καρμπ.Η συνδεση ειναι στην κορυφη των καρμπ. αναμεσα στα μαυρα καπελα των καρμπ. αλλα οχι στο κεντρο , οπου τεινουν τα "καπελα" να ακουμπησουν μεταξυ τους αλλα προς τα πισω προς τη σελα.Ενα ακριβως αναμεσα στα δυο δεξια καρμπ. και ενα για τα αριστερα.Ειναι ακριβως ιδιας διαμετρου ισως και μηκους αλλα οχι σχηματος.Παντως αν προοριζονται για το τεποζιτο λογικα το ενα θα επρεπε να ειναι μεγαλυτερης ελαφρως διαμετρου.Βεβαια αυτα εχουν ελαστικοτητα και με λιγο λαδι στο ενα απο τα δυο ισως να χωρεσει στη μεγαλυτερη απο τι ς δυο εξοδο του τεποζιτου.
Ετσι ελευθερα οπως ειναι πρεπει να βαζουνε νερο στα καρμπ. αν πληθει η μοτοσυκλετα με πιεση.   

desmond

Από τα σωληνάκια που αναφέρεις εμένα έχει μόνο το ένα και δεν πάει πουθενα
Ξέρει κανεις τι παίζει;

EDIT

Πιστεύω πως μιλάμε για το 7 της φωτογραφίας.
Τσεκάρετε λίγο αν είναι στον αέρα ολων ή αν συνδέονται κάπου

Carburettors (removal and installation) (CB400N.) 1 - a bolt of an arm of the module of ignition, 2 - the module of ignition, 3 - the screw of a lateral cover of the case of the air filter, 4 - a lateral cover of the air filter, 5 - the screw of a collar, 6 - a bolt of the case of the air filter, 7 - ventilating tubes, 8 • a tube of ventilation картера, 9 - an auxiliary air tube, 10 - a collar, 11 - a cable of the starting device, 12 - the carburettor, 13 - a cable of an accelerator, 14 - the case of the air filter.
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

desmond

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 08, 2010, 01:06:20 ΠΜ
Σήμερα άλλαξα ντίζα, σωληνάκι, άνοιξα και καθάρισα την κάνουλα (on, off, res) η οποία συνηδητοποίησα ότι δεν χρειαζόταν υποπίεση για να δίνει βενζίνη (ευτυχώς δεν είχα σκισμένη μεμβράνη και μετά από καθαρισμό δούλεψε σωστά)
και έλεγξα και τα σωληνάκια υπερχείλισης στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ. Το χοντρό από τα δύο, εκείνο που είναι στην αριστερή πλευρά ήταν διπλωμένο/τσακισμένο και βουλωμένο.

Μάλλον είχα αποτέλεσμα με τα άνω βήματα.
Πήγα χαλκιδική από τον κανονικό δρόμο και γύρισα απο Πολύγυρο(δρόμος με πολύ ανηφόρα για όσους δεν ξέρουν)
Η διαδρομή ήταν 190 χλμ και ήμουν δικάβαλος και με βαλίτσα.
Δεν το έσκισα στο δρόμο. Γενικά, πηγαίνοντας κράτησα χαμηλές στροφές. Γυρνώντας, στις ανηφόρες υποχρεωτικά ανέβασα
Το ρεζερβουάρ δεν άδειασε και μου δίνει αίσθηση ότι έχει ακόμα μέσα.
Θα σας πώ προσεχώς που θα το φουλάρω, αν και σκέφτομαι να το αφήσω να δώ πόσα θα βγάλει.
Όπως και να'χει θα δούμε αύριο μεθαύριο.

Τα καυσαέριά μου πάλι ψιλομυρίζουν ακαυτίλα αλλά όχι όπως πρίν.
Πάντως διακοπές δεν έκανε όπως την προηγούμενη φορά.
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

gianis

ΠαράθεσηΑπό τα σωληνάκια που αναφέρεις εμένα έχει μόνο το ένα και δεν πάει πουθενα
Ξέρει κανεις τι παίζει;
Βαλε και το δευτερο.
ΠαράθεσηΠιστεύω πως μιλάμε για το 7 της φωτογραφίας.
Τσεκάρετε λίγο αν είναι στον αέρα ολων ή αν συνδέονται κάπου
Οντως το 7 ειναι.Το δεξι εχει τις θηλιες επανω του για να περασει το αριστερο(οπως καθομαστε στη σελα).Συμφωνα με την εξηγηση του manual μαλλον μιλαμε για εξαερωσεις.Παρ'ολα αυτα περιμενω τις απαντησεις των εμπειροτερων η της πλειοψηφειας.

desmond

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 18, 2010, 10:22:49 ΠΜ
Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 08, 2010, 01:06:20 ΠΜ
Σήμερα άλλαξα ντίζα, σωληνάκι, άνοιξα και καθάρισα την κάνουλα (on, off, res) η οποία συνηδητοποίησα ότι δεν χρειαζόταν υποπίεση για να δίνει βενζίνη (ευτυχώς δεν είχα σκισμένη μεμβράνη και μετά από καθαρισμό δούλεψε σωστά)
και έλεγξα και τα σωληνάκια υπερχείλισης στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ. Το χοντρό από τα δύο, εκείνο που είναι στην αριστερή πλευρά ήταν διπλωμένο/τσακισμένο και βουλωμένο.

Μάλλον είχα αποτέλεσμα με τα άνω βήματα.
Πήγα χαλκιδική από τον κανονικό δρόμο και γύρισα απο Πολύγυρο(δρόμος με πολύ ανηφόρα για όσους δεν ξέρουν)
Η διαδρομή ήταν 190 χλμ και ήμουν δικάβαλος και με βαλίτσα.
Δεν το έσκισα στο δρόμο. Γενικά, πηγαίνοντας κράτησα χαμηλές στροφές. Γυρνώντας, στις ανηφόρες υποχρεωτικά ανέβασα


Λοιπόν η νεκροψία έδειξε 210,8 όταν τελειωσε η μπενζίνα και γύρισα ρεζέρβα.
Στα 217 που έβαλα βενζίνη με την ανάλογη πράξη βγήκε 7,1 λίτρα/100χλμ
Είναι καλύτερα από ότι ήταν αλλά δεν πλησιάζει τα 6 που έχουν αναφερθεί.
Έχω πολλά στο μυαλό μου να κοιτάξω αλλά κανένα συγκεκριμένο που να μου πεί τί ακριβώς δεν πάει καλά
Αναφορικά θα ελέγξω κάποια στιγμή όλα τα εξαρτήματα των καρμπ για να δώ τί δεν είναι μαμά
και θα ελέγξω και το TPS.

Είμαι πάντως ανοιχτός σε προτάσεις
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

desmond

Λοιπόν, έλεγξα TPS σήμερα και βγάζει ό,τι να 'ναι ενδείξεις.

Έμαθα και πως το ελέγχεις.
Πολυμετράκι ανα χείρας. Το γυρνάς στο ωμόμετρο.
Ξεσυνδέεις τη φίσα του TPS που είναι στην κάτω πλευρά του τεπόζιτου.
Έχει 3 επαφές.
Δεν χρειάζεται αναμένη μηχανή για τον έλεγχο.
Συνδέεις με όλους τους πιθανούς τρόπους και ανεβάζεις σταδιακά το γκάζι.
Η μία περίπτωση κρατάει σταθερή τιμή.
Η μία ανεβάζει σταδιακά.
Η άλλη κατεβάζει σταδιακά.

Έμένα ενώ δίνει καλές αρχικές τιμές όταν ανοίγω το γκάζι πετάει ότι να 'ναι.

Ο makinas λέει ότι η Honda δεν το δίνει ξεχωριστά για κανένα μοντέλο και δεν το έχει σαν ξεχωριστό part αλλά δε μου έκανε τη χάρη να το ψάξει για το cb.  Θα επισκευτώ και Δαβανόπουλο.

Αρχίζω ψάξιμο μπας και βρώ τίποτα. Αν έχει κανείς υπόψιν κάτι ας μου πεί pls
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

freethan

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 21, 2010, 02:01:37 ΠΜ
Λοιπόν, έλεγξα TPS σήμερα και βγάζει ό,τι να 'ναι ενδείξεις.

Έμαθα και πως το ελέγχεις.
Πολυμετράκι ανα χείρας. Το γυρνάς στο ωμόμετρο.
Ξεσυνδέεις τη φίσα του TPS που είναι στην κάτω πλευρά του τεπόζιτου.
Έχει 3 επαφές.
Δεν χρειάζεται αναμένη μηχανή για τον έλεγχο.
Συνδέεις με όλους τους πιθανούς τρόπους και ανεβάζεις σταδιακά το γκάζι.
Η μία περίπτωση κρατάει σταθερή τιμή.
Η μία ανεβάζει σταδιακά.
Η άλλη κατεβάζει σταδιακά.

Έμένα ενώ δίνει καλές αρχικές τιμές όταν ανοίγω το γκάζι πετάει ότι να 'ναι.

Ο makinas λέει ότι η Honda δεν το δίνει ξεχωριστά για κανένα μοντέλο και δεν το έχει σαν ξεχωριστό part αλλά δε μου έκανε τη χάρη να το ψάξει για το cb.  Θα επισκευτώ και Δαβανόπουλο.

Αρχίζω ψάξιμο μπας και βρώ τίποτα. Αν έχει κανείς υπόψιν κάτι ας μου πεί pls

Ωραίος, αναμένω πόρισμα, μπράβο ρε συ Desmond.

desmond

Δεν μπορώ να καταλάβω κάποια απλά πράγματα.
Οι ανταλακτηκατζίδες δεν θελουν να πουλήσουν;

Σήμερα το πρωί ανοίγω το parts manual βρίσκω τα carbs και βρίσκω κανονικά το TPS το οποίο το φοράνε μόνο τα F3S, F3T και F3V, δηλαδή το version R και τα 2 version S.

Πάω ξανά στο makina με το part number και ως δια-μαγείας τελικά η Honda το δίνει και ξεχωριστά. Άκου να δείς κάτι πράγματα... Δεν χρειάζεται να πάρεις ολόκληρο καρμπυρατερ.
Μου λέει κι όλας ο τύπος: "Αυτό δεν έχει έρθει ποτέ Ελλάδα".
Εμ άμα λέτε στον κόσμο ότι δεν το δίνει η honda πως να έρθει; Να πάρει πρωτοβουλία το εξάρτημα να ταξιδέψει από μόνο του και να μπεί σε κάνα ράφι;;

Anyway, το part number του TPS είναι το 16060-MY9-750 για να μην ψάχνετε και έχει και έναν σύνδεσμο ακριβώς κάτω από το TPS που το ενώνει με τα carbs με part number 16145-MZ2-780 που ίσως να χρειαστεί για όποιον το αλλάξει.

Οι τιμές που μου έδωσε είναι 130? για το TPS και 12? για το σύνδεσμο.
Κάποια στιγμή όταν θα έχω λεφτά λέω να το παραγγείλω και να το αλλάξω, ίσως χωρίς το σύνδεσμο. Θα δώ ανάλογα. Πρίν παραγγείλω θα το βγάλω μια να δώ τι ακριβώς είναι ο σύνδεσμος. Λές να είναι χαλασμένος αυτός και να μην παίρνει σωστή ένδειξη από τις πεταλούδες;;; Χαίρομαι ε;
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

freethan

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 21, 2010, 03:23:19 ΜΜ
Δεν μπορώ να καταλάβω κάποια απλά πράγματα.
Οι ανταλακτηκατζίδες δεν θελουν να πουλήσουν;

Σήμερα το πρωί ανοίγω το parts manual βρίσκω τα carbs και βρίσκω κανονικά το TPS το οποίο το φοράνε μόνο τα F3S, F3T και F3V, δηλαδή το version R και τα 2 version S.

Πάω ξανά στο makina με το part number και ως δια-μαγείας τελικά η Honda το δίνει και ξεχωριστά. Άκου να δείς κάτι πράγματα... Δεν χρειάζεται να πάρεις ολόκληρο καρμπυρατερ.
Μου λέει κι όλας ο τύπος: "Αυτό δεν έχει έρθει ποτέ Ελλάδα".
Εμ άμα λέτε στον κόσμο ότι δεν το δίνει η honda πως να έρθει; Να πάρει πρωτοβουλία το εξάρτημα να ταξιδέψει από μόνο του και να μπεί σε κάνα ράφι;;

Anyway, το part number του TPS είναι το 16060-MY9-750 για να μην ψάχνετε και έχει και έναν σύνδεσμο ακριβώς κάτω από το TPS που το ενώνει με τα carbs με part number 16145-MZ2-780 που ίσως να χρειαστεί για όποιον το αλλάξει.

Οι τιμές που μου έδωσε είναι 130? για το TPS και 12? για το σύνδεσμο.
Κάποια στιγμή όταν θα έχω λεφτά λέω να το παραγγείλω και να το αλλάξω, ίσως χωρίς το σύνδεσμο. Θα δώ ανάλογα. Πρίν παραγγείλω θα το βγάλω μια να δώ τι ακριβώς είναι ο σύνδεσμος. Λές να είναι χαλασμένος αυτός και να μην παίρνει σωστή ένδειξη από τις πεταλούδες;;; Χαίρομαι ε;

130 ? !!! wtf ... Thanx Desmond

desmond

Παράθεση από: freethan στις Ιουλίου 21, 2010, 05:03:57 ΜΜ
130 ? !!! wtf ... Thanx Desmond

Τι περίμενες να ακούσεις; Κάνα δεκάευρο;
Εγώ κάπου τόσο περίμενα πάντως και πρίν να μου το πούν.

Αν κοιτάξεις στο ebay τα TPS γενικά πάνε από 25 ώς 50 ευρώ.
Το θέμα είναι πως δεν θα ήθελα να πάρω μεταχειρισμένο TPS. Δεν ξέρω αν μπορούμε να βρούμε ΟΕΜ part.

Αυτό εδώ http://viewitem.eim.ebay.gr/HONDA_TRIUMPH_SUZUKI_THROTTLE_POSITIONING_SWITCH_TPS/110560064457/item
μοιάζει με αυτό που φοράει το Hornet 03-06 αλλά δεν βρήκα κάτι να μοιάζει με το δικό μας.

Κάνουν όλα τα TPS την ίδια ακριβώς δουλειά, το θέμα είναι να μήν χρειάζεται πατέντα για να στηριχτεί στα carbs
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

freethan

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 22, 2010, 11:25:09 ΠΜ
Παράθεση από: freethan στις Ιουλίου 21, 2010, 05:03:57 ΜΜ
130 ? !!! wtf ... Thanx Desmond

Τι περίμενες να ακούσεις; Κάνα δεκάευρο;
Εγώ κάπου τόσο περίμενα πάντως και πρίν να μου το πούν.

Αν κοιτάξεις στο ebay τα TPS γενικά πάνε από 25 ώς 50 ευρώ.
Το θέμα είναι πως δεν θα ήθελα να πάρω μεταχειρισμένο TPS. Δεν ξέρω αν μπορούμε να βρούμε ΟΕΜ part.

Αυτό εδώ http://viewitem.eim.ebay.gr/HONDA_TRIUMPH_SUZUKI_THROTTLE_POSITIONING_SWITCH_TPS/110560064457/item
μοιάζει με αυτό που φοράει το Hornet 03-06 αλλά δεν βρήκα κάτι να μοιάζει με το δικό μας.

Κάνουν όλα τα TPS την ίδια ακριβώς δουλειά, το θέμα είναι να μήν χρειάζεται πατέντα για να στηριχτεί στα carbs

Καλά όχι και 10 ευρώ, το πολύ 50-60 σκεφτόμουν. Πάω να δω το link στο ebay

gianis

Το αλλαξες τελικα το TPS ;Σταματησαν τα μπερδεματα ;(desmond)

desmond

Παράθεση από: gianis στις Οκτωβρίου 06, 2010, 07:02:13 ΜΜ
Το αλλαξες τελικα το TPS ;Σταματησαν τα μπερδεματα ;(desmond)

no money, no honey.
ή στην περίπτωσή μας, no tps
Θα το κάνω κάποια στιγμή και θα ενημερώσω

Πάντως δεν κάνει μπερδέματα, απλά έχει κατανάλωση αρκετή και μπουκώνει αν το δουλεύω πολύ σε χαμηλές στροφές.
Μπορεί και να μή φταίει το tps και να μου λύσουν το πρόβλημα τα ζιγκλέρ όπως έκανες εσυ.
Περιμένω απάντηση σε εκείνο το post να ξέρεις ;)
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi