newbie member

Ξεκίνησε από vasiglen, Απριλίου 29, 2010, 01:31:06 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vasiglen

γεια σε όλους παιδία αρχικα μπράβο για το ωραίο φόρουμ ....
Λέγομαι Βασίλης ειμαι 23 χρονών   φοιτητής τελειώνω οπου να ναι  και σκοπεύω 'κάποτε' να αποκτήσω τη 1η μου μηχανή

οντας άσχετος κάτοχος διπλώματος απεριορίστων κυβικών εδω και ένα χρόνο και σχετικός κάτοχος αυτοκινήτου εδω και 5 χρόνια αλλά πάντα ερωτευμένος με τις naked κυρίες  θέλω να πάρω μια μηχανή για να κάνω το ονείρο μου πραγματικότητα το οποιό είναι : να κυκλοφορω με τη μηχανη μου σε ένα απο τα πιο ωραιά μέρη της Ελλάδος τη Λευκάδα .
Είμαι μεταξυ΄2 μοντέλων :
1) ΗΟΝDA VTR 250
2) SUZUKI BANDIT 650SABS
το μόνο κοινο των δύο πέραν της κατηγορίας η τιμή  στο περίπου πάντα .Τι μου προτείνετε απο τα δύο αν λάβουμε υπόψιν την ασχετοσύνη τη σύνεση μου στο θέμα της οδηκής ασφάλειας και τη χρήση την οποία θα κάνω???
ευχαριστώ προκαταβολικά και συγνώμη για το πολυειπομένο post μου

Enigma

Καλος μας ηρθες Βασιλη και αντε με το καλο να τελειωσεις ...
Αυτο που δεν καταλαβα ειναι ουσιαστικα για τι λεφτα λεμε ...
Καλες μηχανες μας λες ...αλλα να δουμε και τι αλλο μπορει να παιζει στα λεφτα που δεινεις ..
σε γενικες γραμμες τι λεφτα δεινεις ...να σου πουμε μερικα μηχανακια να δουμε ποια θες και ποια οχι !

vasiglen

σκέφτομαι για 5000-6000  για καινούργιο όσο δηαδή κάνουν αυτά τα δύο μοντέλα  καινούργια δηλαδή
και μετα για μεταχειρισμένα σκέφτομαι honda bross 400 και hyosung comet 250 λόγω χαμηλού κόστους κτησης ( 1000-2000 max )  και να προσθέσω και το cagiva raptor 650  με 2500 ευρο και εκθεσιακό μοντέλο αλλα χωρίς abs όσα δλδ είμαι διατεθυμένος να δώσω για μεταχειρισμένο
και κάτι άσχετο τα scooter στα 250 κυβικά λένε τπτ για τέτοια χρήση?

Enigma

πολυσυνθετες ερωτησεις αρα και οι απαντησεις θα πρεπει να ειναι καπως ετσι ...
Το λεπον παμε ...
ΕΓΩ προσωπικα δεν θεωρω καποιες μηχανες καλες και αλλες κακες ...
Καποιες ειναι ποιο <<επωδηνες>> και αλλες ποιο ανωδυνες ως προς την συντηρηση απλα ..απο εκει και μετα παιζει θεμα γουστου
ερωτα και διαθεσης ...Οκ υπαρχει και ο παραγωντας της πρακτικοτητας ...αλλα με τα 5000 -6000 χιλιαρικα περνεις και αμαξι ...και τελειωνεις με το θεμα πρακτικοτητας ....
Αρα ξαναγυρναμε στο θεμα του ερωτα ...
Για αρχη καλο ειναι να ξεκαθαρισεις μεσα σου ..τι εισαι ...στριτας ? χωματινος ? γρηγορος ? τουρερ κτλ ...Οκ γραφεις πανω οτι σου αρεσουν τα naked αρα <<κατηγοριοποιησε>> σιγα σιγα ...Ομως πολυ σωστα πρεπει να κρατας τους οριζοντες σου ανοιχτους ...μιας και γραφεις απο bandit μεχρι scooter !

Το λοιπον
Το bandit στα λεφτα που το δεινουν ως καινουργιο μπορει να παρει αξια τον τιτλο ως τερας τιμιοτητας ...
Το ιδιο και το gsr ... δεν ειναι καθολου μα καθολου μακρια στην τιμη και σε απολαυση και τα er6 (και το γυμνο αλλα και το φερινγκατο)της kawasaki ...μαλιστα θα τα δεις σαν ποδηλατο στην χρηση και στην οδηγηση !
Οι επιλογες σου ομως δεν τελειωνουν εκει ....εκει μολις ξεκινανε θα ελεγα ...ΕΓΩ προσωπικα λογο Λευκαδως οπως αναφερεις θα ηθελα και την <<χωματινη>> δυνατοτητα σε ενα μηχανακι ...
Εκει να δεις τι παιζει ....
με 5300 ολοκαινουργιο του κουτιου KLE 500 σκυλος δοκιμασμενος αξιοπρεπεστατος
Τα pegaso xt 660 (μιας και ειναι ιδιο μηχανακι) ειναι εκει κοντα στα 6000 (με 6400 αν δεν κανω λαθος)(του κουτιου και αυτα)
Αν πας σε καλομεταχειρησμενο βρισκεις και transal bmw gs 650 vstrom ....(λεμε για 2 3 χρονια στην πλατη τους το πολυ)
Εφαγα τωρα τελευταια και ενα τρελο κολημα ως λατρης του γυμνου και ρετρο με αυτην (5500 χινες καινουργια) http://www.royal-enfield.gr/Bullet/Welcome.html

Μιας και οπως λες ΔΕΝ εχεις και καμοια ιδιαιτερη πειρα και γνωση με μηχανες θα ελεγα να αποφυγεις τα πολυ παλια μηχανακια οπως το
bross μιας και αυτα τα μηχανακια μια απο τις ομωρφιες τους ειναι η προσωπικη συντηρηση των ....αν εχεις το μερακι καποιες γνωσεις και την ορεξη (οπως τα περισσοτερα μελη εδω) περνεις τετοια μηχανακια οπως φυσικα το cb 400 που εχουν και οι περισσοτεροι εδω
και αν κανεις ενα μικρο ψαξιμο θα δεις τι ωραια που περναμε ...αλλα θελει φροντιδα ...εσυ ως φοιτητης δεν ξερω αν θελεις η εχεις την διαθεση για αυτο η απλα θες ενα μηχανακι να γουσταρεις βολτες !
ΔΕΝ σου την λεω ..να σε προστατεψω θελω ...οπως εκανα σε οσους ηρθαν να δουνε το δικο μου μηχανακι οταν το πουλαγα !
Αυτο θα το δεις μονος σου θα μας πεις και θα σε οδηγησουμε !

Απο εκει και μετα ενα καινουργιο ...ε ειναι καινουργιο! Η ακομα και αν εχει κανα 2 χρονια στην πλατη του ..καινουργιο ειναι

Για τα σκουτερ ...τι να πω ...στανταρ εχει να κανει με θεμα γουστου ...Ως καινουργια δεν θα μπορουσαμε να τα καταταξουμε στα φθηνα μιας και ενα 250αρι θελει απο 4 εως 5 χιλιαρικα για να το αγωρασεις ...(δεν βαζω μεσα κινεζικα η ...αλλα)
Εχουν σελες να κατσει και ελεφαντας ...λογικη συντηρηση ...ενα γκαζι πατας και φευγουν ... ταξιδευουν με 100 στο κοντερ χωρις προβλημα .νταξ καλα ειναι απλα η τιμη τους κατα την δικια μου γνωμη παντα ειναι παααρραααα πολυ κοντα σε μεγαλες μοτοσυκλετες .. εχει να κανει με γουστο παλι ...
Συγουρα ενα sym gts 300 (η και το 250) στα 4000 χιλιαρικα δεν ειναι κακο ....αντιθετος θα ελεγα ....το beverly ειναι διαχρονικη αξια
και ολοι τα εχουν καταευχαριστιθει ...
απλα σε αυτα τα λεφτα θα εβαζα 3 4 δοσεις παραπανω και θα πηγαινα στι μηχανες που προαναφεραμε ...
και αφησα και ενα σκασμο μηχανες απεξω ...
το cagiva raptor κανει 2500 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ???????? 
εμενα μου αρεσει πολυ ...παραπολυ και δεν ειμαι καθολου συμφωνος με τις μπουρδες περι αξιοπηστιας κτλ ...(ασχετα που θα πεσουν να με φανε ) ειναι ομως μηχανη που αν την αγωρασεις φροντισε να σου αρεσει πολυ επειδη αν την παρεις ΘΑ την κρατησεις για πολλα χρονια μιας και απο θεμα μεταπωλησης ..με την Ελληνικη νοοτροποια ...δεεεε θα καταφερεις να την πουλησεις αν την βαρεθεις ...

εν κατακλειδι ΕΓΩ θα χτυπαγα μια bmw gs 650 μιας και συνδιαζει τις αναγκες μου σε τουρισμο οικονομια συντηρηση και δυνατοτητες
ειναι λαθος ομως να το προτηνω μιας και λεω για εμενα ...Συν οτι ως επιχειρηματα βαζω στα ανω την εργονομια και την πρακτικοτητα.
Ακομα νεος εισαι και δεν πρεπει να βαλεις τα παραπανω ως προτεραιοτητα αλλα πρεπει να βαλεις τον ΕΡΩΤΑ !
Στην ερωτηση σου απανταω με ερωτηση ...
ποιο μηχανακι σου αρεσει παλικαρι μου ?
ακομα και αν χρειστει να το παρεις και 2 3 χρονια μεταχειρησμενο για να το αποκτησεις κανε το ...βαλε πρωτα τον ερωτα ...
κατι να γουσταρεις τρελα και να ειναι μονο για την παρτη σου ...εσυ θα τα σκασεις εσυ θα το οδηγεις και ο δικος σου κολος θα βγαλει σπυρια πανω του!

Με προσωχη και τα μυαλα μεσα απο το κρανος και το κεφαλι οτι και να παρεις θα σε βαλει σε εναν κοσμο πολυ διαφωρετικο απο του αυτοκινητου οπου απλα δεν μπορει να περιγραφει ... Τα γκαζια και τα στροφιλικια κτλ ..ειναι καλα αλλα γρηγορα τα βαριεσαι ..ο δρομος ειναι που εχει την γλυκα και η επαφη με την καλη σου ...οτι κυβικα οτι μαρκα και αν ειναι ...οταν σταματας στην ακρη του δρομου για ενα τσιγαρο και καθεσαι και την καμαρωνεις και αυτη σου γλυκομουρμουραει με τα τσικ τσικ (απο τις συστολες της θερμοκρασιας)
και νιωσεις οτι ....οκ εδω ειμαι ..τοτε θα εχεις κανει μια καλη επιλογη ...με τα ανω θα διαλεγα μηχανη στην θεση σου

Περιμενω απαντηση στο τι πραγματικα θα γουσταρες ..και αν θες και δεν σε κουρασα ..το ξανακουβεντιαζουμε !

akaposto

Αξίωμα πρώτο.
Το πρώτο μηχανάκι πρέπει να είναι φτηνό.
Αξίωμα δεύτερο
Το πρώτο μηχανάκι πρέπει να είναι τάφος (σχετικά με το τι υπάρχει εκεί έξω)

Συνεχίζουμε,κατ'αρχήν βρες την κατηγορία και μετά βάλτα κάτω να δεις τι δίνεις.
Η κατηγορία 5000,και η κατηγορία 1500 δεν έχουν καμία σχέση.
Αποφάσισε τι σου κάνει κούκου.
Καλό και το raptor,καλό και το bandit.Μόνο που το μοναδικό τους κοινό είναι ότι έχουν 2 ρόδες.

Απο την εισαγωγή καταλαβαίνεις νομίζω ότι μάλλον το bandit στο αποκλείω.
Μετά να βάλουμε κάτω τα V2.Το vtr μένει έξω,γιατί είναι πολύ ακριβό.
best choice raptor ή bross 650. Φιλικότατα,τίμια,και σχολεία.
Βέβαια αν θες να πάρεις το απόλυτο naked μηχανάκι,
sorry,αλλά κοιτάς μόνο για superfour  ;D ;D ;D

Παρόλα αυτά επιμένω να αποφασίσεις τι σου κάνει κούκου.Σε ποιο σε φαντάζεσαι καβάλα και γουστάρεις;

<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

vasiglen

Παράθεση από: akaposto στις Μαΐου 02, 2010, 04:40:14 ΜΜ
Αξίωμα πρώτο.
Το πρώτο μηχανάκι πρέπει να είναι φτηνό.
Αξίωμα δεύτερο
Το πρώτο μηχανάκι πρέπει να είναι τάφος (σχετικά με το τι υπάρχει εκεί έξω)

Συνεχίζουμε,κατ'αρχήν βρες την κατηγορία και μετά βάλτα κάτω να δεις τι δίνεις.
Η κατηγορία 5000,και η κατηγορία 1500 δεν έχουν καμία σχέση.
Αποφάσισε τι σου κάνει κούκου.
Καλό και το raptor,καλό και το bandit.Μόνο που το μοναδικό τους κοινό είναι ότι έχουν 2 ρόδες.

Απο την εισαγωγή καταλαβαίνεις νομίζω ότι μάλλον το bandit στο αποκλείω.
Μετά να βάλουμε κάτω τα V2.Το vtr μένει έξω,γιατί είναι πολύ ακριβό.
best choice raptor ή bross 650. Φιλικότατα,τίμια,και σχολεία.
Βέβαια αν θες να πάρεις το απόλυτο naked μηχανάκι,
sorry,αλλά κοιτάς μόνο για superfour  ;D ;D ;D

Παρόλα αυτά επιμένω να αποφασίσεις τι σου κάνει κούκου.Σε ποιο σε φαντάζεσαι καβάλα και γουστάρεις;


στο raptor  τρελό κούκλι αλλα δε ξέρω αν θα το έχω λόγω απειρίας

COSBOUT

Φιλαρακι καλως ηρθες και απο μενα  :wave:
Θα συμφωνησω με τον Βαγγελα  :beerchug:
Επειδη και εγω ασχετος ημουν και ειμαι βεβαιως βεβαιως αλλα ειδα οτι η μηχανη οπως την πας σε παει,τα μυαλα σου πρεπει να συμβαδιζουν με την εμπειρια και τις δυνατοτητες σου στην παρουσα φαση οσον αφορα το δικυκλο.
Περα απο τα λεφτα που αντικειμενικα αμα δεν τα χεις απλα ΔΕΝ... το θεμα ειναι οταν γυριζεις σπιτι η οταν κανεις σταση απο ταξιδι με το μωρο σου να θελεις και να της δινεις ενα φιλι στο ντεποζιτο γιατι εσεις οι δυο θα ξερετε τον λογο.
Λιγο εως πολυ ρομαντικα αυτα αλλα ειναι αληθεια και γω δεν το καταλαβαινα με το αυτοκινητο αλλα τωρα με τη
μηχανη... αλλαξαν τα πραγματα στο κατω κατω οταν εισαι καβαλα η ζωη σου ειναι συνδεδεμενη μ'αυτην.(ουφ θα κλαψω!)
Οτι σου κανει κουκου αδελφε στην πορεια θα μπορεις να εχεις <<αποψη>> για το ζητας σε μια μηχανη αλλα τωρα...
Καλως ηρθες και παλι. :wave:
HASTANAPANE!

Enigma

Το καθε μηχανακι στην αρχη ειναι λογικοτατο να σε φοβησει .... Εχωντας παντα το μυαλο μεσα στο κεφαλι πολυ μα πολυ γρηγορα θα
το συνηθισεις ...Το ποιο συνηθες προβλημα σε μηχανοβιο ειναι οτι το συνηθιζει τοσο γρηγορα το μηχανακι του που συντομα θελει ποιο δυνατο ..
Ολλες οι μηχανες που αναφεραμε σε τσιτα γκαζια στις ψηλες στροφες ειναι αρκετες για να τρομαξουν τον αρχαριο ...Αν ομως τις πας
<<μπουκομενες >> με μια ταχυτητα <<πανω>> που λενε θα ειναι πολυ φιληκες ..
Ενας απο τους λογους που εχει γινει τοσο δημοφηλες το cb πχ ειναι οτι μεχρι τις 5000 στροφες ειναι μηχανη που πολυ ευκολα μικροτερα μηχανακια του <<ριχνουν>> στα αυτια ...Να δεις να σκυλιαζω που δεν προλαβαινα beverly η τσαι που εχω φαει απο modenas dinamik ..
να σου φυγει το καφασι ...Οταν φυσικα ανεβασεις στροφες μετα τις 8000 αλλαζει το πραγμα ..
Ετσι με το που εξοικιονεσαι σταδιακα ανεβαζεις στροφες !
Δεν θα σε προβληματισουν μηχανακια με μεσο ορο υποδυναμης τα 50 με 70 αλογα ...
καλα τα λεει ο ακαποστο στα αξιοματα ... και πραγματι το vtr ...δεεε κανει στα λεφτα του !
cosbout ...+ 1 ! για την απαντηση σου

-1 ...επειδη δεν ηρθες στην εκθεση  ;D


COSBOUT

 :beerchug: :beerchug: :beerchug:
Επιφυλασομαι!!! ;D
HASTANAPANE!

vasiglen

Παράθεση από: COSBOUT στις Μαΐου 03, 2010, 11:03:24 ΠΜ
:beerchug: :beerchug: :beerchug:
Επιφυλασομαι!!! ;D

για ποιο πράγμα φίλε μου??? μεγάλος κυβισμός ?? μάρκα?  α η τιμή τελικα του raptor είναι 3900 στοκ .
εν τω μεταξύ είδα και το gladius το οποιό μου άρεσε και αυτό αρκετα στα 5300 μεταχεισισμένο .
Να ρωτήσω και κάτι τελευταίο το abs παίζει πολυ σημαντικο ρόλο στη μοτο???

akaposto

Κοίτα,εντελώς φιλικά σε κανένα δεν θα πρότεινα μηχανή καινούργια πάνω απο 60 άλογα και 3,5-4 κιλά ροπή.
(ανάλογα και πόσα κιλά είσαι)
Ρωτάς για το gladius.Ουσιαστικά είναι ο συνεχιστής του SV.
Το οποίο SV το πήρα το πάσχα.
Εντάξει,το γκάζι του δεν είναι wow (για μέτρας μηχανής μιλάμε)
παρά ταύτα δεν παύει να είναι "νεύρο".
Τι να σου πω,ότι σε σχέση με το cb έχω στο χαλαρό,πραγματικά,+ 15-20 χιλιόμετρα σε κάθε γνωστή στροφή;

Αν έχεις μυαλό,μπορείς να οδηγήσεις και 200 άλογα.Δεν είναι τίποτα.
Απο την άλλη όμως,όσο πιο δυνατό είναι,τόσο δυσκολότερα θα μάθεις.

Η ένσταση μου πάντως δεν είναι το γκάζι του raptor ή του gladius ή του bandit κτλ κτλ
γιατί αν έχεις όρεξη τρως χαισαιντ και με πάπια,
η ενστασή μου είναι τα λεφτά.
Πήγαινε πρώτα σε κάτι "φτηνό" να δεις αν σου κάνει.

για το abs εξαρτάται.
Έχω οδηγήσει μια μόνο μηχανή,ενα μπεμπε που φορούσε abs.
Σε καλό δρόμο,εντάξει τσαρουχώνεις και απλά σταματάς ξέγνιαστα.
Σε σαπουνόδρομο όμως τα χρειάστηκα εκεί που σου αμολάει τα φρένα.
ειδικά στα σαμαράκια-λακούβες ουσιαστικά πας αφρενάριστος.
Εξαρτάται απο το μοντέλο,την εμπειρία και φυσικά τον δρόμο.
Οπως πολύ σωστά διάβαζα σε ένα περιοδικό,
για την bmw λόγου χάρη,το σύστημα είναι καταπληκτικό στους γερμανικούς δρόμους...
αλλά εδώ δεν...
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

vasiglen

το gladius από όσο ξέρω το μόνο κοινο που έχει με το sv ειναι το μοτερ κατα τα άλλα πλασάρετε ως φιλικό μηχάνακι για καθημερινη χρήση χωρις τα ξεσπάσματα και υο νεύρο τοu sv και με ευρωπαικο σχεδιασμο για αυτό και οι φίλοι του sv ανα τον κόσμο το σνομπάρουν απίστευτα με την ατάκα : its not suzuki this thing

συγκεκρειμένα :http://www.powerbikes.gr/blocks/InPrintPage/InPrintPage.php?url=http://www.powerbikes.gr/suzuki_gladius_first_ride.html&lang=_gr

akaposto

Παράθεση από: vasiglen στις Απριλίου 29, 2010, 01:31:06 ΠΜ
... και σχετικός κάτοχος αυτοκινήτου εδω και 5 χρόνια ....
Ναι,φιλικό είναι.Ως προς τι όμως.
Να στω πω αλλιώς για να καταλάβεις το σκεπτικό μου.
Ενα απλό ταπεινό και ήρεμο gladius,
πατάει στον λαιμό αυτοκίνητο 180 άλογα-γύρω στα 1200-1300 κιλά-για πλάκα στο 0-100 και στο 0-400.
Και το γκάζι είναι γλυκό....
Ωραία,τώρα που βάλαμε ένα μέτρο σύγκρισης,αντιστρέφω την ερώτηση και σε ρωτάω.
Είναι ένα αυτοκίνητο 180 άλογα,χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα,αυτοκίνητο
που θα το πάρεις όντας άπειρος;Δεν νομίζω.

<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

COSBOUT

Παράθεση από: vasiglen στις Μαΐου 15, 2010, 09:18:40 ΜΜ
Παράθεση από: COSBOUT στις Μαΐου 03, 2010, 11:03:24 ΠΜ
:beerchug: :beerchug: :beerchug:
Επιφυλασομαι!!! ;D

για ποιο πράγμα φίλε μου??? μεγάλος κυβισμός ?? μάρκα?  α η τιμή τελικα του raptor είναι 3900 στοκ .
εν τω μεταξύ είδα και το gladius το οποιό μου άρεσε και αυτό αρκετα στα 5300 μεταχεισισμένο .
Να ρωτήσω και κάτι τελευταίο το abs παίζει πολυ σημαντικο ρόλο στη μοτο???

Sorry το reply πηγαινε στον Enigma!!!

Ρε μπαγασα δικιο εχει ο akaposto, εχω μια καλη εμπειρια στα αυτοκινητα και μερικα ηταν δυνατουτσικα αλλα μολις ανεβηκα στο cb ,που υστερει με τα μηχανακια που αναφερεις(νομιζω), και εφτασα για πρωτη φορα μετα τις 8500-9000 rpm χεστηκα πανω μου σοβαρα σου μιλαω κοντευε να φυγει το τιμονι απο τα χερια μου
(μη γελατε οι παλιοι, σας ακουω ρεμπεσκεδες :beerchug:) μηπως να το σκεφτεις πιο cool και πιο προσγειωμενα,
προς θεου δεν στη λεω απλα καλυτερα να σκεφτεις την ακεραιοτητα σου τωρα στην αρχη και εχεις πολλα χρονια για να ξεκ@^λωσεις αργοτερα.
Δεν αναιρω αυτα που ειπα στο πρωτο reply μου αλλα ειπαμε τα μυαλα ισα με την εμπειρια μας στο θεμα δικυκλο.
HASTANAPANE!

vasiglen

ΔΛΔ  λέτε να στραφώ σε κάτι με 30-40 άλογα που μου αρέσει εμφανησιακά  : οι επιλογη τότε είναι στα 250 cc vtr (4000-5220?)  ή cbf 250 ή ybr 250 (1800-2500? αν και δε τρελένομαι τόσο πολυ για αυτα τα δύο όσο για το vtr σε αυτή τη κατηγορία )?????

το cb 400 καλό κουκλί αλλά πολυ παλίο και ζόρικα να το βρώ σε καλή κατάσταση όπως και το bross
Έχετε να μου προτείνετε κάτι εκτός αυτών?