Είπατε κάτι......

Ξεκίνησε από Atanassio, Οκτωβρίου 29, 2008, 12:16:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Atanassio

Για όσους σκέφτονται την υπέρβαση....  προσωπικά έχω χ@#$τεί!!!  120hp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.fasterandfaster.net/2008/09/yamaha-super-tenere-1200-coming-in-2009.html


egm

στο τεύχος νοεμβρίου του πολωνικού περιοδικού Motocykl, ( προφέρεται μοτότσικλ, ) έχει ένα αρκετά ενδιαφέρον τεστάκι για τρείς μαφιόζους και έναν καουμπόη, όπως είναι και ο τίτλος του άρθρου. Και έχουμε λοιπόν κατα σειρά εμφάνισης στη σκηνή.....
Moto guzzi Stelvio,105ΗΡ/7000 στρ.
Moto morini Granpasso 1200, 118ΗΡ/8500στρ.
Benelli TreK 1130 Amazonas, 125ΗΡ/9000στρ.   και απο τον θείο σάμ, το γνωστό για την διαφορετικότητά του
Buell Ulysses XB12XT.
Και το γέλιο είναι οτι πάνε όλοι να χτυπήσουν τη ΒMW που μοίρασε τσάγια και φασκόμηλα με το GS, και όλοι πλέον έχουν (σχεδόν όλοι, εντάξει)
σαν πρότυπο τα 1,2 λίτρα. Και που βεβαίως η BMW δεν κάθεται στη γωνία της και περιμένει πότε θα φάει σφαλιάρα, ανακοινώνει αρχές Οκτωβρίου,
(έχω το τεύχος του Motorrad), οτι η σειρά Κ και συγκεκριμένα το 1200 GT, αυτό που λατρεύω και εγώ, πάει στα 1,3 λίτρα πλέον. Που σημαίνει οτι πολύ σύντομα θα έχουμε εξελίξεις και στον μπόξερ. Η ενδέχεται να δούμε ένα GS στο σουλούπι του 800, αλλά πλέον με κινητήρα 1200άρη ή και 1300άρη.
Λέμε τώρα ε.......Φανταστείτε τί έχει να γίνει......
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Enigma

Αυτα γενικα ειναι τα καλα του ανταγωνισμου !!!Αυτοι σκοτωνονται και εμεις περνουμε καλυτερη μηχανη στο τελος !!!
Μεχρι να πεσει και αλλο ξυλο  :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Atanassio

Παράθεση από: Enigma στις Οκτωβρίου 29, 2008, 01:15:39 ΜΜ
Αυτα γενικα ειναι τα καλα του ανταγωνισμου !!!Αυτοι σκοτωνονται και εμεις περνουμε καλυτερη μηχανη στο τελος !!!
Μεχρι να πεσει και αλλο ξυλο  :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Το κακό είναι ότι ο ανταγωνισμός δεν επιρρεάζει και τα επίπεδα τιμών σε αυτές τις περιπτώσεις :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Πάντως εγώ θα επιμείνω στην επιλογή του Tiger 1050 για την κατηγορία των hyper motard που έχει ήδη κεράσει τσάγια (και στο bmw) και (φαντάσου) είναι χιλιάρι.

Το yamaha τώρα είναι ένα καθαρόαιμο εντουροθηρίο που έρχεται να χτυπήσει τα τέρατα τύπου 990 adventure (κάπου διάβασα τίτλο "the LC8 killer...."), μια κατηγορία εντελώς ανεξάρτητη.

Ασε που είμαι και λίγο in love με την εν λόγω τζαπωνέζα εταιρία............  Καλά ντε, όλοι έχουν τα ελλατώματά τους.............τι βαράτε???!!!!?????

egm

Ναι αλλά υπάρχει μιά ειδοποιός διαφορά.........
Το BMW, το KTM και το Tenere, είναι πραγματικά διπλής χρήσης, και αυτό είναι πλέον αποδεδειγμένο.
Σαφώς μπορεί να μην είναι τα απόλυτα στην άσφαλτο, αλλά στο χώμα δεν νομίζω οτι το tiger μπορεί να τα συναγωνιστεί.
Τα πάντα ξεκινάνε απο το τί θέλεις, τι ζητάς σαν αναβάτης, και μεχρι πόσο εισαι διατεθειμένος να πληρώσεις προκειμένου να αποκτήσεις αυτό που πραγματικά θα σε ικανοποιήσει και θα πάει εκεί που θέλεις.
Εκεί λοιπόν ειναι που πλέον ο κάθε ένας κάνει τις επιλογές του.
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Το ίδιο πράγμα λέμε, απλά εγώ έβαλα το bmw στην κατηγορία hyper motard (δρόμου όπως και το tiger) γιατί θεωρώ ότι τα adventure και super tenere ανήκουν σε μια κατηγορία που θα μπορουσε να ονομαστεί super enduro.

Από την άλλη βέβαια έχεις δίκιο όταν λες πως το bmw είναι διπλής χρήσης σε αντίθεση με το tiger και εκεί υπερέχει, ωστόσο, πάλι κατά την γνώμη μου, δεν μπορεί να μεταπηδήσει στην ίδια κατηγορία με τα adventure και super tenere και από την άλλη στο δρόμο από επιδοση και απόδοση σε σχέση με το tiger μειωνεκτεί.

υ.γ:  Στην ίδια κατηγορία με τα adventure και super tenere θα μπορούσε να μπει το bmw HP2 enduro http://specials.bmw-motorrad.com/com/en/specials/hp/index_hp2enduro.html

Enigma

Μπαρδον ......εγραψε κανεις την λεξη hyper motard  και τσαγια στην ιδια προταση ???



γκουχου γκουχου ....

Οχι ρε Θανας ....το gs hyper motard κατηγορια ....Το μηχανακι ΠΑΕΙ χωμα απλα δεν εχει τοση εμφαση στο χωμα οπως τα ΚΤΜ πχ ...ειναι demipansion ενα πραγμα !!!!

Μπορει πχ να ειναι ποιο χωμα το ΚΤΜ (οπως θα δεις και στο κατω βιντεο) αλλα το μπε μπε παει ποιο ανετα στον δρομο χωρις αυτο να σημαινει κατι αλλο ....

http://www.youtube.com/watch?v=YnAZGsXEA9A&feature=related

Οκ δεν ειναι και κανα μοτοκρος αλλα δεν σου χαλαει τα γουστα ...
http://www.youtube.com/watch?v=eYbe0HBhJ5o&feature=related


Παντως ασχετα με ολλα τα ανω ....για το αν θα μου αρεσει η οχι το γιαμαχα ......ε ...θα συμβαλει και η τιμη ...εν αναμονη λοιπον!!!

Atanassio

Κοιτα, έχω συνδιάσει το χώμα με λίγο πιο καφρίλα καταστάσεις, χαρακτήρες κτλ και όταν έχει συνηθίσει το μάτι να βλέπει κουστουμάτους  50άρηδες με το χαρτοφύλακα να καβαλάνε το gs (από καταβολής του 1150) για να πάνε χρηματιστηριακή-σπίτι το θέμα περνάει και λίγο στον ψυχολογικό τομέα.

Έχετε δίκιο που λέτε πως ο προορισμός της συγκεκριμένης μοτο είναι η διπλή χρήση και το adventure αλλά προσωπικά δεν μπορώ να το χωνέψω έτσι.

Επιπλέον, δεν ξέρω αν το έχουμε συζητήσει αλλά πρώτη μου μοτοσικλέτα (όχι μηχανάκι) ήταν ένα κλασικό bmw R25/2 το οποίο με είχε σε ηλικία 18 ετών σε ένα υπόγειο επί 8 μήνες να επισκευάζω ηλεκτρικά και μου έβγαλε τον καρκίνο (χτύπα ξύλο....).  Έτσι, όπως καταλαβαίνετε, έχω αναπτύξει μια φυσική απέχθεια για την συγκεκριμένη μάρκα (αλλά και για τα ηλεκτρικά :yelrotflmao:)

Η άποψή μου είναι εντελώς υποκειμενική :a1017: :goodboy:

Σχετικά με το ducati θα στο θέσω με τον απόλυτα ελληνικό τρόπο:  Που τα 90 άλογα του hypermotard (...με τ'όνομα) και που τα 113 του tiger?


Enigma

Παράθεση από: Atanassio στις Οκτωβρίου 31, 2008, 07:57:41 ΠΜ
Σχετικά με το ducati θα στο θέσω με τον απόλυτα ελληνικό τρόπο:  Που τα 90 άλογα του hypermotard (...με τ'όνομα) και που τα 113 του tiger?
Σε κλειστο στροφιλικι που ειναι η παιδικη χαρα των μοταρτντ .....δηλαδη ... θα εβαζες τα λεφτα σου στον τιγρη ?
Δεεεε το κοβω φιλαρακι  :nono: :scratchchin:

akaposto

Καλά μόνο σε μένα το tenere,μοίαζει με τρακαρισμένο τρανσέξουαλ τρανσφόρμερ;;;
κακάσχημο!
Σαν πλαστικό γιογιο είναι  :puke:


Παράθεση από: Atanassio στις Οκτωβρίου 31, 2008, 07:57:41 ΠΜ
Σχετικά με το ducati θα στο θέσω με τον απόλυτα ελληνικό τρόπο:  Που τα 90 άλογα του hypermotard (...με τ'όνομα) και που τα 113 του tiger?

Το tiger θα συγκριθεί με TDM,Multistrada και λοιπά.
Το hyper είναι άλλο παραμύθι (και μια σταλιά!)

Αν δεν είσαι οδηγός να τρέχει στο Dakar τα διακόσα φεύγα κιλά,
δεν νομίζω ότι πάνε έτσι για πλάκα στο χώμα
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

akaposto

Παράθεση από: Enigma στις Οκτωβρίου 29, 2008, 01:15:39 ΜΜ
Αυτα γενικα ειναι τα καλα του ανταγωνισμου !!

για την ακρίβεια,αυτά είναι τα καλά του marketing  :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Και απο κάτι τέτοιες παπαρδέλες,εξαφανίζονται οι μεσαίοι κυβισμοί.

1λτ και βάλε ο κινητήρας,και 20 κιλά εξάτμηση για να περάσει τις προδιαγραφές
και τι κέρδισες;μια βαριά μηχανή που πάει γρήγορα.


<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Atanassio

To hypermotard είναι ένα κατα 20 κιλά ελαφρύτερο multistrada λόγω ντεπόζιτου και διαφορετικής χρήσης.  Κατά τα άλλα:  ίδιο πλαίσιο, ίδιες διαδρομές αναρτήσεων, ίδιες επιδόσεις και φρένα που διαφέρουν κατα 1,5 εκ στη διάμετρο :yelrotflmao:

Εύκολα λοιπόν το βάζεις με το tiger.  Ναι μεν το ducati θα πάρει κεφάλι λόγω βάρους και σκληρότερων αναρτήσεων (edit:  μιλάω για το στροφιλίκι), αλλά οι διαδρομές έχουν και ευθείες και το tiger είναι δυνατότερο κατά 23 αλόγατα και έχει και αεροδυναμική, κάτι το οποίο είναι ανύπαρκτο στο motard.

Επιπλέον το ducati εξελίσεται από το 2003.  Το triumph με την τωρινή του μορφή βγήκε φέτος.  Ας δουμε τι θα γίνει και το 2009 με τις αναρτήσεις και την τρύπα που παρουσιάζει στις χαμηλές που είναι τα ελατώματά του....


ΧΑ ΧΑ ΧΑ μόλις άκουσα στο ραδιόφωνο διαφήμιση του ΜΟΤΟ για συγκριτικό hypermotard-tiger!!! :yoohoo: :yoohoo: :yoohoo:

Atanassio

 :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΠΑΛΙ!!!  Επανέρχομαι:
Παράθεση από: akaposto στις Οκτωβρίου 31, 2008, 09:02:44 ΠΜ
Καλά μόνο σε μένα το tenere,μοίαζει με τρακαρισμένο τρανσέξουαλ τρανσφόρμερ;;;
κακάσχημο!
Σαν πλαστικό γιογιο είναι  :puke:

Δεν φαντάζεσαι πόσο μ'αρέσει..... περί ορέξεος κοχλιοί μπουρμπουριστοί.........Γ Ι Α Μ!!!!!!!!

Enigma

Και ....δεν ξερω πως κανεις multi cote γμοτο οπωτε τα περνω οπως τα διαβασα .....
Καμοια φορα το <<ασχημο>>δεν συμαινει οτι ειναι και κακο ....που και  που η ασχημια ειναι που μας αρεσει (Πως ειναι πχ το hammer δεν ειναι ακριβος και κουκλι ...αλλα για αυτο εκανε φαν ) η οπως στο africa οπου εχει πανω στο ταμπλο αυτο το απαραδεκτα κουμουτσοιδες τριπ .....αλλα ..ε αυτο ειναι ολλα τα λεφτα ....(παντος ΟΝΤΩΣ εκανες καλη παρομοιοση <<τρακαρισμένο τρανσέξουαλ τρανσφόρμερ>> ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Και ομως τα 200 φευγα κιλα (αν δεν σκοπευεις να ανεβεις το harescrable  η να κοντραρεις κανα trial ) υπο προυποθεσεις μπορουν να πανε και ποιο ευκολα απο ενα ελαφρητερο μηχανακι ...(εχω φαει το νετ και δεν το εχω βρει ενα βιντεακι οπου πανε μαζι ενα gs 1200 και ενα 650 και ενω το πρωτο απλα πηγαινε χαλαρα το δευτερο που ακολουθουσε ηταν σαν βαρκουλα που επεσε σε 10 μποφορ !)
Σε στροφιλικι η παραπανω δυναμη δεν ειναι απαρετητα καλητερο ..(για αυτο λεμε οτι τα 600αρια μπορει να ριξουν τσαι στα 1000αρια) ναι μεν στην ευθεια θα βγουν χρησιμα τα 20 αλογα ΑΛΛΑ δεν ειναι και  καμοια τρελη διαφορα  για να μαζεψουν τα <<σπαζμενα>> της στροφης ....Και νταξ λεμε για μια μαρκα (ducati) η οποια αν μην τι αλλο εχει μια παραδοση στο θεμα στροφης  ;D Εγω παντως ακομα εκει βαζω τα λεφτα μου !!!

Αλλα μιας και ξεφυγαμε .... ο τιγρης οπως σωστα εγραψε και ο ακαποστο ειναι αλλη κατηγορια ...ας παει να παιξει με dtm varadero strom κτλ ....Εδω λεγαμε για ον οφφ  >:D >:D ;D
Τωρα μενει να δουμε τι προσανατολισμο ΘΑ εχει τελικα η μηχανη (tenere) στην πραξη και οχι στις μπροσουρες μιας και οι τελευταιες ...λενε οτι θελουν .....
Παντως αν δεν σκαρτεψουν την νοοτροποια και την <<γευση>>που αφησε ο προγονος του θα εχουν φτιαξει μια καλη μηχανη ...Το ευχομαι !!!

Atanassio

Μα και το V-strom on-off είναι!!!   :puke: :yoohoo: :yoohoo:  Ή μήπως όχι? :scratchchin:

Θα διαφωνήσω πάλι.  Ο τίγρης δεν θα παει να παίξει με tdm, varandero, V-strom αλλά με Moto guzzi Stelvio, Moto morini Granpasso, Benelli TreK 1130 Amazonas και Ducati multistrada

Σχετικά με την κατηγοριοποίηση το μόνο που έχω να προσθέσω είναι πως οι έννοιες είναι σχετικές:  Όταν πρωτοεμφανίστηκε ο όρος Hyper motard σαν διάδοχος του super motard όλοι φωτογραφίζανε το caponord νοητά ή και εμπρακτα!!! :abeye-popping: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Παράθεση από: Enigma στις Οκτωβρίου 31, 2008, 10:36:19 ΠΜ
Τωρα μενει να δουμε τι προσανατολισμο ΘΑ εχει τελικα η μηχανη (tenere) στην πραξη και οχι στις μπροσουρες μιας και οι τελευταιες ...λενε οτι θελουν .....
Παντως αν δεν σκαρτεψουν την νοοτροποια και την <<γευση>>που αφησε ο προγονος του θα εχουν φτιαξει μια καλη μηχανη ...Το ευχομαι !!!

Αααααααχ, για να δούμε!!!