Μπαταρια-Ανορθωτής

Ξεκίνησε από stel89s, Αυγούστου 07, 2013, 12:05:58 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stel89s

Σκεφτείτε το ενδεχόμενο οτι οι μπαταριες μπορει να καθόντουσαν στο κουτι και ενα χρονο...

itom32

Παράθεση από: stel89s στις Αυγούστου 19, 2013, 04:49:00 ΜΜ
Σκεφτείτε το ενδεχόμενο οτι οι μπαταριες μπορει να καθόντουσαν στο κουτι και ενα χρονο...
Κοίτα και τις δύο τις φορτίσαμε.Του Wolfi 12 ώρες σε normal mode(αργή φόρτηση)γιατί την μπαταρία την είχε δουλεψει πάνω στο sf.Tην δικιά μου επειδή ήταν καινούρια,ακολούθησα τις οδηγείες του φορτιστή και την φόρτησα στο New Mode για ενα τετράωρο.(Τοσο αναγράφει για νεες μπαταρίες 8 αμπερωρίων).
Στην περίπτωση της Deka στις οδηγείες φόρτησης αναφέρει οτι οποιαδήποτε τιμή ανω των 12.80volt σημένει οτι η μπαταρία ειναι 100%φορτισμένη.Το ζητημα είναι αυτά τα volt να μην τα χάνει τοσο γρήγορα οσο η Yuasa πχ.

stam

Εγώ πάντως όταν είχα πάρει την YUASA μόνο υγρά της έβαλε και μου την έδωσε δεν την φόρτισε.

itom32

Παράθεση από: stam στις Αυγούστου 19, 2013, 05:18:01 ΜΜ
Εγώ πάντως όταν είχα πάρει την YUASA μόνο υγρά της έβαλε και μου την έδωσε δεν την φόρτισε.
Κακώς επραξε,πάντως εκ του αποτελέσματος και η δικιά μου που την φόρτιζα την εβγαλε 5-6 μήνες παραπάνω.Αλλά εγω γνώριζα οτι είχα μόνιμη διαροή τις ωρες που λειτουργουσα τον συναγερμό και δεν ήταν λίγες.Στην δική σου περίπτωση αν είχε γίνει καλή αρχική φόρτηση απο την στιγμή που δεν έχεις διαροή συναγερμού αφου τον έβγαλες,ισως η μπαταρία κρατούσε περισσότερα χρόνια.Αν μάλιστα την φόρτιζες που και που.

stel89s

Αναφερομουν στις ΥUASA που κρατανε τοσο λιγο κυριε Γιαννη. Mad max φοραω και γω και εδω και περιπου 1μηνα σχεδον απο τι στιγμη που αλαξα τον ανορθωτη, βαραω μιζα με 12,9....

stam

Παράθεση από: klab στις Αυγούστου 07, 2013, 01:33:20 ΜΜ
Δεν είναι μεγάλη η διαφορά και εμένα μου χρειάζεται για τις κόρνες μου που τραβάνε 9,5 αμπέρ.
Όταν θα πεθάνει η ρουφιάνα η FIAMM που έχω (που δεν πεθαίνει η ρουφιάνα  ;D  με τίποτα) αυτή θα πάρω.

Πόσο καιρό την έχεις την FIAMM? Ιταλική είναι? Κλειστού τύπου ή GEL?

klab

3 χρόνια κλείνει τον Σεπτέμβρη, είναι Ιταλική και κλειστού τύπου.

stam

Μμ αρχίζω να το ψήνω για FIAMM την έχω βρει εδω http://www.automoto-eshop.gr/fiamm-el-2.html με 35 € αλλα δεν υπάρχει απόθεμα πάντως είναι πιο φτηνή απο την YUASA. Σκεφτόμουν για GS αλλα μαλλον η YUASA τις βγάζει και αυτες.

Headmaster

Βρηκα μια καλη μπαταρια για το μηχανακι αλλα δεν με παιρνει στο τσακ απο διαστασεις τοοοοοοοοοοοοσο λιγο να ειχα ακομα και θα εμπαινε!!

stam

Τελικά έβαλα GS με 45 €. Μου είπαν στο μαγαζί που την έβαλα οτι γενικά οι κλειστού τύπου μπαταρίες έχουν διάρκεια ζωής 2 χρόνια και επίσης οτι έχω κουρασμένο ανορθωτή και κάποια στιγμή θα χρειαστεί αλλαγή. Προς το παρόν πάντως πρεπει να φτιαξω τα φώτα να αναβοσβήνουν με το διακόπτη (και όχι με το κλειδι) για να μην είναι συνέχεια ανοιχτά γιατί αυτό μου τραβάει συνέχεια ρεύμα. Σε σας τα φώτα αναβοσβήνουν απο τον διακόπτη ή είναι μονίμως αναμμένα με το που γυρίσει το κλειδί και πόσες σκαλες έχουν τα φωτα σας δυο ή τρεις? Εμένα έχει δύο σκάλες (μεσαία,μεγάλη) και το φανάρι έχει μέσα μόνο μια διπολική λάμπα. Δεν έχει καθόλου φώτα θέσεως.

stel89s

Ναι δεν υπάρχουν φώτα θέσεως (ψηρα)... Μονό μια διπολική λάμπα (μικρη και μεγαλη σκαλα)... Απο το εργοστάσιο ετσι έβγαινε χωρίς διακόπτη και με τα δυο μπροστά φλας συνεχεία αναμμένα (αμερικανικου τυπου). Πράγμα που για μένα δεν ειναι καθόλου σωστό διότι επιβαρύνει και την μπαταριά τον ανορθωτή και την γεννήτρια. Στο κατω κατω ρε αδελφε τι?? με το στανιο πρεπει να τα εχω αναμμένα??? Πριν αλλάξεις ανορθωτή βάλε διακόπτη και μετρά με σβηστά τα φώτα..... Θα σου πρότεινα να τοποθετήσεις και ενα πολυμετρακι ωστε να βλεπεις ανα πασα στιγμη την ταση του κυκλώματος.....

stam

Εμενα τα φλας δεν ειναι συνεχεια αναμμενα. Βεβαια δεν είναι τα γνήσια έχουν αλλαχτει. Υπάρχει όμως διακοπτης (δίπλα στο γκαζι) για να ανοιγοκλεινουν τα φώτα τον έχουν όμως καταργησει και τα φωτα αναβουν κατευθειαν με το που γυρισω το κλειδι σκεψου λοιπον τι ρευμα μου τραβαει μόλις μιζάρω.

stel89s

Γ αυτο ακριβώς δεν ανάβουν τα φλας μόνιμα... Αλλάζοντας τα μαμά με τα αφτερμαρκετ άλλαξες και τα ντουι τους απο μονοπολικα τα έκανες διπολικά. Στα μαμά πανε 3 καλώδια (γαλάζιο, πορτοκάλι, πράσινο, και απο την άλλη μεριά νομίζω οτι ειναι τα ιδα χρώματα με ρίγες όμως)! Έχει ενα μειονέκτημα όλη φάση γτ αν πεις οτι βάζεις μικρά σε μέγεθος φλασκιά (που μικρα θα βαλεις) δεν βρίσκεις λάμπα 18W σ αυτό το μέγεθος (μονο στη HONDA βρήκα).. Κανονικά τα μπροστά φλασακια παίρνουν λάμπα 18W/5W... Νομίζω οτι ο itom μου είχε πει οτι απο μαμα εχει και αλαρμ το δεξι χειριστιριο. Στο δικο μου αλλαχτηκε αυτος ο διακοπτης και τραβηξαν δυο καλώδια ωστε να ανοιγοκλεινουν τα φωτα. ολο αυτο για να μην εχει επιπροσθετους διακοπτες πανω στο τιμονι ....

itom32

Σχετικά με τον διακόπτη hazard,(alarm)νομίζω οτι δεν υπήρχε στα pb1fiiN (92-93).Νομίζω οτι τον τοποθέτησαν στα fiiR και μετά.

stel89s

Εχετε δικιο γιατι εμενα δεν εχει την επιγραφή οn και hazard. Μαλλον η θεση ηταν κενη και τρυπιθικε και περαστικε ενας τετοιος ... Η μηπως υπήρχε κατι αλλο???