Honda CB400SF (FII) - NC31 Θεσσαλονίκη

Ξεκίνησε από AccountSaver, Οκτωβρίου 27, 2014, 08:25:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

AccountSaver

Επιτέλους μετά απο πολύ ψάξιμο κτλ. ώστε να βρεθεί ένα άτομο για να γίνει τράμπα χέρι-χέρι με το scooter , ο υποψήφιος βρέθηκε και είναι ένα Honda, μα τι άλλο να ήταν;

Τα λόγια περιττά οπότε περνάμε σε εικόνες :

Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν πριν λίγο οπότε βράδυ δεν μπορώ να πώ ότι είναι καλύτερη ποιότητα.

Τι θα γίνει σύντομα ,μόλις μαζέψει λεφτά,με αργούς ρυθμούς.

1.Λάστιχα,γιατί αν δείτε προσεκτικά ,είναι του 07' ... Δηλαδή ντάξει έλεος! Απορώ πως οδηγούσε ο προηγούμενος. Αλλαγή σε Diablo Rosso II.
2.Λάδια (10w40 ENEOS), Φίλτρο λαδιού,Φίλτρο αέρος, Παραφλού,μπροστά τακάκια σε (ΟΕΜ).
3.Διόρθωση την γκαζιέρα γιατί δεν έχει επιστροφή,δηλαδή αφήνεις το χέρι απο το γκάζι,και αυτό, γυρνάει στην αρχική του θέση ΠΟΛΥ αργά , πράγμα επικύνδηνο.
4.Αλλαγή λάμπας μπροστά σε Η4 Nightbreaker ,κόψιμο τα 2 πόδια τις λάμπας και τοποθέτηση πάνω στην μηχανή (ευτηχώς το είδαμε απο εξωτερικό να το κάνουν).
5.Υγρά φρένων μπρός πίσω,τοποθέτηση καινούργιων.
6.Αλλαγή κοντέρ,από eBay λόγω σπασμένης βάσεως στα αριστερά ή οποία είναι πιασμένη με ταίρ-απ.
















Η ζωή είναι πιο ωραία φίλε μου πάνω στις δύο ρόδες.

alkiviadis

σου εύχομαι καλά και ασφαλή χλμ!!!καλώς ήρθες!! :)

Headmaster

Καλοριζικο καλοταξιδο και παντα ορθιο φιλε!!

AccountSaver

να'στε καλά παιδιά μεταφέρω τις ευχές σας :)

Απο εβδομάδα πάμε για αλλαγή παππουτσίων.
Η ζωή είναι πιο ωραία φίλε μου πάνω στις δύο ρόδες.

AccountSaver


Η μηχανή εχθές έγινε Service μικρό, ακόμα δεν πιάσαμε καρμπυλατέρ κτλ. έγιναν λάδια(10w40),φίλτρο λαδιού,φίλτρο αέρος.

Ήδη η μηχανή έχει κάνει περίπου 200 χλμ. με τον αναβάτη πολύ πιο ευχαριστημένο από πριν ,δεν πατινάρει όπως έκανε πριν ,το διαπίστωσα και εγώ.
Πάει αρκετά καλύτερα, και γενικότερα φαίνετε εξ'ολοκλήρου ελαφρώς καλύτερο.
Τα λάδια ήταν κατ'μαυρά ντάξει θα με πείς κλαίν μαίν,αλλά ; ήταν σκέτο νερό πως να το πώ,δεν ήταν λάδι , είχε καεί ,αναρωτιέμαι αν τα άλλαξε ποτέ ο άλλος.

Το φίλτρο άερος μια από τα ίδια. Ιδού οι φωτογραφίες :

Τα όμορφα μας τα λαδάκια...





το γέλιο βγάλαμε αρκετό λάδι κτλ. αλλά η μηχανή πήρε μόλις 2680 ml ενώ ο κατασκευαστής λέει 2.9 lt αν αλλάξουμε και φίλτρο, την κουνήσαμε πέρα δώθε,πάνω κάτω και είχε στάξει μέχρι και σταγόνες απορώ γιατί μπήκε τόσο λίγο,και πάλι στον δείκτη του λαδιού ήταν ελαφρός πάνω από το όριο. Ενώ πιστεύω οτι θα έπρεπε να είναι πιο κάτω. Προχωράμε...







Το φίλτρο αέρος μόνο σφίγκα δεν βρήκαμε εκεί μέσα...







Όταν βγάλαμε φίλτρο αέρος και είπαμε να καθαρίσουμε λίγο τον χώρο μέσα από αν έχει οτιδήποτε, μόλις έβαλα με το δάχτυλο στο πανί και μέσα στο κουτί όταν το έβγαλα είχε αυτά τα χρώματα ,σε λάδια. Αλλά και επίσης σαν να είχε νερό μέσα,ένα σημείο από το πανάκι ήταν σαν να είχε βραχεί με νερό. (ήταν στεγνό πριν το βάλω εκεί μέσα) Μπορεί να είναι κάτι αυτό;


και εδώ ένα θέμα... :







Συνολικά για να αφαιρέσεις το ντεπόζιτο θέλει 3 σωληνάκια να αφαιρεθούν ,
2 είναι μπροστά στο ρουμπινέτο , το 1 βγήκε πανεύκολα και το άλλο είναι αυτό που απικονίζεται στην φώτο το οποίο έγραφε και "Made in Italy" μη χέσω,
άρα σημαίνει οτι έχει αλλαχθεί.


Το 3ο σωληνάκι ήταν πίσω στο ντεπόζιτο δεν δοκιμάσαμε να το αφαιρέσουμε γιατί είχαμε θέμα με αυτό στο ρουμπινέτο ,βρε με πένσα βρε με χέρια βρε με σφιχτήκα τίποτα ΔΕΝ έβγαινε με τίποτα , ώστε να βγάλουμε σαν άνθρωποι το ντεπόζιτο.


Καμία ιδέα;
Η ζωή είναι πιο ωραία φίλε μου πάνω στις δύο ρόδες.

stam

Παράθεση από: AccountSaver στις Νοεμβρίου 20, 2014, 02:06:19 ΠΜ

το γέλιο βγάλαμε αρκετό λάδι κτλ. αλλά η μηχανή πήρε μόλις 2680 ml ενώ ο κατασκευαστής λέει 2.9 lt αν αλλάξουμε και φίλτρο, την κουνήσαμε πέρα δώθε,πάνω κάτω και είχε στάξει μέχρι και σταγόνες απορώ γιατί μπήκε τόσο λίγο,και πάλι στον δείκτη του λαδιού ήταν ελαφρός πάνω από το όριο. Ενώ πιστεύω οτι θα έπρεπε να είναι πιο κάτω. Προχωράμε...

Το 3ο σωληνάκι ήταν πίσω στο ντεπόζιτο δεν δοκιμάσαμε να το αφαιρέσουμε γιατί είχαμε θέμα με αυτό στο ρουμπινέτο ,βρε με πένσα βρε με χέρια βρε με σφιχτήκα τίποτα ΔΕΝ έβγαινε με τίποτα , ώστε να βγάλουμε σαν άνθρωποι το ντεπόζιτο.


Καμία ιδέα;

Το λάδι το μέτρησες με τον δείκτη βιδωμένο? Αν ναι δεν πρεπει να τον βιδώνεις  απλα τον ακουμπάς στην τρύπα και μετράς.

Για το σωληνάκι βάλε μπροστά την μηχανή να ζεσταθεί λίγο και μετα δοκίμασε να το βγάλεις.