ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Ξεκίνησε από dimitris, Ιουλίου 08, 2010, 12:37:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dimitris

παιδια ευχαριστω για τις συμβουλες σας.τα κοιταξα ολα οσα μου ειπατε.το προβλημα ηταν ηλεκτρικο.πανω στα καρμπ στα δεξια υπαρχει μια φισα κατι σαν ασφαλεια δεν ξερω πως να το πω .δεν την εχουν ολα τα cb την εχουν τα R και S.βεβαια δεν καταλαβα ακριβως τι κανει αλλα παιζει ρολο στο ρυθμισμα του μειγματος.αυτη ειχε χαλασει και δυστυχως δεν υπαρχει σαν ανταλλακτικο.βρηκα μια τετραδα καρμπ απο πιο παλιο cb χωρις αυτο το εξαρτημα.τα ρυθμισαμε τα βαλαμε πανω και το cbδακι πεταει.ουτε μπερδεματα ουτε τιποτα.ελπιζω να συνεχισει ετσι γιατι εκτος απο αυτο το μπερδεμα ο μαστορας ειπε οτι ο κινητηρας ειναι διαμαντι.χαλαλι η ταλαιπωρια και τα εξοδα

freethan

Σκατά δλδ, σου χάλασε το TPS (Throttle Position System)  ... και δεν υπήρχε απο κάπου να το βρεις ; πχ. ebay ?
Το σύστημα αυτό στα R/S ρυθμίζει την τροφοδοσία ανάλογα το πως ανοίγεις κάθε φορά.

gianis

Παράθεσηαυτη ειχε χαλασει και δυστυχως δεν υπαρχει σαν ανταλλακτικο.βρηκα μια τετραδα καρμπ απο πιο παλιο cb χωρις αυτο το εξαρτημα.τα ρυθμισαμε τα βαλαμε πανω και το cbδακι πεταει.
Δηλαδη χωρις να αλλαξει το εξαρτημα εβαλε τα καινουρια και διορθωθηκε ; Τοτε πως εφταιγε το το εξαρτημα ; Συγνωμη αλλα δεν καταλαβα.

gianis

Τωρα καταλαβα.Το δουλευεις πλεον χωρις το TPS.Το Σαρακακη τον ρωτησες ; Αν προσφερει οικονομια στο καυσιμο το TPS δεν ειναι και λιγο.Ισως να δινει και γκαζια δεν ξερω.Παντως χαιρομαι που λυθηκε το προβλημα και πανω απ'ολα ευχαριστουμε για την πληροφοριση.

desmond

πάλι σε σκέψεις με βάζετε.
Πώς ελέγχω αν είναι εντάξει το TPS μου;
Δημήτρη μπορείς να μας πείς πως το κατάλαβε ο μηχανικός σου;
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

freethan

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 15, 2010, 03:04:10 ΜΜ
πάλι σε σκέψεις με βάζετε.
Πώς ελέγχω αν είναι εντάξει το TPS μου;
Δημήτρη μπορείς να μας πείς πως το κατάλαβε ο μηχανικός σου;

Και εγώ αυτό σκέφτομαι, πως να το ελέγξω οτι λειτουργεί όπως θα 'πρεπε ;
Ναι Δημήτρη μπορείς να μας δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες ;

desmond

Ρώτησα το δικό μου μηχανικό τηλεφωνικά και μου είπε ότι γίνεται.
Το μετράς λέει σαν αντίσταση. (ότι καταλάβατε, καταλαβαίνω κι εγώ)
Θα τον βάλω στο επόμενο service να το δεί και θα σας πώ λεπτομέρειες.

Πάντως επίσης μου είπε πως δεν μπορείς να μετρήσεις αν δίνει σωστές ενδείξεις, μόνο αν δουλεύει,
και επίσης μου είπε πως αν δεν δουλεύει έχεις περίεργα προβλήματα τύπου: "κρεμάει ο κινητήρας", "σβήνει", κλπ

Είδωμεν...

Δημήτρη πόσο τα πλήρωσες τα carbs;
Παίζει ξέρεις να μήν είχε πρόβλημα το TPS σου αλλά τα carbs σου γενικότερα και αφού τα άλλαξες να έστρωσε.
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

akaposto

περίεργα πράγματα.Εχω δει και εγώ R με τα απλά carbs.
Νομίζω όμως ότι η ηλεκτρονική δεν ταιριάζει απο τα pb1 στα επόμενα,
και είναι λογικό το tps να έχει κάποια σύνδεση με την ηλεκτρονική.Άρα;

παλιά κλασική μέθοδος του Αντώνη για έλεγχο προβλημάτων:
ευθεία με πέμπτη 180.Τα πιάνει; ναι,κουμπώνεις 6.Ανεβάζει και άλλο;Ναι.
Ε,μάστορα δεν πάει!!!

bytheway,το ανταλακτικό δεν παίζει να μην υπάρχει.
Παίζει να μην υπάρχει stock,παίζει να έχει ένα δισεκατομμύριο,
αλλά αν τα φτύσει να αλλάζεις τετράδα αποκλείεται.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

freethan

Παράθεση από: akaposto στις Ιουλίου 16, 2010, 01:05:26 ΜΜ
περίεργα πράγματα.Εχω δει και εγώ R με τα απλά carbs.
Νομίζω όμως ότι η ηλεκτρονική δεν ταιριάζει απο τα pb1 στα επόμενα,
και είναι λογικό το tps να έχει κάποια σύνδεση με την ηλεκτρονική.Άρα;

παλιά κλασική μέθοδος του Αντώνη για έλεγχο προβλημάτων:
ευθεία με πέμπτη 180.Τα πιάνει; ναι,κουμπώνεις 6.Ανεβάζει και άλλο;Ναι.
Ε,μάστορα δεν πάει!!!

bytheway,το ανταλακτικό δεν παίζει να μην υπάρχει.
Παίζει να μην υπάρχει stock,παίζει να έχει ένα δισεκατομμύριο,
αλλά αν τα φτύσει να αλλάζεις τετράδα αποκλείεται.

+1000

desmond

μου άρεσε η μέθοδος αλλά δεν κατάλαβα το συμπέρασμα...
Αν πιάνεις 180 με την 5η και ανεβάζει παραπάνω με την 6η
και επίσης καις και νορμάλ μπετζίνα και όχι όλο το βόσπορο, δεν έχεις πρόβλημα.
Λανθάνω;
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

gianis

ΠαράθεσηΠάντως επίσης μου είπε πως δεν μπορείς να μετρήσεις αν δίνει σωστές ενδείξεις, μόνο αν δουλεύει,
και επίσης μου είπε πως αν δεν δουλεύει έχεις περίεργα προβλήματα τύπου: "κρεμάει ο κινητήρας", "σβήνει", κλπ

Εμενα μονο την τελικη "αργει" λιγο βγαλει αλλα μαλλον φταιει η ανοιχτη εξατμιση.Επειδη εχω ωμομετρο πως να το μετρησω ; Και ποσα ωμ ειναι τα "σωστα" ;

akaposto

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 16, 2010, 02:11:11 ΜΜ
μου άρεσε η μέθοδος αλλά δεν κατάλαβα το συμπέρασμα...
Αν πιάνεις 180 με την 5η και ανεβάζει παραπάνω με την 6η
και επίσης καις και νορμάλ μπετζίνα και όχι όλο το βόσπορο, δεν έχεις πρόβλημα.
Λανθάνω;

σωστά.
μαμά γρανάζωμα ε!
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

desmond

Παράθεση από: akaposto στις Ιουλίου 16, 2010, 07:19:39 ΜΜ
Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 16, 2010, 02:11:11 ΜΜ
μου άρεσε η μέθοδος αλλά δεν κατάλαβα το συμπέρασμα...
Αν πιάνεις 180 με την 5η και ανεβάζει παραπάνω με την 6η
και επίσης καις και νορμάλ μπετζίνα και όχι όλο το βόσπορο, δεν έχεις πρόβλημα.
Λανθάνω;

σωστά.
μαμά γρανάζωμα ε!

ναί, μαμά για το R. 15+45
το pb1 έχει άλλο;
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

dimitris

ειχα πολυ πλουσιο μειγμα με αποτελεσμα να μαυριζουν τα μπουζι.αν το αφησεις ετσι οι βαλβιδες πιανουν πως να το πω μακα,μαυριλα ενω υπαρχει περιπτωσει να ραγισει το καπακι.εμενα ο ενας κυλινδρος λογω των βαλβιδων εχασε συμπιεση και οταν επεφταν οι στροφες ρεταριζε και αν δεν κατεβαζα μια η και δυο ταχυτητες οταν εδινα γκαζι εσβηνε.ο μαστορας τσεκαρε καρμπ ολα ηταν οκ και αλλαγμενα.καθαρισε βαλβιδες καπακι εδεσε καπακι τα εβαλε πανω ολοι οι κυλινδροι οκ και με μια βολτα τα μπουζι καταμαυρα.ελυσε και εδεσε ρυθμισε τα καρμπ 3-4 φορες και παλι το ιδιο προβλημα.τοτε το ψιλιαστηκε το πηγε στον ηλεκτρολογο και βρηκε οτι δεν δουλευει το TPS οπως το ειπατε.εψαξε παντου αλλα δεν υπαρχει μονο του σαν εξαρτημα το δινουνε μαζι με την τετραδα καρμπ και ειναι πανακριβο.βρηκε μεταχειρισμενα καρμπ απλα χωρις TPS στα 200 ευρω.τα εβαλε πανω και ολα οκ.η μηχανη παει σφαιρα 180 ειδα στη εθνικη ανετα και οσο για την καταναλωση εκαιγα 8,5 με 9 λιτρα στα 100 χλμ οταν ειχα το προβλημα και τωρα 7 λιτρα.πηγα και ταξιδακι κανοντας 500 χιλμ και ολα οκ.το ιδιο προβλημα απο οτι ειπε ειχε και ο προηγουμενος ιδιοκτητης γιατι ψαχνοντας για καρμπ επεσε πανω σε καποιον που το ηξερε το μηχανακι και του ειπε οτι ο προηγουμενος ειχε αλλαξει καπακι εχοντας οπως φαινεται το ιδιο προβλημα και μη  βρισκοντας λυση το εστειλε χωρις φυσικα να μου πει τιποτα.το σιγουρο ειναι οτι οταν το αγορασα δεν πηγαινε ετσι.τωρα ακομα και με 5 η 6 απο τις 3000 στροφες ανηγεις γκαζι και ξυρισει.απο την ημερα που το πηρα το εχω λιωσει εχοντας κανει 700 χιλιομετρα και εχω τρελλαθει ετσι οπως παει.δεν ξερω τι ρολο παιζει το TPS αλλα και χωρις αυτο δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα

freethan

Βρήκες την υγεία σου δλδ. Και πάλι περίεργο μου κάνει γιατί ο κινητήρας απο R+S έχει και τις μικροδιαφορές του.
Τεσπά , τέλος καλό, όλα καλά.