Σωληνάκια υψηλής

Ξεκίνησε από Atanassio, Ιουνίου 01, 2009, 05:59:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Atanassio

Μάλιστα κυρίες και κύριοι την κάναμε και αυτήν την αναβάθμιση.
Αφού ψάχτηκα αρκετά στην ελληνική αγορά και κατέληξα στο συμπέρασμα πως είτε πρεσαρισμένα είτε απρεσάριστα σωληνάκια, μαρκούτσια και βίδες θα έβγαιναν 20-30% ακριβότερα από αυτά της αγοράς μέσω internet  για να μην αναφερθώ βέβαια σε τιμές για τοποθέτηση, κατέληξα στην απόφαση να παραγγείλω έτοιμο κιτ για το super tenere κομμένο και πρεσαρισμένο εργοστασιακά από την Goodridge.
Με τη βοήθεια του Freethan η αγορά έγινε από αυτό το κατάστημα στο Ebay:
http://cgi.ebay.com.my/Goodridge-Stainless-Kit-YAMAHA-XTZ750-XV1900-XVZ1300_W0QQitemZ290299892371QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item439738d293&_trksid=p4634.c0.m14.l1262&_trkparms=%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A30
Το κιτ ήρθε μετά από περίπου μια εβδομάδα και συνολικά κόστισε 92 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά από Αγγλία.  Μια πιο οικονομική λύση ήταν το κιτ με τα χρωμιομένα μαρκούτσια αντί των ανοξείδωτων που πήρα τελικά που ήταν περίπου 17 ευρώ φθηνότερα
Περιλαμβάνει 2 σωληνάκια  για το μπροστινό σύστημα για racing setup (απευθείας από την τρόμπα προς τις δαγκάνες αντίθετα με το stock setup που έχει διακλάδωση στο λαιμό) , 1 σωληνάκι για  πίσω, ντυμένα με πλαστικό κάλυμμα  σε μπλε ελεκτρίκ χρώμα που ταίριαξε φοβερά με το χρώμα της μοτοσικλέτας, βίδες και χάλκινες ροδέλες-τσιμούχες

Το πρωί του Σαββάτου λοιπόν κάλεσα τον Βαγγελάκη στο σπίτι δήθεν μου τάχα μου για καφέ και όπως καταλάβατε τον έστρωσα στη δουλειά.  Ξεκινήσαμε με το πίσω φρένο.  Αρχικά αδειάζουμε το δοχείο των υγρών με μια σύριγγα χωρίς τη βελόνα εννοείται.


Atanassio

Μεγάλες ποσότητες στουπί-ύφασμα απλώνονται στα βαμμένα μέρη διότι ως γνωστόν τα υγρά φρένων προκαλούν διάβρωση.  Βγάζουμε τις βίδες από τα ρακόρ στις ενώσεις τρόμπας και δαγκάνας καθώς και τα κλιπ που συγκρατούν το σωληνάκι στο κάτω μέρος του ψαλιδιού και το παλιό σωληνάκι μας μένει στα χέρια..  Προσοχή μην πιτσιλιστούμε με τα υγρά που έχουν μείνει μέσα στο σωληνάκι.  Τοποθετούμε το νέο σωληνάκι στη ίδια διαδρομή που ήταν και το μαμίσιο και σφίγγουμε τη βίδα στην τρόμπα έχοντας βάλει καινούριες χάλκινες ροδέλες σε κάθε πλευρά του ρακόρ.


Atanassio

Το μοναδικό σημείο από όπου μπορείς να προσεγγίσεις την τρόμπα του πίσω φρένου στο ΧΤΖ είναι από πίσω, βάζοντας τα χέρια ανάμεσα σε τροχό και ουρά και δουλεύοντας στα τυφλά.....


Atanassio

Να και ο Βάγγος την ώρα που κόβει το λαστιχένιο προστατευτικό από το παλιό σωληνάκι για να μπει στο νέο μην το πληγώσουμε βάζοντας το κλιπ


Atanassio

Διαδοχικά σφίγγουμε τα κλιπ που κρατούν το σωληνάκι και τη βίδα στην ένωση της δαγκάνας.




Atanassio

Πλέον μένει να γεμίσουμε το κύκλωμα με φρέσκο DOT4 να κάνουμε τη γνωστή εξαέρωση.  Γεμίζουμε το δοχείο...Αρχικά τρομπάρουμε το λεβιέ του  φρένου αρκετές φορές με σκοπό να γιομίσει το κύκλωμα τρόμπα-σωληνάκι-δαγκάνα.  Στη συνέχεια τοποθετούμε 8άρι πολύγωνο στο ΄΄βυζί΄΄ της δαγκάνας και από πάνω εφαρμόζουμε διάφανο σωληνάκι που καταλήγει σε μπουκαλάκι για να μη τα κάνουμε όλα χάλια (βέβαια εμείς αντιμετωπίζοντας πρόβλημα στη συνέχεια που μας έσπασε τα νεύρα καταλήξαμε να μας χύνονται όλα τα υγρά στο δρόμο και να μη δίνουμε την παραμικρή σημασία).  Ξεκινάμε την εξαέρωση:


  • Τρομπάρουμε το λεβιέ του φρένου 3-4 φορές και στη συνέχεια τον κρατάμε πατημένο.
  • Στιγμιαία λύνουμε το βυζί της εξαέρωσης και νιώθουμε τον λεβιέ να χαμηλώνει κι άλλο.  Θα δούμε στο σωληνάκι να τρέχει υγρό μαζί με αέρα.
  • Μόλις τερματίσει ακαριαία ξανασφίγουμε το βυζί.



Επαναλαμβάνουμε μέχρι η αίσθηση του λεβιέ σκληρύνει και στο σωληνάκι δούμε καθαρό υγρό χωρίς μπουρμπουλήθρες.




Atanassio

Περνάμε στο μπροστινό.  Η διαδικασία είναι σχεδόν ίδια.  Αδειάζουμε το δοχείο

Atanassio

Βγάζουμε τις βίδες των ενώσεων από τα παλιά σωληνάκια με προσοχή μη λερωθούμε

Atanassio

Και........................................ πνίγουμε τον δεινόσαυρο....... :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Atanassio

Τοποθετούμε τα νέα σωληνάκια σε διαδρομή παρόμοια με την προϋπάρχουσα.  Παρόμοια γιατί όπως ανέφερα στην αρχή στο stock σετάρισμα είχαμε 1 σωληνάκι από την τρόμπα προς την διακλάδωση  στο λαιμό και 2 από την διακλάδωση προς τις δαγκάνες ενώ τώρα  έχουμε 2 από την τρόμπα κατευθείαν προς κάθε δαγκάνα.  Τι κάνουμε?  Απλούστατα βάζουμε τα δύο σωληνάκια να τρέχουν παράλληλα από την τρόμπα μέχρι το ύψος της πρώην διακλάδωσης και στη συνέχεια ακολουθούμε την stock διαδρομή προς κάθε δαγκάνα.
Σφίγγουμε τις βίδες στις ενώσεις (τρόμπα-δαγκάνες) προσέχοντας να έχουμε βάλει καινούριες ροδέλες σε κάθε πλευρά των ρακόρ αλλά ειδικά για την περίπτωση της τρόμπας θέλουμε και 1 ροδέλα ανάμεσα στα 2 ρακόρ καθώς πλέον με μια βίδα πιάνουμε και τα 2






Atanassio

Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα που σας έλεγα.  Το να γεμίσεις τα σωληνάκια του μπροστινού συστήματος που έχει το τριπλό μήκος από το πίσω χωρίς να έχεις το κατάλληλο εργαλείο (πιστόλι-τρόμπα), πρεσάροντας τη μανέτα, ε............................ δεν είναι και εύκολη υπόθεση.  Μη τα πολυλογώ τρομπάραμε κάπου σο 2ωρο ψάχνοντας παράλληλα τι κάνουμε λάθος (εκτός από το κατάλληλο εργαλείο δεν είχαμε ούτε μυαλό).


Atanassio

Όταν τελικά καταφέραμε να γεμίσουμε το κύκλωμα κάναμε και εξαέρωση η οποία είναι διαδικασία πανομοιότυπη με αυτήν για το πίσω με τη διαφορά ότι εξαερώνουμε και τις δύο δαγκάνες με τη σειρά.

To be continued...

akaposto

και λίγο spam για το καλό...  ;D
Παράθεση από: Atanassio στις Ιουνίου 01, 2009, 06:11:29 ΜΜ
  Μη τα πολυλογώ τρομπάραμε κάπου σο 2ωρο ψάχνοντας παράλληλα τι κάνουμε λάθος (εκτός από το κατάλληλο εργαλείο δεν είχαμε ούτε μυαλό).

ρε τι μου θυμίζει,τι μου θυμίζει...  :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Headmaster

Με γεια τα σωληνακια να μας πεις εντυπώσεις σχετικά με την διαφορά στην απόδοση!!

egm

Χεχε τα μαστόριαααααααααααα!!!!!!!

Θανάση που την πατήσατε? Να μαντέψω? Επρεπε να βιδώνεις το καπάκι στην μανέτα για να καταφέρεις να κατεβάζει ζουμιά ε?
Να δείς εγώ στο τέταρτο και όχι 2ωρο, τι καντηλάκια του είπα μέχρι να πάρω χαμπάρι την υποπίεση!!!! :yelrotflmao:

( Ο σπηλιώτης δεν είχε σωληνάκια?)
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......