κόλλημα σπασμένου πλαισίου οργάνων

Ξεκίνησε από dumutrus, Σεπτεμβρίου 28, 2023, 09:54:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dumutrus

Αρκετό καιρό άκουγα κάποιο συντονισμό στις 3000 με 4000 στροφές και είχα διαπιστώσει οτι προέρχεται από το πλαίσιο των οργάνων.Επειδή με την δουλεία που έκανα για την τιμονόπλακα πήρα τα όργανα στο χέρι είπα να τα ψαχουλέψω.Από το πέσιμο που είχα είχαν σπάσει τα καβούκια και μία βάση που έπιανε η βίδα από τα καβούκια.
Έκοψα ένα σκληρό καλαμάκι στο ύψος που ήθελα και το προσάμοσα στο σημείο που έλειπε.


και το γέμισα με κόλλα στιγμής και σόδα ρίχνεις την κόλλα και όσο είναι υγρή ρίχνεις την σόδα παγώνει ακαριαία και γίνεται σαν πλάστικό με πολλαπλά στρώματα το έχτισα ως απάνω.Προσοχή κατα την αντίδραση παράγεται ένας έλαφρής καπνός που άμα πάει στα μάτια τσούζει άσχημα.


Σημάδεμα και τρύπιμα η τρύπα πρέπει να είναι φάρδια αλλιώς άμα πάει σφικτά σπάει λόγο που είναι πολύ σκληρό.
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

TEOS CB SF

Μερακληδικη πατέντα..


Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


dumutrus

Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα θα συνεχίσω εδώ σήμερα σειρά πήραν ο συγχρονισμός των καρμπυρατέρ βγάλσιμο το ρεζερβουαρ το φίλτρο αέρα και τα βιδάκια που είναι στους λαιμούς τοποθέτηση οι αντάπτορες των ρολογιών.Εδώ να πώ πως στο δικό μου σετ οι αντάπτορες έχουν ένα ορινκ για να στεγανοποιούν όταν τους βιδώσεις, αλλά κατα το βίδωμα παρατήρησα οτι το ορινκ παραμορφώνεται και δεν στεγανοποιεί σωστά.Οπότε πέρνω τις ροδελίτσες που έχουν τα βιδάκια που έβγαλα από τους λαιμούς και στο πάσο του αντάπτορα βάζω πρώτα την ροδέλα και ύστερα το ορινκ έτσι όταν βιδώνω η ροδέλα πατά το ορινκ και συμπιέζεται ομοιόμορφα με σωστή στεγανοποίηση.Οι βελόνες πρέπει να δείχνουν όλες το ίδιο προτού ξεκινήσουμε στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται στο πρώτο και δεύτερο μανόμετρο οτι  οι βελόνες δείχνουν άλλη ενδειξή, για να το ρυθμίσουμε ανοίγουμε το διάφανο καπάκι και μέσα έχει ένα ίσιο βιδάκι όσο το γυρνάμε τόσο αλλάζει θέση η βελόνα.Αφού βάλουμε και τις τέσσερις βελόνες να δείχνουν το ίδιο, βάζουμε μπρός και το αφήνουμε να δουλέψει μέχρι να πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας.Τότε ξεκινάμε να ρυθμίζουμε κάτι μικρά διακοπτάκια που έχει το σωληνάκι που ενώνει τον λαιμό με το μανόμετρο αυτό θα σταματήσει το τρέμουλο των βελόνων αυτό που θέλουμε είναι ένα μικρό τρέμουλο και όχι να ακινητοποιηθεί η βελόνα τώρα μπορούμε να ρυθμίσουμε τις για να ισορροπίσουμε την αναρροφηση κάθε κυλίνδρου.Το μάνουαλ για το cb-1 λέει οτι ρυθμίζουμε το νουμερο δύο με το νούμερο ένα καρμπιρατερ μετά το νούμερο τρία με το νούμερο τέσσερα και τέλος μεταξύ τους μετά απο κάθε ρύθμιση τραβάμε λίγο το γκάζι και αν χρειαστεί ξανα ρυθμίζουμε ωσπού όταν τραβάμε το γκάζι να μην αλλάζει η ρύθμιση και μετά απο λίγο φτάνουμε στο αποτέλεσμα της δεύτερης φωτογραφίας.Χρεισιμοποιώ και ένα ψηφιακό στροφόμετρο που πέρνει σήμα από το μπουζοκαλώδιο ώστε να βλέπω και να ρυθμίζω ακριβώς το ρελαντί μιας που το δικό του δείχνει ανα 500 rpm και η εύρεση των 1300rpm +-100 που δίνει η honda γίνεται στο περίπου.Μόλις το μάζεψα του πέρασα και ένα κερί για να γυαλίζει.


Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

Ευχαριστώ Θεόφιλε απλά να ξανατονίσω για όποιον θελήσει να χρησιμοποιήσει κόλλα και σόδα προσοχή στους ατμούς που παράγονται είναι τοξικοί και σε καλά αερισμένο χώρο.Τώρα μου έμεινε να καθαρίσω τους λαιμούς.της εξάτμησης θα τα ξαναπούμε.
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

Ποντιος χρηστος

ωραιο. 8) ολα αυτα συμβαινουν και ισχυουν και στο σε μπε σουπερ φουρ?
.ο πόντος ζει.
ο πυρετος καζαντζιδης

dumutrus

Χρήστο για τα όργανα και γενικά για κόλλημα πλαστικών η κόλλα στιγμής και η σόδα κολλά πόλλα πλαστικα.Όσο για των συγχρονισμό των καρμπυρατέρ ισχύει και για το super four όπως και για κάθε κινητήρα με δύο και περισσότερους κυλίνδρους με την προϋπόθεση οτι κάθε κύλινδρος έχει δικία του πεταλούδα.Δηλαδή τα αμάξια που είχαν 1 καρμπυρατέρ για 4 κυλίνδρους δεν χρειάζονται συγχρονισμό ενώ τα ss που είναι injection αλλά είναι τετραπεταλουδα χρειάζονται συγχρονισμό.Ελπίζω να μην τα έγραψα μπερδεμένα.
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

Ποντιος χρηστος

.ο πόντος ζει.
ο πυρετος καζαντζιδης