Τελικά η μηχανη είναι fii N τώρα βρήκα χρόνο
Επίσης υπάρχει κάποιος οδηγός που να δείχνει πως αλλάζω μπουζί;
Καλησπέρα
Το θέμα μεταφέρθηκε εδώ για λόγους χωροταξίας.
Η απάντηση στην ερώτησή σου τώρα είναι η εξής:
Όπως αλλάζουν τα μπουζί σε οποιοδήποτε κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Βήμα 1ο: Βγάζουμε τις μπουζόπιπες
Βήμα 2ο: Λύνουμε τα μπουζί.
Τοποθετούμε τα νέα με την αντίστροφη διαδικασία...
Τα σημεία που διαφέρουν στα CB και γενικά σε όλους τους τετρακίλυνδρους κινητήρες μοτοσυκλέτας σε σειρά είναι οτι βοηθάει αν βγάλεις το ντεπόζιτο και οτι πριν λύσεις τα μπουζί καλό είναι να φυσήξεις λίγο μέσα στης θήκες της κεφαλής.
Επίσης θα χρειαστείς κι ένα μπουζόκλειδο με λάστιχο ή έναν λεπτό μαγνήτη.
Αυτά...
Υ.Γ. Μπορείς να δείς και το manual για φωτογραφίες.
Θα κάνω μια χαζή ερώτηση, οι μπουζοπιπες πως βγαίνουν; :'(
Παράθεση από: panos_khru στις Ιουνίου 06, 2019, 09:53:25 ΜΜ
Θα κάνω μια χαζή ερώτηση, οι μπουζοπιπες πως βγαίνουν; :'(
Τραβάς και βγαίνουν. Με ένα έλασμα κρατιούνται πάνω στο μπουζί. Δεν είναι τίποτα.
Στάλθηκε από το GM 6 d μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: panos_khru στις Ιουνίου 06, 2019, 09:53:25 ΜΜ
Θα κάνω μια χαζή ερώτηση, οι μπουζοπιπες πως βγαίνουν;
Tραβας απλα προς τα επανω !!! 16 μπουζοκλειδο θελεις!!!
και τελος, δεν καργαρουμε τα μπουζί στο βηδωμα
Τέλεια ευχαριστω πολυυ O0
Και κάτι τελευταίο μην μπερδέψεις τις μπουζοπιπες η κάθε μία μπαίνει σε συγκεκριμένο κύλινδρο ..
Καλησπέρα αύριο παω για αγορά γιατί άρχισε τρικύλινδρος να δουλεύει . 32 καλά είναι ;
Παράθεση από: Ποντιος χρηστος στις Ιουνίου 18, 2019, 09:56:23 ΜΜ
Καλησπέρα αύριο παω για αγορά γιατί άρχισε τρικύλινδρος να δουλεύει . 32 καλά είναι ;
https://makinaparts.com/honda/201-9805958916-spark-plug-cr8eh-9-honda-sh-125-sh-150-cbr-600-cbf-600-fjs-600-mpouzi-gnisio.html
Πάνε στον Μακινα και πες του οτι σε έστειλε ο Γιάννης με το πορτοκλί Repsol Superfour θα σε κάνει καλύτερη τιμή...να είσαι γλυκομίλητος. ;D
Να ατα φτας και ζαντινο. Γιάννη θα παω ευχαριστο . Θα μιλήσω εμορφα οκ.
Παράθεση από: Ποντιος χρηστος στις Ιουνίου 19, 2019, 12:05:20 ΠΜ
Να ατα φτας και ζαντινο. Γιάννη θα παω ευχαριστο . Θα μιλήσω εμορφα οκ.
Ολυμπιάδος λίγο πιο πάνω απο την Ιουλιανού αριστερά οπως πας προς Αγιας Σοφίας.
Eντάξει είμαι λίγο εκτός τοπικ μιας και δεν έκανα αλλαγή μπουζί αλλά έλεγχο και καθάρισμα στην "Rηνιώ".(https://www.mediafire.com/convkey/6b4f/asidyl4llmfi1yl4g.jpg) (http://www.mediafire.com/file/asidyl4llmfi1yl/IMG_20190609_112403.jpg)
(https://www.mediafire.com/convkey/607b/mdn7mnda2wabn284g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/mdn7mnda2wabn28/IMG_20190609_112414.jpg/file)
Ωραιος ο ιτομ . Να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιο μηχάνημα εργαλείο το οποίο βάζεις το εν λόγω μπουζί για να δεις εάν είναι βραχυκυκλωμένο; Αν ναι ποιο είναι αν γνωρίζει κάποιος . Θα ήθελα να το δω .αξιζει η όχι να έχει κάτι τέτοιο ένας sf .;η είναι ακριβό . Πάντως το μπουζί είναι ένα θέμα που με απασχόλησε τας ημέρας
Το εργαλείο για να δεις ποιο μπουζί σου έχει βραχυκυκλώσει είναι το χέρι σου!
Ναι με το χέρι σου θα αγγίξεις τις εξατμίσεις σου (μόλις την βάλεις μπροστά κρύα) και αυτή που είναι πιο κρύα έχει θέμα το μπουζί του.
Σημαντικό είναι να είναι κρύο και να δουλεύει τρικύλινδρα από την ώρα που θα πάρει εμπρός!
Επίσης μπορείς να ακουμπήσεις τους λαιμούς και αναπασα στιγμή που τρικυλινδρίζει με λίγο προσοχή και όσο μακρύτερα από τον κύλινδρο!
Χρήστο καλημέρα όταν ένα μπουζί σου είναι βραχυκυκλωμενο και δεν ξέρεις ποιο ρίχνεις λίγο νερό πάνω στους λαιμούς τις εξατμίσεις και εκεί που δεν εξατμιζεται αυτό το μπουζί έχει βραχυκύκλωσει!!!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: apostolos στις Ιουνίου 20, 2019, 08:14:56 ΠΜ
Χρήστο καλημέρα όταν ένα μπουζί σου είναι βραχυκυκλωμενο και δεν ξέρεις ποιο ρίχνεις λίγο νερό πάνω στους λαιμούς τις εξατμίσεις και εκεί που δεν εξατμιζεται αυτό το μπουζί έχει βραχυκύκλωσει!!!!
Σωστός ο Πάνος safety first!!!
Παράθεση από: ammo77 στις Ιουνίου 20, 2019, 04:12:37 ΜΜ
Παράθεση από: apostolos στις Ιουνίου 20, 2019, 08:14:56 ΠΜ
Χρήστο καλημέρα όταν ένα μπουζί σου είναι βραχυκυκλωμενο και δεν ξέρεις ποιο ρίχνεις λίγο νερό πάνω στους λαιμούς τις εξατμίσεις και εκεί που δεν εξατμιζεται αυτό το μπουζί έχει βραχυκύκλωσει!!!!
Σωστός ο Πάνος safety first!!!
Αποστολή τόνε λένε. :o 8) 8)
Χρήστο μην τους ακούς αυτους δεν κί ξερνε .. άκου τι θα κάνεις αφού ζεστάνεις καλά το μηχανάκι θα ανοίξεις καλά τις παλάμες σου και θα πιάσεις τους λαιμούς με πολύ δύναμη και πίστεψέ με δεν θα ξεχάσεις ποτέ αυτήν την συμβουλή
(Αποστολή τόνε λένε. )
Μυστική;;;;;; >:D
Παράθεση από: TEOS CB SF στις Ιουνίου 20, 2019, 10:31:20 ΜΜ
Χρήστο μην τους ακούς αυτους δεν κί ξερνε .. άκου τι θα κάνεις αφού ζεστάνεις καλά το μηχανάκι θα ανοίξεις καλά τις παλάμες σου και θα πιάσεις τους λαιμούς με πολύ δύναμη και πίστεψέ με δεν θα ξεχάσεις ποτέ αυτήν την συμβουλή
Σε ενα μήνα θα χει ξαναβγεί δερμα!!!
Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: TEOS CB SF στις Ιουνίου 20, 2019, 10:31:20 ΜΜ
Χρήστο μην τους ακούς αυτους δεν κί ξερνε .. άκου τι θα κάνεις αφού ζεστάνεις καλά το μηχανάκι θα ανοίξεις καλά τις παλάμες σου και θα πιάσεις τους λαιμούς με πολύ δύναμη και πίστεψέ με δεν θα ξεχάσεις ποτέ αυτήν την συμβουλή
Εσύ καλά θα κάνεις τέτοιου είδους συμβουλές να ΜΗΝ τής δίνεις σε Πόντιους για όλα αυτονόητα ενδεχόμενα.....
Αλλά τι να περιμένουμε από σένα.... Πόντιος δεν είσαι καί συ.......
Παράθεση από: wolfi στις Ιουνίου 21, 2019, 03:48:52 ΜΜ
Αλλά τι να περιμένουμε από σένα.... Πόντιος δεν είσαι καί συ.......
;D ;D ;D
Καλά ... άμμο εδώ είσαι ; Το παράδειγμα σου όμορφο ... αλλά εγώ άλλο ρώτησα . Γουλφι και τεο. Συν Απόστολε .να το κάνω λιανά όταν έχεις μπουζί και δεν ξέρεις εάν είναι καλό η όχι εκτός από να το τοποθετήσεις στον κύλινδρο υπάρχει κάποιο μηχάνημα ; Δεν ψάχνω τρόπους .
Παράθεση από: Ποντιος χρηστος στις Ιουνίου 21, 2019, 11:49:27 ΜΜ
Καλά ... άμμο εδώ είσαι ; Το παράδειγμα σου όμορφο ... αλλά εγώ άλλο ρώτησα . Γουλφι και τεο. Συν Απόστολε .να το κάνω λιανά όταν έχεις μπουζί και δεν ξέρεις εάν είναι καλό η όχι εκτός από να το τοποθετήσεις στον κύλινδρο υπάρχει κάποιο μηχάνημα ; Δεν ψάχνω τρόπους .
Αν θες να κάνεις μετρήσεις,πρέπει να μετρήσεις με πολύμετρο,αφού ντε και καλά θες μηχάνημα.Αλλά για να κάνεις σωστές μετρήσεις σε χρησιμοποιημένο μπουζί για να δεις αν ειναι καλό,πρέπει να τις κάνεις και όταν είναι κρύο και όταν είναι ζεστό.Οπότε Πόντιε και μηχάνημα να έχεις την δουλειά βαλε βγάλε και το καθάρισμα που χρειάζεται το μπουζί για να είναι καλό δεν το γλυτώνεις.Το πως γίνονται οι μετρήσεις και πως γίνεται το καθάρισμα ορίστε : https://youtu.be/hnd7P7O_vEQ ίσως πάλι να μην σε κάλυψα και τώρα ... ::)
Κοίτα υπάρχει και η λύση της μπουζομηχανης είναι ένα μηχάνημα που βάζεις το μπουζί μέσα και σου λέει εάν είναι καλό η χαλασμένο αλλά είναι λίγο ακριβό .. πρέπει να ξέρει ο wolfi να σου πει λεπτομέρειες νομίζω ότι στην δουλειά έχει ένα τέτοιο που δουλεύει στους 1400 βαθμούς κελσίου..
Η άκρως σωστή απάντηση ήταν ιτομ η δίκη σου με ικανοποίησε αρκετά . Και το βίντεο που πρώτη φορά είδα .
Παράθεση από: Ποντιος χρηστος στις Ιουνίου 21, 2019, 11:49:27 ΜΜ
Καλά ... άμμο εδώ είσαι ; Το παράδειγμα σου όμορφο ... αλλά εγώ άλλο ρώτησα .
Τι νόμιζες έτσι εύκολα θα γλύτωνες;
Αφού θες να το ακούσεις....
Την επόμενη φορά που θα αλλάξεις μπουζί στην μηχανή σου (γιατί θα έχει βραχυκυκλώσει κάποιο και λες καιρός είναι να τα αλλάξω όλα μαζί)
Θα κάνεις τα τεστ που είπαμε παραπάνω (όποιο σ' αρέσει βρε αδερφέ) και αφού ξέρεις ποιό είναι το βραχυκυκωμένο θα το πετάξεις και θα κρατήσεις μόνο τα καλά!!!!!
Ετσι δεν θα απορείς ποιό να βάλεις την επόμενη φορά που θα σου βραχυκυκλώσει κάποιο και θες να αλλάξεις μόνο το ένα!!!!!
Όσο για αυτά που έχεις κρατημένα μπορείς να το 'παίξεις' και να αρχίσεις να βάζεις ένα ένα και να δεις και πόσο τυχερός είσαι βρε αδερφέ! >:D
Πάντως αν το παίξεις και σου κάτσει παίξε κι ένα Τζόκερ, μπορεί να σου κάτσει κι αυτό και να μην έχεις ανάγκη τα παλιά, μόλις βραχυκυκλώσει κάποιο πας και βάζεις ένα καινούριο και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!!! O0
Αλαγη μπουζί . Έβαλα αυτή τι φορά από μακινα τα γνήσια και την διαφορά που είδα ητο τεράστια . Στο αρπαγμα στρωτά . Honda για πάντα
Και της Honda NGK δεν είναι? Πριν τι έβαζες?
Παράθεση από: stam στις Ιανουαρίου 20, 2020, 10:19:56 ΜΜ
Και της Honda NGK δεν είναι? Πριν τι έβαζες?
Και εγώ την ίδια απορία έχω.
Ναι αλλά αν παρατηρήσεις επάνω στο εξάγωνο που ποιανει το μπουζοκλειδο έχει τελειως διαφορετικά νούμερα με ένα τις Honda ngk που όλα είναι ίδια . Τα ngk που φορούσα πριν το κάθε ένα είχε και έναν διαφορετικό αριθμό ( κωδικό ).περαν ήθελα να πω ότι αρπάζει πολύ ποιο γρήγορα κυριολεκτικά . Επίσης με είπε ο άνθρωπος εκεί στο κατάστημα ότι κυκλοφορούν αρκετά κινεζικά .
Χρηστάρα καταρχήν χαίρομαι ιδιαίτερα που ξανά μπόρεσες και "μπήκες" στο φόρουμ ..
Φαντάζομαι ότι θα διάβασες ότι κανονίσαμε για βασιλόπιτα και να μπορέσεις να δώσεις το παρόν εκεί ...
Τώρα για τα μπουζί ότι και να πω σίγουρα δεν θα γίνει κατανοητό ,,, οπότε αφού εσύ είδες τέτοια μεγάλη διαφορά στο αρπαγμα με τα γνήσια NGK της honda (φαντάζομαι τα ίδια μπουζί τα οποία αγοράστηκαν από τον Δαβανοπουλο !! ) Το μόνο που έχει σημασία είναι αυτό .. Δηλαδή ότι είδες διαφορά .
Περισσότερα περί του θέματος από κοντά στην κοπή της γνήσιας βασιλόπιτας μας ..
Θεόφιλε εγώ θα ζητήσω φωτογραφία από το κάτω μέρος της πίτας :o ...Αν δεν δω ΜΥ9 .... >:( >:( >:(..... ;D ;D ;D
Παράθεση από: Alex400 στις Ιανουαρίου 21, 2020, 10:45:46 ΜΜ
Θεόφιλε εγώ θα ζητήσω φωτογραφία από το κάτω μέρος της πίτας :o ...Αν δεν δω ΜΥ9 .... >:( >:( >:(..... ;D ;D ;D
Μην βάζεις ιδέες στον itom διότι θα την φέρει από Japan !!!!!
Καλησπέρα και από εμένα. Το βίντεο που σου έστειλε ο iTom δεν το είδα αλλά για να στο στέλνει, σωστό θα είναι. Ένας ακόμα τρόπος που μου έχει δείξει από κοντά ο Alex400 είναι να βγάλεις την μπουζόπιπα, να κουμπώσεις το μπουζί επάνω και να την ''γειώσεις'' στο μοτέρ σου. Στις ψήκτρες είναι καλά. Θα μιζάρεις και θα δεις ότι βγάζει σπινθήρα στην ακίδα. Αν βγάζει δουλεύει. Αν όχι, ίσως και να χάλασε. Ένα μπουζί που δεν βγάζει σπινθήρα δεν είναι απαραίτητο πως έχει βραχυκυκλώσει. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να το κρατήσεις κιόλας, αλλά είναι μια καλή λύση για ''έξτρα'' μπουζί κάτω από την σέλα. Για την ιστορία, υπήρξε περίοδος στη μέχρι τώρα συμβίωση μου με το CB μου, που είχα 8 μπουζί κάτω από την σέλα, σε περίπτωση που χρειαστεί. Το να βγάλω δε ντεπόζιτο για να αντικαταστήσω μπουζί και να μιζάρω για να ξαναφύγω, είχε γίνει υπόθεση δευτερολέπτων.
Εν πάσι περιπτώσει, έμαθες έναν ακόμα τρόπο για το μπουζί σου και έναν πολύ καλό τρόπο να κάψεις τα χέρια σου. ;) ;) ;)
Οπως πάντα, είμαστε στη διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση!
Πως σας φαίνονται? (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201028/569885fb724b1ee5048cbf707f9c14a7.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201028/3a732340f80a4b7d804ecc80111cf981.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201028/d753ac6da4f606ac517b3d3659b273ac.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201028/4209d78b8aa22f678ac743048e048ab1.jpg)
Καλημέρα. Θα τα ηθελα λιγο πιο φτωχά.
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 28, 2020, 09:46:05 ΠΜ
Καλημέρα. Θα τα ηθελα λιγο πιο φτωχά.
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πραγματι ειναι πολυ πλουσια. Ειχανε και καρβουνα επανω κ μαλλον δε έδινε σπιθα. Ο 1ος λαιμος ηταν τελειως κρυος και η μοτο ακουγοταν σαν "ελικόπτερο ".
Κανει κ κατι ΜΠΑΜ η εξατμιση, μαλον καιει ακαυστη.
Τπ θεμα ειναι στη κατασταση που ειναι τα μπουζι (τελειως μαυρα) πως θα καταλαβω αν ειναι πλουσιο το μείγμα μετα τη ρυθμιση της βιδας?
Καθαρίζεις τα μπουζι με σπρει για καρμπυρατέρ η με βενζινη. Αφου κανουν καμια 20αρια χιλιόμετρα τα μπουζι με κανονικές συνθήκες λειτουργιας, δηλαδη να ζεσταθεί το μοτερ, αυτοκαθαριζονται.
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: Splazz12 στις Οκτωβρίου 28, 2020, 10:41:15 ΠΜ
Τπ θεμα ειναι στη κατασταση που ειναι τα μπουζι (τελειως μαυρα) πως θα καταλαβω αν ειναι πλουσιο το μείγμα μετα τη ρυθμιση της βιδας?
Συγκρίνοντας μετα την νέα ρύθμιση οπτικά τα μπουζί σου με τον πίνακα οδηγό καύσης ο οποίος φαίνεται στο παρακάτω λινκ και είναι πολύ διαφωτιστικός:Noμίζω η καύση με τον αριθμό 14 είναι ότι καλύτερο.http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_plugs_catalog.html
Ορίστε τα δικά μου μπουζί:
(https://www.mediafire.com/convkey/607b/mdn7mnda2wabn284g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/mdn7mnda2wabn28/IMG_20190609_112414.jpg/file)
Ευχαριστώ γιαννη κ Πανο. Δούλεψε . Βενζινη, τριψιμο κ γινανε πολυ καθαρα και ευαναγνωστα. Μενει το τεστ με τα χλμ.
Να προσθέσω οτι τα μπουζι κατα το ξεβιδωμα ηταν παρα μα Πάρα πολύ σφιχτα. Χρειαστηκε να βαλω μοχλο στο μπουζοκλειδο για να βγουν.
Επίσης . Καπου ειδα στο νετ εναν τροπο ρυθμιση μειγματος στον οποιο παιζουμε με τη βιδα μεχρις ωτου να αυξηθουν οι στροφες στον κινητηρα στο μέγιστο δυνατον και υστερα προσθετουμε λιγακι αερα
Τι λετε?
Για ρηξε μια μελετη εδω.https://www.superfour.gr/smf/index.php?PHPSESSID=e69a08144ce0c561423fb4432581b38f&topic=3361.0
Παράθεση από: itom32 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 03:31:05 ΜΜ
Για ρηξε μια μελετη εδω.https://www.superfour.gr/smf/index.php?PHPSESSID=e69a08144ce0c561423fb4432581b38f&topic=3361.0
Ειναι στα υποψιν μου το συγκεκριμένο thread.
Και αυτο το θαυμάσιο ποστ του Panos 25 https://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5583.0
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: itom32 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:03:34 ΜΜ
Και αυτο το θαυμάσιο ποστ του Panos 25 https://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5583.0
Αυτο ομολογω δε το χα διαβασεει. Και γαμω τα αρθρα.
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:05:47 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλτρακι υποπιεσης εχω ολοκαινουριο γνησιο. Επίσης φίλτρο αερα εχω dna καθαρισμένο και λαδωμενο. Τα ζιγκλερ είναι φρέσκο καθαρισμένα. Σκέφτομαι αντι για στροφόμετρο ακριβειας να συνδεσω το πολυμετρο μου στα μπουζοκαλωδια και να μετραω τη συχνοτητα των σπινθήρων. Πχ αν ενα καλωδιο ρίχνει 1.000 σπίθες το λεπτό τοτε ειμαι στις 4 χιλ στροφες (???).
Το manual το έχεις;
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 30, 2020, 07:34:33 ΠΜ
Το manual το έχεις;
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οχι. Που να το βρω. Εχω το του cb-1.
Edit: εχω και ενα ουκρανικο εγχρωμο{φαντάζομαι ξερεις πιο λεω) το οποιο μεταφραζω(στο περιπου) τμηματικά οταν χρειαζομαι κατι.
Δωσε μου το email σου.
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: Splazz12 στις Οκτωβρίου 30, 2020, 02:01:08 ΠΜ
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:05:47 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλτρακι υποπιεσης εχω ολοκαινουριο γνησιο. Επίσης φίλτρο αερα εχω dna καθαρισμένο και λαδωμενο. Τα ζιγκλερ είναι φρέσκο καθαρισμένα. Σκέφτομαι αντι για στροφόμετρο ακριβειας να συνδεσω το πολυμετρο μου στα μπουζοκαλωδια και να μετραω τη συχνοτητα των σπινθήρων. Πχ αν ενα καλωδιο ρίχνει 1.000 σπίθες το λεπτό τοτε ειμαι στις 4 χιλ στροφες (???).
Παιζουν κατι πολύμετρα με τσιμπίδα που μετράνε στροφές, ζαχαρωνα ενα κάποιο καιρό.
Η μέθοδος με το αυτί γενικά παίζει, απλα στα τετρακύλινδρα ειναι λιγο δυσκολο να ακουσεις τη διαφορά. Το χα δοκιμασει μια φορα (το κολπο ειανι να χαμηλωσεις το ρελαντί αρκετα ωστε να ακούγεται η διαφορα καλύτερα) και παλι όμως ειχα ψιλο καταλήξει στις 2.5-3.0 στροφές. Καρμπυρατέρ έχεις καθάρισει?
Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 05:00:14 ΜΜ
Παράθεση από: Splazz12 στις Οκτωβρίου 30, 2020, 02:01:08 ΠΜ
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:05:47 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλτρακι υποπιεσης εχω ολοκαινουριο γνησιο. Επίσης φίλτρο αερα εχω dna καθαρισμένο και λαδωμενο. Τα ζιγκλερ είναι φρέσκο καθαρισμένα. Σκέφτομαι αντι για στροφόμετρο ακριβειας να συνδεσω το πολυμετρο μου στα μπουζοκαλωδια και να μετραω τη συχνοτητα των σπινθήρων. Πχ αν ενα καλωδιο ρίχνει 1.000 σπίθες το λεπτό τοτε ειμαι στις 4 χιλ στροφες (???).
Παιζουν κατι πολύμετρα με τσιμπίδα που μετράνε στροφές, ζαχαρωνα ενα κάποιο καιρό.
Η μέθοδος με το αυτί γενικά παίζει, απλα στα τετρακύλινδρα ειναι λιγο δυσκολο να ακουσεις τη διαφορά. Το χα δοκιμασει μια φορα (το κολπο ειανι να χαμηλωσεις το ρελαντί αρκετα ωστε να ακούγεται η διαφορα καλύτερα) και παλι όμως ειχα ψιλο καταλήξει στις 2.5-3.0 στροφές. Καρμπυρατέρ έχεις καθάρισει?
Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Harlock αμε. Τα καρμπ ειναι καθαρισμένα μεχρι.....αηδίας (? Λολ). Αυριο, παραλαμβανω μια τετραδα υποπιεσομετρα απο κινα και θα πειραματιστω λιγο παραπανω παιζοντας με τις βαλβιδες μείγματος .
PanosSp δε δοκιμασα ακομα τη συμβουλη για το +1/4. Τις επομενες μερες θα σου εχω νεα.
Παράθεση από: Splazz12 στις Νοεμβρίου 01, 2020, 08:45:37 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 05:00:14 ΜΜ
Παράθεση από: Splazz12 στις Οκτωβρίου 30, 2020, 02:01:08 ΠΜ
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:05:47 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλτρακι υποπιεσης εχω ολοκαινουριο γνησιο. Επίσης φίλτρο αερα εχω dna καθαρισμένο και λαδωμενο. Τα ζιγκλερ είναι φρέσκο καθαρισμένα. Σκέφτομαι αντι για στροφόμετρο ακριβειας να συνδεσω το πολυμετρο μου στα μπουζοκαλωδια και να μετραω τη συχνοτητα των σπινθήρων. Πχ αν ενα καλωδιο ρίχνει 1.000 σπίθες το λεπτό τοτε ειμαι στις 4 χιλ στροφες (???).
Παιζουν κατι πολύμετρα με τσιμπίδα που μετράνε στροφές, ζαχαρωνα ενα κάποιο καιρό.
Η μέθοδος με το αυτί γενικά παίζει, απλα στα τετρακύλινδρα ειναι λιγο δυσκολο να ακουσεις τη διαφορά. Το χα δοκιμασει μια φορα (το κολπο ειανι να χαμηλωσεις το ρελαντί αρκετα ωστε να ακούγεται η διαφορα καλύτερα) και παλι όμως ειχα ψιλο καταλήξει στις 2.5-3.0 στροφές. Καρμπυρατέρ έχεις καθάρισει?
Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Harlock αμε. Τα καρμπ ειναι καθαρισμένα μεχρι.....αηδίας (? Λολ). Αυριο, παραλαμβανω μια τετραδα υποπιεσομετρα απο κινα και θα πειραματιστω λιγο παραπανω παιζοντας με τις βαλβιδες αερα.
PanosSp δε δοκιμασα ακομα τη συμβουλη για το +1/4. Τις επομενες μερες θα σου εχω νεα.
Είχα πάρει και γω μια τετράδα τέτοια απο κίνα, γενικά δεν βλέπεις και πολλά (ελπίζω να βρήκες καμια καλύτερη) :P
Τώρα για να μήν μπερδευτείς, δεν υπάρχουν ουτε βιδες, ουτε βαλβίδες αέρα.
Υπάρχουν οι βίδες που συγχρονίζεις τις πεταλούδες των καρμπυρατέρ (που βρίσκονται ανάμεσα τους) που τις ρυθμίζεις με τα υποπιεσομετρα.
Και οι βίδες μέιγματος προζιγκλέρ (που βασικά δίνουν έτοιμο μείγμα) και είναι για το ρελαντί και τις βάζουμε όλες στις ίδιες στροφές.
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 09:41:30 ΜΜ
Παράθεση από: Splazz12 στις Νοεμβρίου 01, 2020, 08:45:37 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 05:00:14 ΜΜ
Παράθεση από: Splazz12 στις Οκτωβρίου 30, 2020, 02:01:08 ΠΜ
Παράθεση από: panosp25 στις Οκτωβρίου 29, 2020, 06:05:47 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι οπως εισαι τωρα, αφου οι βίδες του αερα ειναι ρυθμισμένες στην εργοστασιακή ρύθμιση, να ξεβιδωσεις τις βίδες 1/4 της στροφής και να δοκιμάσεις παλι.
Το κόλπο με τις στροφες του μοτέρ θελει, στροφόμετρο ακριβείας (εργαλείο δηλαδή) ή πολυ καλο αυτι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει πολυ καλη κατάσταση ζιγκλερ και φίλτρου αερα. Ακόμα και το μικρο φιλτρακι υποπίεσης
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλτρακι υποπιεσης εχω ολοκαινουριο γνησιο. Επίσης φίλτρο αερα εχω dna καθαρισμένο και λαδωμενο. Τα ζιγκλερ είναι φρέσκο καθαρισμένα. Σκέφτομαι αντι για στροφόμετρο ακριβειας να συνδεσω το πολυμετρο μου στα μπουζοκαλωδια και να μετραω τη συχνοτητα των σπινθήρων. Πχ αν ενα καλωδιο ρίχνει 1.000 σπίθες το λεπτό τοτε ειμαι στις 4 χιλ στροφες (???).
Παιζουν κατι πολύμετρα με τσιμπίδα που μετράνε στροφές, ζαχαρωνα ενα κάποιο καιρό.
Η μέθοδος με το αυτί γενικά παίζει, απλα στα τετρακύλινδρα ειναι λιγο δυσκολο να ακουσεις τη διαφορά. Το χα δοκιμασει μια φορα (το κολπο ειανι να χαμηλωσεις το ρελαντί αρκετα ωστε να ακούγεται η διαφορα καλύτερα) και παλι όμως ειχα ψιλο καταλήξει στις 2.5-3.0 στροφές. Καρμπυρατέρ έχεις καθάρισει?
Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Harlock αμε. Τα καρμπ ειναι καθαρισμένα μεχρι.....αηδίας (? Λολ). Αυριο, παραλαμβανω μια τετραδα υποπιεσομετρα απο κινα και θα πειραματιστω λιγο παραπανω παιζοντας με τις βαλβιδες αερα.
PanosSp δε δοκιμασα ακομα τη συμβουλη για το +1/4. Τις επομενες μερες θα σου εχω νεα.
Είχα πάρει και γω μια τετράδα τέτοια απο κίνα, γενικά δεν βλέπεις και πολλά (ελπίζω να βρήκες καμια καλύτερη)
Τώρα για να μήν μπερδευτείς, δεν υπάρχουν ουτε βιδες, ουτε βαλβίδες αέρα.
Υπάρχουν οι βίδες που συγχρονίζεις τις πεταλούδες των καρμπυρατέρ (που βρίσκονται ανάμεσα τους) που τις ρυθμίζεις με τα υποπιεσομετρα.
Και οι βίδες μέιγματος προζιγκλέρ (που βασικά δίνουν έτοιμο μείγμα) και είναι για το ρελαντί και τις βάζουμε όλες στις ίδιες στροφές.
Μειγματος καλα λες. το διόρθωσα. Αν θυμασαι, ποια υποπιεσομετρα ειχες παρει?
Αυτά
https://www.ebay.com/itm/362286909472
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 09:49:48 ΜΜ
Αυτά
https://www.ebay.com/itm/362286909472
ΩΩΩΩωωωωχχχχ.......
https://www.ebay.ca/itm/193663019788
τα ιδια. Του πεταματου λοιπον?
Κάλά δες τα μία, μη τρελένεσαι
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 09:41:30 ΜΜ
Τώρα για να μήν μπερδευτείς, δεν υπάρχουν ουτε βιδες, ουτε βαλβίδες αέρα.
Και οι βίδες μέιγματος προζιγκλέρ (που βασικά δίνουν έτοιμο μείγμα) και είναι για το ρελαντί και τις βάζουμε όλες στις ίδιες στροφές.
Λέγονται βίδες μείγματος ή βίδες αέρα. Ανάλογα τον κατασκευαστή και επηρεάζουν την συνολική λειτουργία του καρμπυρατερ και όχι μόνο το ρελαντι. Το χουμε ξανασυζητήσει..... 8)
Παράθεση από: panosp25 στις Νοεμβρίου 01, 2020, 10:10:56 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 09:41:30 ΜΜ
Τώρα για να μήν μπερδευτείς, δεν υπάρχουν ουτε βιδες, ουτε βαλβίδες αέρα.
Και οι βίδες μέιγματος προζιγκλέρ (που βασικά δίνουν έτοιμο μείγμα) και είναι για το ρελαντί και τις βάζουμε όλες στις ίδιες στροφές.
Λέγονται βίδες μείγματος ή βίδες αέρα. Ανάλογα τον κατασκευαστή και επηρεάζουν την συνολική λειτουργία του καρμπυρατερ και όχι μόνο το ρελαντι. Το χουμε ξανασυζητήσει..... 8)
Μην τον ακούτε τον κύριο :P :P :P, κάμερα σε μένα.
https://s3.amazonaws.com/advrider-photobucket-images/images/J/JakeSabre1_CarbCutawaySm-1.jpg
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Esuperfour%2Egr%2Fsmf%2Findex%2Ephp%3Ftopic%3D5583%2E0&share_tid=5583&share_fid=2129122&share_type=t&link_source=app
Ευχαριστώ...
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: panosp25 στις Νοεμβρίου 01, 2020, 10:22:11 ΜΜ
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Esuperfour%2Egr%2Fsmf%2Findex%2Ephp%3Ftopic%3D5583%2E0&share_tid=5583&share_fid=2129122&share_type=t&link_source=app
Ευχαριστώ...
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βίδα αέρα
https://www.howtomotorcyclerepair.com/images/Pilot-Air-Screw.jpg
παρακαλώ 8)
Και μη με πιέζεις τελος πάντων γιατι ο προ-παππούς μου ήταν τριτος μπατζανάκης με τον Βεντούρι.
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 01, 2020, 10:45:08 ΜΜ
Παράθεση από: panosp25 στις Νοεμβρίου 01, 2020, 10:22:11 ΜΜ
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Esuperfour%2Egr%2Fsmf%2Findex%2Ephp%3Ftopic%3D5583%2E0&share_tid=5583&share_fid=2129122&share_type=t&link_source=app
Ευχαριστώ...
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βίδα αέρα
https://www.howtomotorcyclerepair.com/images/Pilot-Air-Screw.jpg
παρακαλώ 8)
Αυτο ειναι βιδα απο καραμπίνα
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μολις τα παρέλαβα
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201102/c598bdaa0c4b5afbf39d2c7dac1614f2.jpg)
Harlock φερε το δίκαννο !
να ξέρεις, θάλουν και κάποιες βαλβιδουλες να βάλεις στο καθένα
Εννοεις τα ρακορ αερα που βιδωνουν πανω στη ταπα υποπιεσης των κυλινδρων? Αυτα τα χω.
Edit :Λοιπον μολις τα δοκιμασα. Στο ρελαντι χορευουν 360 μοιρες. Κ η βελονα στρωνει μετά τις 4 χιλ στροφες.
Παράθεση από: Splazz12 στις Νοεμβρίου 02, 2020, 05:03:36 ΜΜ
Εννοεις τα ρακορ αερα που βιδωνουν πανω στη ταπα υποπιεσης των κυλινδρων? Αυτα τα χω.
Edit :Λοιπον μολις τα δοκιμασα. Στο ρελαντι χορευουν 360 μοιρες. Κ η βελονα στρωνει μετά τις 4 χιλ στροφες.
Όχι, στα σωληνάκια που πάνε στα υποπιεσομετρα θέλει καποιο στραγκαλισμό για να διαβάζεται σωστά,
αν δεις απο το λινκ σε αυτό που πήρα εγώ έχει κατι μικρες πλαστικες βαλβιδουλες. Αν πιέσεις ενα
σωληνάκκι με το χέρι σου θα δεις οτι θα μικρυνει το ευρος της βελόνας
Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 02, 2020, 06:02:17 ΜΜ
Παράθεση από: Splazz12 στις Νοεμβρίου 02, 2020, 05:03:36 ΜΜ
Εννοεις τα ρακορ αερα που βιδωνουν πανω στη ταπα υποπιεσης των κυλινδρων? Αυτα τα χω.
Edit :Λοιπον μολις τα δοκιμασα. Στο ρελαντι χορευουν 360 μοιρες. Κ η βελονα στρωνει μετά τις 4 χιλ στροφες.
Όχι, στα σωληνάκια που πάνε στα υποπιεσομετρα θέλει καποιο στραγκαλισμό για να διαβάζεται σωστά,
αν δεις απο το λινκ σε αυτό που πήρα εγώ έχει κατι μικρες πλαστικες βαλβιδουλες. Αν πιέσεις ενα
σωληνάκκι με το χέρι σου θα δεις οτι θα μικρυνει το ευρος της βελόνας
Αα καταλαβα ποια εννοεις. Λοιπον αυτο ίσως να μπορει να επιλυθεί χρησιμοποιώντας φιλτρα για τσιγάρα . Κανα 2 φιλτράκια μεσα σε καθε σωλήνακι. (καπου το χω δει). Καθυστερεί τη ροη αερα και δε τιναζεται η βελονα πανωκατω