Δεν κρατάει ρελαντί, δουλεύει σαν μπουκωμενο

Ξεκίνησε από RamboSF, Αυγούστου 09, 2023, 07:05:25 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

RamboSF

Καλησπέρα σας παιδιά,
Νέος κάτοχος ενός CB και θα σας παραθέσω παρακάτω τους προβληματισμούς μου.
Πήγα είδα ένα CΒ το οποίο ήταν προς πώληση, όλα οκ με μια πρώτη ματιά ηθελε κάποια μαζεματα. Ο ιδιοκτήτης μια χαρά! Του ζήτησα να το βάλει μπρος πήρε κανονικά χωρίς το τσοκ και κρατούσε ρελαντί χωρίς πρόβλημα. Έπαιξα λίγο με το γκάζι έδινα απότομα λίγες στροφές και το άφηνα αμέσως να επιστρέψει. Κράταγε καλά ρελαντί και δεν έσβηνε. Γενικά δούλευε ομοιόμορφα χωρίς μπερδέματα.
Κανουμε τα χαρτιά όλα κομπλέ. Αφού έγινε η μεταβίβαση οδήγησα το μηχανάκι όλα κομπλέ ούτε έσβηνε ούτε τίποτα. Μια χαρά πήγαινε. Αφού παρέλαβα την άδεια την ίδια μέρα και έγινε η ασφάλεια πήρα την μηχανή να φύγω για την πόλη μου.
Μέσα στην πόλη που είχα πάει για να δω τη μηχανη, να σημειωθεί ότι είχε πολύ κίνηση, δεν εμφάνισε κανένα πρόβλημα η μηχανή. Αρκετά σταματά ξεκινά σε φανάρια κτλ κομπλέ η μηχανή κανένα θέμα. Βγαίνω εθνική οδό όλα οκ πήγαινε κανονικά.
Μετά κάνουμε μια στάση για φαγητό και καύσιμα. Πριν το γέμισμα του ρεζερβουάρ πήρε κανονικά μπρος δηλαδή για να πάμε από το πάρκινγκ του ταχυφαγειου στο βενζινάδικο παρακάτω. Βάζουμε βενζίνη τσεκάρουμε πιέσεις ελαστικών και φεύγουμε. Στα επόμενα διόδια η μηχανή δεν κράταγε ρελαντί. Δηλαδή σταματαγα να πληρώσω και έσβηνε, άλλες φορές κράταγε άλλες έσβηνε.
Με τα πολλά φτάνουμε στο σπίτι μας. Να σημειωθεί ότι στις περιπτώσεις που σας ανέφερα ότι έσβηνε, δυσκολευοταν και να πάρει μπρος. Μίζαρε κανονικά άκουγες τη μίζα να γυρνάει αλλά τπτ. Καμία ανάφλεξη. Αν έδινες λίγο γκάζι με το χέρι σου κατά το μιζαρισμα έπαιρνε μπρος.
Την παίρνω χθες να την οδηγήσω. Πάλι δυσκολεύτηκε να πάρει μπρος αλλά εν τέλει πήρε. Την οδήγησα περίπου για καμιά ώρα συνεχόμενα! Άνοιξα και μια 2α, αλλά όχι πολλά πολλά, γιατί είμαι νέος οδηγός και το σύστημα πίσω τακάκια και δίσκος θέλουν αλλαγή. Στις 6000 περίπου στροφές ένιωθα ένα τράβηγμα όταν είχα σταθερό το γκάζι ανοιχτό. Σαν να έδινε δύναμη. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει την μπαταρία και είχε φορέσει καινούρια. Άρα για μπαταρία δεν πιστεύω, αν και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να οφείλεται στα προβλήματα που αναφέρω παραπάνω.
Πήγα σήμερα στο ρουμπινετο έβγαλα την βίδα από κάτω που έχει για να δω τυχόν βρωμιές κτλ. Την έβγαλα την καθαρισα, είχα βάλει στη θέση off το ρουμπινετο, μόλις την αφαίρεσα βγήκε λίγο βενζίνη. Χωρίς τη τάπα από κάτω είτε είχα στη θέση on το ρουμπινετο είτε στη ρεζέρβα δεν κατεβαζε βενζίνη (ρωτάω, θα έπρεπε να βγάζει; γιατί γνωστής δεν είμαι και δεν γνωρίζω). Να σημειώσω ότι και με το kill switch  στο off μιζαρει η μηχανή που μου φαίνεται περίεργο, χωρίς να παίρνει μπρος με τίποτα.
Με βάση τα παραπάνω κυρίως αυτό με το ρελαντί, τι να έχει πάει στραβά; πραγματικα η μηχανή δούλευε οκ μετά από εκείνη τη στιγμή που σταματήσαμε όλα στραβά!! Παρακαλώ όποιος μπορεί να βοηθήσει, ζητώ συγνώμη για το σεντόνι που άπλωσα, πρώτο ποστ και είπα να μπω καλά στο φόρουμ 😂. Είπα να τα παραθέσω ως έχουν και έγιναν. Ευχαριστώ για την οποία βοήθεια!

TEOS CB SF

Καλησπέρα φίλε ..
Αυτό με το ρουμπινετο να ξέρεις έτσι πρέπει να είναι κανονικά ,, όταν λειτουργεί σωστά .
Λειτουργεί με την υποπίεση που δημιουργεί ο πρώτος κύλινδρος με ένα λεπτό σωληνάκι που καταλήγει στο ρουμπινετο,, αν κάνεις δοκιμή να ρουφήξεις από εκείνο το σωληνάκι με κάποιο τρόπο ενώ έχεις στο on ή στο res το διακόπτη τότε θα πρέπει να τρέχει βενζίνη ..

Τώρα σχετικά με τα υπόλοιπα μπορεί να είναι πολλές οι αιτίες..
Αν σκεφτώ κάτι θα σου ξαναγράψω .
Κάνε έναν κόπο και ψάξε να δεις αν έχει αναφερθεί παλιότερα κάποιο μέλος σε ανάλογο πρόβλημα..

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


nickgeo11

Λειτουργούν όλοι οι κύλινδροι?παρπαριζει?
Εμένα δεν κρατούσε ρελαντί γτ είχε θέμα ένα μπουζί
Οπότε βάλε το μπροστά κ τσεκαρε αν ζεσταθούν το ίδιο κ οι τέσσερις σωλήνες μήπως δουλεύει τρικυλινδρο

RamboSF

Καλησπέρα παιδιά, ευχαριστώ για την ανταπόκριση! Λοιπόν, Τεος διάβασα το μανιουαλ που έχετε και είδα οως αντλία βενζίνης δεν έχει και δεδομένου ότι είναι τοποθετημένο ψηλά το ρουμπινετο σε συνδυασμό με το σωληνάκι υποπιεσης που συνδέεται με τον 1ο κύλινδρο από αριστερά, διαπίστωσα και εγώ ακριβώς όπως αναφέρεις και εσύ τη λειτουργία αυτού! Λέω να λύσω το ρουμπινετο να δω σε τι κατάσταση είναι η μεμβράνη μέσα! Να αδειάσω και το ρεζερβουάρ και να πάω να βάλω καλή βενζίνη.
Νίκο μετά από το ρουμπινετο λέω να τσεκάρω μπουζί, γιατί μου έκανε και κάτι σκασίματα σε κάποια φάση στο άσε του γκαζιού λες και έφευγε ακαυτη (συνήθως από αυτό δεν οφείλεται;). Βασικά λέω να αλλάξω και τα 4 μπουζί να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, αλλά φοβάμαι μην είναι αλλού το θέμα και μου τα βραχυκυκλωσει και αχρηστεψουν (μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;). Να ρίξω νερό πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής και να δω πότε θα εξατμιστεί; είναι καλή τακτική; ή στο πρώτο σκάσιμο να τσεκάρω τους λαιμους μέχρι να μην μπορώ να έχω επαφή;

RamboSF

Να σας αναφέρω πως την πήρα μια βόλτα τώρα να τη δει ένα φιλαράκι, δυσκολεύτηκε να πάρει αλλά πήρε, πάντα χωρίς τη χρήση του τσοκ (δεν νμζ ότι έχει και νόημα σε τέτοιες θερμοκρασίες). Αφού πήρε κράτησα σταθερό γκάζι σε χαμηλές στροφές για μισό λεπτό και έφυγα. Σταματάω στο φιλαράκι μια χαρά κράταγε ρελαντί ένα περίεργο πράγμα, και για όσο την πήγα κρατούσε. Βγήκα σε ανοικτό δρόμο φόρτωσα μια δευτερα μέχρι τις 10χιλ στροφές και έδινε γνκ. Για κάνα 20λεπτο βόλτα δηλαδή και μετά τη γύρισα σπίτι, γιατί δεν ήθελα να την τρέχω τώρα. Τι να πω περίεργα πράγματα 🤣!

Από περιέργεια κοίταζα τον δείκτη θερμοκρασίας ούτε στη μέση δεν είχε φτάσει. Για αυτό έχω και ένα ερώτημα όταν πιάσουν θερμοκρασία λειτουργίας τα λάδια της και τα νερά της που φτάνει ο δείκτης; στη σχολή οδηγών που μάθαινα με ένα τέτοιο πιο πάνω από τη μέση ποτέ δεν το είδα να πηγαίνει! Βλέπω χαμηλό τον δείκτη και πιάνω αυτό το κολάρο που βρίσκεται οπως κάθεσαι στη μηχανή άνω δεξιά του ψυγείου και ήταν ζεστό! Αυτό είναι φυσιολογικό;

JEPE

Λύσε το τεποζιτο  και βγάλε το ρουμπινετο βάλε ένα μυτοτσιμπιδο  μέσα στην οπή του τεποζιτου με προσοχη πρέπει να έχει ένα φιλτρακι βγάλτο καθαρίσετε  το και καθάρισε και το τεποζιτο από τυχόν μουργα!τσεκαρε ότι το σωληνάκι της υποπίεσης δεν έχει κάποιο κόψιμο και   άλλαξε το!μετά τσεκαρε μπουζί και  μπουζοκαλωδια μην έχουν γδαρθεί και μετά τους πολαπλασιαστες ότι δίνουν σωστή παροχή !

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


JEPE

Όσο για το ψυγείο δες αν φτάνει η ένδειξη ως την μέση και σου ανάβει το ανεμιστήρακι είσαι σε καλό δρόμο!μετά δες όλες της σωληνώσεις ότι κυκλοφορεί το παραφλου!

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


RamboSF

Καλημέρα JEPE, ναι έχω σκοπό να ανοίξω το ρουμπινετο και να καθαρίσω το ντεπόζιτο. Ύστερα να βάλω καλή βενζίνη 100αρα από βενζινάδικο εδώ της περιοχής. Για το φιλτρακι που αναφέρεις δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει!! Αυτό το φιλτρακι όπως βγαίνει μπαίνει εύκολα; η είναι ταλαιπωρία; Θα το κοιτάξω και αυτό. Μπουζί λέω να τα αλλάξω αφού ελεγχθούν και τα παλιά στα διακενα τους, να ξέρω τουλάχιστον ότι από κάπου θα ξεκινήσω.

Για τα περί θερμοκρασίας. Για ένα περίεργο λόγω η θερμοκρασία δεν έχει φτάσει μέχρι τη μέση ποτέ ούτε προχθές που την πήρα κατά τη μία το μεσημέρι και την οδήγησα για 1 ώρα συνεχόμενα. Ούτε χθες την νύχτα δεν άναψε. Έπιασα το κολάρο του ψυγείου στη τροφοδοσία και είδα ήταν ζεστό αλλά δεν έκανα τον έλεγχο που αναφέρει το μανιουαλ για να τσεκάρω θερμοστάτη. Στη σχολή οδηγών μια φορά είχε φτάσει στη μέση και είχε ανάψει το ανεμιστηρακι από κάτω! Σε εμένα δεν εχιε συμβεί μέχρι στιγμής.

RamboSF

Παιδιά καλησπέρα ανοίχτηκαν όλα, έβγαλα ρεζερβουάρ, ρουμπινετο, μπουζί. Έχω βγάλει και κάποιες φώτο αλλά δεν ξέρω οως να τις ανεβάσω εδώ. Αν θέλετε παραθεστε μου ένα εμαιλ να τα δείτε. Θα ήθελα πρώτα να τα ανεβάσω με κάποιον τρόπο για να καταλάβετε!! Αλλιώς το βράδυ θα εξηγήσω αναλυτικά χωρίς φώτο. Έβγαλα και πίσω τροχό γιατί θέλω να αλλάξω και πισω δίσκο. Είχα στο μυαλό μου να άλλαζα και αλυσιδογραναζα αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.

RamboSF

Καλησπέρα παιδιά επανέρχομαι για το παραπάνω θέμα που σας έλεγα! Πάω κατευθείαν στο ψητό!

Έλυσα ρεζερβουάρ, έλυσα ρουμπινετο! Βενζίνη δεν την στραγγιξα ακόμα από το ρεζερβουάρ θα εξηγήσω αναλυτικά στη συνέχεια. Πάμε στο ρουμπινετο, κανονικά αυτό όταν είναι στη θέση ον θα πρέπει να ρουφάει βενζίνη από πιο ψηλό σημείο. Εδώ σε αυτήν την περίπτωση είχε κοπεί ο μεταλλικός σωληνας κοντά στο ύψος του ρουμπινετου. Δηλαδή είτε στο ον είτε ρεζέρβα έτσι ήταν. Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το είχε κάνει έτσι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φαινόταν σαν απλά να το είχε κόψει. Το φίλτρακι που είναι κολλημένο πάνω στο ντεπόζιτο που πάει μαζί με το ρουμπινετο ήταν ξεραμένο, κιτρινισμενο, σε κάποια σημεία είχε σκισιματα δηλαδή πέρναγε ελεύθερα η βενζίνη και είχε κάποια σημεία βρωμιάς. Με βάση αυτά θα αλλάξω το ρουμπινετο! Φοβάμαι για το τι θα έχουν ρουφήξει τα καρμπυρατέρ τώρα. Πίστευα ότι ήθελε αλυσιδογραναζα γιατί έβλεπα την αλυσίδα και ήταν πολύ σκληρή την έβαλα μέσα σε λίγη βενζίνη που έβγαλα από το ντεπόζιτο την καθάρισα γυαλί όλη! Με τα Ο ring η X ring που φέρει αυτή, ακριβώς δεν ξέρω, υπάρχει περίπτωση να έπαθαν ζημιά από τη βενζίνη; την σκούπισα και την άφησα στην άκρη να εξατμιστεί! Με τον ίδιο τρόπο καθάρισα φουλ γρανάζια μπρος πίσω όσο δεν πήγαινε.Μετα το καθαρισμα φαινοντουσαν τα πλακάκια που έχουν πάνω, και δν είχαν μυτερα δόντια. Αυτό δε σημαίνει πως είναι κομπλέ; Βγήκε όλος ο τροχός πίσω, καθάρισα ότι βρώμα υπήρχε στο σημείο που κούμπωνει το μικρό γρανάζι με wd όλα τρίψιμο μέχρι να μην υπάρχει τπτ πάνω. Καθάρισα τελείως το πλαστικό πάνω στο ψαλίδι που πατάει και η αλυσίδα όπως και το από πάνω προστατευτικο καπάκι (δεν ξέρω πως λέγεται). Γενικά έπεσε πολύ wd και πολύ καθαρισμα με βενζίνη!

Αφού έβγαλα και το ρεζερβουάρ ας βγάλω λέω και τα μπουζοκαλωδια να δω και τα μπουζί. Τα αφαιρώ και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε βάλει μπουζί με κωδικό CR7HE μέχρι εκεί γράφουν πάνω! Άνοιξα μανιουαλ και δεν είδα πουθενά να λέει για τέτοια πάρα μόνο για CR8HE9 και CR9HE9 (αν θυμάμαι καλά για τον τελευταίο κωδικό αναφέρεται σε χρήση υψηλών ταχυτήτων). Πήγα κατευθείαν μαγαζί πήρα μια τετράδα με κωδικό όπως αναφέρει η Hοnda στο μανιουαλ της! Τα έβαλα πάνω και είναι στην αναμονή! Τώρα γιατί να έβαλε τέτοια μπουζί ο προηγούμενος; ήταν φουλ μαυρισμένα πάνω στην ακίδα! Έχω σχετικές φωτογραφίες για ρουμπινετο, φίλτρο, μπουζί αλλά δεν με αφήνει να τα ανεβάσω οποίος θέλει τα στέλνω με εμαιλ!

Ο πατέρας μου λέει να ανοίξω από κάτω κάτι τάπες στα καρμπυρατέρ για να πετάξει ότι έχει μέσα από καύσιμα και τα λοιπά. Ισχύει κάτι τέτοιο; που μπορώ να το βρω;

Αύριο θα πιάσω να καθαρίσω μέσα το ντεπόζιτο. Και να δω και τη βενζίνη καλύτερα! Άμα γλυτώσω τα αλυσιδογραναζα θα είναι κομπλέ γιατί από έξοδα τα είχα στο μυαλό μου ως 100+. Με βγήκαν τα χέρια να τρίβω όλη μέρα σήμερα 😂, ελπίζω να μην πανε χαμένα! Και το λέω αυτό γιατί ο άνθρωπος δεν την λειτουργούσε και ήταν μέσα στη μουτζούρα και τη μαυρίλα η αλυσίδα όπως και τα γρανάζια! Τα έχω καθαρίσει και σπρέι αλυσίδας θα βάλω όταν γίνει τοποθέτηση! Πρέπει να κάνω τίποτα άλλο για την αλυσίδα; Όσο για τη βενζίνη είτε φαίνεται καλή είτε όχι δεν ξαναβάζω απλη με τα φίλτρα που είδα πάρα μόνο 100αρα!! Το WD κάνει θαύματα αλλά ακόμα περισσότερα η βενζίνη 🤣🤣!

Αναμένω να μου πείτε τη γνώμη σας! Έριξα τόσο καθαρισμα ούτε καινούρια μηχανη να ήταν! Αν σώθηκαν αλυσίδα και γρανάζια θα είναι τυχερός αρκετά! Τα χρήματα που θα έφευγαν εκεί όπως τα είχα υπολογίσει θα πάνε για ρουμπινετο και έφυγε ένα 35 στα μπουζί! Με την ενασχόληση μου σήμερα κατάλαβα πόσο σχολή είναι αυτή η μηχανή όλα προσβάσιμα, όρεξη να έχεις και χρόνο να λύνεις! Το δέσιμο μόνο καμιά βίδα να μη μου μείνει ξεμπαρκη 🤣! Περιμένω να μου πείτε τις εντυπώσεις σας, μετά το ρεζερβουάρ λέω να βάλω 100αρα λύσιμο όλη η μηχανή αφού ερθε ρουμπινετο και πίσω ανταλλακτικά για τα φρένα και να μιζαρω να δω τι παίζει! Καλό βράδυ!

Να σημειώσω πως μέσα στο ρουμπινετο βρήκα και ένα πλαστικό κομμάτι από την πάνω μεριά και εφραζε το 1/3 της διατομής όπου περνάει η βενζίνη. Έφυγε και αυτό, αλλά και να το καθαρίσω όπως και έκανα δε μου φαίνεται πως έχει και σημασία γιατί με on ένδειξη δεν τραβάει από ψηλά. Πάντως άνοιξα για να τσεκάρω μεμβράνη, η μεμβράνη φαινόταν οκ σχετικά, αν και έκανε λίγο ήχο καθώς τη μετακινουσα σαν να είχε ξεραθεί λίγο! Για το νέο ρουμπινετο είδα κάποια στο καρ όπως αυτό: https://www.car.gr/parts/view/37024072-roybineto-venzinis-honda-cb400sf
Αξίζει πιστεύετε; έχετε κάποιο άλλο να προτείνεται;

RamboSF

Επίσης κάτι που θυμήθηκα ανοιξαμε το δεξιό πλαϊνό καπάκι για το ψυκτικό υγρό και ήταν κάτω από low. Αμέσως το γέμισα με αντιπηκτικο νερό, να πω πως το χρώμα του ήταν προς το μπλε ή γαλάζιο. Ευτυχώς δν ήταν καφέ γιατι μη και είχε βαρέσει φλάντζα! Το γέμισα μεταξύ low και upper στη μέση και λίγο πιο πάνω! Γενικά έγινε πιστεύω αρκετή δουλειά σήμερα! Ελπίζω να βγει σε καλό!

RamboSF

Κάτι τελευταίο ήθελα να μετρήσω και ρεύματα στους πολλαπλασιαστες αλλά δεν είχα πολυμετρο! Το έχω στο χωριό! Καμία συμβουλή που θα πρέπει να προσέξω μην κάψω καμία ασφάλεια και γενικά το καταστρέψω 😂!

stam

Το κινέζικο ρουμπινέτο είναι μια χαρά. Ψάξτο στο aliexress για πιο φθηνά. Το φιλτράκι που δίνει μαζί είναι χάλια, καλύτερα το γνήσιο αν και ακριβό. (γύρω στα 50 ευρώ)

stam

Παράθεση από: RamboSF στις Αυγούστου 11, 2023, 01:15:38 ΠΜΚάτι τελευταίο ήθελα να μετρήσω και ρεύματα στους πολλαπλασιαστες αλλά δεν είχα πολυμετρο! Το έχω στο χωριό! Καμία συμβουλή που θα πρέπει να προσέξω μην κάψω καμία ασφάλεια και γενικά το καταστρέψω 😂!

Δεν έχεις φόβο να κάψεις ασφάλεια. Αντίσταση θα μετρήσεις στα πηνία των πολλαπλασιαστών. Με κλειστό διακόπτη, δεν χρειάζεται να έχεις ρεύμα.

RamboSF

Παράθεση από: stam στις Αυγούστου 11, 2023, 09:38:27 ΜΜΤο κινέζικο ρουμπινέτο είναι μια χαρά. Ψάξτο στο aliexress για πιο φθηνά. Το φιλτράκι που δίνει μαζί είναι χάλια, καλύτερα το γνήσιο αν και ακριβό. (γύρω στα 50 ευρώ)
Το φιλτρακι είναι μάπα; το μπουκώνει το ρουμπινετο η δε φιλτράρει καλά; τώρα την έριξα την παραγγελία τι να κάνω. Για φίλτρο ιαπωνικό στην πορεία τι να πω.
Για του λόγου το αληθές αυτό τελικά πήρα γιατί τα άλλα έρχονταν μετά τις 20 του μήνα!
www.car.gr/parts/view/322249167-cb400-93-98-cb750sc-nighthawk-1991-2003-
Εντωμεταξύ το φιλτρακι με καιει και αυτό γιατί το παλιό είναι σκισμένο δεν κάνει με τίποτα!