πρωτος καθαρισμος καρμπυρατερ. Τι πρεπει να ξερω?

Ξεκίνησε από Spyros.L, Απριλίου 09, 2020, 10:03:27 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Spyros.L

Γεια χαρα, Φορουμ!

οπως λεει και ο τιτλος. εχω ηδη αρχισει τον πρωτο καθαρισμο την πρωτης μου μοτοσυκλετας fiiis  (version R), μα εχω ηδη βρεθει στα πρωτα ακατανοητα θεματακια και θα ηθελα τα φωτα σας!


1ον .  Με εκπληξη διαπιστωσα πως ΟΛΑ τα ζιγκλερ γραφουν 97.5  και οχι 98 που κανονικα θα επρεπε να φοραει συμφωνα με τον κατασκευαστη. Υπαρχει οντως ουσιαστικη διαφορα μεταξυ 97.5 και 98 ετσι ωστε η αγορα τετραδας 98αριων να ειναι μονοδρομος?

2ον. τα ελατηριακια με κωδ.  16028-MZ2-E00 ειναι συνολικα 3 και ενω ολα εχουν τον ιδιο αριθμο σπειρωματων(?), το 1 εξ αυτων ειναι ..λιγο κοντυτερο. Μαλλον εχει παραμορφωθει απο τα χρονια.  Επισης γνωριζω οτι ανηκει ειτε αναμεσα στο καρμπ 3 και 4   η στο 1 και 2 , διοτι το ελατηριο μεταξυ 2-3 δε το πειραξα καθολου.   εχει καμια σημασια σε ποιο απο τις 2 πλευρες θα μπει ?

3ον. κατοπιν αναζητησης στο φορουμ σας, ειδα μηχανες με φιλτρο βενζινης. η δικη μου απο την αγορα της δεν ειχε!

Τελος, θα ηθελα να μου πειτε αν υπαρχει κατι αλλο που θα επρεπε να ξερω για να αποφυγω ανεπανορθωτες ζημιες προτου να ειναι αργα. (γνωριζω ηδη για την ιδιαιτερη προσοχη στις μεμβρανες)

Ευχαριστω εκ των πρωτερων ! θα επανεθλω και με φωτος συντομα.
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

panosp25

Να τα πάρουμε με τη σειρά?
Έσπασες την τετράδα σε μονάδες? Και συνεχίζουμε...
Απάντηση 1. Αν δουλεύει το αφήνεις ώς έχει. εκτος αν αλλάξεις εξάτμιση, φίλτρο κλπ
Απάντηση 2. Δεν έχει σημασία αλλά θέλεις συγχρονισμό μετά
Απάντηση 3. Εδώ...https://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5650.0

Tip? Μην προσπαθήσεις να καθαρίσεις τα ζιγκλέρ με συρματάκια, βούρτσες κλπ κλπ. Μόνο καθαριστικό καρμπυρατερ και αέρα


Spyros.L

Μαλιστα Πάνο, τα ξεχωρισα ολα μεταξυ τους. το μονο που δεν εχω βγαλει ειναι τα ελατηρια και τους αξονες των πεταλουδων.



Btw τα ζιγκλερ τα καθαρισα με βαμβακι/χαρτι/ μπαστουνακι απο μπατονετα και μπολικο johnsen's σπρευ.
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

panosp25

Καλημέρα. Θα πρότεινα να μην βγαλεις ελατήρια, πεταλούδες και αξονακια. Τωρα μετα το δέσιμο θα βρεις εναν γρήγορο οδηγο ρύθμισης πεταλουδων χωρις όργανο. Εκτός αν εχεις όργανο...

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Harlock

Γιατι χωρίζεται τα καρμπυρατέρ στον καθαρισμό; πραγματικα δεν νομίζω οτι χρειάζεται.
Μην ξεχάσεις να ρίξεις καθαριστικό κσι στις τρυπουλες κάτω απο την εισαγωγή.

btw, Πάνος 1000 μυνήματα :P

TEOS CB SF

Καλημέρα και από εμένα ,, καλή συνέχεια στην προσπάθεια σου ,, θα συμφωνήσω με τον Harlock η διάσπαση όλης της τετράδας εκτιμώ ότι θα έχει μεγάλο ρίσκο για διαρροή σε περίπτωση που δεν αλλαχθούν όλα τα oring ,


Spyros.L

Καλημερα κύριοι!

Οκ Πανο αφησα τις πεταλουδες ως έχει. Προς το παρόν τις ευθυγραμμισα με χρηση  παχυμετρου για να εχουν σχεδόν το ιδιο ανοιγμα με την Νο.2. Ο αυτοσχέδιος τροπος με τα μπουκαλια και σωλήνες μπορει να βγαλει καλα αποτελεσματα?

Επίσης κατι βασικο που θα θελα να μου μαθεις, Πανο, ειναι πως θα ρυθμισω τη βιδα που εκτειθεται έξω απο το καρμπ ?


Harlock και TEO
Επειδη ειδα οτι το φλατζακι της σκαφης ειχε ηδη φτάσει να διαρρέει, υπεθεσα οτι και τα υπόλοιπα λαστιχακια πολυ σύντομα θα πάθουν το ίδιο οποτε τα αλλαξα ολα μιας και τα φλατζακια της σκαφης και τα oring τα πηρα απο τον ιδιο παραγωγο. Litetek λεγεται ο ταιλανδος που τα φτιαχνει. Αλλα συμφωνώ απολυτα, για απλό καθαρισα δεν εχει νοημα.

Σας παραθετω μερικες φωτος!

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

panosp25

Το καλύτερο που είχες να κανεις στα καρμπυρατέρ, είναι να αλλάξεις τα o-ring που άλλαξες. Απο τη litetek εχουμε παρει κι άλλοι και δεν άκουσα καποιον να εχει πρόβλημα, οπότε καλά ως εδω.

Το όργανο με τα μπουκάλια κλπ κατα τη γνωμη μου μπορει να δώσει αποτελέσματα αν και δεν το εχω δοκιμασει.

Αν κατάλαβα καλα ενοεις τις βιδες του αερα-μιγματος οι οποίες βιδωνουν τέρμα ΑΠΑΛΑ και μετα ξεβιδωνεις 2+3/4 εφόσον εχεις version R. Μετα διαβάζεις μπουζί και πράττεις ανάλογα.

Υ.Γ. Όταν λύνουμε εξαρτήματα σε τετράδες, προσπαθούμε μην μπερδεύουμε τα εξαρτήματα τους για να έχουμε ενα μπουσουλα... 

Harlock, πέρασα level?


Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Harlock

 2+3/4 αν εχεις μαμα φιλτρο και εξάτμιση. Αλλιώς μπορεί να χρειαστέι να ανέβεις λίγο.

Harlock

Παράθεση από: panosp25 στις Απριλίου 10, 2020, 01:45:04 ΜΜ
Το καλύτερο που είχες να κανεις στα καρμπυρατέρ, είναι να αλλάξεις τα o-ring που άλλαξες. Απο τη litetek εχουμε παρει κι άλλοι και δεν άκουσα καποιον να εχει πρόβλημα, οπότε καλά ως εδω.

Το όργανο με τα μπουκάλια κλπ κατα τη γνωμη μου μπορει να δώσει αποτελέσματα αν και δεν το εχω δοκιμασει.

Αν κατάλαβα καλα ενοεις τις βιδες του αερα-μιγματος οι οποίες βιδωνουν τέρμα ΑΠΑΛΑ και μετα ξεβιδωνεις 2+3/4 εφόσον εχεις version R. Μετα διαβάζεις μπουζί και πράττεις ανάλογα.

Υ.Γ. Όταν λύνουμε εξαρτήματα σε τετράδες, προσπαθούμε μην μπερδεύουμε τα εξαρτήματα τους για να έχουμε ενα μπουσουλα... 

Harlock, πέρασα level?


Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

epic level Hondakias

TEOS CB SF

Από την στιγμή που από ότι βλέπω τα άλλαξες όλα τα oring ..(και εγώ τέτοια έχω βάλει ) ..
Καλή συνέχεια και πάλι .. νομίζω ότι μιας και μπήκες στον κόπο να κάνεις τέτοια δουλειά πάρει να τα κάνεις και ένα συγχρονισμό με αξιόπιστο όργανο ,,
Συγχαρητήρια για την έως τώρα δουλειά σου

TEOS CB SF

Επίσης θα σου πρότεινα να αλλάξεις όλα τα βιδακια που μπορείς με inox εγώ τα είχα βρει όλα με 3€ από κατάστημα με βίδες κάτω από τα λεκανακια επέλεξα να βάλω με ʼλεν για να μην έχω δυσκολίες σε μελλοντικό άνοιγμα

Spyros.L

"Υ.Γ. Όταν λύνουμε εξαρτήματα σε τετράδες, προσπαθούμε μην μπερδεύουμε τα εξαρτήματα τους για να έχουμε ενα μπουσουλα..."
Ευχαριστώ για αλλη μια φορα για το χρησιμοτατο τιπ!

2+3/4.. Ρότζερ.

ΤΕΟ  Ευχαριστώ φίλε μου για τα καλα σου λογια!
Οντως καλη ιδεα οι alen βιδες και θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Οι υπαρχουσες ειναι σε αθλια κατασταση οπως φαινεται στην εικονα.

Πανο θα δοκιμάσω τη μεθοδο με τα μπουκαλια (ετσι.. για το DIY or die) και θα σου πω αποτελεσματα, αλλιως....θα παρω μηχανημα.



Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

TEOS CB SF

Επανέρχομαι για να κάνω μια διόρθωση ,, μετά από οπτικό έλεγχο που έκανα στα καρμπυρατέρ ,,,, είδα πως τελικά ναι μεν οι βίδες που έβαλα είναι inox αλλά τελικά είναι με σταυρωτό κατσαβίδι ..μετά από σκέψη τελικά ανακάλυψα ότι είχα πάρει και ʼλεν βίδες ίδιου μεγέθους αλλά δεν ξέρω τότε (2017 )γιατί εν τέλει αποφάσισα να βάλω τις σταυρωτές ..
Αύριο θα βάλω και καμία φωτογραφία .. πάντως οι inox ήταν πολύ καλή επιλογή είναι σαν καινούργιες .

Spyros.L

Παράθεση από: TEOS CB SF στις Απριλίου 10, 2020, 10:52:52 ΜΜ
Επανέρχομαι για να κάνω μια διόρθωση ,, μετά από οπτικό έλεγχο που έκανα στα καρμπυρατέρ ,,,, είδα πως τελικά ναι μεν οι βίδες που έβαλα είναι inox αλλά τελικά είναι με σταυρωτό κατσαβίδι ..μετά από σκέψη τελικά ανακάλυψα ότι είχα πάρει και ʼλεν βίδες ίδιου μεγέθους αλλά δεν ξέρω τότε (2017 )γιατί εν τέλει αποφάσισα να βάλω τις σταυρωτές ..
Αύριο θα βάλω και καμία φωτογραφία .. πάντως οι inox ήταν πολύ καλή επιλογή είναι σαν καινούργιες .

ειναι +1 εργαλειο.. Το μονο μειονεκτημα(ασημαντο.. αλλα λεμε τωρα).
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.