Μπροστινό σύστημα

Ξεκίνησε από panosp25, Ιανουαρίου 20, 2019, 12:41:07 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

panosp25

Σύντροχοι καλησπέρα!
Δεν ξέρω που θα έπρεπε να βάλω αυτό το thread γιατί έχει πολλά μέσα αλλά το βάζω εδώ γιατί το κυρίως θέμα είναι οι αναρτήσεις ενός πολύ καλού φίλου! Ενός "αδερφού"! Σήμερα λοιπόν είχα την τύχη και την τιμή να οδηγήσω αλλά και να επιχειρήσω στην καινούργια μηχανή (CB400 FIIT) του ALEX400. Η επιχείρηση ήταν αλλαγή λαδιών και τσιμουχών στα μπροστινά, αλλαγή τακακιών και αλλαγή πίσω αναρτήσεων.
Η διαδικασία γνωστή. Λύνεις καλάμια, αδειάζεις λάδια, λύνεις βίδα, τάπα μπλα μπλα, το έχουμε αναλύσει. Όταν ήρθε η ώρα της τσιμούχας στη αριστερή ανάρτηση όμως, εμφανίστηκε το πρόβλημα....η τσιμούχα δεν έβγαινε με τίποτα. Μετά από μερικά "χτυπήματα" και πριν πληγώσουμε τους οδηγούς μπουκάλας και καλαμιού, επιστρατεύτηκε μια άλλη τεχνική.
DREMEL.
Αφού πρώτα καλύφθηκε το καλάμι με προστατευτικό πλαστικό,

ξεκινήσαμε με το DREMEL κι ένα τρυπανάκι 2,5άρι να τρυπάμε την πατούρα της τσιμούχας και το πλαϊνό τοίχωμα ΠΟΛΥ προσεκτικά ώστε να αδυνατίσει και να αφαιρεθεί με τη βοήθεια ενός ίσιου κατσαβιδιού.
Η τσιμούχα μετά την αφαίρεση

όλα τα υπόλοιπα γνωστά κι εύκολα. Τσιμούχες, ξύστρες, λάδια μπλα μπλα.

Τι λείπει?

οι δύο φίλοι λίγο πριν την τοποθέτηση.

Εδώ θέλω να τονίσω τα εξή:
1. Αν δεν έχετε σταθερό χέρι και εμπειρία σε λεπτοδουλειές ή μοντελισμό, καλύτερα να μην βάλετε DREMEL στα καλάμια σας.
    Ζητήστε βοήθεια από κάποιον επαγγελματία.
2. Η "κόκκινη θύελλα"  ;D :P στο δρόμο είχε πολύ καλή συμπεριφορά, και είχε περάσει με επιτυχία τον έλεγχο ρουλεμάν. Όταν όμως το
    μπροστινό σηκώθηκε στον αέρα, μάγκωνε το ρουλεμάν λαιμού στην ευθεία.
Τεχνική πρόταση: Για να ελέγξετε τα ρουλεμάν λαιμού στήστε την μηχανή με τον μπροστινό τροχό στον αέρα και απλά στρίψτε το τιμόνι.

Αυτά από εμένα.

itom32

Ωραία μαστορέματα. Πάνο ο κύριος που χαμογελά δίπλα σου,πλέον έχει Version S FiiiT όχι FiiT project big one. ;)

panosp25

Γιαννη συγγνώμη για το λαθος. Ναι εχει FiiiT (VersionS), γιαυτο χαμογελαει ετσι!!!  :D ;D 8)

JEPE

Καλημέρα στον μάστορα!!μπράβο για άλλη μια φορά πανό!!έκανες έναν σύντροχο πολύ ευτυχισμενο(του πρότεινα να της φτιάξουμε μαζί αλλά από ότι βλέπω καλύτερα που σε προτιμησε
Είχατε αρκετά σοβαρό θεμα!!!ελπίζω να τα πουμε σύντομα από κοντά!!

panosp25

Δημήτρη καλημέρα! Ήθελε να κάνει και τη βόλτα του να πάρει λίγο αέρα (παγωμένο)!  ;D
Ελπίζω κι εγώ να τα πούμε σύντομα.

Alex400

Μια φωτογραφία, είναι χίλιες λέξεις . Το χαμόγελο έχει φτάσει στα αυτιά .... Βόλτα Λειβαδιά με θέα τα χιόνια στα γύρω βουνά και ΠΑΝΟΣ ....
Τι καλύτερο για τα Γενέθλια μου ...ΝΑΙ εκεί τα πέρασα με τον Πάνο κάνοντας τη μηχανή μου να ξαναγίνει HONDA. Λίγα στοιχεία και από εμένα.  1 .Το λάδι που βάλαμε  είναι BEL-RAY 10W . Τα 150 χιλιόμετρα της επιστροφής έγιναν σε βρεγμένο οδόστρωμα και με πάγο οπότε ΔΕΝ μπόρεσα να το αξιολογήσω .[Θα επανέλθω σε αυτό γιατί η αίσθηση που πήρα ήταν σαν να βάλαμε 15w] . 2 . Tα τακάκια που αντικαταστήσαμε ήταν μάρκας FIZZ ... Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ...Στη θέση τους μπήκαν FERODO Platinum που άστρωτα είχαν καλύτερη απόδοση ... ΠΡΙΝ την τοποθέτηση οι δίσκοι περάστηκαν με καθαριστικό για δίσκους και φρένα. 3 . Οι αναρτήσεις αντικαταστάθηκαν με OHLINS αλλά το SET-UP τους ΔΕΝ τους επέτρεπε να λειτουργήσουν.[Θα επανέλθω και σε αυτό μετά από ρύθμιση].Η κατανάλωση μου ήταν 16 λίτρα στα 300 χλμ. με οδήγηση 120-160 [8-10.000rpm]. Eνα Τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  στον ΑΔΕΛΦΟ  ΠΑΝΟ για όσα έκανε και στον ITOM που χωρίς αυτόν δεν θα σας είχα γνωρίσει.                                                                           

panosp25

Εγώ αυτό για τα γενέθλια τώρα το μαθαίνω! Πολύχρονος φίλε με υγεία και τέτοιο χαμόγελο πάντα!
Όσο για το λάδι, είναι πολύ κοντά στο "μαμά" το BEL-RAY, αλλά ήταν και τα παλιά....γιαυτό ίσως αυτή η αίσθηση.
Ελπίζω να το ευχαριστηθείς!

JEPE

Πολυχρονος ρε φίλε!!δεν το γνώριζα ούτε εγώ!!το σημειώνω για την επόμενη συνάντηση!!θελωβκαιβγω καθαριστικό φρένων θα μιλήσουμε μέσα στην εβδομάδα!!