Ακρίβεια Δείκτη Βενζίνης F3T (Version S '96)

Ξεκίνησε από achgotz, Δεκεμβρίου 18, 2022, 09:48:52 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

achgotz

Καλημέρα στην ομάδα.
Μια απορία / ερώτηση, απευθυνόμενος σε όλους όσους έχουν μηχανάκι με βενζινόμετρο.
Σε φουλ τεποζιτο η ένδειξη είναι φουλ και στο βενζινόμετρο, η αυτονομία ειναι περίπου 200 χλμ (προ ρεζερβας)
Στα περίπου 60-70 χλμ η ένδειξη του βενζινόμετρου έχει πέσει σχεδόν στο 0 (κόκκινο)
Είναι έτσι σε όλα τα μηχανάκια? είναι τελείως αναξιόπιστο (και ήταν πάντα έτσι στο δικό μου), μήπως παίρνει ρύθμιση αυτό;

Ευχαριστώ

JEPE

Αν και δεν έχω  με βενζινομετρο μήπως φταίει και τό φλοτερ στο τεποζιτο;(θέλει καθάρισμα)η μήπως είχαν αλλάξει όργανα με κινέζικα και για αυτό έχεις αυτήν την αποκλειση!αν πάλι είναι τα γνήσια όργανα και έχει χαλάσει κάποιο εξαρτημα υπάρχει τεχνικός που μπορεί να στα επισκευάσει(γνωστός μάστορας σε όλα τα μοτό φόρουμ)

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


achgotz

Ευχαριστώ φίλε JEPE, αν εχεις το όνομα του μαστορα στείλε ενα μηνυμα pm

Όλο υπόνοιες έχω γι αυτο το μηχανακι, μοντέλο 96 το πηρα 2ο χέρι απο δω αρχές 99
Από την αρχή είχε κάποια θέματα στο μπροστινό - υπόνοιες για τρακάρισμα ποιο πριν
Και το κοντερ έχει ενα θεματακι στο μετρητη χιλιομέτρων, μπλοκάρει ο μερικός χιλιομετρητής στο 99,9
Αλλά να το είχαν αλλάξει τότε με κινέζικο χλωμο...

JEPE

Σου έστειλα μνμ

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Έχεις F2R ή  Version-S ή Version-R ; Ολα αυτά έχουν βενζινόμετρο . Πιστεύω οτι εχεις ένα θέμα [Αν τα όργανα ειναι γνήσια ] με το καλιμπράρισμα του φλοτέρ  . ΑΝ ''πιάνουν΄΄ τα χέρια σου , αδειάζεις την βενζίνη λύνεις τις 4 βίδες κάτω απο το ρεζερβουάρ στο φλοτέρ , το βγάζεις και του δίνεις την κλίση που θές στον άξονα κοιτώντας παράληλα και στο όργανο την ένδειξη .

Ποντιος χρηστος

NAI kai μετα αρχιζει και σταζει.....και εκει που εδειχνε δεν θα δειχνει μπορει και τιποτα η και λαθος.. ;D  ;D  ;D  ;D
.ο πόντος ζει.
ο πυρετος καζαντζιδης

Alex400

Χρήστο ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και το φλοτέρ που βιδώνει με 4 βίδες υπάρχει ένας ελαστικός δακτύλιος [ ο-ριγκ] μεγάλου μεγέθους τον βρίσκεις και σε πολλά μαγαζιά που πουλάν στεγανά με μισό ευρώ . Επειδή εγώ σε ΟΛΑ τα CB που είχα καθαρίζω το ρεζερβουάρ , οπότε ανοίγω και εκεί . . . Σε κανένα απο τα CB που είχα ΔΕΝ ειχα θέμα στεγάνωσης .

TEOS CB SF

Παράθεση από: Alex400 στις Ιανουαρίου 28, 2023, 09:54:09 ΠΜΧρήστο ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και το φλοτέρ που βιδώνει με 4 βίδες υπάρχει ένας ελαστικός δακτύλιος [ ο-ριγκ] μεγάλου μεγέθους τον βρίσκεις και σε πολλά μαγαζιά που πουλάν στεγανά με μισό ευρώ . Επειδή εγώ σε ΟΛΑ τα CB που είχα καθαρίζω το ρεζερβουάρ , οπότε ανοίγω και εκεί . . . Σε κανένα απο τα CB που είχα ΔΕΝ ειχα θέμα στεγάνωσης .
Alex δεν ξέρεις εσύ .


Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ποντιος χρηστος

ναι ναι σας πειραζω αλεξ ο ποντιος βλεπεις.....υγεια
.ο πόντος ζει.
ο πυρετος καζαντζιδης