Φώτα hazard/alarm

Ξεκίνησε από Atanassio, Μάρτιος 20, 2009, 04:53:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Atanassio

Παράθεση από: Enigma στις Μάρτιος 23, 2009, 06:55:32 ΜΜ
Ξερω οτι ετσι οπως το εγραψα σωστα στο λεω ....αλλα ετσι οπως το διαβαζω τωρα ....μαλλον ΠΟ$%^&να θα σε εκανα  ;D

??? :goodboy: :goodboy: :goodboy:

Enigma

ΚΟΙΤΑ κατι ενδιαφερον τωρα ....
στο σχεδιο που εχεις βαλει ....
Αν τα βαλουμε ετσι ......δεν καναμε τιποτα !!!!... ;D
Για να δουλεψει ....πρεπει να <<βγαλεις >>φλας ....για να το δουμε πως θα γινει

Atanassio

Εγώ σκεφτόμουν πως αν έμπαινε το 2ο φλασέρ θα συνδεόταν από τη μια πλευρά του (είσοδος) στη γραμμή της μπαταρίας, μετά τον διακόπτη, και από την άλλη πλευρά του (έξοδος) στο καλώδιο του ήδη υπάρχοντος φλασέρ πριν τον διακόπτη των φλας (σχέδιο 2).  Σωστά?  Η δίοδοι που πηγαίνουν? 

Atanassio

Τώρα νομίζω πως είμαστε κομπλέ, τι λες?

1.  Διακόπτης φλας
2.  Φλασερ μαμά
3.  Αριστερά φλας - Δεξιά φλας σε τριάδες (μπρος,πίσω,ένδειξη στα όργανα)
4.  Διακόπτης on-off διπλός (DPST) για τα αλάρμ
5.  Μπαταρία
6.  Φλασέρ πρόσθετο
7.  Ασφάλεια
8.  Δίοδος

Επαναλαμβάνω πως οι προσθήκες μας είναι ότι είναι τα χρωματιστά.

egm

Μπορείς να το απλοποιήσεις νομίζω, άν αντικαταστήσεις τον διπλό διακόπτη για τα αλάρμ, με έναν μονό, μπουτόν με αγκίστρωση,
και απο την επαφή του πράσινου φλασέρ έχεις απευθείας  μιά δίοδο που να οδηγεί σε δυό αγωγούς, κατευθείαν στα λαμπάκια. Κρατάς και την κόκκινη δίοδο εκεί που την έχεις για να μήν σου γυρίσει επιστροφές και ιδού. Λογικά θα δουλέψει.
Βέβαια άν δεν βαριέσαι, καλύτερα να κάνεις μιά σύνδεση σπίτι με 12 DC, να φτιάξεις ένα πρόχειρο κύκλωμα και να δείς τη συμπεριφορά του.
Μετά το μεταφέρεις στη μηχανή και ξέρεις τί έχεις να κάνεις. δεν θα παιδευτείς, και θα τελειώσεις και ποιό γρήγορα.
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Παράθεση από: egm στις Μάρτιος 24, 2009, 07:27:19 ΜΜ
απο την επαφή του πράσινου φλασέρ έχεις απευθείας  μιά δίοδο που να οδηγεί σε δυό αγωγούς, κατευθείαν στα λαμπάκια.

Μάλλον έτσι θα έχουμε μόνιμα βραχυκυκλωμένα τα αριστερά-δεξιά μεταξύ τους.  Νομίζω πως θα πετύχαινε με την αντίθετη φορά δηλαδή από την επαφή του πράσινου φλασέρ δύο αγωγούς με δύο διόδους κατευθείαν στα λαμπάκια, τι λες?


egm

αυτό ακριβώς..........δοκίμασέ το να δούμε και στην πράξη.......
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Αναμένω την επιβεβαίωση και του έτερου επιστήμονα Dr. Enigma και προχωράω στην υλοποίηση.  Βέβαια το πρώτο στάδιο των δοκιμών θα είναι η δοκιμή για απευθείας βραχυκύκλωμα των 2 πλευρών των φλας για να δούμε πως συμπεριφέρεται το φλασέρ με το εξτρά φορτίο, το εντελώς εξαπλουστευμένο σενάριο δηλαδή και μετά προχωράω.

Εντωμεταξύ δεν σας είπα πως μου καρφώθηκε η ιδέα:  Πριν από μερικές μέρες, βράδυ στην ποσειδώνος πέτυχα ΧΤ600 που έσβησε στην δεξιά λωρίδα και δεν είχε ούτε ένα λαμπάκι αναμένο για να τον βλέπουν οι από πίσω που ερχόντουσαν με 120-150 χλμ!!!  Την επόμενη μέρα, ίδια ώρα, στο ίδιο σημείο πήγα να μείνω από βενζίνη :-X  Ευτυχώς πρόλαβα και γύρισα ρεζέρβα.  Όπως καταλαβαίνετε τα χρειάστηκα, το σκ@τό έφτασε στην κάλτσα!!!  Βάση αυτού του σεναρίου δεν θα φτάσει το απλό βραχυκύκλωμα των φλας και χρειαζόμαστε ρεύμα απευθείας από μπαταρία.

Enigma

Nice perspective well done !!!
Πραγματικα καλο και στην ποιο απλη μορφη του ...στο σεναριο των 2 φλασερ ...
Αν παιξει με ενα παλι θα βρουμε τροπο να το προσαρμοσουμε ...μπραβο !!!
θανας βουρ το βραχυκυκλωμα αλλα θελω να βρεις και την εξης πληροφωρια ...watt των λαμπων σου ...δηλαδη τι watt εχει η μπροστα και τι η πισω ...(τα θελουμε για να βρουμε τι αμπερ θελουν οι δυοδοι μας και η ασφαλεια )  :wave:

Atanassio

Απορία:  Αν βάλουμε 4 λαμπάκια μικρότερων watt στα φλας ποιο θα είναι το αποτέλεσμα για τη λειτουργία του φλασέρ
α.  Ως εναφορά τη λειτουργεία φλας (2 λάμπες)
β.  Ως εναφορά τη λειτουργεία αλάρμ (4 λάμπες)

egm

Θάνο, νομίζω, (άν θυμάμαι καλά) ότι τα περισσότερα ρελεδάκια ( φλασέρ) δουλεύουν σωστά με λάμπες 21 Watt.
Επίσης άν θυμάμαι καλά, οι αμέσως μικρότερες σε ισχύ είναι ( για το ίδιο ντουί πάντα) στα 5. Την είχα πατήσει με τη Νταίζη και απο στραβωμάρα, κάποτε που μου κάηκε μιά απο τις λάμπες, έβαλα νύχτα στον δρόμο σε βενζινάδικο μιά 5άρα πίσω αριστερά, και κολλάγανε. Η αριστερή δηλαδή πλευρά έμενε μονίμως ανοιχτή. Όταν ξαναέβαλα ντουί 21 Βάτ, ήταν μιά χαρά.
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Κοιταξτε να δειτε κέντα.  Tα δυο πίσω φλας μου είναι aftermarket και μικρότερα watt από τα μπροστά.  Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το φλασάρισμα να γίνεται με τρελή ταχύτητα.
Σήμερα το πρωί έκανα τη δοκιμή να βραχυκυκλώσω τα αριστερά με τα δεξιά φλας για να τσεκάρω το πρώτο, πολύ απλό σενάριο.  Κατ'αρχήν να σας πω πως δούλεψε οπότε όποιος θέλει αλάρμ χωρίς πολλά-πολλά μπορεί να το κάνει.  Το φοβερό της υπόθεσης είναι πως με την επιβάρυνση του φλασέρ από τις 4 λάμπες μειώθηκε η ταχύτητα του μπλινκ και έτσι το αλάρμ γίνεται με νορμάλ ταχύτητα!!! :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Η μλκ της υπόθεσης:  Κατάφερω και σμπαράλιασα τον διακόπτη των φλας!!! :( :goodboy: :goodboy: :goodboy:
Να' ναι καλά ο άγιος LOGOς!!!!!

Enigma

Αυτο ειναι που λενε ηρθες σα ισια σου !!!!

egm

Μάστορααααααααααααααα!!!!!!    Εκανες τίποτα ή μπααα???
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Μπααααα, δεν έχω προλάβει.  Εντομεταξύ χρειάζομαι βοήθεια σχετικά με τα θεωρητικά, πάνω σε αυτό που με είχε ρωτήσει ο Enigma μήπως και αγοράσω τα υλικά και κάποια στιγμή το ξεκινήσω.

Παράθεση από: Enigma στις Μάρτιος 26, 2009, 03:48:20 ΜΜ
θανας βουρ το βραχυκυκλωμα αλλα θελω να βρεις και την εξης πληροφωρια ...watt των λαμπων σου ...δηλαδη τι watt εχει η μπροστα και τι η πισω ...(τα θελουμε για να βρουμε τι αμπερ θελουν οι δυοδοι μας και η ασφαλεια )  :wave:

Έχουμε λοιπόν 4 επί 21 watt (θα βάλω και στα πίσω τις μαμά λάμπες γιατί όπως έχω ξαναπει φοράω πίσω aftermarket φλασακια με λάμπες μικράτερων watt.  Πόσα λοιπόν:
1.  Αμπερ διόδους...
2.  Αμπέρ ασφάλεια...
3.  Αμπέρ φλασέρ.............................................θέλουμε?


Επίσης τι περιορισμούς έχουμε για το καλώδιο, να ψάξω για κάτι συγκεκριμένο? (πάχος, αντίσταση κλπ)