Θορυβώδες όταν ζεσταθεί!!!

Ξεκίνησε από Atanassio, Σεπτεμβρίου 07, 2009, 02:17:36 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

egm

Όταν πρώτα ο θεός την βάλεις και δουλέψει, την άλλη μην την πετάξεις. Βρές κάποιο καλό μηχάνουργείο να δούν αν μπορούν να σου φρεζάρουν την κεφαλή στις έδρες του άξονα και να βρείς κουζινέτα να της φορέσεις. Δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να είναι εφικτή μιά τέτοια πατέντα αλλά αν έχουν οπές για εκκροή λαδιού οι έδρες, τότε στα σίγουρα υπάρχει τρόπος να λαδωθεί ο εκκεντροφόρος σου. Μακάρι βέβαια να υπάρχουν και χιλιοστά για φάγωμα στην κεφαλή.
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Ψωμί για φάγωμα έχει αλλά το πρόβλημα είναι η ιδιομορφία που έχουν οι έδρες όντας στενές στο κάτω μέρος λόγω των πολύ κοντινών αποστάσεων μεταξύ των βαλβίδων, οπότε μάλλον η επισκευή είναι αδύνατη.  Δες μια φωτό που βρήκα με την κεφαλή ανοιχτή (όχι την δική μου)


freethan

Καλή συνέχεια ρε Θανάση και καλά ξεμπερδεέματα  :hug:

Enigma

Παράθεση από: egm στις Οκτωβρίου 02, 2009, 05:03:41 ΜΜ
κατασκευαστής ΔΕΝ είμαι και έτσι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι για να το κάναν έτσι κάποιο λόγο είχαν. ΑΛΛΑ τι?
η Τιμη 1500 ευρο ...απανταει στην ερωτηση σου ?

Χεσε μεσα Πολυχρονη ...μαν τελικα η κεφαλη με τα 250 ευρο ειναι καλη αν ναι ....ΣΩΘΗΚΑΜΕ ..............

egm

Όντως η φωτό δεν είναι και η καλύτερη αλλά βγάζω άκρη. Βέβαια έχω μιά απορία. 12 βάλβιδος είναι ο κινητήρας? Και έτσι όπως το βλέπω οι βαλβίδες δουλεύουν όλες μαζί ε? Δηλαδή και οι 6 της πχ της εισαγωγής πάνε κάτω ταυτόχρονα?
Πάντως σε ότι αφορά τα κουζινέτα, ναι μεν όντως είναι μπέρδεμα οι θέσεις των βαλβίδων, αλλά με λίγη καλή θέληση, χρόνο και διάθεση γίνεται. Θέλει μάγκα τορναδόρο και καλή φρέζα. να σου φάει τα μισοφέγγαρα στα πλάγια και να στα ταιριάξει στα τόξα των εδρών. Αν έχεις όρεξη και νομίζεις οτι αξίζει τον κόπο μπορείς να το κάνεις και να στείλεις μετά μιά φωτό στους μ...κες στην Ιαπωνία να τους δείξεις πώς πρέπει να γίνεται.
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Είναι 10 βάλβιδος, 3+3=6 εισαγωγή 2+2=4 εξαγωγή, και είναι ότι πιο απλό στην λειτουργία του δικύλινδρου, δουλεύει στις 360ο δηλαδή και οι 2 κύλινδροι δουλεύουν στον ίδιο χρόνο και έχουν την ίδια κατεύθυνση.  Γι'αυτό και η λειτουργία του θυμίζει μεγάλο μονοκύλινδρο.


υγ: (το ξέχασα πριν) Δεν ανοίγουν όλες μαζί, φαντάσου πως τα αμύγδαλα του κάθε κυλίνδρου έχουν μεταξύ τους απόσταση 180ο.  Κάθε 2 κύκλοι του στρόφαλου ισούνται με 1 κύκλο του εκκεντροφόρου οπότε στον "κενό" χρόνο του ενός κυλίνδρου σκάει ο δεύτερος

egm

Κάτσε ρε μάστορα εσύ έχεις βαλθεί να με παλαβώσεις. 4χρονο είναι άρα στις 720 (360 είναι μόνο εισαγωγή-συμπίεση,  ή τα δίχρονα τα βρωμόγκαζα) δουλεύει. Οκ το ξέρουμε και οι δυό αυτό. Οι εξαγωγής ξεκινάνε να κατεβαίνουν πρίν το ΑΝΣ και στο ΑΝΣ είναι τέρμα ανοιχτές. Μετά αρχίζουν να κλείνουν και ανοίγουν οι εισαγωγής και πάμε σε κάθοδο του εμβόλου οκ? Οπότε έτσι όπως τα λές έχεις δίδυμους κυλίνδρους που ανεβοκατεβαίνουν μαζί.   Και όντως με αυτό τον τρόπο μοιάζει με τον μπίγκουλα. ( Σ.Σ για όσους νέους, DR 800 big, ή αλλιώς big balloon ή επι το εληνικότερον Μπίγκουλας).
Και αφού είναι έτσι γιατί στον ίδιο εκκεντροφόρο που βλέπω στην φωτό τα αμύγδαλα δεν είναι ευθυγραμμισμένα? ΕΕΕΕ ? Η μήπως έχεις στην ίδια πλευρά του εμβόλου και εισαγωγής και εξαγωγής ? ( που χλωμό το βλέπω) ??  Εκτός αν κάτι δεν έχεις προσθέσει και βγάζω εγώ λάθος συμπέρασμα..
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Ρε Λιάκο γιατί μπερδεύεσαι?  Κατ'αρχήν το BIG είναι μονοκύλινδρο, δεν έχει σύγκριση.  Όπως έγραψα πιο πάνω:

Παράθεση από: Atanassio στις Οκτωβρίου 07, 2009, 02:04:39 ΜΜ
.... δουλεύει στις 360ο δηλαδή και οι 2 κύλινδροι δουλεύουν στον ίδιο χρόνο και έχουν την ίδια κατεύθυνση.  Γι'αυτό και η λειτουργία του θυμίζει μεγάλο μονοκύλινδρο.

...Δεν ανοίγουν όλες μαζί, φαντάσου πως τα αμύγδαλα του κάθε κυλίνδρου έχουν μεταξύ τους απόσταση 180οΚάθε 2 κύκλοι του στρόφαλου ισούνται με 1 κύκλο του εκκεντροφόρου οπότε στον "κενό" χρόνο του ενός κυλίνδρου σκάει ο δεύτερος

Δηλαδή στις 720ο του στροφαλου (2 στροφές) έχουμε 360ο (1 στροφή) των εκκεντροφορων.  Τα αμυγδαλα των 2 κυλίνδρων έχουν μεταξύ τους διαφορά 180ο δηλαδή μισή στροφή του εκκεντροφορου.

Οπότε στην εισαγωγή του ενός κυλίνδρου έχουμε καύση στον άλλο.



Σχηματικά:

εισαγωγή     ↓________↓ καύση
συμπίεση     ↑________↑ εκτόνωση
καύση         ↓________↓ εισαγωγή
εκτόνωση    ↑________↑ συμπίεση
εισαγωγή    ↓________↓ καύση
συμπίεση     ↑________↑ εκτόνωση
καύση         ↓________↓ εισαγωγή




Έτσι κάθε φορά ακούγεται το σκάσιμο ενός μόνο κυλίνδρου σε ίσα διαστήματα (όχι όπως τα V-twin που είναι 270ο και ακούγονται σαν να "καλπάζουν") σαν να έχουμε μονοκύλινδρο.

egm

A γειά σου, τώρα το διευκρινίζεις σωστά. Αρα είναι αυτό που σκεφτόμουν απο την αρχή και που ισχύει σχεδόν παντού, Ναι μεν ανεβοκατεβαινουν μαζί τα έμβολα ΑΛΛΑ είναι 360 μοίρες διαφορά οι χρόνοι τους. Οκ, το λύσαμε, γιατί έτσι όπως το είχα διαβάσει στην αρχή μου φάνηκε οτι δεν είχαν διαφορά χρόνου. Και γι'αυτό έφαγα φρίκη με τον εκκεντροφόρο που είδα.  Ντάξει, τώρα όλα γκούτ. Και το δικό μου έτσι δουλεύει.
( Η αναφορά στον μπίγκουλα έχει να κάνει με εκείνο το χαρακτηριστικό ΝΤΟΥΠ ΝΤΟΥΠ που κάνει σαν να σκάει 8ιντσο!!).
Εβίβα μας.  :beerchug:

Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Με τα θεωρητικά εντάξη, πάμε και στην πράξη.
Τελικά δεν με πάει καθόλου.  Ανοίξαμε την κεφαλή που βρήκα και αν και εκκεντροφόροι-βάσεις ήταν τζιτζι όταν σηκώσαμε τα καπελώτα ( και ευτυχώς που την ψιλιαστήκαμε...) ανακαλύψαμε μπόσικα στις ασφάλειες δύο βαλβίδων εισαγωγής.  Σαν λύση θα ήταν εύκολο να αντικαταστήσουμε με 2 βαλβίδες από την παλιά κεφαλή ωστόσο θα παρέμενε άγνωστο το γιατί δημιουργήθηκε αυτός ο τζόγος και θα είχα τον φόβο μήπως μου κάνει κανά κουλό στο μέλλον.

Έτσι το μοτέρ μένει ανοιχτό και η κεφαλή επιστρέφεται για να αντικατασταθεί με άλλη και.......................η ταλαιπορία συνεχίζεται...

Από τι θα μπορούσε να έχει δημιουργηθεί αυτό ρε Λιακο?  Φαντάσου πως οι ασφάλειες των βαλβίδων πατάγανε τόσο στραβά που η "ασπιρίνη" κάτω από το καπελώτο "επέπλεε" επάνω τους και δεν "πάταγε" σταθερά.  Ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ για να συμβεί κάτι τέτοιο είναι να έχει κάνει μαλακία μάστορας ρυθμίζοντας βαλβίδες, βάζοντας τις "ασπιρίνες" στραβά και κοπάνα-ξανακοπάνα στον εκκεντροφόρο ουσιαστηκά "καρφωθήκανε" στη θέση τους κακήν-κακώς.

Εντομεταξύ στην κεφαλή μου ζημιά υπήρχε ΚΑΙ στην βάση του εκκεντροφόρου εισαγωγής στην πλευρά της καδένας, όχι στο κάτω μέρος αλλά στο πλάι, στην εσωτερική πλευρά του μπλοκ.  Τι σημαίνει αυτό.... ότι τελικά παίξαν και τα δύο σενάρια
Παράθεση από: Atanassio στις Οκτωβρίου 01, 2009, 04:10:17 ΜΜ
....κάποιος μ@λ@κας μάστορας δεν ήξερε πως ο τεντωτήρας της καδένας είναι αυτόματος, τον έσφιξε χειροκίνητα (με το γνωστό κατσαβιδάκι) τσίτωσε την καδένα και τα μάζεψε όλα κάτω....
Παράθεση από: Atanassio στις Οκτωβρίου 02, 2009, 03:25:42 ΜΜ
....το έβαζε μπρος με τσοκ και το άφηνε να ζεσταθεί στις 3000 στροφές............

Η μεγαλύτερη ζημιά είναι στις βάσεις του εκκεντροφορου εξαγωγής στην πλευρά του αριστερού κυλίνδρου, σημείο στο οποίο το λάδι φτάνει πολύ αργά και έχει την χειρότερη λίπανση από όλη την κεφαλή.

egm

Τώρα ότι και να σου πώ αγγούρι θα είναι. Ο ημιμαθής μάστορας είναι ικανός να σε κάνει να πιστέψεις οτι πρέπει να ξαναπάς σχολείο.
Μπορεί απο υπερθέρμανση του προηγούμενου ιδιοκτήτη λέμε τώρα να έχουν πυρώσει οι συγκεκριμένες και να έχουν επιμηκυνθεί τόσο ώστε να παίζει και να κάνει ότι κάνει. Μπορεί ο μάστορας όντως να νόμισε οτι έχει να κάνει με ωστήρια και μόλις είδε καπελώτα να είπε "κλείστο όπως είναι και πές οτι τις ρυθμίσαμε" μπορεί να ήθελε να λύσει βάση εκκεντροφόρου και στο δέσιμο να την στραβοπάτησε, να μην το πήρε χαμπάρι ( πόσο κόπανος μπορεί να είναι αν δεν το ένιωσε στο σφίξιμο?) και να σου έκανε τη ζημιά. Σημασία έχει οτι θα σου βγεί ακριβό το σεμινάριο αλλά πλέον δεν μπορεί να σε δουλέψει ο οποιοσδήποτε τσούκος. Τι να σου πω? Το μόνο που μπορείς να κάνεις για να με βοηθήσεις να σε βοηθήσω, είναι να βγάλεις μερικές φωτό όσο το δυνατόν ακριβείς και ευδιάκριτες γίνεται και μετά το συζητάμε. Συγνώμη που δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να σου πώ πραγματικά ποιός είναι ο διάολος. Και εγώ θα το ήθελα πάρα πολύ. Ειλικρινά.
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Δεν το'πιασες.
Στην κεφαλή που αγόρασα μεταχειρισμένη βρήκαμε το σφάλμα με τις βαλβίδες, οπότε

  • ή βγάζω βαλβίδες από την "παλιά" κεφαλή και τελειοποιώ την "καινούρια"
  • ή αλλάζω την "καινούρια" και παίρνω άλλη τσεκάροντας εκτός από τις βάσεις των εκκεντροφόρων και τις βαλβίδες

Το μπακαγιόκο 250 γιούρο τον έδωσα ήδη ούτως ή άλλως και ψάχνω για την καλύτερη λύση.  Τα εργατικά θα είναι ψιλοστάνταρ, οπότε από αυτήν την άποψη δεν αγχώνομαι, ότι ήταν να χώσω το έχωσα ήδη....................................σα να λέμε τον έφαγα και στην αρχή ζορίστηκα αλλά μετά χαλάρωσα!!! :-X ...........Να με συγχωρούν οι ευπαθείς ομάδες!!! ;D

Να κάνω και την σούμα?

  • 135 η πρώτη ρύθμιση βαλβίδων μαζί με το τακτικό σέρβις
  • 250 καδένα/τεντωτήρας
  • 250 κεφαλή
  • 150 εργατικά κεφαλής
  • κανα 80άρι φλάντζα κεφαλής, τσιμουχάκια των βαλβίδων που θα αλλαχτούν, λάδια/ξύδια
σύνολο 865..............................καλά είναι, να το αφήσω?

egm

Αουτς...
Πάντως την λογική του "βγάζω απο την παλιά, βάζω στην καινούρια" δεν στην πολυσυνιστώ μιάς και κάθε μηχανή έχει κάνει το δικό της δούλεμα, καλό και σωστό ή απαράδεκτο και έχει τις δικές της μοναδικές φθορές. Επιπλεον και την καινούρια κεφαλή, θα πρέπει να την ξεψαχνίσεις καλά για να σιγουρευτείς ότι είναι στα λογικά όρια που κρίνονται αποδεκτά. Οπότε αν στην συγκεκριμένη σου έχουν βγάλει πρόβλημα οι βαλβίδες, δεν θα είναι μόνο αυτές αλλά αν τη σκαλίσεις λίγο θα βρείς κι άλλα. Αν δεν την γύρισες πίσω ήδη, γύρνα την και ψάξε λίγο ακόμα. Θα βρείς κάτι καλύτερο και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Atanassio

Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.  Μεταξύ 5 κεφαλών (οι 3 ήταν πάνω σε μοτέρ δεμένα και τους βάλαμε και τα λύσανε για να τσεκάρουμε και να συγκρίνουμε :yelrotflmao:) αυτή ήταν η καλύτερη.  Το ξεψάχνισμα ευτυχώς μας έκοψε και το κάναμε κι έτσι βρήκαμε το θέμα με τις βαλβίδες.  Έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά δεν μπαίνουν πάνω έτσι χύμα.  Βγήκαν μετρήθηκαν, τρίφτηκαν και παράλληλα τρίφτηκαν και οι υπόλοιπες.

Η βλάβη στις βαλβίδες δεν πιστεύω πως προκλήθηκε από δυσλειτουργία του κινητήρα.  Είναι τέτοιο το σημείο που 99% έχει γίνει από λάθος  κάποιου μάστορα, όπως έγινε και με τη ζημιά στις βάσεις του εκκεντροφόρου στην πλευρά της καδένας στο δικό μου.

Atanassio

Αδέρφια μάλλον τελειωσαμε.  Το πήρα το πρωί το μηχανάκι.  Έχει γλυκάνει πολύ ο θόρυβος και δουλεύει πιο ευχάριστα.  Βέβαια κάτι ψιλοακούω ακόμα αλλά παίζει να είναι και η ψύχωση.....

Τώρα θέλω να τα ξηλώσω όλα από την αρχή για έλεγχο καθώς στο κλείσιμο δεν ήμουν εκεί και θέλω να βεβαιωθώ για την ακεραιότητα όλων των μερών.

Ελπίζω τέλος καλό όλα, καλά...