Θορυβώδες όταν ζεσταθεί!!!

Ξεκίνησε από Atanassio, Σεπτεμβρίου 07, 2009, 02:17:36 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Atanassio

Αντιμετωπίζω θέμα και χρειάζομαι την βοήθειά σας:

Το ΧΤΖ όταν είναι κρύο δουλεύει αθόρυβα σαν ραπτομηχανή.  Όταν αρχίσει να ζεσταίνεται κάνει ένα χτύπημα κοντά στην κεφαλή στην πλευρά της καδένας και του τεντωτήρα.  Όταν έχει ζεσταθεί καλά, το σβήσω για 5 λεπτά και το ξαναβάλω μπρος..................... χαλάει τον κόσμο!!!!

Σχεδόν έχω αποκλήσει να είναι καδένα-τεντωτήρας γιατί αυτά δουλεύουν ανάποδα:  Βαράνε όταν είναι κρύο και ο θόρυβος μαλακώνει όταν ο κινητήρας ζεσταθεί, κυκλοφορήσει το λάδι και λαδωθούν.

Πήγα στο παλικάρι που με σιάχνει, ο καλός ο μάστορας που σας έχω ξαναπεί, και μου είπε σχεδόν κατηγορηματικά πως είναι αρύθμιστη βαλβίδα.  Είναι πολύ ανοιχτή, το καπελώτο της είναι πιο φαρδύ από τις προδιαγραφές κι έτσι όταν ζεσταθεί διαστέλεται και κοπανάει στον εκκεντροφόρο.  Με την άποψη αυτή συμφωνούν και τα λεγώμενα του φίλου μου από τον οποίο είχα αγοράσει τη μηχανή οτι σε όλες του τις μοτοσικλέτες ρυθμίζει τις βαλβίδες λίγο ανοιχτές (άλλη ιστορία το γιατί αλλά γενικά είναι αποδεκτό).

Την γνώμη σας παρακαλώ.....

Enigma

Δεν ειναι <<αλλη>> ιστορια το γιατι ρυθμιζει τις βαλβιδες λιγο ποιο ανοιχτες ...ειναι το σωστο ...Η βαλβιδα ΠΡΕΠΕΙ να κατσει καλα στην εδραση της σωστα και επειδη δεν υπαρχει αλλος τροπος να εισαι συγουρος  οτι αυτο συμβαινει την αφηνουνε ενα τικ ποιο χαλαρη ωστε εστω και ελαχιστα να ακουγεται ...για να εχεις το κεφαλι σου συγουρο οτι εκατσε και οχι οτι ΔΕν πατησε σωστα και να την παρεις στο χερι !!(εκανα και τον επιστημονα να γουσταρουμε)
Οταν δουλευει κρυο ...θα επρεπε να ακουγεται λιγο και μιας και δεν ακουγεται ....με μπερδευει λιγο ...αλλα πραγματι ολοι δρομοι οδηγουν στην Ρωμη ....
Εχει και απολυτη λογικη οταν το κλεισεις το μοτερ και σε 2 λεπτα το ξαναβαλεις μπρος να ακουγεται ποιο εντονα επειδη οχι μονο πρεπει να αξαναανεβουν τα λαδια αλλα επεισης ειναι πλεον (ευλογα και ανεκτα αλλα) ποιο ρευστα ποιο ψιλα ! Αλλα και επειδη το μοτερ οταν το σβηνεις για μικρο χρωνικο διαστημα ΜΕΧΡΙ να αρχισει να κρυωνει για λιγο διαστημα ανεβαζει και λιγο παραπανω θερμοκρασια ....λογο της διακοπης του νερου και εκγλοβισμου του ζεστου μεσα στους αυλους ...αυτο φυσικα γινεται για κανα 2 λεπτα ... μετα η ατμοσφαιρα αναλαμβανει το εργο της
Do the kapelota dance man και φυσικα επι την ευκαιρια ....θα τα τσεκαρει ολλα ....τζερεμες το ξερω αλλα να θυμασε οτι τα μηχανακια ΞΕΡΟΥΝ παντα ποτε εχεις πληρωθει ...(χειρωτερα και απο γυναικες λεμε)!!!

Atanassio

Ααααααααααααχ!!!  Κάπου εδώ αρχίζω να νοσταλγώ το CBδάκι που δεν είχε τέτοια θέματα, ήταν "αυτορυθμιζόμενο"!!!! :yoohoo:

Τα καπελώτα βεβαίως όπως λες θα ελεγχθούν όλα, κι όχι μόνο.................. αλλά μιας και ανοίγω καπάκι θα ελεχθεί και καδένα, εκκεντροφόροι, γρανάζια χρονισμού, γλύστρες........  πως τον είπες τον κύριο?  Τζερεμέ? :yelrotflmao:

Τώρα ως εν αφορά την ρύθμιση της βαλβίδας................ εξαρτάται ποιος είσαι.
Αν είσαι ένας κανονικός άνθρωπος, όπως είσαι εσύ, δεν έχεις πρόβλημα που η βαλβιδούλα είναι λίγο ανοιχτή και ακούγεται και ξέρεις πως θα υπήρχε πρόβλημα αν ήταν κλειστή.
Αν είσαι εγώ, τότε είσαι μακάκας-ψείρας και παθαίνεις ψύχωση αν κάτι ακούγεται, παθαίνεις κατάθλιψη και καταλήγεις στα ψυχοφάρμακα!!! :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Enigma

Α οχι οχι μην το λες !!!Και εγω ακομα με χαπια ειμαι ακομα ...να σου θυμισω που εσυ με καθησυχαζες και μου ελεγες ελα μωρε ετσι δουλευουνε αυτα ...και εχεις δικαιο...
Απλα καθομαι και σκεφτομαι οτι αν το πας το καπελοτο ΑΥΣΤΗΡΑ οπως το λεει η μαμα τοτε θα πρεπει να δουλεψει σωστα ..η μαμα ομως εχει υπολογισει τα διακενα συμφωνα με τα εργοστασιακα της στανταρ ...αν μεσα στα χλμ του κοντερ μας συν τα κλεψι κλεψι συνεβει καποια φθορα απο κακη λυπανση πχ η απο θερμοκρασια η επειδη ο καγκουρας καθε πρωι την γκαζωνει για να μη σβησει η (το εχω δει και αυτο) την κραταει 5000στροφες ....για ναζεσταθει ποιο γρηγορα (θελει να μου την ζεστανει αναθεμα τον)  κακιες μαστωρατσικες ρυθμισεις κτλ που θα μπορουσαν να φερουν φθορα και στην εδραση τοτε ...ακομα και η μαμα yamaha θα σπαζοκεφαλιαζε να σου βρει στην δικια σου μηχανη τα σωστα διακενα που θα επρεπε να βαλει ...Οκ ειναι σχετικα μεγαλο το αν ....αλλα ....μηπως τωρα τελικα δεν σε ενοχλει ενα ανεπεσθητο τσικι τσικι ?

Atanassio

I know what you mean :scratchchin:

Δυστυχώς δεν είναι το τσικι-τσικι της έδρασης σε μια ρυθμισμένη βαλβίδα............. μάλλον για ΜΠΑΜ-ΜΠΟΥΜ, ΝΤΑΓΚ-ΝΤΟΥΓΚ, ΣΝΤΟΪΝΓΚ θα το έλεγα :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Atanassio

Έχουμε και λέμε:

  • Βαλβίδες ΟΚ, δεν ήθελε καμία ρύθμισμα.  Οι δύο εξαγωγής του αριστερού κυλίνδρου ήταν προς το ανοιχτό αλλά εντός προδιαγραφών.
  • Εκκεντροφόροι-αμύγδαλα ΟΚ, κυριολεκτικά σαν καινούρια
  • Λαδάκι στην κεφαλή άφθονο
  • Τεντωτήρας καδένας με αρκετά κλικ διαθέσιμα και με ελατήρια σαν καινούρια
  • Καδένα ταλαιπωρημένη αλλά με αρκετή ζωή ακόμα
Και οι θόρυβοι συνεχίζονται........

Η γνώμη του μηχανικού είτε πως έχει πάρει μπόσικα η καδένα σε σημεία που δεν μπορούσαμε να δούμε καθώς δεν την βγάλαμε τελείως (θα έπρεπε να ξηλωθεί ο μισός κινητήρας οπότε το αφήσαμε για απευθείας αλλαγή σε περίπτωση επιδείνωσης της κατάστασης) είτε έχω ανθρακώματα σε βαλβίδες-έδρες που δημιουργούν αυτά τα φαινόμενα (κατάσταση που επίσης δικαιολογείται 100% καθώς με ροπή στις 6000 στροφές και κόκκινα στις 8000 το δουλεύω 90% στις 4000-4500 στροφές)

Γνώμες????????



Κάτι ακόμα:  Έχω υπόψη μου κάποια πρόσθετα καυσίμου που χρησιμοποιούνται για καθάρισμα-ξεκάπνισμα-ξεκαρβούνισμα σε καρμπυρατερ-ιντζεκσιον-θάλαμο καύσης που έχουν πολύ καλές κριτικές.  Ένα μπουκάλι σε ένα ντεπόζιτο βενζίνη, ένα καλό "ξεμπούκωμα" και λένε πως το αποτέλεσμα θυμίζει γυαλισμένες βαλβίδες.  Τι λέτε??????

jimis

Μαν, εισαι να κανουμε μια πρωτοτυπη αναλυση?  Μπορεις να ηχογραφισεις το χτυπημα οταν το κανει?
Θα ηθελα ενα δειγμα ηχητικο, να ακουγεται το χτυπημα (την ωρα της ηχογραφισης ζητα απο ενα φιλο να κλεισει στην εξατμιση με ενα πανι με το χερι του για μερικα δευτερολεπτα). Θελω ομως το δειγμα να παρθει την ωρα που οι στροφες τις μηχανης ειναι γνωστες. πχ, 2000rpm σταθερες, και ο κροτος να ακουγεται...
καταλαβαινεις που το παω ε?......
(Με 2000rpm ο στροφαλος παιρνει 2000rpm, ο εκκεντροφορος εχει αλλες στροφες, και το πιστονι αλλαζει φορά κινησης 2 φορες σε καθε στροφη. )

Τι λες?

egm

Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

point zero

Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

Enigma

Οκ ...συκωνω τα χερια ψιλα ...μιας και εκανες και την αναλυση του <<γιατρου>> και σε εστυλε για βαλβιδια και τελικα δεν ηταν ....? ?@! !

Atanassio

Προς Jimi και Egm:  Στροφαλομπιέλες και πύροι πιστονιού δεν πρέπει να είναι γιατί θα ακουγόταν μόνιμα και έντονα, σωστά?

Προς Point Zero:  54.000 χλμ αλλά άψογα συντηριμένο, αλλαγές λαδιών κάθε 3000 χλμ από το 1ο ακόμα χέρι.  Για να καταλάβεις τα αμύγδαλα των εκκεντροφόρων έλαμπαν, δεν είχαν ούτε υποψία γρατζουνιάς.

Προσωπικά προσανατολίζομαι είτε σε καδένα καθώς έμενε για μεγάλα διαστήματα χωρίς να κινείται και αν και δεν έχει μπόσικα φοβάμαι μήπως έχει κάνει περιοχές με κολήματα, είτε σε κάτι που έχιε σχέση με λάδι και πίεση λαδιού.  Αυτό γιατί το πρωί (κρύο) δεν ακούγεται έντονα αλλά τα λάδια είναι ακόμα πυκνά.  Αρχίζει να ακούγεται όταν ζεσταθεί γιατί αν και τα λάδια έχουν αραιιώσει από τη θερμοκρασία έχει ανέβει η πίεση.  Ακούγεται έντονα όταν έχει ζεσταθεί, σβήσει, κατέβουν κάτω τα λάδια και πέσει η πίεση των λαδιών και μετά το ξαναβάλω μπρος.  Τότε για μερικά δευτ/τα κοπανάει (~10'') και όταν ανεβάσει τα λάδια και την πίεση επανέρχεται σε έναν θόρυβο φυσιολογικής φθοράς.

Atanassio

Βασικά έχω αρρωστήσει γιατί θέλω να το φτιάξω, με τρελαίνει το ότι κάτι δεν πάει καλά και δεν ξέρω που να πρωτοπιάσω.  Με τους μαστόρους γενικά έχω κακό παρελθόν και άλλη μια απόδειξη πως δεν με πάει το γεγονός ότι ήταν "σίγουρα βαλβίδες" έκανα βαλβίδες, έδωσα ήδη ~150 ευρώ και......φούτσες!!!

Φοβάμαι μην αρχίσω πάλι το ράβε-ξήλωνε και πάρω τα αρ@#$ια μου πληρώνοντας τα μαλλιά μου.

Atanassio

Δυστυχώς δεν έχω γκαράζ ή έστω μια πιλοτή να μπορώ να το ασφαλήσω μέσα και να το λύσω μόνος μου! :absad:

Atanassio

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ!!!!! >:D >:D >:D


Ουυυυφφφ!!! ξαλάφρωσα!!! :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

jokey

Έτσι όπως τα λες, μήπς άλλαξες λάδι πρόσφατα και νερώνει εύκολα με αποτέλεσμα να σου κάνει αυτούς τους θορύβους?
Η καδένα καινούργια είναι και αυτή.Δεν έχω ακούσει η ακινησία να χτυπάει στην καδένα.
Κοίτα μηπως είναι και κάτι άλλο το οποίο ακουμπάει στο μοτέρ και σου δίνει την εντύπωση οτι προέρχεταια πό το μοτέρ ο ήχος
ΒΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜΜΜΜΜ