Λάστιχα για cb 400!

Ξεκίνησε από megrez, Απριλίου 14, 2011, 06:51:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΠΑΝΕΑΣ

Παράθεση από: akaposto στις Αυγούστου 29, 2011, 02:58:25 ΜΜ
Παράθεση από: ΠΑΝΕΑΣ στις Αυγούστου 22, 2011, 11:58:11 ΜΜ
Είμαι κι εγώ για αλλαγή ελαστικών. Φοράω τις μαμά διαστάσεις στο Φουράκι, 110/70/17 και 140/70/17 και αυτά που είχα, δύο φορές συνεχόμενα, είναι τα ΒΤ45. Καλό λάστιχο, λίγο σκληρό και θέλει λίγα χιλιόμετρα να ζεσταθεί αλλά μετά είναι εντάξει. Πολύ καλή χιλιομετρική απόδοση, αλλά θέλω να αλλάξω σε κάτι άλλο.

ποιό είναι καλό; το BT45 ; Το έχω χιλιογράψει, κανονικά αυτό το λάστιχο έπρεπε να απαγορεύεται να πουλιέται.
Παράθεση από: desmond στις Νοεμβρίου 01, 2011, 01:23:18 ΠΜ
ρε σύ Πανέα, τώρα για να λέμε και του στραβού το δίκαιο, οι φωτό που έχεις αφήσει μόνο ένα νύχι δε λένε και πολλά.
Και εμένα τα sport demon κάπως έτσι ήταν αλλά δεν παύουν να μή με ενθουσίασαν. Δε συμμερίζομαι καθόλου απόψεις περί του "να μην τα πουλάνε". Στο κάτω κάτω, το πόσο άκρη θα φτάσεις στο πλάγιασμα έχει να κάνει με πολλά, και πρώτα απ'όλα πόσο καλά ξέρεις το δρόμο και τη μηχανή σου και πόσο το λέει η καρδούλα σου.

Δεν έχω δοκιμάσει τα bt45 για να πώ γνώμη. Είχε αυτά όταν την πήρα και ήταν για πέταμα οπότε δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα. Προς το παρόν πάντως από την πρώτη βόλτα με τα pilot activ η συμπεριφορά τους μου άρεσε. Περιμένω να δώ τις επόμενες μέρες για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη και φυσικά περιμένω να παλιώσουν για να δώ τι λένε σε βάθος χρόνου.

Αυτό που έχω να πώ για τα sport demon τα οποία μου έβγαλαν τελικά 21000χλμ είναι ότι μέχρι τα 16000+ η απόδοσή τους ήταν σταθερή. Αυτά υπολογίστε ότι έγιναν περίπου στον 1 χρόνο και 10 μήνες. Μετά η απόδοσή τους άρχισε να πέφτει. Νομίζω πως βοήθησε πολύ το καλοκαίρι στα νότια να ξεραθούν αρκετά.

Μέχρι τώρα λέμε γενικές απόψεις για λάστιχα. Πείτε πως σας φαίνονται τα λάστιχά σας μετά από αρκετά χιλιόμετρα κα κάμποσο χρόνο για να έχουμε καλυτερη άποψη για το τί φοράμε.

Δεν το λέω εγώ για τα 045, άλλος φίλος το ανέφερε.
Αυτό το σετ που φόρεσα τώρα, φαίνεται να είναι λίγο πιό μαλακό από τα προηγούμενα. Ή έτσι μου φαίνεται.
Θέλουν λίγο ζέσταμα, όπως προείπα, αλλά μετά, δεν έχεις θέμα. Στην κίνηση εντός πόλης, έχω θεματάκι. Δεν ζεσταίνονται αμέσως και ψιλογλυστράνε. Είναι και οι δρόμοι γυαλί.
Αλλά τουλάχιστον, σε επαρχιακή οδο, δεν με έχουν πουλήσει ποτέ. Φυσικά, επάνω σε γραμμές, ότι λάστιχο και να έχεις, δεν πιάνει!!!
Γενικά, η απόδοσή τους, έχουν μία φθίνουσα πορεία. Όλα έχουν, εμείς προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα!! Αλλά από θέμα φθοράς, είναι ότι καλύτερο έχω βάλει.
Σε Pirelli Diablo, σε 6 μήνες, άλλαξα πίσω λάστιχο. Ήταν και η περίοδο που έκανα Λαμία-Λάρισα, δύο φορές την εβδομάδα μέσω Δομοκού.
Δεν τα κάνω θεούς, σίγουρα υπάρχουν και άλλα λάστιχα καλύτερα, αλλά μέσω κρίσεως, είναι μία πολύ καλή λύση. Φθηνά λάστιχα με μεγάλη χιλιομετρική απόδοση.

klab

Παίδες, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, λάστιχο καλό (με καλό κράτημα εννοώ) και με μεγάλη χιλιομετρική απόδοση δεν γίνεται να υπάρξει.
Αν θες κρατήματα-φρεναρίσματα, να ζεσταίνονται γρήγορα κλπ πας σε μαλακό (αν βρεις βέβαια) και στον χρόνο πάνω θα θέλουν πέταμα.
Το αντίθετο σαφώς γίνεται με τα σκληρά-τουριστάδικα λάστιχα, κάνεις παραχωρείς στα παραπάνω για να κάνεις πολλά χλμ.

Πάντως, όπως και να να το κάνεις 20+ χιλιάδες χιλιόμετρα (που έκανε ο desmond) είναι too much για  οποιοδήποτε λάστιχο, ήθελε αλλαγή νωρίτερα.
Οπότε αν περάσει από Πάτρα θα τον πασαλείψω με βαζελίνη και θα μαστιγωθεί με michelin pilot activ ενός έτους.

itom32

Παράθεση από: desmond στις Νοεμβρίου 01, 2011, 01:23:18 ΠΜ
ρε σύ Πανέα, τώρα για να λέμε και του στραβού το δίκαιο, οι φωτό που έχεις αφήσει μόνο ένα νύχι δε λένε και πολλά.
Και εμένα τα sport demon κάπως έτσι ήταν αλλά δεν παύουν να μή με ενθουσίασαν. Δε συμμερίζομαι καθόλου απόψεις περί του "να μην τα πουλάνε". Στο κάτω κάτω, το πόσο άκρη θα φτάσεις στο πλάγιασμα έχει να κάνει με πολλά, και πρώτα απ'όλα πόσο καλά ξέρεις το δρόμο και τη μηχανή σου και πόσο το λέει η καρδούλα σου.
Aσε Κλειτο για τον Πανεα μη πεις τιποτα,επρεπε να τον δεις πως εστριβε στα γκραβαρα της Ιτεας-Αντικυρων.Ο ανθρωπος ειναι στριφτερος και ηξερε τους δρομους και το λεει και η καρδουλα του.Γεια σου ρε Πανο.
Κλειτο ξες ετσι κι αλλιως ειμαι που ειμαι χελωνα.Οταν ειδα την ημερομηνια παραγωγης των pilot activ τοτε που βρεθεικαμε στην Ιτεα,εγινα ακομη πιο χελωνα.Κι ετσι ετρεχα να προλαβω τον Πανο και τον Αντωνη στην επιστροφη για Θεσσαλονικη.

οσο για τα pilot active μου γλυστρανεεεεε.Οταν πεσει χρημα θα τα αλλαξω.

point zero

Εεε και ?? ειναι ωραια να γλυστρανε !!
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

desmond

Παράθεση από: point zero στις Νοεμβρίου 01, 2011, 12:25:02 ΜΜ
Εεε και ?? ειναι ωραια να γλυστρανε !!
:yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

itom, θές αλλαγή σε λάστιχα άμεσα.
εκτός από την ημερομηνία πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει εσύ με τα λάστιχα;

Βάλτο στο πρόγραμμα σύντομα. Χειμωνιάζει και δεν παίζουμε με τις γλίτσες/υγρασίες.
Τα άλλαξα χτες και είναι άλλη μηχανή σου λέω.
και θα σου προτείνω να βάλεις μαμά διαστάσεις και όχι τα υπερτεράστια που έχεις τώρα.
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

ΠΑΝΕΑΣ

Παράθεση από: itom32 στις Νοεμβρίου 01, 2011, 12:15:14 ΜΜ
Παράθεση από: desmond στις Νοεμβρίου 01, 2011, 01:23:18 ΠΜ
ρε σύ Πανέα, τώρα για να λέμε και του στραβού το δίκαιο, οι φωτό που έχεις αφήσει μόνο ένα νύχι δε λένε και πολλά.
Και εμένα τα sport demon κάπως έτσι ήταν αλλά δεν παύουν να μή με ενθουσίασαν. Δε συμμερίζομαι καθόλου απόψεις περί του "να μην τα πουλάνε". Στο κάτω κάτω, το πόσο άκρη θα φτάσεις στο πλάγιασμα έχει να κάνει με πολλά, και πρώτα απ'όλα πόσο καλά ξέρεις το δρόμο και τη μηχανή σου και πόσο το λέει η καρδούλα σου.
Aσε Κλειτο για τον Πανεα μη πεις τιποτα,επρεπε να τον δεις πως εστριβε στα γκραβαρα της Ιτεας-Αντικυρων.Ο ανθρωπος ειναι στριφτερος και ηξερε τους δρομους και το λεει και η καρδουλα του.Γεια σου ρε Πανο.
Κλειτο ξες ετσι κι αλλιως ειμαι που ειμαι χελωνα.Οταν ειδα την ημερομηνια παραγωγης των pilot activ τοτε που βρεθεικαμε στην Ιτεα,εγινα ακομη πιο χελωνα.Κι ετσι ετρεχα να προλαβω τον Πανο και τον Αντωνη στην επιστροφη για Θεσσαλονικη.

οσο για τα pilot active μου γλυστρανεεεεε.Οταν πεσει χρημα θα τα αλλαξω.

Eεεε... Στην Ιτέα, είχα τα παλιά λάστιχα (των τριών ετών...)
Στις φωτογραφίες, είναι τα καινούργια...

Δεν λέω ότι είμαι ο Στόνερ ή ο Ρόσι. Αλλά σε δρόμο που τον ξέρω και ξέρω τις γραμμές, για να το ευχαριστηθώ, θα του δώσω και θα το στρίψω, όσο μπορώ...

itom32

Παράθεση από: point zero στις Νοεμβρίου 01, 2011, 12:25:02 ΜΜ
Εεε και ?? ειναι ωραια να γλυστρανε !!
Xα!Χα!Χα! Σωτο...σου ανεβενει η αδρεναλινη καπως ε???Νιωθεις πιο ζωντανος .... εεεε πριν αγορασεις οικοπεδο...χα,χα,χα.
Οχι ρε συ ειμαι φονιας και αφησα και τον Κλειτο να την κανει τεστ ρaιντ.Πω,πω αν γνωριζα δεν θα τον αφηνα να καβαλησει την ρηνουλα με τα αctive κουτουκια μου.Σορυ Κλειτο.

akaposto

αρχικά,δεν κάνω ούτε διαφήμηση ουτε τίποτα.
Ούτε την έβγαλα να την μετρήσω ποιός την έχει μεγαλύτερη την κλίση.
Και εγώ έδινα το cb σε άλλους,και το έφταναν όλο κάτω.

Απο εκεί και πέρα,εγώ είπα ότι το 2011 να μην φοράμε radial ελαστικά...ε,το βρίσκω κάπως!
Τα bt,επειδή κυκλοφόρησα και με 090,
πολύ ωραία...αν δεν βρέχει. Τα κουνήματα σε βρεγμένο που έχω φάει με bridgestone,δεν τα έχω φάει με άλλα.*
Το λάστιχο που δεν καταλαβαίνει απο βροχή και απο γραμμές,είναι το diablo.Αλλά και πάλι...δεν μου αρέσει (πλέον!)
στo SV που τα έβαλα το έχω σκυλομετανιώσει.
Ειδικά για το 045,καταλήγεις να έχεις κάνει 20000+ χιλιόμετρα,να κοιτάς το πέλμα και να είναι άθικτο.
Δεν είναι αυτός ο σκοπός. Αν το πέλμα δεν φαγώνεται,τότε το λάστιχο δεν "δουλεύει".
http://i53.photobucket.com/albums/g78/akaposto/031.jpg
το αποπάνω λάστιχο είχε 10000+
Αν το νιώσεις καλά,στρίβει.Όλα στρίβουν.Δεν λέω όμως αυτό.

Αν είσαι να στρίβεις όσο μπορείς,με το φτηνότερο λάστιχο,είσαι σε λάθος δρόμο.
Επιπλέον το πάτημα του ελαστικού δεν είναι ασφαλής δείκτης ταχύτητας.


*
είναι λίγο τεράστιο το βίντεο,κάπου στο 6:11,δείτε τι κάνει το μηχανάκι.ΒΤ023.

http://www.youtube.com/watch?v=f0SXjP3npRw&feature=player_embedded

Ο τύπος τα έχει βγάλει για πούλημα τα λάστιχα.100Ε.
Παίζει να μην έχει κάνει με αυτά ούτε 3000km.
Πριν 3 βδομάδες περίπου έγινε αυτό.





<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

johnnybe

Και επανέρχομαι να σας πω τον πόνο μου.

ΠαράθεσηΜιας και λέμε για ζυγοσταθμίσεις...
Έχω ισιώσει την μπροστινή μου ζάντα,έβαλα καινούριο λάστιχο, ζυγοστάθμισα και πήρα την μπέμπα για βόλτα...Και έπαιζε το τιμόνι μεταξύ 80-100.
Ξανά ζυγοστάθμιση μπροστά (το μηχάνημα έδωσε να μπούνε βαρίδια σε άλλα σημεία). Και πάλι έπαιζε το τιμόνι στα 80-100. Πάω αλλού για ευθυγράμμιση. Τα ίδια.
Έκανε το ίδιο και με το προηγούμενο λάστιχο=δεν είναι στραβό το καινούριο λάστιχο.

Τι λέτε; Υπάρχει περίπτωση να είναι τα ρουλεμάν του τροχού παρμένα και με το βάλε βγάλε το άξονα άντε και λίγο ζόρι από το βάρος της μηχανής να αλλάζει το ζύγισμα της ρόδας; Ακούγεται λογικό αυτό;

Είναι αστείο ρε παιδιά...ευθυγραμμίζω, αλλά δεν ευθυγραμμίζω. Θα έλεγα ότι με δουλεύουν οι μαστόροι αλλά ήμουν μπροστά και στους δύο.

Άλλαξα ρουλεμάν μπροστινού τροχού σημερα. Το τρέμουλο δεν μειώθηκε τελείως, βελτιώθηκε όμως αρκετά η κατάσταση. Μεταξύ 80-100 με ανοικτό ή σταθερό γκάζι κάνει ένα ελάχιστο κουνηματάκι. Και με ένα χέρι στο τιμόνι δηλαδή μπορεί και μην καταλάβεις τίποτα. Ίσως και να το εντοπίζω επείδή το περιμένω, φαντάζομαι ότι αν πάρει άλλος τη μηχανή δεν θα το προσέξει.
Βέβαια το κούνημα είναι πολύ πιο έντονο αν αφήσεις το γκάζι σε αυτό το εύρος χιλιομέτρων. Αν σηκώσω δηλαδή τα χέρια από τα grip, το τιμόνι κουνιέται μόνο του.

Είναι φυσιολογικό να σου κάνει tankslapping άμα αφήνεις το γκάζι; Την εμπεριά  σας παρακαλώ.

akaposto

<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

itom32

Αφου εχεις αλλαξει μπροστινα ελατηρια και λαδια,αλλαξες ρουλεμαν τροχου,λες οτι ισιωσες την ζαντα και αλλαξες λαστιχα,δεν μπορω να καταλαβω κατι αλλο.Τα ρουλεμαν του λαιμου τα κοιταξες??Εκτως αν δεν πετυχε το φτιαξιμο της ζαντας.

johnnybe

Ξέρω 'γω ρε παιδιά. Η ζάντα ίσια φαίνεται, την είδαμε μαζί με τον μηχανικό. Τα ρουλεμάν στο τιμόνι είναι επίσης ελεγμένα.
Αυτό που δεν έχω ελέγξει είναι αν το τρέμουλο το προκαλεί το φρένο μηχανής (επειδή δηλαδή σε φρενάρει ο παλμός του μοτέρ). Αλλά σκ@τ@, για να το κοιτάξεις αυτό πρέπει να βρω ανοικτό δρόμο, να βάλω νεκρά στα 120 και να το αφήσω να τσουλήσει μέχρι τα 80...

Η άλλη λύση είναι μια δοκιμή με μπροσινό τροχό από άλλο CB ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

akaposto

Την πίσω ρόδα για ρουλεμάν την έχεις δεί; Μήπως έχει πιάσει στραβά και δεν κάθεται ίσια; Ζυγοστάθμιση;
Μήπως έχει σηκωθεί το μηχανάκι πίσω ,αντίστοιχα έχει κατέβει μπροστά;
Τι ανάρτηση έχεις πίσω;

Ξέρω γω; τι άλλο; Στραβοπιασμένες τιμονόπλακες; Λάδια έχουν οι μπουκάλες;
Μήπως έχεις βαλίτσα πίσω; Καμιά σιδεριά βάση;

και το αμέσως επόμενο που μου έρχεται...κοστίζει,
έχουν αρπάξει οι δίσκοι και κουνάνε.


Με αυτή την ταχύτητα,όταν ξαναδώσεις γκάζι στρώνει ή επιδεινώνεται;

Για να κουνάει,απο τον παλμό του μοτέρ,θα έπρεπε να το κάνει σε όλα τα cb.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

johnnybe

akaposto, θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλα.
1. Το μπροστινό σύστημα (μπουκαλές-καλάμια) λύθηκε το Μάιο γιατί άλλαξα ελατήρια. Τα λάδια τους συμπληρώθηκαν κανονικά.
Κατεβασμένο μπροστά δεν είναι.
2. Η πίσω ανάρτηση είναι Bitubo, το απλό μοντέλο χωρίς piggy-bag. Αυτή να σας πω την αλήθεια δεν την έχω πειράξει, ούτε καν σε ρυθμίσεις, όπως την είχε ο προηγούμενος, έτσι την άφησα. Δεν ξέρω αν είναι ανεβασμένο. Πως πρέπει να είναι;
3. Έχω σιδερένια βάση για βαλίτσα αλλά όταν τη βγάζω (το έχω κάνει 2-3 φορές σε διαφορετικές περιόδους), δεν παρατηρώ κάποια διαφορά, κάνει τα ίδια.
4. Οι στραβοπιασμένες τιμονόπλακες φαντάζομαι εντάσσονται στο 1.
5. Και οι δύο ζάντες ισιώθηκαν πέρσι τον Οκτώβρη. Περάστηκαν νέα λάστιχα και ζυγοσταθμίστηκαν.   

6. Τα ρουλεμάν τα πίσω μου είπε ο μηχανικός ότι είναι 'ντάξει (και τα μπροστά το ίδιο, ήταν σαν καινούρια και τα κράτησα). Είπα να αλλάξω μόνο τα μπροστά για αρχή και με την πρώτη ευκαιρία να αλλάξω και τα πίσω και να πάνε να γ@μηθούν.
7. Άμα δώσεις γκαζάκι, φτάχνει.
8. Στραβές δισκόπλακες...χμ το σκέφτηκα κι εγώ, αλλά να τσιμπάνε μόνο μεταξύ 80-100;
9. Τώρα λες να έχει κάτσει στραβά η ρόδα; Την έχουμε βγάλει τόσες φορές σε ένα χρόνο, άλλαξα και αλυσίδα κάποια στιγμή, δεν θυμάμαι όμως πότε. Δεν θα το είχαμε δει;
Αυτό είναι απλό να το κοιτάξω. Πάντως η ρόδα γυρνάει όμορφα, αν ήταν στραβοβαλμένη θα ακούμπούσε ασύμμετρα η δισκόπλακα στα τακάκια και θα σταματούσε αμέσως.

Ευχαριστώ που ασχολείστε ρε συνάδερφοι

desmond

Παράθεση από: johnnybe στις Νοεμβρίου 06, 2011, 05:51:35 ΜΜ
5. Και οι δύο ζάντες ισιώθηκαν πέρσι τον Οκτώβρη. Περάστηκαν νέα λάστιχα και ζυγοσταθμίστηκαν.   

Johny χωρίς να ξέρω τί μπορεί να συμβαίνει να σου πώ τη δικιά μου εμπειρία.
Είχα κι εγώ κάτι αντίστοιχο με αυτό που περιγράφεις. Αν άφηνες το τιμόνι κάποιες φορές (ειδικά αν δεν είναι ολόισιος ο δρόμος) έπαιζε.
Το παρατήρησα αφού άλλαξα το μαμά σιδερένιο τιμόνι με τα κλασικά αντίβαρα, με ένα αλουμινένιο με άλλα αντίβαρα.
Πίστεψα πως δεν μπορώ να το διορθώσω και το άφησα έτσι. Δεν ενοχλούσε ιδιαίτερα, και δε μου έκανε τσαλίμια.
Με την αλλαγή των ελλαστικών μου πρίν μια βδομάδα και την μπορώ να πώ με ιδιαίτερη ακρίβεια ζυγοστάθμιση που μου έκανε ο τύπος,
το τρέμουλο εξαφανίστηκε. Επειδή ήμουν συνηθισμένος το δοκίμασα πολλές φορές σε διαφορετικές ταχύτητες, και απλά έχει φύγει, δεν το κάνει πλέον!

Υπάρχει περίπτωση να μήν ήταν καλιμπραρισμένος ο ζυγοσταθμιστής του τύπου που σου έκανε τη ζυγοστάθμισή;
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi