Ανακατασκευή Aναρτήσεων

Ξεκίνησε από desmond, Φεβρουαρίου 19, 2011, 09:53:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Mετα απο αρκετη σκεψη  :scratchchin:,για το αν θα πρεπει να βαψω τα ελατηρια με ηλεκτροστατικη,ή DIY,το πηρα αποφαση.
Ολοι οι φουρνοι βαφης που βρηκα ηταν εκτος πολης=τρεξημο+εξτρα χρημα.Η DIY κατασταση,ειναι πολυ πιο διασκεδαστικη και φθηνη. ;)
Επισης μετα απο το δηλημα επιλογης χρωματος,μαυρο σαν τα μαμα version s ή κοκκινα σαν τα μαμα version r κατεληξα:
Kιτρινα σαν τα ohlins χε,χε,χε!!!Εκει κολλησα με το κιτρινο  ;D ;D

Περιμενοντας κανα 24ωρο συμφωνα με τις οδηγιες,ωστε το χρωμα να σκλυρηνθει, ειμαι περιεργος αν θα ξεφλουδισει εν καιρω.
Να πω εδω οτι το χρωμα ηταν ενα ειδικο αλκιδικο αντισκωριακο βερνικι της Motip.Προτιμησα να βαλω αυτο αντι για ακρυλικο μιας και κατα την εταιρια,προσφερει μεγαλητερη αντοχη κατα της σκουριας,χημικων υγρων,λασποβροχης,παρολο που το μειονεκτημα του ειναι οτι στεγνωνει πιο αργα.
To αλλο ειδικο σπρευ για κινητηρες της ιδιας μαρκας,που αναφερα στην προηγουμενη σελιδα,δεν το εβρησκα πουθενα.
Αυτο που προτιμησα ειναι το RAL 1004 Gold Yellow: http://www.motip.nl/index.php?page=23&id=559&cid=203#18830

J053F

Έγραψα μερικές ημέρες πριν πως θα προχωρούσα σε ανακατασκευή της ανάρτησης.

Έχω εντυπωσιαστεί από τη βελτίωση στη συμπεριφορά της μηχανής.
Το κόστος έφθασε περίπου τα 230? (επειδή έκανα κι άλλα πραγματάκια, δεν έχω ακριβή τιμή) και αν "κρατήσει" πραγματικά αξίζει τα χρήματά της.

Σε συνδυασμό με τα καινούρια Michelin Pilot Activ στις εργοστασιακές διαστάσεις, μ' έχουν εντυπωσιάσει ως προς το overall αποτέλεσμα.
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

itom32


itom32

Ειπα να τα δεσω και ιδου το αποτελεσμα,τα παλια νεα  Kιτρινα  Showa μου:

Exω να πω παντως πως οπου επιασε ο συμπιεστης του ελατηριου το χρωμα γδαρθηκε ασχετα που εβαλα κoμματακια σαμπρελας αναμεσα.Νομιζω δεν θα συνεβαινε το ιδιο αν η βαφη ηταν ηλεκτροστατικη.Τι να κανουμε ομως οι καιροι δυσκολοι.Αναγκαστηκα να βαψω τα γδαρσιματα με πινελακι.

J053F

Παράθεση από: itom32 στις Οκτωβρίου 08, 2011, 01:57:47 ΜΜ
Τι ελατηρια εβαλες?

Αν η ερώτηση πήγαινε σ' εμένα, δεν άλλαξα, έχω κρατήσει τα μαμίσα.
Αν δω στη πορεία πως δε με καλύπτουν θα εξετάσω εναλλακτικές προτάσεις. Μου είπαν πως επειδή τα αμορτισέρ είχαν ουσιαστικά καταρρεύσει (άλλαξα τους άξονες), τα ελαττήρια έχουν καταπονηθεί αρκετά.
Για την ώρα οι εντυπώσεις μου είναι καλές. Η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή, οπότε τη ρύθμισα 2 σκάλες από την πλέον χαλαρή ρύθμιση, και με καλή απόσβεση.
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

ammo77

 :sun_smiley: itom32

Πολύ καλή δουλειά! Αλλά και όλο το αποτέλεσμα με τα γυαλίσματα!
Πιστεύω πως αν τα είχες βάλει λίγο στον φούρνο  :goodboy: μετά το 24 ωρο μάλλον θα αποκτούσαν λίγο καλύτερη και σκληρότερη επιφάνεια, λέω εγώ...!

itom32

Aντωνη ρωτησα σχετικα με την εργασια που μας απασχωλει,δηλ.η αλλαγη λαδιου και αζωτου στα showa μας,σε ενα συνεργειο κοντα στο σπιτι μου.
Ακου τι με ειπε το ατομο για να με κανει να αλλαξω γνωμη και να μου πασαρει κατι hagon.Δεν κανει service λεει στα showa διοτι λεει σκανε.
Μετα μολις καταλαβε οτι δεν ειμαι πολυ ασχετος με λεει οτι η τιμη για το servise και η τιμη των hagon ειναι πανω κατω ιδια(200ευρω).
Ναι αλλα η τιμη των showa ειναι υπερδιπλασια του λεω και φευγω.Με λιγα λογια μαλλον δεν ηθελε να παραδεχθει οτι εβαζε παραπανω bar αζωτο και γι'αυτο του εσκασαν,αλλα του φταινε τα showa.Oι ανθρωποι δεν θελουν δουλεια,γρηγορο κερδος θελουν.Τι να πει κανεις.Αν βρεις ακρη για τις δικες σου,πες μου κι εμενα. :-\
Y.Γ:Γνωριζει κανεις αν βαζουμε 15αρι λαδι και στις πισω αναρτησεις.

souperdooper

να τα χτυπησω αυτα? τι λετε?

http://www.ebay.co.uk/itm/honda-cb400-super-four-rear-shocks-/300609672047?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item45fdbb936f#ht_500wt_1416

δεν εχουνε μπουκαλες.. ειναι κακο αυτο? δεν εχω ιδεα απο αναρτησεις..

Εχω βαλει στο ματι αυτες εδω αλλα ειναι πανακριβες και το σκεφτομαι..

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-CB400-Version-R-CB400SF-VTEC-SUPER-NC31-NC39-OHLINS-/150675018043?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2314ee513b#ht_1409wt_1173

ειναι και πολυ καιρο και μου κανει εντυπωση οτι δε τις παιρνει κανεις..

τι λετε?

"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

mhakio

oi xagon καλές είναι μα δεν είναι showa έστω και ανακατασκευασμένες

αν ταιριάζουν στο δικό σου οι ohlins τότε αγόρασέτες

itom32

Παράθεση από: souperdooper στις Οκτωβρίου 18, 2011, 11:08:20 ΜΜ
Εχω βαλει στο ματι αυτες εδω αλλα ειναι πανακριβες και το σκεφτομαι..
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-CB400-Version-R-CB400SF-VTEC-SUPER-NC31-NC39-OHLINS-/150675018043?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2314ee513b#ht_1409wt_1173
ειναι και πολυ καιρο και μου κανει εντυπωση οτι δε τις παιρνει κανεις..
τι λετε?


Εγω hagon δεν θα εβαζα με τιποτα γιατι δεν μου αρεσουν αισθητικα.Oπως ειπα παραπανω εψαχνα τις Showa που φοραει το version s.Eπειδη δεν εβρισκα πηρα αυτες τις οhlins που εβαλες στο λινκ απο τον ιδιο πωλητη, πριν κανα πενταμηνο και αυτες φοραω τωρα.Μιλαμε αλλη μηχανη οσον αφορα την βελτιωση της συμπεριφορας του CB.Τις Showa που ψιλοεφτιαξα τις βρηκα πριν κανα μηνα και τις ανταλαξα με αυτες που ειχα τις κοκκινες απο το version r.
Oι ohlins ειναι οπως τις περιγραφει ο πωλητης,παλαιοτερο μοντελο (περιπου πενταετιας)σε στοκ αλλα καινουργιες.

souperdooper

Τι ρυθμισεις εχουνε? εχεις το κωδικο τους για να βρω τα τεχνικα χαρακτηριστικα τους?

Εφω παντως νομιζα οτι ειναι τα ιδια αμορτισερ ολο αυτο το καιρο γιατι λεει οτι εχουνε ενα χτυπημα εδω και εκει κλπ.. Οι δικες σου ηταν ολοκαινουργιες? κομπλε? τζιτζι?

Ισως απλα να εχει βαρεθει να αλλαξει την αγγελια..
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

itom32

Eιχαν μονο ενα γδαρσιματακι σε ενα απο τα δυο ελατηρια,μαλλον κατα την συσκευασια.Σε ολα τα εργοστασια την ωρα της παραγωγης αν συμβει κατι τετοιο κατευθειαν το προιον παει στην Β διαλογη.Και γι'αυτο τον λογο υπαρχουν ακομη σε στοκ.Κατα τα αλλα εχουν τις ιδιες ρυθμησεις με τα showa του version s,μονο που στο pigie back(βαρελακι) υπαρχει βιδα για να μπορεις να αλλαζεις λαδια και αζωτο,ενω στα showa ειναι σφραγισμενο και αυτος που το κανει service θα πρεπει να τρυπισει με δραπανο τον πατο του pigie back,να βγαλει το καπακι,ωστε να εχει προσβαση στην βαλβιδα.
Αν προσεξεις φενεται το βιδακι που σου λεω.Τωρα για κωδικους θα κοιταξω αλλα δεν ξερω αν θα βρω γιατι ο Ταιβανεζος τα στελνει χωρις owners manoual.Στελνει μονο δυο κλειδια,για την ρυθμηση σκληροτητας του ελατηριου.

souperdooper

Ιτομ η δικια σου ειναι κουκλα!!


Ειναι πολλα τα λεφτα γμτ και το σκεφτομαι. Βγαινει 450 λιρες!

Δε πειραζει για τους κωδικους. Απλα πες μου τι ρυθμισεις εχει.

Γιατι εναλλακτικα σκεφτομαι τις YSS που εχουνε ολες τις ρυθμισεις και επιπλεον σηκωνονται και σε υψος..
Τις εχει βαλει ομως κανενας? Απο ποιοτητα κατασκευης θα λενε τιποτα? Ξερει κανεις?

Παντως πρεπει να πω την αμαρτια μου. Την ειχα παραμελησει λιγο σε βαθμο που σκεφτομουνα να παρω ενα Απριλια.
Μετα ομως απο μια βολτα που τη πηγα μεχρι το Essex με ενα Guzzi California, ξαναερωτευτηκα! χε χε

Οποτε τα λεφτα θα πανε στη Cybille.. Ηδη ξεκινησα τα ψωνια. Αλλα αυτες εδω ειναι πανακριβες και θα παρει λιγο καιρο.






"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

itom32

Eχουν 5 σκαλες ρυθμησης την κανης με τα κλειδια που σου δινει.Αλλες ρυθμησεις δεν εχουν.Αν θες να σηκωσεις κι αλλο την ουρα υπαρχουν κατι προσθετα,να σαν αυτα:

και αν δεν κανω λαθος ειναι το μοντελο των ohlins που εχω ειναι το ΗΟ142 S36P.Μην μπερδευτης αυτα που εβαλα φωτο τωρα ειναι αλλο μοντελο νεοτερο,απλα εβαλα τις φωτο για να δεις το προσθετο.

itom32

Σορρυ για το διπλοποσταρισμα,αλλα βρηκα παλαιοτερο τοπικ με καποιον που ειχε αγορασει τις ΥSS και δεν ειναι αλλος απο τον Akaposto,o οποιος ομως δυστυχως εχει πουλησει το CB του μαζι με τις ΥSS.Aμα μπει ισως να θυμαται την αισθηση που ειχαν και να σου πει:
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=1568.0