γεια χαρα παιδια νεος στο φορουμ και ενδιαφερομενος για αγορα ενος souper four

Ξεκίνησε από figalos, Φεβρουαρίου 06, 2012, 08:13:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

point zero

Παράθεση από: snipereps στις Φεβρουαρίου 08, 2012, 01:08:36 ΜΜ
και να μασταν για μπυρα τωρα καμια 5-10 απο δω και να λεμε μονο για cb, να μας πεταξουν εξω απο ολα τα μαγαζια απο την φασαρια που θα καναμε.  :beerchug:


Αυτο ειναι το πιο ενδιαφερον μερος σε ολο το θρεντ !!!
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

figalos

Παράθεση από: snipereps στις Φεβρουαρίου 08, 2012, 01:08:36 ΜΜ
Συμφωνα με το part list, κατσε τωρα να δεις επιστημονικη αναλυση  :P χαχαχα αφου λεμε ειμαι σκαλωμενος με τα μοντελα  :abwacko: , τα μοναδικα μοντελα με μαυρο κινητηρα, τον κωλο του R και στρογγυλο φαναρι που δεν ειναι version S (αλλα φρενα,αλλες αναρτησεις) ειναι τα FIIs και FIIt που ομως δεν ειναι ουτε version R ουτε TPS εχουν, ουτε την εξατμηση bolt-on με λαιμους 4-2-1, ουτε τα πατουρακια με τα Χ και ουτε τον εξτρα σωληνα στο πλαισιο πισω απο τους λαιμους της εξατμησης. το 'βγαλα το θηριο  ;D . Αν καποιος θελει σαν το R αλλα με στρογγυλο φαναρι πρεπει να παρει το S ή να κανει την αλλλαγη μονος του. 
και να μασταν για μπυρα τωρα καμια 5-10 απο δω και να λεμε μονο για cb, να μας πεταξουν εξω απο ολα τα μαγαζια απο την φασαρια που θα καναμε.  :beerchug:

ΔΗΛ
TPS ,ΕΞΑΤΜΙΣΗ bolt-on με λαιμους 4-2-1, εχουν ολα?????   (εκτος απο αυτα που ειπες)
και το παλιο το pb1 ????? (που σου ετσειλα φωτο το μαυρο)

gianis

Καλως ηρθες κι απο μενα !

ΠαράθεσηΔΗΛ
TPS ,ΕΞΑΤΜΙΣΗ bolt-on με λαιμους 4-2-1, εχουν ολα??

Μονο τα : version r και τα δυο version s. Και τα v-tec βεβαια.

itom32


Βαγγελη αυτο FiiT ειναι η στρογγυλοφαναρη εκδοση του R.Ασχετο το οτι ειχε την εξατμηση του pb1.Στην φωτο αυτος εβαλε devil.Aπλα πιστευω πως το 95 αρχισε η αναβαθμηση και το ψαξιμο για βελτιωση της honda αναμεσα στις δυο εκδοσεις.Αλλιως δεν εξηγηται να δοκιμασουν τις χρυσες nissin στο στρογγυλοφαναρο και τις απλες διπιστονες στο τετραγωνοφαναρο.Τελικα κατελιξαν στις bremo με το τελευταιο version s.Γγγρρρρ,αυτες θελω.Ενταξει τον μαυρο κινητηρα με τις περισσοτερες ψυκτρες τον αλλαξαν με τα πρωτα στρογγυλοφαναρα r,αρχισαν αλλαγες στο τελικο(bold on)+χταποδι 4-2-1,βαλαν tps και τα αλλα που ειπες.Γενικα παντως υπηρχε μια τεραστια διαθεση για αναβαθμησεις στο sf εκ μερους της honda,πραμα που μονο στην Ελληνικη αντ/πια δεν φανηκε.Tελικα δεν θα σκασω κιολας,ολα superfour ειναι ουφφφ.
Σιωπη τωρα να πιει ο κοσμος τον καφε του ησυχα.Τους καναμε κεφαλι ολους.  :P;D ;D

snipereps

τα pb1 δν TA συμπεριελαβα καν στη σύγκριση βρε γιατί έχουν άλλο κινητήρα ;-) λαιμούς 4-1 έχουν αυτά. Γιάννη, θα το  πάμε στις διαμάχες :-P xaxaxaxa. Όπως το είπες φίλε όλα είναι super four Άλλα επειδή είμαι κολλημενος με τα μοντελα (Ειδικά αυτά τις βίκτωρια σικρετ B-) ), και κυρίως επειδή ζηλεύω τις 4πίστωνες του,βλέπω ότι αυτό exei ΤΡς και τετράπιστονα. και τις φουλ ρυθμιζόμενές αναρτήσεις, πίσω τουλάχιστον που φαίνονται,. είναι το πρώτο version S που βγήκε,πριν βγει αυτό με τον καινούριο κώλο.απλά είναι βαμενο πορτοκάλi.Το FiiT δν έχει tps μέσα στο πάρτ λίστ. Πως θα γίνει να κάνουμε εισάγωγη κάνα μπροστινό τέτοιο ρε παιδιά? τα σαλια μου τρέχουν όταν το βλέπω!

figalos

Παράθεση από: snipereps στις Φεβρουαρίου 08, 2012, 10:45:52 ΜΜ
τα pb1 δν TA συμπεριελαβα καν στη σύγκριση βρε γιατί έχουν άλλο κινητήρα ;-) λαιμούς 4-1 έχουν αυτά. Γιάννη, θα το  πάμε στις διαμάχες :-P xaxaxaxa. Όπως το είπες φίλε όλα είναι super four Άλλα επειδή είμαι κολλημενος με τα μοντελα (Ειδικά αυτά τις βίκτωρια σικρετ B-) ), και κυρίως επειδή ζηλεύω τις 4πίστωνες του,βλέπω ότι αυτό exei ΤΡς και τετράπιστονα. και τις φουλ ρυθμιζόμενές αναρτήσεις, πίσω τουλάχιστον που φαίνονται,. είναι το πρώτο version S που βγήκε,πριν βγει αυτό με τον καινούριο κώλο.απλά είναι βαμενο πορτοκάλi.Το FiiT δν έχει tps μέσα στο πάρτ λίστ. Πως θα γίνει να κάνουμε εισάγωγη κάνα μπροστινό τέτοιο ρε παιδιά? τα σαλια μου τρέχουν όταν το βλέπω!

τι εννοεις τα pb1 εχουν αλλο μοτερ????
παντως ολα αυτα τα εξτρα που ειπατε παραπανω που υπαρχουν στις επομενες εκδοσεις μετα το pb1  (R  S   V-TECH)
φανταζομαι κανουν και την διαφορα εε???
οποτε αξιζει να βρεις ενα καλο version S (καθοτι γουσταρω στρογγυλοφαναρο αλλα οχι v-tech)
μου φαινεται αρχιζω και κατασταλαζω!!!!

και ενα τελευταιο οσο αναφοαρα to pb1 που σας εστειλα ας μην εχει ολα αυτα τα εξτρα που εχουν οι αλλες εκδοσεις
αξιζει αν πεσει και αυτος στα 2000-2300??????????????
αν βεβαια ειναι καλο οσο λεει ετσι???

snipereps

τοσα λεφτα για pb1? λογω παλαιοτητας δηλαδη και τον αναρτησεων των πισω που ειναι τερματισμενες, οχι οτι εχει διαφορα, μπορει να ειναι και καλυτερο αν ειναι περιποιημενο. αλλα αν το εχει πολυ περιποημενο και δν χρειαζετε να ριξεις λεφτα θα τα αξιζει τα 2300, απλα μπορεις να παρεις και πιο καινουριο με λιγα παραπανω... σαν το β τεκ πχ.

JAS

filagos καλος ηρθες και απο μενα

τα 2000-2300 που λες για τη μηχανη μας νομιζω παραειναι πολλα!! με αυτα τα λεφτα και λιγο παραπανω μπορεις να βρεις vtec..... βεβαια αντε να βρεις μαστορα να στο ρυθμισει, εδω με τα carbs τα κανουνε μπουρδελο!!!
να υπολογιζεις πως ετσι και αλλιως 300-400 θα τα ριξεις οποτε υπολογιζε και αυτα στο budjet σου.
νομιζω πως με 1500 max και ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ψαξιμο βρισκεις cb σε καλη κατασταση.

klab

Τι του λέτε του παιδιού ρε γμτ, σαλάτα τον κάνατε εντελώς.
Η μόνη ουσιαστική διαφορά που έγινε ποτέ στα CB ήταν στον κινητήρα το 1994 που άλλαξαν τα πιστόνια στo PB-1 FiiR με αποτέλεσμα την καλύτερη-αποδοτικότερη καύση και ναι είναι το ίδιο μοτέρ έκτοτε μέχρι που βγήκε το Vtec.
Καλά χρυσά τα CB και τα αγαπάμε αλλά δεν χρειάζονται υπερβολές.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλουμε τον άνθρωπο να πάρει CB με 2,000+ χωρίς κανέναν λόγο.
Αν φτάσεις εκεί πάρε καλύτερα κανένα Hornet 600 που είναι πολύ περισσότερο μοτοσυκλέτα για τα χρήματα σου.

Όπως είπε ο JAS βάλε ένα ταβάνι στα χρήματα σου και υπολόγισε μέσα στο ποσό αυτό ότι θα ρίξεις κάποια χρήματα για λάστιχα κλπ κλπ.
Εγώ είχα βάλει πλαφόν τα 1500 με 1600 max, πήρα σβάρνα όλα τα CB του car.gr στην Αθήνα μία τετάρτη του προηγούμενου Αυγούστου και βρέθηκα με το καλύτερο που έχω δει και να μου στοιχίζει μόνο 1.100 η αγορά του.
Τα υπόλοιπα ήταν τριμπούρδελα και ήθελαν από 1500 μέχρι 2500 οι ιδιοκτήτες τους........δηλαδή για όνομα του Θεού.
Και να σκεφτείς ότι έσκασα σχεδόν αμέσως χρήματα για λάστιχα-ανορθωτή-μπαταρία-λάδια-μπουζί-ρυθμίσεις καρμπιρατέρ κοντά 500 ευρώ.

Ψάξε καλά και τίποτα άλλο.

itom32

Πριτς που το hornet ειναι πιο πολυ μοτοσυκλετα απο το superfour...Tην μαπα του την ειδε στον καθρεπτη... ;D ;D ;D
Τιποτα δεν συγκρινεται με την ομορφια του sf.Παντως ο klab καλα τα λεει.Ειναι πολλα τοσα λεφτα.Απο την αλλη αν ερωτευτεις sf συνεχεια κατι θα βαζεις,αν εχεις περισσευμα.Αλλα ρε Γιωργο πες οτι εχεις ενα καλο S,και ενα καλο pb1 πιο θα διαλεγες?? Με χιλια το S.To εχεις πει κι αλλου.Εχει διαφορες μοντελο απο μοντελο και τις αναλυουμε.Τι θα πρεπε να ξαναπεσει μουγγα στην στρουγγα?? >:D
Kαι γιατι να το κρυψουμε τα ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΦΑΝΑΡΑ VERSION R ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΕτσι για την καυλα...ουφφφ τα ειπα ολα... ;D ;D
Για να ειμαστε μεσα καλητερα ψαξε καλοσυντηρημενο version s,αφου σου αρεσουν τα στρογγυλοφαναρα.Μια λογικη τιμη ειναι γυρω στα 1500με1800 ευρω λογω ''νεοτητας''.Το ιδιο ισχυει και για τα pb1 με μια διαφορα τιμης γυρω στα 200 ευρω προς τα κατω.


klab

Καλά τα λες και συμφωνώ, απλά δεν δικαιολογούνται με τίποτα οι τιμές που ζητάνε οι περισσότεροι.
Ο λόγος που μου αρέσει περισσότερο το S όπως είπες, είναι καθαρά αισθητικός (το κωλαράκι του) εκεί μπορεί να έδινα κατιτίς παραπάνω, αλλά μόνο για την καύλα μου.
Αν σκεφτείς με την ψυχρή λογική, δεν αξίζει τον κόπο ούτε φράγκο παραπάνω για τις αστείες διαφορές που έχουν τα μοντέλα μεταξύ τους.
Και επειδή έχουν ξεφύγει ομαδικώς στις αγγελίες και ζητάνε τον πατέρα και την μάνα τους τους τελευταίους μήνες, για αυτό το λέω να προστατέψουμε τον φίλο μας.
Άμα του πάρουμε τα μυαλά ότι το τάδε μοντέλο είναι WOW σε σχέση με τα άλλα θα τα σκάσει σε κανέναν επιτήδειο νομίζοντας ότι πήρε κάτι που αξίζει τα χρήματα του.

ΥΓ Τα πορτοκαλί είναι μπεμπέ, τα σοβαρά εργαλεία είναι μαύρα με στρογγυλά φανάρια και κερνάνε τσάι τα Version-R χα,χα,χα.

snipereps

Μπρε σεις? Αφου εχει fazer ο ανθρωπος. τι να το κανει το hornet? θελει cb οχι απο αναγκη αλλα απο γκ@#λα. Απ'οτι καταλαβα εγω. οπότε ψαχνει να βρει το καλυτερο και στα καλυτερα λεφτα. Απο τα γουστα του οπως ειπαν και τα παιδια παει για S, Oποτε καλο ψαξιμο φιλε, και περνα τα κι απο δω να σε λεμε την γνωμη μας να γινετε και κουβεντουλα, πες τα ρε Γιαννη, μια στις 5 μπαιναμε και τωρα δεν προλαβαινουμε να γραφουμε  ;D

ΥΓ Εϊ ψιτ... κυριε μαυρε? ποτε θα με κερασετε και μενα κανα τσάϊ. χαχαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχα :P

point zero

Παράθεση από: snipereps στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 01:01:25 ΜΜ

ΥΓ Εϊ ψιτ... κυριε μαυρε? ποτε θα με κερασετε και μενα κανα τσάϊ. χαχαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχα :P


Για να  δουμε θα γελας και μετα το  αφεψημα  ???       αχχαχαχ!!!!!!
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

klab

Στττττττ κρύβε λόγια για θα πάρουν χαμπάρι ότι του πέταξα πάνω μοτέρ από το χλοοκοπτικό με τα διπλά Dellorto.

itom32

Παράθεση από: klab στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 12:55:48 ΜΜ
ΥΓ Τα πορτοκαλί είναι μπεμπέ, τα σοβαρά εργαλεία είναι μαύρα με στρογγυλά φανάρια και κερνάνε τσάι τα Version-R χα,χα,χα.
Πες μου κι αλλα τετοια μ'αρεσει να μπεπεδιζω οπως και της "ρηνουλας"μου. ;D ;D
Παράθεση από: snipereps στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 01:01:25 ΜΜ
Μπρε σεις? Αφου εχει fazer ο ανθρωπος. τι να το κανει το hornet?
To fazer εχει δει την μαπα του στον καθρεπτη?Ειναι πιο κακομουτσουνο απο το hornet. :yoohoo: ;D ;D ;D ;D