γεια χαρα παιδια νεος στο φορουμ και ενδιαφερομενος για αγορα ενος souper four

Ξεκίνησε από figalos, Φεβρουαρίου 06, 2012, 08:13:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

figalos

οταν ανοιξα ηταν ολα στη θεση τους
η μεμβρανη δε
ειναι καλη, χωρις τρυπες, αλλα μαλλον δεν ειχε μπει καλα...
εκανα δοκιμη με μπουκαλι για να δω αν αλλαξε κατι ως προς την λειτουργιας της με το βαλε βγαλε
αν δουλευει η υποπιεση δηλαδη...
γιατι διαροες δεν ειχα απλα ειχα συνεχη ροη

μετα απο πολλα βαλε βγαλε καταλαβα περιπου πως πρεπει αν μπει
την κουμπωσα ρουφαω  απο το σωληνακι της βενζινης δεν εδινε δεν τραβαγε  (καλο αυτο λεω)
γεμιζω το μπουκαλι νερο και την κουμπωνω   το γυρναω αναποδα 
κανω και μια τρυπα στο πατο (που γυρνοντας τον ειναι πανω πανω)   για να δινει νερο
παλι δεν εδινε..    ωραια
ρουφαω της υποπιεσης  και εδινε κανονικη ροη

τωρα μενει να δω ποσο θα κρατησει

ο μαστορας που ρωτησα μου ειπε οτι τα μοτορια μας υποφερουν σε αυτο θεμα
καλυτερα μου λεει να το καταργησεις τελειως
και οσο αναφορα το πλημυρισμα των καρμπυρατερ κατι μουπε για πλαστικοποιησεις δεν καταλαβα

η μπορεις μου λεει να βαλεις απο TRANSALP
εβγαζε ενα που ηταν περιποπυ ιδιο...

μενει τωρα να το βαλω πανω να κανω κανα χιλιομετρο
και ξανα μιλαμε
αντε ενα ενα φευγει
σειρα παιρνει η εξατμιση..................

itom32

Οχι γιατι να το καταργησεις χωρις λογο.Εξ αλλου απο οτι καταλαβα μετα τις πολυτιμες συμβουλες του Αtanassio αν το καταργησεις μετα θα πρεπει να εχεις μονιμα γεματο ρεζερβουαρ για να εχεις σωστη λειτουργεια.Γνωμη μου ειναι να το κρατησεις εν λειτουργεια οπωσδηποτε.Για τα καρμπ δεν καταλαβα τι εννοουσε.

supernova

Φίλε figalos μην το καταργήσεις γιατι λογικά θα έχεις αλλα προβλήματα με λάθος τροφοδοσιες κτλ, αν δείς οτι συνεχίζει και δημιουργεί πρόβλημα αντικατεστησε το ακόμα και με μεταχειρισμένο!
Γνώμη μου, για να το έχει η honda κατι ξέρει...

klab


figalos

Παράθεση από: itom32 στις Μάρτιος 12, 2012, 12:58:31 ΜΜ
Οχι γιατι να το καταργησεις χωρις λογο.Εξ αλλου απο οτι καταλαβα μετα τις πολυτιμες συμβουλες του Αtan...Για τα καρμπ δεν καταλαβα τι εννοουσε.
ουτε εγω καταλαβα
αν τον επισκευθω θα μαθω λεπτομεριες

figalos

Παράθεση από: klab στις Μάρτιος 12, 2012, 04:54:41 ΜΜ
Αν σας ενδιαφέρει βρήκα ρουμπινέτο στο ebay με τιμή 34? με τα μεταφορικά.

Ιδού : http://www.ebay.co.uk/itm/Gas-Tank-Valve-Fuel-Cock-Petcock-Honda-CB400-CB-400-1992-1998-92-93-94-95-98-/251009942436?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a715bc3a4
καλα εισαι πολυ μπροστα
λοιπον
το επισκευασα (νομιζω δηλ)
πλεον δεν τρεχει συνεχομενα θα πρεπει να ρουφιξεις απο την υποπιεση
το εβαλα πανω
τωρα μενει να το κανω βολτα να δω διαφορες και συμπεριφορα
δυστυχως βρεχει
απο αυριο μαλλον
αλλα οπως και να χει θα εχω το νου μου σε αυτο ....
γιατι πηγα αγορασα μεταχειρισμενο  30ε
να το δοκιμασω μου ειπε αν  δουλευει και οτι αν δεν κανει να του το παω πισω να μου δωσει  αλλο η να παρω τα λεφτα μου πισω
και το εβαλα και εκανε ακριβως το ιδιο με το δικο μου   (συνεχης ροη)
το πηγα πηγα πισω πηρα τα λεφτα και αν δεν δουλεψει αυτο που εφτιαξα θα το παραγγειλω
ειναι και free shipping
μια χαρα
ευχαριστω klab

Σ'ΩΡΑΙΟΣ.....

point zero

Κοιτα  μην εχει φιλτρακι στην βενζινη !!!  τα μοντελα μας δεν  'παιρνουν' φιλτρακι και για αυτον τον λογο μπορει να σου κοβει !
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

figalos

Παράθεση από: point zero στις Μάρτιος 12, 2012, 06:13:40 ΜΜ
Κοιτα  μην εχει φιλτρακι στην βενζινη !!!  τα μοντελα μας δεν  'παιρνουν' φιλτρακι και για αυτον τον λογο μπορει να σου κοβει !
ΤΙ εννοεις φιλτρακι???
πατεντα??
after market??

μια συτα εχει 10 ποντους περιπου σαν φιλτρο που μπαινει μεσα στο ντεποζιτο αν εννοεις αυτο.....

μετα ειναι το ρουμπινετο δεξια οι 4 βιδες που εχει μεσα ελατηριο μεμβρανη
και απο κατω μια αλλη βιδα που εχει μεσα ενα λαστιχακι

σωληνακι βενζ--> καρμπ
σωληνακι υποπ--> κυλινδρο

point zero

φιλτρο βενζινης  στο σωληνακι μεταξυ ρεζερβουαρ και καρμπυρατερ !  εαν  εχει βγαλε το !
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

figalos

οχι οχι δεν εχει φιλτρακι....
εφτιαξα την υποπιεση θα το δοκιμασω σημερα
θα κανω κανα χιλιομετρο
να πεσει και η σταθμη του ρεζερβουαρ να δω διαφορα
ελπιζω να κρατησει
αλλιως ebay  καινουριο ρουμπινετο

figalos

τελικα δεν δουλευει
στο χειροποιητο ντεποζιτο δουλευε και οταν σταματουσα να ρουφαω σταματαγε

πηγα βολτα ξανατσεκαρα βγαζοντα το λαστιχακι της βενζινης και ετρεχε παλι οπως πρωτα συνεχη ροη
οποτε ακυροοοοο
μαλλον αλλες πιεσεις πανω στο μηχανακι η τα εχει κλασει η μεμβρανη μαλλον...
το παραγγελνω

να ρωτησω ενα τελευταιο???
αν βαλω το καινουριο ποια διαφορα θα εχει??
αν μεινει οπως ειναι περα απο το οτι θα εχω θεμα οταν πεφτει η σταθμη
θα ηθελα να ξερω αν θα εχει διαφορα στην λειτουργια των καρμπς
η συνεχη ροη υπαρχει πιθανοτητα να επιρεαζει την ποσοτητα του καυσιμου στα καρμπυρατερ??
αυτο που λενε οτι πλυμυριζει τα καρμπυρατερ ισχυει??
τα καρπυρατερ δεν πλυμυριζουν εκτος και αν εχει χαλασει η κολαει το φλοτερακι του καρμπυρατερ
παιρνουν τα ποτηρακια οσο καυσιμα θελουν  αλλα δεν ειναι δυνατον να ξεμενουν απο καυσιμο

η τα μπουκωνει και δεν εχω καλη αναλογια καυσιμου με αποτελεσμα να εχω θεμα με τα μπουζι στο μελλον και να εχω θεμα και με την αποδοση της μηχανης???
πολυ το ψαχνω???

itom32

Mη το λες,καλα κανεις και το ψαχνεις μη νομιζεις ολοι ετσι μαθενουμε,ρωτωντας
Το σιγουρο ειναι οτι δεν πρεπει να υπαρχει ροη καυσιμου απο το ρουμπινετο  προς καρμπ οταν εχεις κλειστη την μοτο(υποπιεση),παρολο που θα εχεις τον διακοπτη του ρουμπινετου στο ON.Δες εδω εχει και σχημα: http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=3174.0
Εdite:Eγω αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι δεν εχεις καλη τροφοδοσια απο το ρουμπινετο στα καρμπ,σε καποιο φασμα στροφων 4.000με 5000.Για να βγαλουμε απο την μεση τα καρμπ να ρωτησω λιγο γιατι μπερδευτηκα.Αυτος που πηγες και σε ρυθμησε σε ειπε οτι ειναι ενταξει τα καρμπ ετσι??
Ε τοτε δισλειτουργια της μεμβρανης του ρουμπινετου ειναι ο πρωτος υποπτος.Δηλ.σιγουρα δεν μπωρεις να αλλαξεις μονο την μεμβρανη?
Ρε παιδια αυτες οι μεμβρανες για αυτο το σκατολογιδι δεν ειναι?? http://www.car.gr/parts/view/1692420/

figalos

Παράθεση από: itom32 στις Μάρτιος 13, 2012, 08:01:47 ΜΜ

Ρε παιδια αυτες οι μεμβρανες για αυτο το σκατολογιδι δεν ειναι?? http://www.car.gr/parts/view/1692420/
οχι δεν ειναι αυτες

αρχιζω να συμπεραινω οτι ειναι απαραιτητο
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=3063.0

τωρα κατι λυσεις τυπου απο παπι και απο τρανσαλπ και αφρικα
δεν θα σου δωσουν κυκλωμα με αποτελεσμα να ξεμενω απο καυσιμα πιστευω!!!!

itom32

Κοιτα κι εγω θα επαιρνα καινουριο για να ξενοιασω.Απλα επειδη οι καιροι εναι δυσκολοι,ελπιζω να μη βγεις απο το μπατζετ σου.Και να περασει η μικρη σου την γριπη μετα απο αυτο.Απλα κοιτα αν το παρεις απο εξωτερικο,να στελνουν με EMS.Οκ αυτο του klab,με ταχυδρομειο θα σου ερθει.

figalos

στον itom για το ρουμπινετο απαντησα με πμ  παραγγειλα καινουριο
αυτο που μου ειχε βρει ο klab, σε καμια βδομαδα θα ειναι εδω

τωρα
δυστηχως ειμαι στην δουλεια και δεν μπορω να στειλω τις φωτο απο το κινητο που τραβηξα γιατι θελει wifi η να εχεις ιντερνετ στο συμβολαιο του κιν

εβγαλα το τελικο
βγηκε δυσκολα και μαλιστα η πατουρα που παταει το τελικο εχει αρχισει και σαπιζει
αν το ξαναβαλω σιγουρα θα εχει θεμα μπορει καμια διαροη μπορει και οχι (φλατζοκολα εχω παρει σε μορφη σιλικονης)

τωρα
το χτυπησα οπως μου ειπε ο itom αλλα δεν εβγαλε τιποτα ουτε καρβουνια ουτε σκονη τιποτα,ειδικα απο το μπροστα μερος που κουμπωνει στον λαιμο με τις τρεις βιδες
αλλα ουτε και απο το πισω....
το πηγα βολτα χωρις εξατμιση και ηταν οπως το ονειρευομουν  (ασχετα απο το θορυβο που γουσταρω μαμα)
χωρις κρατημα χωρις κομπιασμα ανεβαζε ανετα χωρις να ζοριζεται
2ον  δεν ξερω αν ειναι ιδεα μου λογω θορυβου
αλλα ειδα διαφορα οσο αναφορα το κρατημα σε ολο το φασμα
και τωρα λεω
εχει προβλημμα  η εξατμιση???
η
ετσι δουλευει η μαμα???
ειναι φυσιολογικο να κοβει τοσο η μαμα???
και να την ανεχτω επειδη βγαζει τελειο ηχο??     (μονο χαμηλα)

αν την ανοιξω θα κερδισω κατι?
επισκευαζεται (μονος μου γιατι σε μαστορα θα με γδαρει)
εχει κανεις εμπειρια απο το δικο μου τελικο που οντως δεν ειναι σαν του snipereps