Βελονα-πυραυλακι καρμπυλατερ προβλημα

Ξεκίνησε από Κρις Β, Δεκεμβρίου 13, 2019, 04:20:27 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Κρις Β

Αλοχαααα.. Όπως καταλάβατε όλοι μάλλον έχουμε θέμα με την βελόνα διότι μου βραψυκυκλωνει τα μπουζι συχνά λόγο μάλλον βουλωμενων καρμπς.. Μπορώ εγώ σαν άσχετος από καρμπ να τα ανοίξω και να τα επισκευάσω χωρίς να μου πιάσει τον κωλ....ο μάστορας; είναι τόσο δύσκολο;;
V. K.

panosp25

Καλησπέρα. Τιποτα δεν είναι δύσκολο Βασίλη αν πιάνουν τα χέρια σου.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


apostolos

Καλησπέρα εάν ψάξεις πιο παλιά post να βρεις ένα το οποίο έχουμε βήμα βήμα καθάρισμα και αλλαγή στα carps όσο για τα πυραυλάκια βελόνες αν θες πες το όπως θες υπάρχουν στο εμπόριο και δεν κοστίζουν σχεδόν τίποτα!!!! Όλη η δουλειά είναι να βγάλεις με ηρεμία τα καρμπυρατέρ από τη θέση τους!!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


panosp25

Όπως είπε κι ο Apostolos μπορείς να διαβάσεις και προηγούμενα post. Παρόλα αυτά μια μικρή βοήθεια έχει ως εξής...
Αφού βγάλεις την τετράδα και την πάρεις στον πάγκο σου,


αδειάζεις τα λεκανάκια ξεσφίγγοντας αυτή τη βίδα (προτείνω βέβαια αυτό να γίνει πριν αφαιρεθεί η τετράδα από τη μηχανή)



Έπειτα τη γυρνάς ανάποδα...


και λύνεις ένα ένα τα λεκανάκια


Με ένα τσιμπιδάκι βγάζεις το πειράκι του φλοτερ



βγάζεις το φλοτέρ τραβώντας το προς τα πάνω...



και αποκαλύπτεται από κάτω το πυραυλάκι.



το πυραυλάκι.


Βάζεις το πυραυλάκι στην εγκοπή του φλοτερ...



τοποθετείς το φλοτέρ στη θέση του βάζοντας ταυτόχρονα το πυραυλάκι στην έδρα του...



Βάζεις πάλι το πειράκι στη θέση του...



και συνεχίζεις την αντίστροφη διαδικασία.

Αξίζει να τονίσω ότι όλη διαδικασία πρέπει να γίνει με αργά, σίγουρα βήματα, σταθερό χέρι χωρίς βιασύνη και σε καθαρό πάγκο.
ʼπλωσε ένα καθαρό χαρτί και τοποθέτησε τα εξαρτήματα πάνω σε αυτό με τη σειρά χωρίς να μπερδεύεις του ενός καρμπιρατέρ με του άλλου.
Καλή επιτυχία!!!

stam


panosp25


Κρις Β

Ουυυυαουυυ πανό είσαι τρομερός ρε συ σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις φώτο και για τον χρόνο σου θα μπω στην διαδικασία σωστά να το κάνω... Το μόνο που θέλω είναι αν ξέρετε τους κωδικούς για τα πυραυλακια για το FiiΝ και από που θα τα πάρω και το κόστος τους.. Σας ευχαριστώ άπαντες για την βοήθεια
V. K.

itom32

Παράθεση από: Κρις Β στις Δεκεμβρίου 14, 2019, 02:13:28 ΠΜ
Το μόνο που θέλω είναι αν ξέρετε τους κωδικούς για τα πυραυλακια για το FiiΝ και από που θα τα πάρω και το κόστος τους.. Σας ευχαριστώ άπαντες για την βοήθεια
Ο κωδικος είναι 16155413751  https://www.cmsnl.com/honda-cb400f-super-four-type-ii-1992-n-japan-nc31-100_model50218/valve-float_16155413751/#.XfRwTugzbIU
O αντι/πoς του cmsnl σην Ελλάδα είναι το motosp.gr στην Λυκόβρυση https://www.google.com/maps/place/Motosp/@38.0665573,23.7821532,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xb74a9443dfe3a98!8m2!3d38.0665573!4d23.7821532
Θα το βρεις και σε αυτoύς:
https://hondagar.car.gr/parts/?part_number=16155413751
http://www.crossoverparts.gr/Motorcycle/honda/honda-cbf-250-06/float-valve-carburetors-honda
υπάρχουν και aftermarket φθηνότερa,αλλά νομίζω θα βρεις και σε όλους τους αντ/πους Honda αλλα και στους ενημερωμένους εμπόρους αντ/κών Ηοnda.

JEPE

Kriss B αφού θες να καθαρίσεις καρμπ καλό είναι να καθαρίσεις λίγο και το τεποζιτο για τυχόν σκουπιδακια που θα έχει μέσα!και πιστεύω ότι θα χρειαστείς και ένα δεύτερο ζευγάρι χέρια για βοήθεια!

Στάλθηκε από το Redmi 7A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Μπράβο στην ΟΜΑΔΑ . Λιβαδειά-Θεσσαλονίκη-Αθήνα ....Ανεκτίμητο το να είναι κάποιος ανάμεσα σας . ;)

Κρις Β

Jepe αν μπορείς δώσε μου ένα τηλ η Facebook να σου στείλω.. Ευχαριστώ πολυ
V. K.

Ποντιος χρηστος

Ωραία πράγματα . Ερώτηση μιας και τα έχεις ανοιχτά . Το πυραυλακι η μύτη εμπρός είναι μαύρη αλλά από ίδιο υλικό ; Η η μύτη του είναι από ξεχωριστό υλικό . Μπορείς να διακρίνεις ;
.ο πόντος ζει.
ο πυρετος καζαντζιδης

panosp25

Χρήστο στα πυραυλακια η βελόνα ειναι απο καποιο υλικό σαν λάστιχο, για να σφραγίζουν.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


TEOS CB SF

Ακριβώς όπως τα λέει ο Πάνος .. επίσης θα προσθέσω ότι εάν τα πυραυλακια έιναι παλιά επειδή έχουν πάρει συγκεκριμένο σχήμα στο σημείο που πατάει το πλαστικό μέρος συνήθως μετά από επανατοποθέτηση εάν μετακινηθεί από την θέση που βρισκοταν πράγμα που είναι φυσικό να γίνει ..μετά δεν σφραγίζουν καλά με αποτέλεσμα το οποίο δεν είναι καλό , δηλαδή υπερχείλιση κτλ ..Για τον λόγο αυτό η γνώμη μου είναι ότι μετά από χρόνια πρέπει να γίνεται αντικατάσταση , ειδικά εάν έχουμε μπει στον κόπο να κατεβάσουμε την τετράδα για καθαρισμό ...
Δεν γνωρίζω εάν προβλέπεται από μανουαλ αντικατάσταση ..
Παράκληση να απαντήσουν οι ειδικοί του φόρουμ 😜😜😜

Harlock

Απο προσωπική εμπειρία, τελικά πιο δυσκολο έιναι να βγαλεις τα καρμπιρατερ, απο το να τα καθαρίσεις  ::).
ʼλλά αφού θα μπεις στη διαδικασια (υπάρχει σε όδηγο στο φορουμ), καντο σωστά. Δλδ πήγαινε παρε ένα καθαριστικό σπρέι καρπυρατέρ,
άνοιξε κάτω λεκανάκια, βγάλε ζιλγκερ, φλογερες, και καθαρισετα με το σπρει και μετά άνοιξε και απο πάνω να δεις σε τι
κατάσταση είναι οι φουσκες σου (ενημερώτικα, δεν ρίχνουμε σπρει σε λαστιχάκια και φουσκες γιατί τα διαβρώνει).
Αμα η κατάστηση καταλάβεις οτι ειναι λιγο υπερβολικά άσχημη (βρεις μεσα σκουριες, μακα και κανα πεθαμενο προπαππου σου) μπορείς να βρεις
κανα φτηνο κιτ επισκευής απο εξωτερικό ( https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB400SF-NC31-CARB-REPAIR-CARBURETOR-4-REPAIR-KITS-20-HNC31CR/264361259750 )
και γενικά δεν υπαρχει λόγος να πας ψάξεις αυθεντικα πυραυλάκια, τσιμουχακια, ζιγκλερ κλπ γιατι θα ξεφύγει το κόστος.
Τώρα για να γινει λιγο πιο ευκολο το πράγμα, μην χωρησεις τα καρμπυρατερ μεταξυ τους και μην πειράξεις τις βιδες ανάμεσα που τα συγχρονιζουν. Όσο για τις βίδες
του μίγματος (αυτες οι διαγωνιες διπλα απο τα λεκανακια) ή τις κρατάς και αυτές όπως είναι (και ότι γίνει) ή αμα τα έχεις καθαρίσει όλα καλά και είναι και καθαρό το φίλτρο αερα σου, τότε τις βιδώνεις
μεχρι να πατήσουν και μετά τις ξεβηδώνεις δυομιση στροφες (εγώ τις έχω στο τρια, αλλα μετά απο πειραματισμους με τη δικια μου μηχανη).
Αυτά, καλά ξεμπερδέματα.