Superfour.gr

Τεχνικές Συζητήσεις => Υποσυστήματα => Βελτιώσεις-ανακατασκευές => Μήνυμα ξεκίνησε από: xrhstos στις Απριλίου 01, 2014, 04:43:10 ΜΜ

Τίτλος: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 01, 2014, 04:43:10 ΜΜ
ερωτηση...κατω απο το τεποζιτο και πανω εξωτερικα απο το φιλτροκουτο υπαρχει ενα μικρο φιλτρακι σχημα ορθογωνιο το οποιο ανοιγει κ εσωτερικα εχει ενα σαν αφρολεξ σαν φιλτρο.αυτο το αφρολεξ το αλαζουμε?αν ναι πως το ψαχνουμε?Η το καθαριζουμε απλα. 2.επισης τερμα κατω στο φιλτρο εχει ενα λαστιχο σκληρο και στην ακρη πατημενο με τη πενσα-κλειστο το ανοιξα και διαπιστωσα λαδια- και βενζινα μηρηζε.το τραβηξα και το καθαρησα και το ξανα εβαλα.3-4ποντουσ ειναι το μηκος του.το φιλτρο αερος καλα κανει κ ειναι εκει που ειναι¨)  8) απο που παιρνει οξυγόνο -αερα και πηγαινει μεσα στο φιλτρο,γιατι παιδια δε πηρε πουθενα το ματι μου απο που εισάγει τον αερα.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 01, 2014, 06:22:07 ΜΜ
Σε αυτο το κουτακι που εχει μεσα το αφρολεξ βάζουμε τις αναθυμιάσεις απο τα καρμπ... ʼπλα καθάρισε το... Είναι το χοντρό σωληνάκι που βγαίνει από την πάνω και στο κέντρο μεριά τον καρμπ... Αν δε το βαλεις δε τρεχει και τπτ μηχανικό άπλα θα κανείς μ@#$ το μοτέρ και θα μολύνεις το περιβάλλον... Το σωληνάκι που περιγράφεις είναι στην ουσία μια τάπα. Συγκρατεί τους ατμούς από τα λάδια της μηχανής (αναθυμιάσεις)... Είναι όμως κάλο για τον κινητήρα να έχει αυτού του είδους τα λάδια από τις αναθυμιάσεις μέσα στο φιλτροκουτι διοτι κολλάνε σκόνες τις οποίες δε τις συγκρατεί το φίλτρο... Αερα παίρνει απο την δεξια μερια ετσι πως κάθεσαι απο μια οβαλ τρυπα η οποια κοιτάει προς τα πισω....
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 02, 2014, 10:30:49 ΜΜ
se ςυχαριστο στελ εισαι αετονι. λ οιπον...εβγαλα χθες το φιλτρο αερος σχετικα καθαρο ηταν,αλλα το φιλτρο εμενα εχει σητα ψηλη δεν το εχω αλαξει ποτε το φιλτρο αερος.εντομεταξη εβαλα μπροστα χωρισ το φιλτρο και διαπιστωσα οτι ειχε πολι ποιο ισχηρο γκαζι αρπαζε κατι δεκατα του δεπτερολεπτου ποιο γρηγορα.το λεω αυτο διοτι ειμαι ετοιμος να μπο στι φασι με ριθμισι καρμπιρατερ-ριθμιση βαλβιδων.το πηγα στο δαβανοπουλο το ειδε και μου λεει...να στο ριθμισο αλλα μιν νομιζεις οτι θα δεις η θα ακουσεις καμια διαφορα..και του λεω..εγω το θελω να το κανω για καθαρα λογουσ οικονομιας, διοτι εχω την εντηποση οτι καιει περισοτερο απο οσο πρεπει.γιατι στο παρελθον ειδα εδω μερικοι γραφανε οτι ενα τεποζιτο τουσ παει και 280 χιλιομετρα και 250.κατι τετοιουσ αριθμουσ και λεω κατι παιζει.και ετσι ξεκινισα για να δο το φιλτρο μιπος και ειναι μπουκομενο ι εχει ποτιση λαδια και βενζινες.το εβγαλα το φιλτρο και ειδα οτι εχει βουλοση εκεινο το μικρο λαστικο που κρατα τησ αναθιμιασης.και το καθαρισα ,και σκουπισα κ το φιλτροκουτο.παραληλα ειδα και τερμα πανω απο την μεσα πλευρα του φιλτρου οτι και οι 4 σωληνες ειναι ιδιες στο μηκος για να δο τι θα κανω με το θεμα ζιγκλερ.στελ..σε ακουω.. 8)
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 02, 2014, 11:23:28 ΜΜ
Προσωπικά δε θα πλήρωνα κάποιον μάστορα να μου ρυθμίσει τις βαλβίδες αν δεν τις άκουγα να χτυπάνε... Αυτό δε σημαίνει όμως ότι μόνο τότε χρειάζονται ρυθμισμα.... Για τα καρμπιρατέρ αν δεν τα έκανα μόνος τοτε ναι θα πλήρωνα μια φορα στα 2 χρονιά για καθάρισμα-ρυθμισμα... Για το οικονομικό τώρα δε θελω να σε πανικοβάλλω άλλα αμα κάνεις αυτα τα δυο πραγματα πιστευω οτι ο δαβανο θα σε γδυσει. Δεν εχω καποια εμπειρία μπορει και να μην ισχυει...  Σ αυτα τα δυο πρεπει να συμπεριλαβεις τα στανταρ. Λαδια φιλτρο λαδιου παραφλου καπελωτα και εργασια και αν χρίζουν προς αντικατασταση η φλατζα του ψευτοκαπακου και διαφορα αλλα εξαρτήματα μέσα απο τα καρμπ.... Απο κει και περα ομως και την καλύτερη ρύθμιση σε καρμπ και βαλβιδες να σε κανει δε πιστευω οτι θα κερδισεις πανω απο 30-40 χλμ σε καθε ρεζερβουαρ... Τα βαζεις κατω και αξιολογείς αν σε συμφέρει ο χρόνος απόσβεσης του σερβις απο τις βενζινες... Αληθεια ποσα σε βγαζει ενα ρεζερβουαρ φουλ γεματο μεχρι να το γυρισεις ρεζερβα??? Η καλύτερη λύση για οικονομία για μενα είναι... α) μαμα ζιγκλερωμα β) μαμα εξάτμιση γ) μαμα φιλτρο δ)μαμα γραναζωμα ε) μαμα διαστάσεις ελαστικών και ζ) και πιο σημαντικό δεξι χερι πουπουλο...
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 02, 2014, 11:47:38 ΜΜ
loipon.ANTEna  αφησω τισ βαλβιδεσ.αυτα που λεσ φιλτρα λαδια και φλανζες ψευτοκαπακι..ολα αυτα χρειαζοντε αλαγη σον κ καλα? το γεμιζο το ρεζερβουαρ κ μεχρι να σβισι με παει 180.αλλα μεχρι κ την στιγμη που το γιριζο ρεζερβα με βγαζει 130.λοιπον...γραναζι 2 δοντια πισο πιο μικρο εχω.150 ελαστικο πισο.τωρα παμε στα καρμπ.αφηνομεν τα βαλβιδασ.οκ?τα καρμπ με ειπε 100 ευρω +ποσο κανουν η αγορα τον ζιγκλερ.εγο πιστευο οτι καιει κατι τισ παραπανω.αλλα....μι με πεισ για γραναζι κ λαστιχο φτενε..δε το δεχομε  8)  πεσ ακουω σε  διαβαζο προσεχτικα
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 03, 2014, 12:12:58 ΠΜ
Κανονικα ναι πρεπει να αλλαχτούν καθως ανοίγεις το ψευτοκαπακο... Ολοι καπου εκει παιρνουν για τα καρμπ.. Τα ζιγκλερ ας τα καθαρίσει μόνο. Γτ να τα αλλάξει??? Οντως καταπίνει πολύ άσχημα... Αλλα πιστεψε με οτι φταινε και το 150 λαστιχο και το πιο κοντο γραναζι. Αλλα και παλι δεν δικαιολογειται απο αυτα αυτη η τιμη. Θα σου πρότεινα να αρχισεις με ενα καθαρισμα και μετα βλεπεις και κανεις... Ετσι κ αλλιώς καλο θα κανεις και οχι κακο..
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 03, 2014, 12:19:36 ΠΜ
preπει να μαθω μαλον ξερω τον αριθμο τον ζιγκλερ κ αν δεν ειναι ιδια θα τα αλαξω.πριν 3 χρονια τα καθαρισα.αρα τρωει.ασχεροσ το λααστιχο κ το γραναζι.οποτε νγαα τα βγαλω κ να τα καθαρισο μονοσ΄΄?αλλα μετα θελουν ριθμιζμα.ε ρε γμτ ολο ιστοριεσ...
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 19, 2014, 01:14:33 ΜΜ
Παράθεση από: stel89s στις Απριλίου 03, 2014, 12:12:58 ΠΜ
Κανονικα ναι πρεπει να αλλαχτούν καθως ανοίγεις το ψευτοκαπακο... Ολοι καπου εκει παιρνουν για τα καρμπ.. Τα ζιγκλερ ας τα καθαρίσει μόνο. Γτ να τα αλλάξει??? Οντως καταπίνει πολύ άσχημα... Αλλα πιστεψε με οτι φταινε και το 150 λαστιχο και το πιο κοντο γραναζι. Αλλα και παλι δεν δικαιολογειται απο αυτα αυτη η τιμη. Θα σου πρότεινα να αρχισεις με ενα καθαρισμα και μετα βλεπεις και κανεις... Ετσι κ αλλιώς καλο θα κανεις και οχι κακο..
το κοντο γραναζι μειωνει την καταναλωση και σου δηνει βημα.αυτο που λεσ δεν το γνωριζω.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 19, 2014, 02:50:38 ΜΜ
Λοιπον ας ξεκινησω ετσι.... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "ιδανικό" γρανάζωμα...Το γρανάζωμα ΠΑΝΤΑ είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ πολλών παραγόντων και αλληλοσυγκρουόμενων απαιτήσεων...Το επιλέγεις με βάση το μηχανάκι που έχεις, τις πιθανές μετατροπές που έχεις κάνει, και το τι θέλεις να πετύχεις, έχοντας όμως στο βάθος του μυαλού σου ότι πάντα υπάρχει και ένα αντίτιμο... Τωρα με το Μακρύ γραναζωμα.. Αν πχ πας με 3η και εχεις 90χλμ/ω το μοτερ σου θα δουλευει με λιγοτερες στροφες αν ειχες κοντυτερο γραναζωμα... Αυτό σημαίνει οικονομία σε βενζίνη και λιγότερες φθορές σε κινητήρα... Το κακό είναι οτι δεν βλέπεις την μεγίστη τελική που θα μπορούσες να έχεις... Τώρα για το κοντύτερο... αρκεί μόνο να πω οτι το μηχανάκι γίνεται πιο νευρικό-ροπατο όποτε καταλαβαινεις οτι σε αναγκάζει σε συχνές αλλαγές ταχυτήτων.. Οποτε?? ʼλλα όλες οι ταχύτητες ειναι γεμάτες.. Για το βημα που ανέφερες αυτό είναι λάθος θες να πεις ''κοντυτερη σχεση μεταφορας''... Για να μου δώσει βήμα πρέπει να μειώσω τους κρίκους της αλυσίδας κομματάκι δύσκολο διότι θα παίζω με γεωμετρίες μηχανής μεταξόνια κπλ κλπ.. Τελος οταν θα ερθει η ωρα να αλλάξεις γραναζωμα φροντισε το πηλίκο τον δοντιών άπo τα γρανάζια να μην ειναι ακέραιος αριθμός διοτι λενε οτι υπαρχουν περίεργες φθορές. δλδ 15/45=3 no no no δλδ θελουν να εχεις πχ ενα τετοιο πηλίκο 15/44=2,9
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 19, 2014, 03:53:21 ΜΜ
den me apasxolei το θεμα εαν φαγονετε το γραναζι.15-38
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: Δίτροχος Κένταυρος στις Απριλίου 28, 2014, 03:46:45 ΜΜ
καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.

Το φιλτράκι επείγει για να διατηρηθούν οι μεμβράνες σου σε υγιή κατάσταση. Καθάρισμα και ελαφρύ λαδάκι που και που για να μην σου ξαναχαλάσει...
Στο δικό μου φοράω ενα δόντι μεγαλύτερο γρανάζι πίσω.

o ακέραιος αριθμός στο πηλίκο των γραναζιών είναι ενας urban legend που άποια στιγμή πρέπει να σταματήσει.
πολλές εταιρίες φοράνε στα μοντέλα τους γρανάζια με ακέραιο λόγο. (π.χ. suzuki gsr 600 15-45)
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 28, 2014, 10:15:12 ΜΜ
Απ οτι εχω διαβασει το ξανα λεω και το βρισκω απολυτα λογικο. Είναι σωστό να μην υπάρχει ακέραια σχέση τελικής μετάδοσης, για να μην έρχονται σε επαφή τα ίδια δόντια με τους αντίστοιχους κρίκους συνεχεια... Τωρα αν πηγε και εβαλε η suzuki στο gsr600 τετοιο γραναζωμα εχω φαει ολο το google να το διαπιστωσω και δε το βρίσκω πουθενά.... Πάντως δε μου φαίνεται περίεργο αν κάτσεις και σκεφτείς οτι πριν 20-30 χρονιά έβγαζαν μηχανάκια που ήταν σκυλιά και ας τα είχες του πεταματου. Και τωρα βγάζουν μπαχατελες που οσο και να τα προσεχείς ζητάνε την μάνα τους και το πάτερα τους.... Πως να το κανουμε δλδ?? Παιρνεις ενα μηχανάκι και μετα δε θα βγαλω τπτ απο ανταλλακτικά ουτε εγω αλλα ουτε και οι αφτερμαρκετ εταιριες??? Οπως και να χει αν δε σε κανει κοπο και μπορεις να βρεις το βιβλιο συντήρησης του gsr 600 ανεβασε το... Θελω πραγματικα να δω ποτε λενε οτι χρίζει αντικατασταση η αλυσιδα...
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 28, 2014, 10:32:45 ΜΜ
στελ αυτα που λεσ ειναι σωστα.ο διτροχοσ...καλησπερα φιλε μου,να σε ρωτησο τι ενοεις οταν λες για το φιλτρακι ποιο απο ολα φιλτρακι λες οτι θελει καθαρισμα για να ειναι οι μεβρανες καθαρεσ?
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: Δίτροχος Κένταυρος στις Απριλίου 28, 2014, 10:46:41 ΜΜ
τα links της αλυσιδας δηλαδη δεν παιζουν ρολο??? Στο ίδιο σημείο παταει μια αλυσιδα 112 λινκ και μια 120???

O0
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 28, 2014, 10:56:36 ΜΜ
Και φυσικα και παιζουν.... Εχεις δει ομως πουθενα να αναγραφονται ποσα λινκ εχει η καθε αλυσιδα για το καθε μοντελο?? η ακομα καλυτερα να τα μετραει ο μαστορασς πριν σου την αντικαταστησει?? Οσοες φορες εχω δει αλλαγη αλυσιδας πανε τερμα μπροστα την ροδα στους ρεγουλατορους και μετα επιλεγουν πιο κρίκο θα βγάλουν... 
Υ.Γ. Συζητηση κανουμε και το υφακι μου δεν ειναι επιθετικο οπως φενεται απο τον γραπτο λογο......
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 28, 2014, 11:47:04 ΜΜ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ PALλικαρια τησ ζωησ ειναι αλλο ο καχι το γραναζωμα.τα λεω καλα? :D
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 12:01:43 ΠΜ
Kαλα τα λες αλλα εσυ ανοιξες μια συζητηση στην οποια περιλαμβανεις την καταναλωση.... Kαι για να την εξετασουμε πρεπει να εξετασουμε και τι γραναζωμα εχεις... Πανω σ αυτο σου εδωσα και μια παραπανω πληροφορια!!!!!!
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: Δίτροχος Κένταυρος στις Απριλίου 29, 2014, 12:24:09 ΠΜ
Το φιλτράκι αυτό δεν ειανι ανθυμιάσεων. Τα Φ8 που βγαινουν ειναι αναθυμιασεων. Αυτό το φιλτράκι αέρα ειναι για την ατμοσφαιρική πίεση στους θαλάμους υποπίεσης των διαφραγμάτων. Λόγω του οτι δεν παίρνει πουθενα αναθυμιάσεις λαδιού (οπως γινεται με το φίλτρο αέρα) ξεραίνεται και διαλύεται... (φωτό του Ακη απο 4japs)

(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/1558573_272833656208755_716365238_n.jpg)

Για τα αλυσιδογράναζα, πιο παλιά λέγανε οτι καλο θα είναι να "σπαει" ο ακεραιος λόγος για να μην συντονίζει η αλυσίδα.

Τα σετ πάντα γράφουν τα Link, διάσταση και δόντια γραναζιών ανάλογα το μοντέλο.

π.χ.

http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-GSR600-2006-2010-VOLAR-GREEN-O-Ring-MADE-IN-CHINA-Chain-and-Sprocket-kit-/161169818825?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item25867844c9&vxp=mtr

και

http://www.nkmoto.gr/alisid%CE%BFgranaza-xlv-1000-varadero

Στο gsr εχω βαλει 520 σε 15-45 αντι για 525 σε 16-48, διατηρώντας τον λόγο 3 αλλα ελαφρώνοντας αισθητά την μετάδοση.
Αν ειδα διαφορές λόγω ελαφρότερης μετάδοσης? ούτε καν...

στο honda παντως εχω ενα ακόμα μουαγιέ με γρανάζι 4 δόντια μικρότερο. Μακραίνει πάρα πολύ η μετάδοση αλλα σε ρυθμούς ταξιδίου 140 με 150 έχει αρκετά μικρότερη κατανάλωση γιατι δουλεύει σε λογικές στροφές, χωρίς να ζορίζεται επικίνδυνα ο κινητήρας λογω μακριου γραναζώματος (στο μονοκαβαλο τουλαχιστον)
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 12:28:57 ΠΜ
Παράθεση από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 12:01:43 ΠΜ
Kαλα τα λες αλλα εσυ ανοιξες μια συζητηση στην οποια περιλαμβανεις την καταναλωση.... Kαι για να την εξετασουμε πρεπει να εξετασουμε και τι γραναζωμα εχεις... Πανω σ αυτο σου εδωσα και μια παραπανω πληροφορια!!!!!!
s
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 12:32:14 ΠΜ
eyxariστο κενταυρε.λοιπον.τι αντιλήφθηκα σημερα.με 2η ταχιττηα πιγενα περιπου 30 χιλιομετρα τιν ορα σταθερα.σηνεχισα με σταθερο γκαζι και αλαζα ταχιτιτες.ι μηχανη δεν ανεβαζε ταχιτιτα μαγκες.οποτε ειναι τα ελαστικα.σημφονιτε?επισισ........το φιλτρακι εκεινο αν δεν καθαριζετε και δεν ιπαρχει πλεον τι κανω?
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 12:38:52 ΜΜ
Επειδή έχω μπερδέψει λίγο τα μπούτια μου..... Δε πειράζει όμως κατι θα βγάλουμε απο αυτήν τη συζήτηση....
Παράθεσηπιο παλιά λέγανε οτι καλο θα είναι να "σπαει" ο ακεραιος λόγος για να μην συντονίζει η αλυσίδα.
Το λόγο που το λέγαν στον εξήγησα παραπάνω και μάλλον συμφωνείς και συ... Για να καταλάβω ομως πες μου τι αλλαξε απο παλια μεχρι σημερα στην τεχνολογια της αλυσιδας ωστε να μην πεφτει ο ιδιος κρικος μεσα στο ιδιο δοντι συνεχεία??? 
Εδω τωρα
ΠαράθεσηΣτο gsr εχω βαλει 520 σε 15-45 αντι για 525 σε 16-48, διατηρώντας τον λόγο 3 αλλα ελαφρώνοντας αισθητά την μετάδοση.
Αν ειδα διαφορές λόγω ελαφρότερης μετάδοσης? ούτε καν...
Κοιταξε αν επαιρνες και τα δυο σετ και τα ζυγιζες θα εβλεπες μια διαφορα 1 με 2 κιλα... Την θεωρώ περιττη μετατροπη αν το μηχανακι ειναι για την βολτα και δεν μπαινει μεσα σε πιστα.... Απο κει και περα και παλι δε μπορω να καταλαβω που σχετιζεται η 520 αλυσιδα με την 525 ως προς τον ακεραιο λογο καθως το pitch είναι ίδιο στις αλυσίδες 520-525-530...http://www.cyclechaos.com/images/thumb/9/95/Chain_dims.jpg/400px-Chain_dims.jpg
ΠαράθεσηΤα σετ πάντα γράφουν τα Link, διάσταση και δόντια γραναζιών ανάλογα το μοντέλο
ειναι αδυνατο αυτο που λες καθως υπαρχουν χιλιαδες μηχανες με χιλιαδες συνδιασμους απο γραναζια δε σου γραφουν ποσα links θα βαλεις αλλα ποσα links εχει συνολικα η αλυσιδα και τι συνδιασμους μπορεις να κανεις....
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: Δίτροχος Κένταυρος στις Απριλίου 29, 2014, 03:35:24 ΜΜ
Συντονισμός = ταλάντωση. Αυτό που γίνεται με τη μουσική στα τζάμια, ή με τους φαντάρους όταν περνάνε τις γέφυρες (κ αυτος ειναι και ο λόγος που "σπάνε" βηματισμό). Ημίτονα - συνημίτονα και τα σχετικά...

Καμία σχέση με τη φθορά λόγω περάσματος ιδιων δοντιών γραναζιού αλυσίδας και ξαναλέω οτι δεν παιζει τοσο ο λόγος γραναζιών αλλα ο λόγος Link αλυσίδας με δόντια γραναζιού για το πέρασμα ιδιου κρίκου απο το ιδιο δόντι.

Όσο γιατί άλλαξε αυτο? Λογικά με τον καιρό τα μοτέρ έγιναν πιο "ομαλά", άλλη ποιότητα σινεμπλόκ κλπ θελω να πιστεύω αλλα δεν το εχω ψάξει κ δε με πολυενδιαφέρει κιολας. Για να το λεει ο Ιάπων - Ιταλός - Σουαχιλέζος κάτι θα ξέρει. Αυτός έχει R&D και εμείς έχουμε τον μαστοΜήτσο...
Πάντως σε γενική συζήτηση ειπώθηκε οτι στα μονοκύλινδα επιδόσεων ακόμα αποφεύγουν τους συγκεκριμένους συνδυασμούς, δινοντας μια λογική υπόσταση στην όλη θεωρία.

Οι διαφορές στις 530 525 520 αλυσίδες ειναι καθαρά στο βάρος και στην αντοχή. Ακόμα δε μπορώ να καταλάβω γιατι στο 400αρι εχουν βαλει 525 αλυσίδα... Σίγουρα θα αντέξει περισσότερο, αλλα και με τη δυναμη που (δεν) έχει, και μια 520 θα ηταν επαρκέστατη... Στο suzuki με 520 did και Vortex μπρος πίσω δεν ειδα διαφορά ουτε στον δρόμο, ούτε στην πίστα. Ναι, οκ, φαγωθηκε πιο γρηγορα αλλα αυτο το περίμενα με αλυμινενια γραναζια και 520αρα αλυσιδα.

Όσο για τα νούμερα, ισχύει. Ο κατασκευαστής σου δίνει πόσα δόντια, τι νούμερο και ποσα λινκ θα ειναι τα αλυσιδογραναζα σου. Τώρα το αν θα κανεις εσυ συνδυασμούς δικούς σου ειναι επιλογή σου, όπως ειναι επίλογή σου να παίξεις με αλλο ιξώδες σε λαδια, υγρα φρενων, παραφλού, αλλα τακάκια κλπ.

Ο εκάστοτε κατασκευαστής σου δίνει  προδιαγραφές για τα πάντα.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 07:15:47 ΜΜ
Αυτο που λες για τον συντονισμο-ταλαντωση δε το εχω ακουσει η διαβασει πουθενα... Θα το ψαξω ομως μιας και απο τετοιες συζητήσεις βγάζουμε κάτι... εννοω το ποσο επηρεάζεται η φθορα της αλυσιδας οχι τους στρατιωτες...
ΠαράθεσηΚαμία σχέση με τη φθορά λόγω περάσματος ιδιων δοντιών γραναζιού αλυσίδας και ξαναλέω οτι δεν παιζει τοσο ο λόγος γραναζιών αλλα ο λόγος Link αλυσίδας με δόντια γραναζιού για το πέρασμα ιδιου κρίκου απο το ιδιο δόντι.
Η εμπειρια μου σ αυτο το τομεα ειναι απολυτος θεωρητικη οτι εχω διαβασει σου γραφω.. Δλδ ποτε δεν εχω βαλει ακεραιο γραναζωμα για να δω αν οντως ισχυει.... Παντως αυτο που σου λεω για τα δοντια και για τους κρικους αν κανεις ενα googlαρισμα θα το βρεις σε πολλα φορουμ... Ενα τοπικ που ξεχωρίζω ειναι αυτο http://www.mybike.gr/topic/8899-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B6%CE%B9/  κοιτά τις απαντήσεις νούμερο #4 και νούμερο #7 το παλικάρι το εξηγεί νομίζω πολύ ωραία....
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: Δίτροχος Κένταυρος στις Απριλίου 29, 2014, 08:09:41 ΜΜ
Φίλε μου 100 διαφορετικά φόρουμ να ψαξεις, 100 διαφορετικές απόψεις θα δεις (μην παρεξηγηθω, φίλος ο theod)...
8)

Συνεχίζω να πιστεύω οτι για να συμπέσει κρίκος με δόντι πρεπει να ειναι ακέραιος αριθμος το πηλίκο μετακυ κρίκων και δοντιών...
Anyway...

Φίλε Χρήστο, καλό θα είναι να το βάλεις το φιλτράκι. Αυτό με το ανέβασμα των ταχυτήτων και την σταθερή ταχύτητα δεν το κατάλαβα.. το εξηγείς λιγο??
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 08:26:40 ΜΜ
λοιπον. εισαι σε ευθεια κινησ ε ω ραια.?.με 2η ταχητητα με ....30 χιλιομετρα την ωρα.σωστα μεχρι εδω? με ΣΤΑΘΕΡΟ  ΓΚΑζι την ταχυτητα που εχεις αλαζεις 3η 4η5η 6η,εαν διαπιστωσεις οτι η μηχανη με το ιδιο γκαζι δεν δινει χιλιομετρα σημενει οτι εχεις εχω εχουμε ....βαρη ελαστηκο-μεγαλητερι διαμετρο-και γραναζι με μικροτερα δοντια αρκετα μικροτερα απο οτι δινει το εργοστασιο που κατασκευασε την μηχανη.σε διαφορετικη περιπτωση με καθε  αλαγη ταχητητασ θα επρεπε να εχουμε τουλαχιστον 40 με 50 χιλιομετρα την ωρα,δηλαδη να ανεβαζει χιλιομετρα/ανα ωρα.εμενα μενει στασημη οσες ταχυτητεσ και αν αλαξω.τι δεν καταλαβεσ να το εξιγησο ξανα .στελ ?εσυ καταλαβες?ι δεν με διαβαζεις? 8)
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 09:08:44 ΜΜ
Ναι συμφωνώ οτι συναντας πολλες αποψεις.... Αλλα κρατας αυτες που τεκμηριωνονται λογικα
ΠαράθεσηΣυνεχίζω να πιστεύω οτι για να συμπέσει κρίκος με δόντι πρεπει να ειναι ακέραιος αριθμος το πηλίκο μετακυ κρίκων και δοντιών...
Σε αυτο το σετ που ανεβασες με 114 λινκ και το λογο 3 ειτε με 15-45 ειτε με 16-48 το αποτελεσμα που παιρνεις ειναι ακεραιος αριθμος συγκεκριμενα 38 για την δευτερη περιπτωση... Και στο 15-45 θα χρειαστεις 111 κρικους δλδ το πυλικο ειναι 37...Αρα συμπίπτει δοντι με κρικο βαση τα λεγομενα σου!!!  Προσοχη δε λεω οτι η αλυσιδα θα σπασει απο την μια στιγμη στην αλλη αλλα αντι  για 10.000 θα βγαλει 5.000 π.χ.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: Δίτροχος Κένταυρος στις Απριλίου 29, 2014, 09:24:25 ΜΜ
μονος αριθμος κρικων δεν γινεται.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 09:25:52 ΜΜ
Παράθεσηλοιπον. εισαι σε ευθεια κινησ ε ω ραια.?.με 2η ταχητητα με ....30 χιλιομετρα την ωρα.σωστα μεχρι εδω? με ΣΤΑΘΕΡΟ  ΓΚΑζι την ταχυτητα που εχεις αλαζεις 3η 4η5η 6η,εαν διαπιστωσεις οτι η μηχανη με το ιδιο γκαζι δεν δινει χιλιομετρα σημενει οτι εχεις εχω εχουμε ....βαρη ελαστηκο-μεγαλητερι διαμετρο-και γραναζι με μικροτερα δοντια αρκετα μικροτερα απο οτι δινει το εργοστασιο που κατασκευασε την μηχανη.σε διαφορετικη περιπτωση με καθε  αλαγη ταχητητασ θα επρεπε να εχουμε τουλαχιστον 40 με 50 χιλιομετρα την ωρα,δηλαδη να ανεβαζει χιλιομετρα/ανα ωρα.εμενα μενει στασημη οσες ταχυτητεσ και αν αλαξω.τι δεν καταλαβεσ να το εξιγησο ξανα .στελ ?εσυ καταλαβες?ι δεν με διαβαζεις? 8)
Προσπαθω ρε γκαρνταση μου..... Οχι φυσικα και δε συμπαιρενουμε τετοι πραγμα.. αν εχεις σταθερο το γκαζι με 30 και εχεις μεσα 6η το πιο λογικο ειναι η μηχανη να μη τραβαει καθολου και σιγα σιγα να σβησει....
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: Δίτροχος Κένταυρος στις Απριλίου 29, 2014, 09:27:49 ΜΜ
Ορθόν. ίδιο άνοιγμα στο γκάζι δεν σημαίνει ίδιες στροφές με όλες τις ταχύτητες...
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 09:29:21 ΜΜ
Παράθεσημονος αριθμος κρικων δεν γινεται.
Σωστα αλλιως δε κλεινει η αλυσιδα...
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 09:47:11 ΜΜ
Παράθεση από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 09:25:52 ΜΜ
Παράθεσηλοιπον. εισαι σε ευθεια κινησ ε ω ραια.?.με 2η ταχητητα με ....30 χιλιομετρα την ωρα.σωστα μεχρι εδω? με ΣΤΑΘΕΡΟ  ΓΚΑζι την ταχυτητα που εχεις αλαζεις 3η 4η5η 6η,εαν διαπιστωσεις οτι η μηχανη με το ιδιο γκαζι δεν δινει χιλιομετρα σημενει οτι εχεις εχω εχουμε ....βαρη ελαστηκο-μεγαλητερι διαμετρο-και γραναζι με μικροτερα δοντια αρκετα μικροτερα απο οτι δινει το εργοστασιο που κατασκευασε την μηχανη.σε διαφορετικη περιπτωση με καθε  αλαγη ταχητητασ θα επρεπε να εχουμε τουλαχιστον 40 με 50 χιλιομετρα την ωρα,δηλαδη να ανεβαζει χιλιομετρα/ανα ωρα.εμενα μενει στασημη οσες ταχυτητεσ και αν αλαξω.τι δεν καταλαβεσ να το εξιγησο ξανα .στελ ?εσυ καταλαβες?ι δεν με διαβαζεις? 8)
Προσπαθω ρε γκαρνταση μου..... Οχι φυσικα και δε συμπαιρενουμε τετοι πραγμα.. αν εχεις σταθερο το γκαζι με 30 και εχεις μεσα 6η το πιο λογικο ειναι η μηχανη να μη τραβαει καθολου και σιγα σιγα να σβησει....
oxi asxeto  το αν η μηχανη τραβαει η οχι αλλα ουτε σβηνει απλα βλεπεις πως σηνεχιζει και εχει 30 χιλιομετρα παρολο που εγω εσυ αυτος αυτοι........σηνεχιζουμε και βαζουμε ταχητητες εωσ και 6η.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 09:50:44 ΜΜ
εμ δε γινεται ρε ψηλε να ανεβασει χλμ αν εχεις σταθερο το γκαζι και αλλαζεις ταχυτητες. πως να το κανουμε???
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 09:54:35 ΜΜ
και με 60 χιλιομετρα σηνεχιζω καζ λεω.με 3η ταχυτητα και σηνεχιζο με το ιδιο γκαζι σταθερο και βαζω μεχρι και 6η η μηχανη σηνεχιζει και εχει 60 χιλιομετρα ενω θα επρεπε να εχει παραπανω.και ειπα και ποιο πριν τουσ λογουσ.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 10:00:04 ΜΜ
το εχεις στο σταντ.ανοιγεις γκαζι και το κρατασ σταθερο.κατα την διαρκεια που αλαζεις ταχητητεσ κρατασ σταθερο γκαζι ι ροδα πισω που ειναι στον αερα,θα γιριζει πιο γρηγορα ι οχι? O0 εγω σου λεο οτι θα γηρηζει λιγο παραπανω.λογο σαζμαν ταχηττητων
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 10:04:17 ΜΜ
Πες πως ναι.... Τι σχεση ομως εχει το 150 λαστιχο εφοσον δε παταει κατω???
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 10:52:58 ΜΜ
pataei δεν παταει δινει περισοτερο
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 11:08:03 ΜΜ
Δεν δινει.... O0 O0 O0 Δοκιμασε με σβηστο το μοτερ και με πρωτη να σπρωξεις την μηχανη και μετα δοκιμασε με εκτη... Κανε το ιδο πειραμα με σταθερο γκαζι με ενα αμαξι. Δεν μπορω να στο εξηγησω διαφορετικα...
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 11:29:31 ΜΜ
δεν με καταλαβες μαλλον.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: itom32 στις Απριλίου 30, 2014, 08:14:28 ΠΜ
Παράθεση από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 11:29:31 ΜΜ
δεν με καταλαβες μαλλον.
Xρήστο προσπαθώ να καταλάβω τι ρωτάς αλλά είναι η πολλοστή φορά που με έστειλες: http://www.youtube.com/watch?v=-b5aW08ivHU
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: klab στις Απριλίου 30, 2014, 10:13:06 ΠΜ
Ρε Χρήστο τι έγινε μόνο εγώ κατάλαβα τι λες; χαχαχαχααχ ;D
Λοιπόν........είναι φυσιολογικό αλλά σε μπερδεύει η κλιμάκωση του σασμάν.
Για να δεις ότι όντως δουλεύει σωστά το μηχανάκι σου, όταν το κάνεις την επόμενη φορά να κοιτά το στροφόμετρο σου.
Θα δεις ότι σε κάθε αλλαγή ταχύτητας με σταθερό το γκάζι (όπως το εννοείς εσύ) θα πέφτει κοντά στις 1000 στροφές με κάθε ανέβασμα.

Αυτό που σε μπερδεύει είναι ότι λες για σταθερό γκάζι αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το πόσο στρίβουμε εμείς το χέρι μας, αλλά με πόσες στροφές γυρνάει το μοτέρ.
Οπότε για να δεις πραγματική αλλαγή θα πρέπει σε κάθε αλλαγή να πας το στροφόμετρο στις ίδιες στροφές πχ 4000 και όχι εκεί που νομίζεις το χέρι σου.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 30, 2014, 01:11:23 ΜΜ
Παράθεση από: klab στις Απριλίου 30, 2014, 10:13:06 ΠΜ
Ρε Χρήστο τι έγινε μόνο εγώ κατάλαβα τι λες; χαχαχαχααχ ;D
Λοιπόν........είναι φυσιολογικό αλλά σε μπερδεύει η κλιμάκωση του σασμάν.
Για να δεις ότι όντως δουλεύει σωστά το μηχανάκι σου, όταν το κάνεις την επόμενη φορά να κοιτά το στροφόμετρο σου.
Θα δεις ότι σε κάθε αλλαγή ταχύτητας με σταθερό το γκάζι (όπως το εννοείς εσύ) θα πέφτει κοντά στις 1000 στροφές με κάθε ανέβασμα.

Αυτό που σε μπερδεύει είναι ότι λες για σταθερό γκάζι αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το πόσο στρίβουμε εμείς το χέρι μας, αλλά με πόσες στροφές γυρνάει το μοτέρ.
Οπότε για να δεις πραγματική αλλαγή θα πρέπει σε κάθε αλλαγή να πας το στροφόμετρο στις ίδιες στροφές πχ 4000 και όχι εκεί που νομίζεις το χέρι σου.
bash νομου δεν πρεπει να πεφτοθν οι στροφες ουτε να παραμενουν οι ιδιες.πρεπει λιγο να ανεβασει εφοσον εχει τα μαμα λαστιχα κ γραναζομα.εγω που εχω και τα λαστιχα φαρδια κ προφιλ μεγαλιτερο και γραναζι 39 πισο με κραταει σταθερα τα χιλιομετρα.κανονικα θα επρεπε λιγο να ανεβαζει.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 30, 2014, 01:17:28 ΜΜ
Παράθεση από: itom32 στις Απριλίου 30, 2014, 08:14:28 ΠΜ
Παράθεση από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 11:29:31 ΜΜ
δεν με καταλαβες μαλλον.
Xρήστο προσπαθώ να καταλάβω τι ρωτάς αλλά είναι η πολλοστή φορά που με έστειλες: http://www.youtube.com/watch?v=-b5aW08ivHU
γραψε λαθος ιτομ.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: itom32 στις Απριλίου 30, 2014, 01:34:18 ΜΜ
Χρήστο αν κατάλαβα καλά αυτό που σε απασχολεί είναι πως θα έχεις καλύτερη κατανάλωση.Πως θα γίνει να καις λιγότερο...Κατα την γνώμη μου πρώτα αλλάζεις το 120 εμπρός λάστιχο και το 150 πίσω με μαμά διαστάσεις και μετά προχωράς στα υπόλοιπά.Θα τα πούμε και στο καφεδάκι ...
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: klab στις Απριλίου 30, 2014, 01:36:37 ΜΜ
Βρε κάνε αυτό που σου λέω παραπάνω και θα δεις, τσάμπα είναι.
ʼντε βουρ να το δοκιμάσεις όπως σου είπα και πες μας μετά.
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 30, 2014, 03:31:34 ΜΜ
Παράθεση από: itom32 στις Απριλίου 30, 2014, 01:34:18 ΜΜ
Χρήστο αν κατάλαβα καλά αυτό που σε απασχολεί είναι πως θα έχεις καλύτερη κατανάλωση.Πως θα γίνει να καις λιγότερο...Κατα την γνώμη μου πρώτα αλλάζεις το 120 εμπρός λάστιχο και το 150 πίσω με μαμά διαστάσεις και μετά προχωράς στα υπόλοιπά.Θα τα πούμε και στο καφεδάκι ...sσωστα τα λεσ ιτομ.λοιπον....λογο τησ μεγαλησ τρηβησ εχω και αργο βαδιζμα .γιαυτο λεω τα προιγουμενα σμσ οτι λογο τον ελαστικον δεν ανεβαζει αστραπη τησ στροφες αλλα περιμενει...εαν ειχα τισ μαμα διαστασεις το κολπο αυτο ασ το θεσο κ ετσι..θα επιανε 5 χιλιομετρ παραδιγμα παραπανω.ενω τωρα καθετε σταθερα η ταχητητα ουτε ανεβαινει ουτε κατεβενουν τα χιλιομετρα.τελοσ παντων.

Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: Δίτροχος Κένταυρος στις Απριλίου 30, 2014, 03:32:34 ΜΜ
Παράθεση από: klab στις Απριλίου 30, 2014, 10:13:06 ΠΜ
Αυτό που σε μπερδεύει είναι ότι λες για σταθερό γκάζι αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το πόσο στρίβουμε εμείς το χέρι μας, αλλά με πόσες στροφές γυρνάει το μοτέρ.
Οπότε για να δεις πραγματική αλλαγή θα πρέπει σε κάθε αλλαγή να πας το στροφόμετρο στις ίδιες στροφές πχ 4000 και όχι εκεί που νομίζεις το χέρι σου.

Ορθόν...

Ρε καρντάση, τι λαστιχο 150αρι εχεις?
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: itom32 στις Απριλίου 30, 2014, 03:47:04 ΜΜ
Xρήστο,λίγο τα φαρδύτερα λάστιχα,λίγο το 39αρι γρανάζι,λίγο το οτι είμαστε λιγο παραπάνω στα κιλά...όλα μετράν.Γύρνα σε 110/70/17 140/70/17 ελαστικά και 15-42 γρανάζια σύμφωνα με τον κατασκευαστή.Ο Ιάπωνας έχει μελετήσει το θέμα!  ;)
Τίτλος: Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
Αποστολή από: xrhstos στις Απριλίου 30, 2014, 05:15:35 ΜΜ
nai τωρα μεχρι να περιμενωα κανω. να φαγωθει θα παιριμενω καιρο.αν και φετος σε καθημερηνη βαση κανω 66 χιλιομετρα πιστευω...να τα κανω.κενταυρε ναι 150/60/17 πισω.και γραναζι 15-39