Λάστιχα για το CB

Ξεκίνησε από klab, Αυγούστου 25, 2010, 09:40:39 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

klab

Τα λαστιχάκι που φοράει η καλή μου είναι τα Pirelli Diablo και παρ'οτι έχουν ημερομηνία κατασκευής 08 εβδομάδα του 2009 είναι ξερό και σκασμένο μέσα στα αυλάκια-χαρακίες.
Τι στην ευχή για ηλιοθεραπεία σε παραλία την είχε την μηχανή ο πρώην ;
Όποιος λαστιχάς τα είδε είπε ότι θέλουν αλλαγή και όντως το λάστιχο γλιστράει (έχω μετρήσει 3 κωλίδια χωρίς να το θέλω σε προσπεράσεις με τέρμα γκάζι 1η-2α)

Λοιπόν αφού έψαξα διεξοδικά αυτές τις 2 εβδομάδες έχω καταλήξει σε 2 μάρκες τύπους ελαστικών.
Το ένα σετάκι είναι το Dunlop GP Racer D211 με 280?
Και το δεύτερο Michelin Pilot Power με 260?

Υπάρχει κάποιο γνώμη για να με βοηθήσετε στην επιλογή μου, τι να διαλέξω ;

ΥΓ Το CB μου φοράει 110/70/17 και 150/70/17 αλλά οι λαστιχάδες μου είπαν (όλοι) ότι θα βάλουν 120/60/17 με 160/60/17.

akaposto

Παράθεση από: klab στις Αυγούστου 25, 2010, 09:40:39 ΜΜ
Τα λαστιχάκι που φοράει η καλή μου είναι τα Pirelli Diablo και παρ'οτι έχουν ημερομηνία κατασκευής 08 εβδομάδα του 2009 είναι ξερό και σκασμένο μέσα στα αυλάκια-χαρακίες.
καλά καινούργια δεν τα λες με 8η του '09.

Παράθεση από: klab στις Αυγούστου 25, 2010, 09:40:39 ΜΜέχω μετρήσει 3 κωλίδια χωρίς να το θέλω σε προσπεράσεις με τέρμα γκάζι 1η-2α
ίσως να ήταν κρύα...ότι και να βάλεις πάντως...η κολιά είναι στο πρόγραμμα όταν σε τρώει το χέρι
(α,ρε εποχές...2α και 2200 rpm μπροστά στην Κορνάρου ..... πατιλίκι!!! Anesti, do u feel me or what? )

Παράθεση από: klab στις Αυγούστου 25, 2010, 09:40:39 ΜΜ
ΥΓ Το CB μου φοράει 110/70/17 και 150/70/17 αλλά οι λαστιχάδες μου είπαν (όλοι) ότι θα βάλουν 120/60/17 με 160/60/17.

πες τους είναι Λ@λ@κες.-


Παράθεση από: klab στις Αυγούστου 25, 2010, 09:40:39 ΜΜ
Υπάρχει κάποιο γνώμη για να με βοηθήσετε στην επιλογή μου, τι να διαλέξω ;
τα λάστιχα που λές δεν τα ξέρω.Απο τα diablo πάντως ήμουν πολύ ευχαριστημένος,θεωρώ ότι ταιριάζουν γάντι στο cb.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

klab

Αυτό είναι το Dunlop :

Και αυτό το Michelin :

Στο Michelin με προβληματίζει λίγο το πέλμα του γιατί είναι σαν τριγωνικό, φαίνεται στην φώτο, υποτίθεται για να έχει μεγαλύτερη επιφάνεια όταν πλαγιάζει αλλά σκέφτομαι μήπως βουτάει γρήγορα και με τρομάζει.
Το έπιασα και με το χέρι και έχει ωραία αίσθηση δείχνει πολύ μαλακό, όπως μου αρέσει :)

akaposto

ναι,για να μην είναι κάφρος,ας πω και γιατί είναι παπ@ρες που λένε για 120/160.

Για να βάλεις φαρδύτερο λάστιχο,θα πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος. Άλογα ας πούμε.
Υποθέτωντας ότι έχεις πατήσει όλο το μπροστινό ΙΣΩΣ σου πέρναγε η σκέψη να φαρδύνεις...
βέβαια πρώτα θα είχες σιχτηρήσει πλαίσιο-αναρτήσεις,και μάλλον θα κοίταγες για άλλο μηχανάκι.

Άρα τι κερδίζουμε με φαρδύτερα λάστιχα;
α- να χάσουμε σε μπαμ με ακόμα πιο φαρδύ πίσω...άρα να αυξήσουμε την κατανάλωση χωρίς κανένα προφανή λόγο
βου- να κάνουμε το μηχανάκι πιο αργό στην αλλαγή κατεύθυνσης απο το φαρδύτερο μπροστινό.

Και αυτά θα γίνουν γιατί; Για να "μοιάζει" πιο σταθερό όταν πηγαίνει ευθεία (γιατί στην στροφή δεν θα έχει διαφορά αν δεν το τελειώνεις)
"μοιάζει" πιο σταθερό,αλλά στην πράξη είναι πιο αργό.
Θυμίζω ότι το fazer μέχρι το '02 με καμια 30+ άλογα διαφορά φορούσε 110/160.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

akaposto

Παράθεση από: klab στις Αυγούστου 25, 2010, 10:06:05 ΜΜ
αλλά σκέφτομαι μήπως βουτάει γρήγορα και με τρομάζει.

συνήθειο είναι μην το σκέφτεσαι.Με μια βόλτα το βρήσκεις.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

freethan

Τόσα χρόνια βάζω Bridgestone Battlax BT090 , 110/70 + 140/70 και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Απο την άλλη δεν έχω εμπειρία με άλλα λάστιχα πάνω σε CB.
Είναι αυτο που λέμε αυτό ξέρω , αυτό εμπιστεύομαι ;D

Σε ότι και αν καταλήξεις : O headmaster είχε ποστάρει ένα eshop ελληνικό απο Γερμανία που τα στελνε Ελλάδα σε κάλές τιμές (εδώ μέσα κάπου είναι. sorry δεν την παεύω να ψάξω τώρα) , και υπάρχει πάντα και ο www.mandp.co.uk που τα στέλνει ταχυδρομικά όπου θες.

lice13

http://www.busters-accessories.co.uk/productinfo.aspx?catref=902105&tier1url=Tyres&tier2url=Tyre-Offers&tier3url=Pirelli

Aπο εδώ ειχα πάρει εγώ. 110 μπροστα 150 πισω είναι ακριβώς οτι πρέπει. Φρέσκα λάστιχα και σε πολύ καλή τιμη σε μια βδομάδα στην πόρτα μου ήρθαν με κούριερ. Δεν ξαναπαιρνω απο λαστιχάδες εδώ να πα να γαμηθούν μας πιανουν τον κωλο κανονικα.

itom32

Εγω εχω τα Michelin Pilot Power 110/70/17μπροστα 150/70/17 πισω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος,αλλα οταν ερθει η ωρα να αλλαξω,για τους λογους που εξηγησε ο Αcaposto θα βαλω 110 και 150 και σκεφτομαι αυτα μιας και οι 80s μηχανοβιοι αγαπουσαν αυτην την φιρμα,και μου το επιβεβαιωσε και λαστιχας οτι η ΑVON εφτιαχνε παντα λαστιχα για μηχανες,να για αυτα λεω:  http://www.busters-accessories.co.uk/productInfo.aspx?catRef=901822&kw=avon+tyres

klab

Σωστό το σκέφτηκες akaposto, μετά από ερώτηση μου για το μπροστινό 120 μου είπε ο ένας λαστιχάς ότι αν βάλω 120 θα γίνει πιο σταθερό και θα εξαλειφθεί οποιοδήποτε κουνηματάκι.
Σήμερα που βγήκα στην περιμετρική και το πάτησα λίγο, μετά τα 130-140 το μπροστά μου φαινόταν ότι θα το πάρει ο αέρας και με προβλημάτισε μήπως είχε δίκιο ο λαστιχάς.

Έχω ψάξει στο site και έχω βρει ότι φοράνε 3 άτομα (μαζί με τον itom32 που πόσταρε από πάνω) μεγαλύτερες διαστάσεις.
Στο δεν greybikes αρκετοί έχουν βάλει 120/60 με 160/60 όπως διάβασα, καθώς και τα νεότερα μοντέλα SF Vtec φοράνε μεγάλα λάστιχα.

Παράθεση από: Jef στις Δεκεμβρίου 20, 2006, 09:42:57 ΜΜ
εγώ σήμερα έβαλα λάστιχα Pirelli Diablo 120/60-17 μπροστα και 160/60-17 πίσω
με 272 ευρώ συνολικά, ετσι για να έχετε μια τιμή για σύγκριση.
εντυπώσεις.... αργότερα,... έκανα καμια 8-10 χλμ και μου φάνηκαν πολύ καλα.

Παράθεση από: mikesf στις Μαΐου 10, 2006, 10:48:16 ΠΜ
Τούρινγκ το CB με 140χλμ και 8000σαλ έκανε και μαμώ τα ταξίδια... Λάστιχα φοράω τα MIichelin Pilot Power, 110/70 - 160/60, έχουν 3 TD Μεγαρα, 1 Σερρες 5000χλμ και έχουν ακόμα πολύ ψωμί... τα συνιστώ ανεπιφύλακτα, τα είχα πάρει 240 γιούργια... και απο κράτημα... άστο... βεντούζα!!!!

Οπότε δεν μου φάνηκε παράξενο ότι μου πρότειναν το ίδιο οι λαστιχάδες, αλλά καθότι καρα-άσχετος εγώ για αυτό το συζητάμε να με ξεστραβώσετε.
Ένας λαστιχάς μου είπε να αλλάξει την διάσταση μόνο στο πίσω 160 και το μπροστά να παραμείνει 110.

Έχω φάει ολίγον μπέρδεμα, αλλά θα την βρούμε την άκρη με την βοήθεια σας.

Μην το ξεχάσω, σας ευχαριστώ για τον κόπο σας να βοηθάτε αδέρφια CBάδες  :grouphug:

dimitris

φιλε μου εγω εχω τα Michelin 110/70 μπροστα και 150/60 πισω και μεχρι τωρα ειναι αψογα.και σε κατι δυσκολες καταστασεις με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο και εχουν φερθει πολυ σωστα

freethan

Παράθεση από: lice13 στις Αυγούστου 25, 2010, 10:57:00 ΜΜΔεν ξαναπαιρνω απο λαστιχάδες εδώ να πα να γαμηθούν μας πιανουν τον κωλο κανονικα.

Χωρίς να θέλω να σπαμμάρω στο thread, lice και εγώ μαζί σου είμαι, και φυσικά αν η διαφορά είναι μεγάλη (που συνήθως είναι) προτιμώ για τις αγορές μου το εξωτερικό και το νετ. Αλλά πάντα είχα απορία πως το βλέπουν οι λαστιχάδες όταν σκάει το λάστιχο απο έξω και τους λες τοποθέτησε το. Φίλος παίρνει έτσι λάστιχα για το CBR600RR του αλλά και για το Mazda RX8 του, και τα στέλνει κατευθείαν στο μαγαζί του λαστιχά. Δεν είχε πρόβλημα... Τι εμπειρίες υπάρχουν γύρω απο αυτό ;

desmond

Κι έρχεται να postarei και ο φίλος του "μαμα".
Να θυμίσω σε όλους ότι οι μαμά διαστάσεις για το cb είναι 110/70-17 και 140/70-17 και ότι στο manual η μαμά honda δεν προβλέπει άλλη διάσταση με ότι αυτό συνεπάγεται...
Να πώ ότι εγώ φοράω pirelli sport demon σε μαμά διάσταση, το οποίο έχει και αυτό μια τριγωνικότητα και ανήκει στα λάστιχα που βγάζουν οι εταιρίες για μηχανές με λίγα κυβικά(μέχρι 250 - 700). Όλες οι εταιρίες βγάζουν αντίστοιχα λάστιχα, για παράδειγμα τα bt45 της bridgestone
Επίσης να πώ ότι τα επόμενα λάστιχα έχω σκοπό να είναι τα diablo με μαμά διάσταση το μπροστά και 150/60-17 το πίσω επειδή δεν βγαίνει σε 140. (με έπεισε ο akaposto σε άλλη συζήτηση). Δεν είναι ότι δεν είμαι ευχαριστημένος με τα sport demons αλλά νομίζω πως δεν είναι "αυτό το κάτι που θέλω"

Πρόσεξε όμως klab ότι λέω 150/60 και όχι 150/70 που φοράς. Δεν είναι πολύ μεγάλο σε διάμετρο το λάστιχο με 150/70;
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για τις καταναλώσεις και τις αισθήσεις που σου δίνει το λάστιχο και βρίσκω κι εγώ πως δεν υπάρχει λόγος, άσε που κάποιοι έχουν αναφέρει προβλήματα με το 120 μπροστά ότι δεν χωράει(νομίζω ο ammo ήταν)

Όσον αφορά το γλύστριμα, είναι εντάξει η πίεση στα λάστιχα; 2,25 μπρος πίσω αν είσαι μόνος, 2,25 μπρος 2,5 πίσω αν με συνεπιβάτη. κάποια στιγμή που είχα 2.00 πίσω γλυστρούσε σαν δαίμονας. Αλλά ότι λάστιχο και να βάλεις αν το ανοίγεις στην εκκίνηση ότι μηχανή και να έχεις και ότι λάστιχο και να έχει θα γλυστράει.

ρίξε και μια ματιά εδώ
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

klab

Σαφές :)
Όσον αφορά το δικό μου 150/70 δεν ξέρω αν μπορώ να το θεωρώ μεγάλο καθώς έτσι το πήρα το μηχανάκι και δεν ξέρω πως ήταν η αίσθηση και το look με το μαμά λάστιχο.
Για τις αναλογίες υπάρχει ένα θέμα.
Κάνοντας ένα πινακάκι βλέπω ότι ανεξαρτήτως πλάτους 140-150-160 η πιό κοντινή διάσταση ώστε να κρατηθεί το προφίλ στο κοντινότερο δυνατόν με το μαμά είναι το 160/60

Αναλυτικά :
140/70 (μαμά) βγάζει 98
150/70                    105
150/60                    90
160/60                    96

Το μπροστινό  σε 120  το βλέπω και εγώ να πέφτει λίγο βαρύ, αλλά χωράει σίγουρα 2 το έχουν βάλει ήδη όπως προείπα και από το ψάξιμο που έκανα βλέπω ότι χωράει.

jokey

Παράθεση από: itom32 στις Αυγούστου 25, 2010, 11:25:57 ΜΜ
Εγω εχω τα Michelin Pilot Power 120μπροστα 160πισω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος,αλλα οταν ερθει η ωρα να αλλαξω,για τους λογους που εξηγησε ο Αcaposto θα βαλω 110 και 150 και σκεφτομαι αυτα μιας και οι 80s μηχανοβιοι αγαπουσαν αυτην την φιρμα,και μου το επιβεβαιωσε και λαστιχας οτι η ΑVON εφτιαχνε παντα λαστιχα για μηχανες,να για αυτα λεω: http://www.busters-accessories.co.uk/productInfo.aspx?catRef=901822&kw=avon+tyres
Πλάκα πλάκα είχα βάλει avon στο dr.Ο λαστιχάς επέμενε να τα φορέσει και αφού είπα να το ρισκάρω τα έβαλα.Πραγματικά τα λάστιχα ήταν εκπληκτικά και οικονομικά.Ψάχνοντας τον χειμώνα για λάστιχα είπα να δοκιμάσω τα michelin.Καμία σχέση.Τα avon είχαν πολύ ανώτερο κράτημα
Σε κάτι άλλα φόρουμ που είχα διαβάσει κάποιοι είχαν παράπωνα από την avon.πάντως εγώ έχω να πω τα καλύτερα
Ααα!! δεν ήταν και φρεσκαδούρα τα λάστιχα(το είδα πολύ αργότερα)
ΒΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜΜΜΜΜ

akaposto

Παράθεση από: desmond στις Αυγούστου 26, 2010, 01:28:39 ΜΜ
Κι έρχεται να postarei και ο φίλος του "μαμα".
Να θυμίσω σε όλους ότι οι μαμά διαστάσεις για το cb είναι 110/70-17 και 140/70-17 και ότι στο manual η μαμά honda δεν προβλέπει άλλη διάσταση με ότι αυτό συνεπάγεται...
desmond...να σε πικάρω λίγο?  >:D
Το μαμά δεν μιλάει για radial λάστιχα.Έχει κανένας όρεξη να παίξει με την τύχη του με bt45?

*να σου πω την αλήθεια,αν όταν άλλαζα λάστιχα έβρισκα 140 σε radial θα το έβαζα με τρέλα !  :hug:


Παράθεση από: desmond στις Αυγούστου 26, 2010, 01:28:39 ΜΜ
Πρόσεξε όμως klab ότι λέω 150/60 και όχι 150/70 που φοράς.
αυτό μου είχε ξεφύγει... 150/60 ψηφίζω και εγώ.

klab,μην αγχώνεσαι,είναι πολυφορεμένο και δοκισμένο το 150/60.Δεν έχει κανένα πρόβλημα.

Παράθεση από: klab στις Αυγούστου 25, 2010, 11:50:22 ΜΜ
Στο δεν greybikes αρκετοί έχουν βάλει 120/60 με 160/60 όπως διάβασα, καθώς και τα νεότερα μοντέλα SF Vtec φοράνε μεγάλα λάστιχα.

κοίτα να δείς,η αλλαγή πολλές φορές γίνεται για καθαρά αισθητικούς λόγους.Μήδε εξαιρουμένης της μαμάς χόντας.

Παράθεση από: klab στις Αυγούστου 25, 2010, 11:50:22 ΜΜ
Σωστό το σκέφτηκες akaposto, μετά από ερώτηση μου για το μπροστινό 120 μου είπε ο ένας λαστιχάς ότι αν βάλω 120 θα γίνει πιο σταθερό και θα εξαλειφθεί οποιοδήποτε κουνηματάκι.

Επιμένω...το SV φοράει 120,160 πίσω. Στα πολλά κουνάει περισσότερο απο το r.Τα χέρια μας κουνάνε το τιμόνι.
Η λύση η σωστή είναι κοντύτερο τιμόνι,αν έχουμε πρόβλημα.
Τρώω κόλλημα το ξέρω (  8) ) αλλά το μόνο επιχείρημα που δέχομαι για την αύξηση του μπροστινού είναι η αίσθηση στο φρενάρισμα.
120 δεν έχω οδηγήσει σε cb,οπότε επ'αυτού γνώμη δεν έχω.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW