Νέο πίσω ελαστικό...

Ξεκίνησε από paris13, Δεκεμβρίου 11, 2007, 10:25:45 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

paris13

Λοιπόν φίλοι μου σήμερα έκανα το βήμα το παραπέρα που από καιρό ψηνόμουν και αγόρασα τελικά το πίσω ελαστικό. Αρχικά να πω πως επάνω τόσο καιρό είχα έναν τόφαλο με διαστάσεις 150/70/17. Είχα πει ότι με χάλαγε το 70αρι προφίλ και ήθελα να το αλλάξω. Παίχτηκα λοιπόν αν θα πάρω 150/60/17 ή 160/60/17.  :popcorn: Αφού άκουσα διάφορες απόψεις και σχόλια τελικά ευτυχώς κατέληξα στο 160/60/17 και μπορώ να πω πως είμαι πανευτυχείς. :yoohoo: Για την ώρα μόνον κάτι φώτο.  :yelrotflmao:

Υ.Γ  Χριστέ μου πως κυκλοφορούσα τόσο καιρό με το 150/70/17. Απίστευτο, καλά τα Michelin αλλά αυτό το size δεν κάνει για τίποτα.!  :tongue2:
Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω τουλάχιστον 2 μαζί για σύγκριση και θα πρέπει να κάνω και άλλο ποστ για την διαφορά.
Αυτό είχα...

paris13

Αυτό είχα, ο τόφαλος που έλεγα...  ;D

paris13

Μην δίνεται σημασία στο χταπόδι και το τελικό, ξέρω είναι χάλια αλλά δεν θα είναι για πολύ ακόμα επάνω, ήδη έχω πάρει το χταπόδι και μένει το τελικό για να τα αντικαταστήσω.

Λοιπόν και αυτό πήρα... 160/60/17..

paris13

Πλιζζζ Μην δίνεται σημασία στο χταπόδι και το τελικό,  :puke: ξέρω είναι χάλια αλλά δεν θα είναι για πολύ ακόμα επάνω, ήδη έχω πάρει το χταπόδι και μένει το τελικό για να τα αντικαταστήσω.

Μια ακόμα από το νέο...  :beerchug:

Υ.Γ  Και κάτι ακόμα που θυμήθηκα... Πόσων χρόνων μηχανή ρε παιδιά και τα συνεμπλόκ ήταν σαν καινούρια, τι σαν... καινούρια. Εντάξει μπορεί να είχαν αντικατασταθεί αλλά αυτό θα έγινε πρίν το 1998 που έβγαλε πρώτη άδεια εδώ στην Ελλάδα. Το είχα σκεφτεί πολλές φορές άραγε σε τι κατάσταση να είναι αλλά σε τόσο καλή κατάσταση τα συνεμπλόκ αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου δεν θα το πίστευα.!  :beerchug:

freethan

Κα*λαααα (σσσσσ πιπέρι στο στόμα)  :beerchug:

jokey

ρε συ pari τα προηγούμενα ήταν σαν τρακτέρ :yelrotflmao:


ʼντε καλές βόλτες :beerchug:
ΒΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜΜΜΜΜ

NikosCB

Μια χαρα!Θα δεις διαφορα και στα στροφιλικια τωρα!  :beerchug:
Hey!Hey!My!My!Rock 'n' Roll will never die!!!

paris13

 :yoohoo:

Όντος jokey σαν τρακτέρ όπως ακριβός το είπες (ήταν το Michelin Power Road προηγούμενης γενιάς), αν και άλλαξα μόνον το πίσω ψήνομαι να αλλάξω και το μπροστά σε ίδια μάρκα αλλά σε 110 και όχι 120. Όχι γιατί δεν χωράει το 120 (νομίζω χωράει) αλλά γιατί το 110 δείχνει μια χαρά. Πάντως δεν έχω κανένα πρόβλημα με το μπροστά, δεν μου έχει γλιστρήσει ποτέ ακόμα και με νερά ή βροχή.

Ναι NikosCB είδα μεγάλη διαφορά στις στροφές και το λάστιχο είναι ακόμα άστρωτο με τα κεριά. Όχι ότι αν στρωθεί θα καταλάβω καμιά διαφορά αφού ήδη το νοιώθω τέλειο, μόνο σε πίστα ίσως.!

Πάντως ευχαριστώ παίδες... Αν και πάλεψα πολύ με τον εαυτό μου μέχρι να το αποφασίσω μιας και θες δεν θες οι γύρο σου σε επηρεάζουν (και τι δεν άκουσα) τελικά το έβαλα και δεν το μετάνιωσα καθόλου, αντιθέτως θα έλεγα.  :yoohoo:

Υ.Γ  Θα ήθελα να σας διηγηθώ όλη την ιστορία που πως και τι προέκυψε με το πίσω 160/60/17 ελαστικό αλλά ας μην σας ζαλίσω καλύτερα.  :yelrotflmao:

Υ.Γ2  Πάντως όσον αφορά το μπροστά για διάσταση σε 120 τελικά θα ήθελα να ρωτήσω κάποιον που ήδη το έχει βάλει όπως ο mikesf αν δεν κάνω λάθος το όνομα...


paris13

 :popcorn:
Κάποιοι έλεγαν ότι το 160/60/17 δεν χωράει στο CB με την 4αρα ζάντα του άσχετα από το σωστό και λάθος. (το σωστό και λάθος είναι σχετικό και είναι άλλο κεφάλαιο). Λοιπόν κοιτάξτε στην φώτο πόσο μπροστά είναι ο πύρος της πίσω ρόδας στην φώτο 2 και 3 που σημαίνει ότι η αλυσίδα είναι αρκετά κοντή. Μόλις το είδα αυτό και πριν βγάλω το προηγούμενο λάστιχο διαστάσεων (τόφαλου όπως έχω πει) 150/70/17 σκέφτηκα ότι μάλλον δεν θα μπεί το νέο 160/60/17 αφού το πρώτο το 70αρι απείχε από το ψαλίδι στο πάτημα του ελαστικού (όχι από τα πλάγια) ελάχιστα. Σκέφτηκα λοιπόν ότι το νέο δεν θα μπαίνει ή θα πρέπει να βάλω νέα αλυσίδα, κάτι που ήθελα να αποφύγω μιας και αυτή που έχω είναι σε πολύ καλή κατάσταση, (όπως και το γρανάζι). Βγάζοντας την ρόδα με το 150/70 και βάζοντάς το δίπλα από το 160/60 είδα ότι το 70αρι μπορεί αν όχι 3 σίγουρα 2+ δάχτυλα ήταν ποιο μεγάλο, (μεγαλύτερο σε διάμετρο). Αυτό ήταν σκέφτηκα. Ο λαστιχάς δεν είχε πρόβλημα να μου περάσει το 160αρι και στην περίπτωση που δεν χώραγε ή δεν μου άρεσε... να το έβγαζε για να βάλω ότι θέλω. Αυτός όπως μου είπε ήταν σίγουρος ότι μπαίνει αλλά κόλλησε λίγο με το μήκος της αλυσίδας που όμως όταν τα είδε δίπλα δίπλα δεν είχε κανέναν ενδοιασμό ότι δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Ε.! λοιπόν δεύτερη ημέρα σήμερα και απ' ότι φαίνεται ο πιτσιρικάς παρ' ότι μου έκανε σωστή ζυγοστάθμιση δεν υπολόγισε φαίνεται την σωστή απόσταση και πρέπει να το ξαναπάω για να μου τεντώσει λίγο την αλυσίδα. Με αυτό θέλω να πω ότι η απόσταση του ελαστικού στο πάτημά του από το ψαλίδι είναι πλέον αρκετά μακριά που με το 70αρι δεν ήταν. (Αυτό φαίνεται κάπως από τις φώτο 2 και 3 βλέποντας την θέση του πύρου στον πίσω τροχό).
ʼκουσα πολλά όλον αυτό τον καιρό ότι με 160αρι δεν θα ξεκινά και η φοβία μου βάζοντας 150/60/17 ήταν μην μικρύνει η διατομή γιατί δεν θα ήθελα να κερδίσω σε επιτάχυνση αφού ήδη η πρώτη γέμιζε αμέσως, μέχρι που θα ήθελα πολλές φορές να ξεκινώ με δευτέρα. Τώρα με το 160/60 δυστυχώς έχω πάλι μικρότερη διατομή από το 70αρι και κέρδισα σε εκκινήσεις, είναι σπάσιμο να πρέπει να αλλάζω την πρώτη αμέσως. (Αυτό όταν θες να κινηθείς από νορμάλ μέχρι αργά)…
Όπως και να χει να γνωρίζεται ότι η μηχανή καθυστερεί να εκκινήσει, πρώτον όταν η διάμετρός του είναι μεγαλύτερη από ένα άλλο όπου το 70αρι έχει σαφώς μεγαλύτερη από ότι ένα 60αρι, και ο δεύτερος πολύ σημαντικός ρόλος είναι φυσικά η γόμα που έρχεται σε επαφή με τον δρόμο, (τριβή). Όσο περισσότερο γόμα, ελαστικό, έρχεται σε επαφή με τον δρόμο, όπου το 160/60 όντως περισσότερο οβάλ, πιο καμπυλωτό έχει πολύ λιγότερη γόμα που έρχεται σε επαφή από ότι το 150/70 αφού σχεδόν όλα τα 70αρια είναι ποιο τετραγωνισμένα (σε συνδυασμό με το στενό 150). Έτσι το 60 άσχετα το φάρδος του έχει μικρότερη διάμετρο και περισσότερη καμπυλότητα, έχει λιγότερη επιμέρους επαφή με τον δρόμο από ένα 70αρι και είναι πολύ ποιο γρήγορο. Δεν παραγνωρίζω ότι το ίδιο λάστιχο σε μια ζάντα 4,5 ή 5αρα θα ήταν ίσως λίγο πιο φαρδύ αλλά η διάμετρος παίζει καθοριστικό ρόλο.
Το αποτέλεσμα στο CBSF αισθητικά δεν είναι κακό, αντιθέτως εμένα μου αρέσει (το ίδιο ελπίζω και σε εσάς) και δεν το βλέπω να «μπαλονάρει» που λένε παρ’ ότι μπορεί ανεπαίσθητα και να ταίριαζε καλύτερα σε ποιο φαρδιά ζάντα.! Σίγουρα λοιπόν είναι καλύτερο από όλες τις απόψεις από το 150/70 που είχε λάθος βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης αλλά δεν ξέρω και δεν αμφιβάλω ότι ένα 150/60 θα ήταν ακόμα ποιο απολαυστικό. Από στιλιστική πλευρά όμως να μου επιτρέψετε ακόμα και αν κάνω λάθος να επιμείνω στην επιλογή μου. Μόνον με την ασφάλειά μας δεν παίζουμε και δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.

Υ.Γ  Τώρα κάποιος θα μου πει ότι δημιουργείται πρόβλημα στην γωνία κάστερ της μηχανής (όπως μου είπαν αλλού) αφήνοντας εμπρός το 110/70 αντί του σωστού πλέον 120/60... και πολύ σωστά θα μου το πει. Και επειδή όντος το σωστό είναι 70 εμπρός 70 πίσω, 60 πίσω 60 και μπροστά, πήρα την απόφαση να βάλω και μπροστά 120/60/17 και το θέμα ελαστικά να τελειώσει. Είπα μήπως την γλιτώσω όσο πιο ανέξοδα γίνεται αλλά μου έβαλαν τα γυαλιά.!  ::)  Ας όψεται το δώρο από την δουλειά.!  :locked:

Enigma

Μπραβο φιλαρακι ....Για το τελικο παντως δεν ειναι και τοσο χαλια μωρε χαλαρωσε ...Ασχετο το χταποδι δεν ειχε καμοια σωτηρια ? Ενα ποστ που ειχα γραψει για το γυαλισμα του (ειχα και εγω ΠΟΛΥ χαλια) το διαβασες?

paris13

Παράθεση από: Enigma στις Δεκεμβρίου 13, 2007, 10:18:22 ΠΜ
Μπραβο φιλαρακι ....Για το τελικο παντως δεν ειναι και τοσο χαλια μωρε χαλαρωσε ...Ασχετο το χταποδι δεν ειχε καμοια σωτηρια ? Ενα ποστ που ειχα γραψει για το γυαλισμα του (ειχα και εγω ΠΟΛΥ χαλια) το διαβασες?

:wave:
Το χταπόδι φίλε μου απλά δεν είναι από 400 αλλά από 600 ή 750cc και όπως καταλαβαίνεις η ροπή μου είναι πλέον αρκετά ποιο ψιλά...  :-\  Έχω όμως το μαμά έτοιμο γυαλισμένο και μένει το τελικό και το κυριότερο ΧΡΟΝΟΣ που δεν υπάρχει καθόλου. Το άλλο κακό είναι πως θα πρέπει να πάω την εξάτμιση με το αμάξι στον μάστορα και μετά να γυρίσω να πάρω την μηχανή, ολόκληρη διαδικασία, …ή να το ζωστώ..  και που να το πάω και και και  ??? Τέλος πάντων θα δω, γιατί αν θέλω να κάνω σωστή και ωραία δουλειά δεν θα πρέπει να το πάω όπου νάνε σωστά.?

Υ.Γ  ʼσχετο, αυτό το τελικό (το άσχημο) της Laser που έχω τώρα επάνω ακούγεται υπέροχα αν και πολύ αθόρυβο σχετικά. Χταπόδι και τελικό μπήκαν εν γνώση μου προσωρινά και κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλαχτούν.!  :beerchug:


Headmaster

  Και μιά που γράψαμε εδώ για καινούργια λάστιχα εδώ πάρτε και μια φώτο από το καινούργιο σετάκι
Αυτή την φορά το έψαξα λίγο.Αν και ευχαριστημένος απο το Sportmax Qualifier και έχοντας κάνει γύρω στα 23-24Κ χιλιόμετρα παρατηρήσαμε με το λαστιχά ότι το πίσω (που είναι αυτό που δέχεται τις περισσότερες δυνάμεις) δεν είχε 'κατέβει' καθόλου οπότε συμπαιράναμε ότι είναι αρκέτα σκληρό σα λάστιχο
  Οπότε παρέμεινα σε Qualifier μπροστά (110/70/17) και πίσω επιλέξαμε ένα Sportmax GPR a-10 (150/60/70) που είναι πιό μαλακό λάστιχο από το Qualifier!!
Είδωμεν

Και η γιαγιά φωνάζει !!!
Κοιτά μπαμπά !!!!Μπορώ και χωρίς ........λάστιχα!!!

Headmaster

Και φορεμένο !!!!

Η διαφορά στη γόμα φαίνεται και στο σαιτ της Dunlop που χαρακτηρίζει το  Sportmax Qualifier HIGH-PERFORMANCE STREET και το Sportmax GPR a-10 SUPERSPORT/RACE

http://www.dunlopmotorcycle.com/

Και συγνώμη για το άπλυτο αλλά την μέρα που έβαλα τα καινουργια μπαλόνια (τετάρτη) το βράδι γυρνόντας απο την δουλειά (22.30) έφαγα μια καλή βρόχα !!!!!! :abeye-popping:

paris13

A..! headmaster Αυτό είναι 150/60.? αν ναι είναι πολύ ωραίο.! Καλοτάξιδα να είναι, είδες άλλες εποχές ποιο στόγγυλα πέλματα αντί τετράγωνα, πολύ ωραία πράγματι. Εγώ τώρα θα πρέπει να αλλάξω και το μπροστά...  Αλήθεια ποια η τιμή για το σετάκι σου αν επιτρέπεται.?  :beerchug:

akaposto

Παράθεση από: headmaster στις Δεκεμβρίου 14, 2007, 09:07:01 ΠΜ
Αν και ευχαριστημένος απο το Sportmax Qualifier και έχοντας κάνει γύρω στα 23-24Κ χιλιόμετρα παρατηρήσαμε με το λαστιχά ότι το πίσω (που είναι αυτό που δέχεται τις περισσότερες δυνάμεις) δεν είχε

θα μας τρελάνεις ρε άνθρωπε?
23Κ km και δεν έχει κατέβει το λάστιχο?
Ούτε τα ΒΤ45 που έχω δεν είναι έτσι...
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW