γεια χαρα παιδια νεος στο φορουμ και ενδιαφερομενος για αγορα ενος souper four

Ξεκίνησε από figalos, Φεβρουαρίου 06, 2012, 08:13:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

figalos

http://s1151.photobucket.com/albums/o625/figalos/anorthotis/?action=view&current=photo-49.jpg

αυτο το ανακαλυψα σημερα τυχαια!!!!!!
κατι με ετρωγε καθως ακομη παρατηρω σκαμπανευασματα στην αποδοση της μηχανης

βλεπω αυτο καψαλισμα ωχ λεω για να δω απομεσα
τιποτα απομεσα ειναι ολα κομπλε
ολες οι φυσες που ειναι διπλα στην κεντρικη ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη και τον ανορθωτη
μπορει να ειχε γινει κατι παλιοτερα και να εχουν διορθωσει
αλλα φαινεται σαν να εχει ακουμπησει κατι και οχι να ειναι απο μεσα
κοιταω καλυτερα και βλεπω η πλεξουδα την κεντρικη ασφαλειας με ΜΟΝΟΤΙΚΗΗ!!!!!!!!!!!!!!!
ΩΩΧΧΧ ΛΕΩ
κατι εντοπισα εδω!!

βγαζω μονοτικη και τι να δω
εχουν κοψει το καλυμα της πλεξουδας και εχουν επισκευασει ενα καλωδιο

http://s1151.photobucket.com/albums/o625/figalos/anorthotis/?action=view&current=photo-49.jpg#!oZZ2QQcurrentZZhttp%3A%2F%2Fs1151.photobucket.com%2Falbums%2Fo625%2Ffigalos%2Fanorthotis%2F%3Faction%3Dview%26current%3Dphoto-48.jpg

http://s1151.photobucket.com/albums/o625/figalos/anorthotis/?action=view&current=photo-49.jpg#!oZZ1QQcurrentZZhttp%3A%2F%2Fs1151.photobucket.com%2Falbums%2Fo625%2Ffigalos%2Fanorthotis%2F%3Faction%3Dview%26current%3Dphoto-47.jpg

οτι νανε!!!!!
αν και δεν ξερω κατα ποσο παρεμβαλει αυτη η αρπακολα στο ρευμα της μηχανης
παω αυριο για φτιαξιμο!!!

snipereps

Μακαρι να βρικες ενοχο αλλα εμενα μαλλον απο απομακρυνση συναγερμου απο την μηχανη μου φαινετε που αφησε πισω τα σημαδια του. Για δες το ομως και πεσ,

figalos

Παράθεση από: snipereps στις Μαΐου 03, 2012, 12:45:06 ΜΜ
Μακαρι να βρικες ενοχο αλλα εμενα μαλλον απο απομακρυνση συναγερμου απο την μηχανη μου φαινετε που αφησε πισω τα σημαδια του. Για δες το ομως και πεσ,
εχεις δικιο!!!
αυτο μου πε και ο ηλεκτρολογος!!

αλλα να ρωτησω κατι αλλο
το καφε-μαυρο που βαζουμε τον αντικοφτη που καταληγει????
στην ασφαλειοθηκη  εχει ενα καφε-μαυρο
και αριστερα απο την κεντρικη ασφαλεια που ειχαν βαλει τον συναγερμο εχει ενα κουτι μαυρο σαν ασφαλεια με μια μαυρη φυσα που και εκει καταληγει ενα μαυρο-καφε καλωδιο
μπορουμε να το σιγουρεψουμε γιατι τα μετραω σαν αντισταση για να δω αν εχουν καποιο προβλημα η κοψιμο η οτιδηποτε και οι τιμες δεν ειναι μηδενικες και στις δυο περιπτωσεις


figalos

αλλαξα ανορθωτη και ανεβηκε η φορτιση του
στο ρελαντι ειναι 12.5
στις 2000 ειναι 13.3
και ονταν γκαζωνω 4000-5000  14+
αλλα δεν αλλαξε κατι στην αποδοση της
αυριο ανοιγω οργανα  να καταργησω την πλακετα
το πορτοκαλι μπλε βγαζει μηδενικες τιμες
το καφε-μαυρο δεν ξερω που καταληγει
ελπιζω να με διαφοτισει ο ηλεκτρολογος
ο οποιος επειμενει οτι δεν ειναι κοφτης
και οτι δεν εχει προβλημμα καθοτι και αυτος να πουλησει θελει

klab

Μια απορία, τι πρόβλημα έχεις τώρα ;
Γιατί είχα μείνει με την εντύπωση ότι ήταν καλά.

itom32


snipereps

Aπ οτι φαινετε μια ο ανορθωτης ηταν οκ μια εκανε τα τρελα του. δεν πειραζει μωρε... σε εκανε να την ψαξεις και να την μαθεις πολυ καλα και να διορθωσεις και οτι αλλο μπορει να ειχε  ;)

itom32

Παράθεση από: figalos στις Μαΐου 03, 2012, 09:00:43 ΜΜ
αλλαξα ανορθωτη και ανεβηκε η φορτιση του
αλλα δεν αλλαξε κατι στην αποδοση της
Ρε Βαγγελη αφου σε λεει αλλαξε ανορθωτη.Μη μπερδευομαστε.Figale δεν καταλαβα τι προβλημα εχεις.Αφου ειπες οτι διορθωσες την κακη επαφη του μπουζοκαλωδιου με τους πολλαπλασιαστες και πλεον δεν εχεις σκαμπανευασματα.Οτι και να κανεις μη περιμενεις αποδωση fazer.Aλλο το ενα αλλο το αλλο.
Θες να βγαλεις την πλακετα βγαλετην καλο θα κανεις.Αλλα μη πας καθε λιγο και λιγακι στον καθε αετονυχη και τα σκας.

figalos

αλλαξα ανορθωτη και ανεβηκε η φορτιση του
στο ρελαντι ειναι 12.5
στις 2000 ειναι 13.3
και ονταν γκαζωνω 4000-5000  14+
πιθανον να ειναι ο βασικος αιτιος για το κρεμασμα
αλλαξα σωληνακι βενζινης
καθαρισα και εκανα ενα καλο λαδωμα αλυσιδας γιατι παρατηρω τωρα με τις ζεστες να την ακουει ο δισκος
πααααρα πολυ και συν τον κρεμασμα εφτασα σε σημειο προχθες να τον αναψω και να μυριζει
μαλιστα σε καποια φαση ανοιγοντας με το ζορι στις 9000 10000 ξεκουμπωνοντας την 2α (επειδη ζοριζοταν και δεν ρολαρε η μηχανη να ξεκουμπωσει αθορυβα αλλαζε σαν καρφωτη) δεν αλλαξε η μαλλον μπηκε η τριτη αλλα δεν ξερω τι ακριβως εγινε
αφηνω συμπλεκτη και πηγαινε σαν νεκρο αλλα με ταχυτητα και ακουγοταν γρατσα γρουτσα και χτυπηματα
ξανασυμπλεκταρω και  την πηρε
τοσο χαλια

μετα απο αυτες τις αλλαγες ειδα το μηχανακι να ανασαινει και να αλλαζει πιο ευκολα τις ταχυτητες ακομα και στις ψιλες
δουλεψε χωρις να εχω το 5ο ατομα πισω η τον κοτσαδορο με την ρεμουλκα στην ανηφορα
ησυχασε και το μοτερ

αλλα τον δισκο θα τον αλλαξω να ειναι ολα κομπλε

ελπιζω να ησυχασω γιατι συνεχεια νομιζω οτι βρηκα τον φταιχτη και μετα ερχομαι εδω και ξαναγραφω οτι τελικα δεν ηταν
οκ μπορει να λετε οτι ειμαι ψηρας οτι ειναι ιδεα μου η να εχω γινει κουραστικος
αλλα τι να κανω
γραφω αυτα που βλεπω τα τσεκαρω ενα ενα
τα ξανατσεκαρω και πραγματικα ουτε ο μαστορας δεν μπορει  να καταλαβει
γενικοτερα μονο ο οδηγος καταλαβαινει οποτε και ο οδηγος πρεπει να εχει και γνωσεις να μαθαινει να ρωταει να τσεκαρει και να βλεπει την διαφορα σε κατι σιγα σιγα και με υπομονη
εχω πλεον αλλαξει νοοτροπια για τις μηχανες
γιατι το να αγορασεις ενα καινουριο μηχνακι να βαζεις μπρος και να φευγεις δεν σε κανει μηχανοβιο
πλεον εχω αποκτησει αλλη σχεση με τις μηχανες και για αυτο  η αιτια ειναι το CB
απογοητευτηκα πολλες φορες αλλα πραγματικα αυτο μηχανακι ειναι αλλη ιστορια
και οσο σε απογοητευει  τοση απολαυση σου δινει οταν δουλευει

σορυ για το κατεβατο
ειχα πολλα μαζεψει
ειναι και η ωρα τετοια :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:
ελπιζω να δω το πραγματικο CB απο δω και περα
σας ευχαριστω ολους
σορρυ για το πριξιμο  χαχα

itom32

10.000 στροφες με δευτερα??Αιιιιιιιιιιι !!!!Την καημενη την Souzi.Mη τα λες ετσι αυτα μιλας με τον νουνο της.Παω να πιω κατι να ηρεμησω.
Κλαψ,ενταξει πηρα τα ηρεμηστικα μου.
Λοιπον εχω βολτομετρο σαν εξτρα οργανο πανω,το βλεπω καθε μερα.Tις τιμες volt αναλογως στροφων που λες εχει και η ρηνουλα μου.Για δισκο δεν μπορω να πω αλλα οταν με λες 10.000 στροφες με δευτερα μπορει να μη παρεις μονο τους δισκους στο χερι.Ας σε συμβουλεψει καποιος γληγορος εγω ειμαι ασχετος με τετοια.Δεν υπαρχει ιχνος ειρωνιας figale σε οτι σε λεω.Πραγματικα την δευτερα μου δεν την εχω παει ποτε πανω απο 5000σαλ.Παω να διαβασω το μανουαλ αλλαγων ταχυτητας μπας και τα λεω λαθος εγω.


klab

Τώρα πρέπει να πω ότι κατάλαβα τι συμβαίνει ; χααχχαχαχαχαχα  :yelrotflmao:
Μπορείς να το πεις με 2 λόγια γιατί με μπέρδεψες χειρότερα ;
Εκτός αν κατάλαβε κάποιος άλλος, να μου εξηγήσει και εμένα.

figalos

Παράθεση από: klab στις Μαΐου 04, 2012, 09:50:54 ΠΜ
Τώρα πρέπει να πω ότι κατάλαβα τι συμβαίνει ; χααχχαχαχαχαχα  :yelrotflmao:
Μπορείς να το πεις με 2 λόγια γιατί με μπέρδεψες χειρότερα ;
Εκτός αν κατάλαβε κάποιος άλλος, να μου εξηγήσει και εμένα.

μιλαω γενικοτερα για το θεμα που ειχε και δεν ανεβαζε ανετα σαν καποιος να σε κραταει να εχεις ρυμουλκα ανηφορα
με αποτελεσμα να μουκριζει το μοτερ απο τις 5-6000
και κατεπεκταση να μην αλλαζει ταχυτητες γλυκα οπως χαμηλα
δεν μαφηνε
δεν ξεκουμπωναν εβγαιναν με ζορυ
και αν βαλεις και τις ζεστες με απο δικαβαλο κιολας
ανοιξα μεχρι ψιλες στροφες δεν θυμαμαι ακριβως μπορει να μην ηταν 10 ναταν λιγοτερο
και δεν βγηκε η ταχυτητα η μαλλον μπηκε η τριτη αφηνω συμπλεκτη αλλα ηταν σαν να  μην μπηκε και ακουγοταν γρατσα γρουτσα και χτυπηματα
ωχ λεω τι εγινε ξαναπαταω μονο συμπλεκτη αφηνω και την πηρε
μυρισε ο δισκος



αλλαξα ανορθωτη εφτιαξε το ρευμα εφυγε το κρατημα εκανα και ενα καλο καθαρισμα λαδωμα στην αλυσιδα
και ολα καλα

klab

Για το σασμάν μπορεί να φταίνε διάφορα και όλα μαζί.
1ον τα λάδια (μπορεί να θέλουν αλλαγή- τα motul 5100 τα συμπαθεί το κιβώτιο ταχυτήτων απ'ότι λένε με διάρκεια ζωής κοντά στα 3000χλμ)
2ον αλυσίδα (χαλασμένη ή χαλαρωμένη ή αλάδωτη) αλλά την σένιαρες απ'ότι γράφεις.
3ον απλά δεν κούμπωσε σωστά η ταχύτητα (συμβαίνει αν δεν πιέσεις μέχρι τέρμα τον ποδομοχλό.)
Αν τον αφήσεις στην μέση έτσι κάνει, το έχω πάθει αρκετές φορές από βιασύνη.
Κανονικά πατάς συμπλέκτη και ξαναβάζεις ταχύτητα, εσένα μάλλον σου μύρισε-άρπαξε γιατί το συμπλεκτάρισες μόνο.

Εγώ κρατάω αυτό που είπες τελευταίο ;)
Παράθεση από: figalos στις Μαΐου 04, 2012, 10:26:38 ΠΜκαι ολα καλα

figalos

κοιτα η αληθεια ειναι οτι απο την βιασυνη να σας ενημερωσω τα εκανα λιγο σαλατα
απο εδω και στο εξης θα αφηνω να περνανε λιγες μερες να το σιγουρευω και μετα να γραφω
σορρυ
παντως δεν ειχα θεμα με τα τα καρμπς
το ενα μουζοκαλωδιο εκανε τα δικατου
αλλαξα μπουζοκαλωδια
αλλαξα σωληνακι καυσιμου απο το ρουμπινετο προς τα καρμπς γιατι μαζευε
δοκιμασα ανορθωτη αλλον εφτιαξε το ρευμα
και σε συνδιασμο με την  αλυσιδα    ειχε στεγνωσει και με το λαδωμα της ειδα μεγαλη διαφορα

κι αλλη βλακεια
αν δοκιμαζα ανορθωτη απτην αρχη ισως να ειχα γλυτωσει τον καθαρισμο και ρυθμιση καρμπ
αλλα ουτως η αλλως καποια στιγμη θα τοκανα
αλλα μπορει να μου βγηκε και σε καλο οσο αναφορα το οτι εκατσα και εψαξα και αλλα πραγματα οπως ειπε και ο snipereps
και klab εχεις δικιο οτι κανεις μονος σου (εως ενα σημειο ετσι)
μονο ετσι θα την μαθεις
νονεεεεε
οκ σορρυ μη βαρας δεν θα ξαναγινει
ηταν σε στιγμη ξεμπουκωματος
γενικοτερα την προσεχω σαν τα ματια μου αλλα επειδη δεν σφυριζε και ζοριζοταν ειχα απογοητευτει
την 1η και την 2α ποτε δεν τις σπαω σε οτι μηχανη και αν ειχα