γεια χαρα παιδια νεος στο φορουμ και ενδιαφερομενος για αγορα ενος souper four

Ξεκίνησε από figalos, Φεβρουαρίου 06, 2012, 08:13:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Δηλ.δεν εχεις το σωληνακι αναπνοης(εξαερισμου).Αυτο καταλαβα εγω.Η της υποπιεσης.Και βεβαια ειναι θεμα.Μαλλον σε καποιο βαλε βγαλε τεποζιτου τους εφυγε και δεν το ξανατοποθετησαν.Τι λες,τωρα....καποτε ο enigma ελεγε να κοιταμε τα ποιο απλα και μετα να προχωραμε στα υπολοιπα,ποσο δικαιο ειχε.
Σε εβαλα και ανοιξες και τα οργανα γιατον κοφτη  :absad:στην μουρη μου...... :-\

figalos

Παράθεση από: itom32 στις Μάρτιος 08, 2012, 12:52:10 ΜΜ
Δηλ.δεν εχεις το σωληνακι αναπνοης.Αυτο καταλαβα εγω.Και βεβαια ειναι θεμα.Μαλλον σε καποιο βαλε βγαλε τεποζιτου τους εφυγε και δεν το ξανατοποθετησαν.Τι λες,τωρα....καποτε ο enigma ελεγε να κοιταμε τα ποιο απλα και μετα να προχωραμε στα υπολοιπα,ποσο δικαιο ειχε.
Σε εβαλα και ανοιξες και τα οργανα γιατον κοφτη  :absad:στην μουρη μου...... :-\
οχι ρε φιλος δεν ανοιξα τα οργανα μην αγχωνεσαι
ολες οι γνωμες μετρανε ακομα και η πιο απλη
φαντασου κατι απλο για εσας που εγω ουτε μπορω να το φανταστω
λοιπον
απο ρευμα εως στιγμης ειμαι κομπλε
φορτιζει καλα, ανορθωτης αλαγμενος,μπατρια οκ,κοφτης κοπλε,TPS κοπμλε,μπουζοκαλωδια οκ, μπουζι πολυ καλη καυση τα εχω τσεκαρει σε 100 και 300 χιλομετρα αντιστοιχα,φιλτρο αερος καινουριο,λαστιχακια υποπιεσης και καυσιμου κομπλε καινουρια γιατι τα παλια ειχαν ξεραθει
ελεγχος στα περισσοτερα σημεια επαφων και φυσων με σπρει επαφων,
ολα τα οργανα κοπλε και φωτα
εκανε κατι κολπα μεσα στο φαναρι μια επαφη την εσφιξα
φανταζομαι ποσες ακομα θελουν τσεκ (να εχουμε να αχολουμαστε)

θελω να τσεκαρω
1)τον κοφτη δευτερη φορα

2) τροφοδοσια ρουμπινετο μηπως ειναι βουλωμενο και δεν τραβαει καλα (λεω εγω τωρα)
να το ξεβιδωσω απο το ντεποζιτο οχι να το ανοιξω γιατι εχει μια μεμβρανη λεει εε??
και να καθαρισω το ντεποζιτο αν και φαινεται σε καλη κατασταση απο μεσα απο την ταπα
αλλα ολο και κατι θα εχει μαζεψει στον πατο    (εχω και αδυναμια στους πατους    :tongue2:

3) εξατμιση (δεν εχει ανοιχτει ποτε )
μουπε ο itom οτι μπορει να εχει βουλωσει το ενα απο τα δυο μερη
ειδωμεν

figalos

παιδια δεν θελω να το ματιασω θα μιλησω με σιγουρια σε καμια εβδομαδα
αλλα μετα απο γενικο σερβις χθες στο γκαραζ μου
με το μαγικο σπρει επαφων και με τσεκαρισμα σε οσο το δυνατον πιο πολλες φυσες μπορουσα
απο του TPS, του κοφτη, του ανορθωτη, διπλα απο τον ανορθωτη, του κοιλ,των επαφων του κοιλ, των βασεων του κοιλ που ειχε πιασει και ψιλο αλατα,δουλεψα και τα τελευταια δυο ντεποζιτα με 100αρα
που λογικα στην ελλαδα και στην αθηνα της κρισης και του 2012 θα ειναι 98 μπορει και 95αρα
και αφου μετρησα και μπουζοκαλωδια με την βοηθεια του γιατρου μας του μαθηματικου μας του τερατος ψυχραιμιας που τον εχω πρηξει εδω και κατι μερες στα τηλεφωνα....
ξεκινησα να κουμπωνω σημερα το πρωι
βαζω μπρος ξεχασα παλι το διακοπτη ρεζερβουαρ
φτου  πρεπει να το συνηθισω
τον ανοιγω ολα καλα αφου μπορεσα και εβαλα το την πιπα στο μπουζοκαλωδιο που με παιδεψε καμια ωρα και ακουσα το μοτερ να δουλευει οπως πριν και οχι σαν  χαρλει
ξεκινησα βολτααααααα......................................
η το μηχανακι ζωηρεψε η ο καλος καιρος εφταιγε η καλη μου διαθεση ερχοταν σιγα σιγα οταν ανακαλυπτα οτι το μηχανακι δεν φρεναρει οπως πριν
εφευγε
ενταξει δεν ξυριζει
αλλα ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ που δεν φρεναρει μου φυγε ενα βαρος
αλλο πραγμα σας λεω
σαν να ξεκαβαλησε ο χοντρος οβελιξ
η διαφορα πολυ εντονη ακομα και με 4η στις 4 και 5 στροφες
δεν ειπα οτι επιταχυνει εκει στις 4-5
αλλα τουλαχιστον δεν κοβει ,δεν φρεναρει, πραγμα που ηταν πολυ σπαστικο, και κουραστικο
και οσο μου ελεγαν διαφοροι οτι ετσι ειναι αυτα τα μηχανακια ειναι και παλια ειναι εκεινο ειναι το αλλο
κατι δεν μου κολαγε
ενω φαινεται το μοτερ οτι ειναι πολυ δυνατο για τα κυβικα του (και δεν μιλαω ψιλα
ακομα και χαμηλα σαν να εχει πολυ ροπη ειναι απιστευτο)
δεν ηταν λογικο να φρεναρει οταν ανοιγεις το γκαζι
αλλο να μην πηγαινει αλλο να φρεναρει...

ετσι ανακαλυψα οτι θελει φρεναααααα......
μαλλον οχι φρενα
σερβις στο μπροστινο γιαιτι ειναι πολυ μ@λ@κο και οταν πηγαινεις λιγο σβελτα μουτρωνει αποτομα και ειναι επικυνδυνο
καθος επισης η επομενη κινηση μετα απο λαδια φιλτρο και σερβις στις αναρτησεις θελω να τσεκαρω ρουλεμαν τροχων γιατι ακουγεται σαν nissan sunny του 70 που βουιζει σε καμια κατηφορα οταν σταματαει η σπασμενη εξατμιση να κανει θορυβο  χαχαχαχα
οκ υπερβαλω αλλα πιστευω θα διορθωθει η ποιοτητα κυλησης

σημερα καταλαβα οτι αξιζει να ασχοληθω και θα το κανω με ποιο πολυ κεφι και μερακι
ευχαριστω ολου για της συμβουλες σας και σορρυ για το πριξαρχιδισμα
θα σας κραταω ενημερους ελπιζω να κρατησει και το cb μου

supernova

Φίλε figalos πολύ χαιρομαι που συνήλθε το cb σου, πραγματικά είναι δυνατά μηχανήματα και κατα την δική μου γνώμη αξιόπιστα σε ηρωικό βαθμό.
Να ξέρείς πως όσο πιο ανθρώπινα το προσέχεις τόσο σαν ζώο θα δουλεύει.
Μετά απο 10 χρόνια σχεδόν που έχω το cb μπορώ να πώ πως είμαι πολύ ευχαριστημένος και αποτελεί σταθερή αξία.
Εγώ μόνο με τα ρεύματα είχα πρόβλημα πριν 3-4 χρόνια (είχα αλλάξει 3-4 ανορθωτές, 2-3 μπαταρίες, 1 ηλεκτρονική) αλλα απο λάθος μαστόρια (ο κάθε άσχετος έκοβε κ έραβε), μέχρι που βρήκα μάστορα της προκοπής και όλα κομπλέ.  :yoohoo:
Ασε τους υπόλοιπους να λένε οτι θέλουν, κ 400άρι 2012 μοντ. να βγεί θα το ''ξυρίσουμε'' για πλάκα  :yelrotflmao:

figalos

Παράθεση από: supernova στις Μάρτιος 08, 2012, 05:49:48 ΜΜ
Φίλε figalos πολύ χαιρομαι που συνήλθε το cb σου, πραγματικά είναι δυνατά μηχανήματα και κατα την δική μου γνώμη αξιόπιστα σε ηρωικό βαθμό.
Να ξέρείς πως όσο πιο ανθρώπινα το προσέχεις τόσο σαν ζώο θα δουλεύει.
Μετά απο 10 χρόνια σχεδόν που έχω το cb μπορώ να πώ πως είμαι πολύ ευχαριστημένος και αποτελεί σταθερή αξία.
Εγώ μόνο με τα ρεύματα είχα πρόβλημα πριν 3-4 χρόνια (είχα αλλάξει 3-4 ανορθωτές, 2-3 μπαταρίες, 1 ηλεκτρονική) αλλα απο λάθος μαστόρια (ο κάθε άσχετος έκοβε κ έραβε), μέχρι που βρήκα μάστορα της προκοπής και όλα κομπλέ.  :yoohoo:
Ασε τους υπόλοιπους να λένε οτι θέλουν, κ 400άρι 2012 μοντ. να βγεί θα το ''ξυρίσουμε'' για πλάκα  :yelrotflmao:

ελπιζω να συνηλθε
και να παραμεινει ετσι
θα συνεχισω την συντηρηση ουτως η αλλως το εχω πλεον κανει χομπυ
στο fazer δεν μπορεις να βαλεις χερι
αυτο ειναι αλλο πραγμα
στειλε μου  πμ  σε ποιο μαστορα πας
η ποιον τουλαχιστον προτινεις
εγω απο οσους πηγα δεν ειχαν αποψη
το ειδαν σαν ενα παλιο μηχνακι
μονο ο ηλεκτρολογος ειχε αποψη που ειναι μερακλης και οχι αρπα κολας

itom32

Παράθεση από: figalos στις Μάρτιος 08, 2012, 06:40:49 ΜΜ
θα συνεχισω την συντηρηση ουτως η αλλως το εχω πλεον κανει χομπυ
στο fazer δεν μπορεις να βαλεις χερι
αυτο ειναι αλλο πραγμα
Γουσταρω να βλεπω παραγκωνισμενα fazer στον τακο για χαρη των Superfour, χε,χε,χε >:D

supernova

Φίλε figalos εδω και χρόνια μένω επαρχία, έτσι μάλλον καλήτερα να συμβουλευτείς κάποιο παλικάρι απο εδώ για μηχανικό κτλ, εγω για ηλεκ/γο που είχα μπλέξει με τα ρεύματα, έπρεπε να το κατεβάσω αθήνα (νίκαια) σε κάποιον που γνωρίζω, αλλα τελικά το πήγα καρδίτσα (που βόλευε περισσότερο) σε κάποιον εξίσου καλό!
Οσο για το σωληνάκι της αναπνοής του ντεπόζιτου κοντά στην σέλα, πριν κάτι μέρες ανακάλυψα οτι κ στο δικό μου έχει φύγει (αγνωστο το πως, παντα το προσεχα) αλλα δουλεύει απροβλημάτιστα!
Ξέρει κανείς αυτο το σωληνάκι απο το ντεπόζιτο που καταλήγει ωστε να το αντικαταστήσω???
Itom32 σταθερή αξία τα superfour!!!

vagmakr

Καλησπερα και καλοταξιδο.

Οπτικα το μοτο φαινεται φοβερο για την τιμη του (1400?).
Εχει μαμα σελα και μαμα εξατμιση αυτο σημαινει οτι δεν εχει πολλα χιλιομετρα, αρα αν το προσεχεις θα γινει κλασσικο.

Για το μηχανακι γενικα μην βιαζεσε να το πηγαινεις στους "μαστορες" ειναι γενικα απατεωνες και αν εχεις παλιο μηχανακι πρεπει να το μαθεις και να
το φτιαχνεις μονος σου.

Με σειρα προτεραιοτητας
1.Αλλαξε λαδια (οτι και να σου ειπε ο προηγουμενος)
2.Δες αν εχει διαφορα το γκαζι του με φουλ γεματο ντεποζιτο και με αδειο.
Αν εχει τοτε το θεμα σου ειναι με το ρουμπινετο της βενζινης που μαλλον δεν δουλευει σωστα.
Αν δεις ουσιαστικη διαφορα τα ξαναλεμε.
3.Σωστο καθαρισμα καρμπυρατερ δεν θα σου κανει κανενας μαστορας , μονο εσυ ο ιδιος με μεγαλη υπομονη και βοηθεια.
Αυτο τον καιρο εχω πολυ δουλεια αλλιως μπορω να σε βοηθησω (φυσικα δωρεαν).
4. Για τον κοφτη εχω ετοιμη την φυσσα με την αντισταση (αντικοφτη) στην χαριζω φυσικα, αν την θες.

Χαιρετισμους
Και αν δεν το θες το μηχανακι σου το στο αγοραζω εγω , καθοτι κοσμημα.

figalos

Παράθεση από: vagmakr στις Μάρτιος 08, 2012, 07:20:07 ΜΜ
Καλησπερα και καλοταξιδο.

Οπτικα το μοτο φαινεται φοβερο για την τιμη του (1400?).
Εχει μαμα σελα και μαμα εξατμιση αυτο σημαινει οτι δεν εχει πολλα χιλιομετρα, αρα αν το προσεχεις θα γινει κλασσικο.

Για το μηχανακι γενικα μην βιαζεσε να το πηγαινεις στους "μαστορες" ειναι γενικα απατεωνες και αν εχεις παλιο μηχανακι πρεπει να το μαθεις και να
το φτιαχνεις μονος σου.

Με σειρα προτεραιοτητας
1.Αλλαξε λαδια (οτι και να σου ειπε ο προηγουμενος)
2.Δες αν εχει διαφορα το γκαζι του με φουλ γεματο ντεποζιτο και με αδειο.
Αν εχει τοτε το θεμα σου ειναι με το ρουμπινετο της βενζινης που μαλλον δεν δουλευει σωστα.
Αν δεις ουσιαστικη διαφορα τα ξαναλεμε.
3.Σωστο καθαρισμα καρμπυρατερ δεν θα σου κανει κανενας μαστορας , μονο εσυ ο ιδιος με μεγαλη υπομονη και βοηθεια.
Αυτο τον καιρο εχω πολυ δουλεια αλλιως μπορω να σε βοηθησω (φυσικα δωρεαν).
4. Για τον κοφτη εχω ετοιμη την φυσσα με την αντισταση (αντικοφτη) στην χαριζω φυσικα, αν την θες.

Χαιρετισμους
Και αν δεν το θες το μηχανακι σου το στο αγοραζω εγω , καθοτι κοσμημα.


ΣΤΕΙΛΕ ΠΜ  τηλ στοιχεια να βρεθουμε να τα πουμε απο κοντα
να το  κανεις και βολτα και να δουμε και την αντισταση και ολα

τωρα που βελτιωθηκε καπως θα δουμε τις επομενες μερες
παω για λαδια φιλτρο σερβις αναρτησεις μπροστα

με το ντεποζιτο παντως τωρα που το λες οντως εχω δει διαφορα
λες να βελτιωθηκε σημερα επειδη γεμισα χθες το βραδυ
και εγω να νομιζω οτι ειναι απο το καθαρισμα με σπρει επαφων????????????????
με βαλες σε σκεψεις παντως
πως θα τσεκαρω το ρουμπινετο???

μονο με αλλαγη εε???


παντως να ξερεις
την εχω πατησει παρα πολλες φορες με μοντελα κυριολεκτικα και μεταφορικα
ειναι αυτο που λενε απεξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα
καλυτερα να γαζωνει το  μοτερ και ας ειναι ολο σκουριασμενο
το απεξω το φτιαχνεις
η καρδια δεν φτιαχνεται
να σε καλα για τα καλα σου λογια
μιλαμε

itom32

Παράθεση από: supernova στις Μάρτιος 08, 2012, 07:19:20 ΜΜ
Ξέρει κανείς αυτο το σωληνάκι απο το ντεπόζιτο που καταλήγει ωστε να το αντικαταστήσω???
Itom32 σταθερή αξία τα superfour!!!
Μπερδευτηκα τι δεν εχεις ,σωληνακι εξαερισμου??Αυτο κανονικα βγενει απο το ρεζερβουαρ και παει στη δεξια μερια κατω περιπου απο το μαρσπιε του οδηγου.Το θεμα ειναι η διοδος αυτη να ειναι ελευθερη και οχι βουλωμενη ωστε να μπορει να περνα αερας και να λειτουργει το ρουμπινετο τραβωντας την βαλβιδα και αφηνοντας την βενζινη να ρεει ελευθερα.Ουσιαστικα γινεται κατι σαν κυκλωμα.Σορρυ αν κανω λαθος αλλα εγω αυτα ξερω.
Συμφωνω με τον vagmark να ελενξης την σιτα και την μεμβρανη.Δεν νομιζω να ειναι σκισμενη μαλλον βουλωμενη σιτα με πουρι θα εχεις.

supernova

Ναι αυτο που είναι κάτω απο το ντεπόζιτο, δεξιά κοντά στην σέλα!
Καταλήγει κάπου συγκεκριμένα?
Λόγο του οτι ήξερα τι είναι δεν έδωσα κ πολυ σημασία, αλλα μιας κ αναφέρθηκε είπα να βρώ κ εγω ενα σωληνάκι να το βάλω στην θέση του, αν και δεν πιστεύω οτι δημιουργεί πρόβλημα αν λείπει... (ή δημιουργεί?)

itom32

Γιατι να λειπει,αφου πρεπει να ειναι εκει...με επιασε η ψυροτητα μου.... :P Δεν πειραζει αρκει να μην ειναι φραγμενη η διοδος,προς το ρεζερβουαρ.
Αλλα αν εννοει ο figalos της υποπιεσης ειναι προβλημα γιατι δεν κατεβαζει μπενζινα.Ή του το ρυθμισανε να μενει με συνεχεια ανοιχτη βαλβιδα ρουμπινετου??Δεν ξερω πως το σκεφτηκαν και μπερδευωμαι ασχημα να το καταλαβω.Παντως της υποπιεσης ερχεται απο τη αριστερη μερια της κεφαλης στο ρουμπινετο.

supernova

Ελα μου ντε, γιατί να λείπει? αφού πάντα το ξαναέβαζα στο ντεπόζιτο, ούτε ξεσυνδεμένο καπου εκει είναι, λείπει!!!
(κ εγω ψυρας ειμαι σε κάτι τέτοια)
Νομίζω οτι κ ο figalos το σωληνάκι αυτο λέει (που πάει αέρα στο ντεπόζιτο κτλ κτλ).
Αν εννοούσε της υποπίεσης λογικά δεν θα δούλευε καθόλου σωστά!
Λες ο figalos να εννοεί της υποπίεσης??? Αυτο θα εξηγούσε γιατι δεν του δουλεύει.

itom32

Μαλλον και τα δυο του λοιπουν,και μετα σου λενε οτι ειμαστε πολυ καχυποπτοι με τους μηχανικους.Αφου εχει το βρυσακι πανω παλι καλα..... >:(
Ετσι νομιζα κι εγω οτι δεν θα δουλευε καθολου.Τωρα πως δουλευει με μονιμα ανοιχτη μεμβανη ρουμπινετου εστω και ετσι,εγω δεν μπορω να το εξηγησω. :-\

figalos

λοιπον το ολο θεμα ξεκινησε αναποδα λογω κακης μεταφρασης των ρωσικων
σε αυτο το topic
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=1521.10;wap2
οταν ποσταρα στο google αυτο венктиляционная μου εβγαλε αυτο το topic και το μεταφρασαν σωληνακι υποπιεσης ενω η μεταφραση απο ρωσικα σε αγγλικα ειναι  ventilation nava  και απο αγγλικα σε ελληνικα εξαερισμου

οπως  και ναχει
το ντεποζιτο εχει τεσσερα σωλινακια μαζι με το ρουμπινετο που εχει δυο
τα δυο του ρουμπινετου λοιπον ειναι οκ ειναι στην θεση τους
δηλ 1)της βενζινης
και 2)της υποπιεσης
αλλα το ντεποζιτο εχει αλλα δυο στον κωλο του στο πισω μερος
3)ενα χοντρο της υπερχυλισης που κατεβαινει αναμεσα στην ηλεκτονικη και το φιλτρο κουτι και φτανει στο ποδοφρενομαζι με την υπερχυλιση του ψυγειου    
και 4)  παλι πισω αλλα δεξια ,λεπτο     (στο manual ειναι το νουμερο 2 πανω δεξια στην σελιδα 29  και στην σελιδα 31 κατω δεξια το 6)
δεν εχει λαστιχακι και δεν ξερω που καταληγει
ο μαστορας μου ειπε οτι δεν ειναι απαραιτητο

αλλα οσο αναφορα το θεμα που εθιξε και μου προτεινε ο vagmakr
ειναι πολυ σωστη η παρατηρηση του οτι οταν το ντεποζιτο μου ειναι φουλ βλεπω διαφορα στην αποδοση της μηχανης απο τι οταν ειναι κοντα στα τελειωματα

θα κοιταξω να ξεβιδωσω το ρουμπινετο απο το ρεζερβουαρ οχι ομως να το ανοιξω γιατι λεει οτι μπορει να κανω ζημια στην μεμβρανη
και να γινει χεροτερα
ή   θα βαλω αλλο δοκιμαστικα για να δω αν επηρεαζει η αν φταει αυτο
παβτως η αισθηση που ειχα αυτο τον καιρο ειναι οτι σαν να κοβεται το καυσιμο (τροφοδοσια)
η  σου μειωνεται το ρευμα με καποιο τροπο (οχι ομως διακοπες ρεταρισματα και κοψιματα)
και αφου τσεκαρα τα παντα στο ρευμα μεχρι και τις επαφες των περισσοτερων φυσων και επαφων
ειναι το τελευταιο και ελπιζω να βγαλω συμπερασμα με το να δοκιμασω αλλο ρουμπινετο

εκτος και αν συνεχιστει η βελτιωση που ειδα σημερα μετα απο το τσεκ σε ολες τις επαφες
θα δειξει οταν αδειασει το ντεποζιτο