ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Ξεκίνησε από dimitris, Ιουλίου 08, 2010, 12:37:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

snipereps

Σ'ευχαριστω φιλε  :beerchug:

johnnybe

Δεν κάνει τίποτα. Αν δεν ρωτήσουμε δεν θα μάθουμε!

Atanassio

Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση?  Πόσο καιρό την έχεις κάνει την μετατροπή?  Πέρα από τις θερμοκρασίες ψηλά δεν είχες άλλα προβλήματα?

Χμ...  Τελικά γίναν τρεις οι ερωτήσεις...

Ο λόγος που ρωτάω:  Προσωπικά δεν έχω πια cb, στο super tenere όμως που επίσης είχα, κόφτης δεν υπάρχει ούτε για στροφές ούτε για χλμ.  Όντας μισό FZR (κινητήρας FZR μείον 2 κυλίνδρους) στροφές μπορούσε απροβλημάτιστα να ανεβάσει στο θεό αλλά είχε κόκκινα στις 8.500.  Όσοι το τολμησαν και το δούλεψαν πάνω από τα όρια είχαν σταδιακά την εξής εξέληξη:

  • χτύπημα πιστονιού πάνω στις βαλβίδες(όχι από αρύθμιστες βαλβίδες αλλά από ξεχείλωμα πιστονομπιέλας)
  • καύση μεγάλων ποσοτήτων λαδιού
  • σκαμπίλισμα πιστονιών
  • τελικά κόλημα κινητήρα
Όλα αυτά σε πολύ μικρά χρονικά διαστήματα και δυστυχώς χωρίς επιστροφή.

Είναι όντως αλεξίσφαιρος ο κινητήρας της HONDA τελικά? (να και η τέταρτη!!! :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:)


Σχετικά με την μείωση ιπποδύναμης για τις διάφορες αγορές ανά τον κόσμο τα δύο παραδείγματα που έχω υπόψη μου είναι του africa twin και του super tenere τα οποία είχα.  Αυτά που προορίζονταν για την αγορά της Γερμανίας ήταν περιορισμένα σε ιπποδύναμη και όχι σε χλμ.  Αυτό το πετυχαίνανε στενεύοντας τις εισαγωγές του αέρα από τον παπά στα καρμπ και βάζοντας μικρότερα ζιγκλέρ.  Όχι κόβωντας από ηλεκτρονική που ήταν και ασύμφορο ακα επανασχεδιασμός-επαναπρογραματισμός-κατασκευή καταλήγωντας ούτως ή άλλως να μειώσουν και την τροφοδοσία καυσίμου με τους τρόπους που ανέφερα.



johnnybe

έχω αλλάξει την ηλεκτρονική κάνα χρόνο. προβλήματα σαν αυτά που περιγράφεις δεν αντιμετώπισα. Γουργουρίζει ακόμη ευχαριστημένη η γλυκιά μου. Ακόμη και την υψηλή θερμοκρασία την ανέβαζε γιατί ήταν το ψυγείο μάπα και όχι επειδή είχε κάτι το μοτέρ. Με το νέο ψυγείο κάνεις και υπερβολές...Αλλά εδώ που τα λέμε το προσέχω το μηχανάκι σχολαστικά,λάδια-μπουζί-φίλτρα στη ώρα τους πάντα,το ζέσταμα του 1-2 λεπτά πριν ξεκινήσω και πριν σβήσω το αφήνω λίγο για να κατέβουν τα λάδια...

johnnybe

ααα και υπόψιν ότι το CB μου είναι NC31 του '92.κούκλα το μοτέρ

J053F

Είναι πρόβλημα ή φυσιολογική συμπεριφορά λόγω καμπύλης ροπής;
Σε όλες τις σχέσεις, στην περιοχή περίπου μεταξύ 6 και 7 k rpm νιώθω πως "μπερδεύει". Δεν είναι κάτι "δραματικό", απλά νιώθω πως συμπεριφέρεται σαν να κομπιάζει λίγο. Έξω από το φάσμα αυτό αποδίδει γραμμικά χωρίς κομπιάσματα.

Αποκλείω να φταίει ο κόφτης, αφού δε σχετίζεται με την ταχύτητα κίνησης.

Καρμπυρατερ καθάρισα μέσα στο μήνα, στο πλαίσιο γενικού service.

Μπορεί να οφείλεται στην εξάτμιση; Φοράει μια ανθρακονημάτινη Yoshimura.
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

figalos

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 16, 2010, 11:45:32 ΠΜ
Ρώτησα το δικό μου μηχανικό τηλεφωνικά και μου είπε ότι γίνεται.
Το μετράς λέει σαν αντίσταση. (ότι καταλάβατε, καταλαβαίνω κι εγώ)
Θα τον βάλω στο επόμενο service να το δεί και θα σας πώ λεπτομέρειες.

Πάντως επίσης μου είπε πως δεν μπορείς να μετρήσεις αν δίνει σωστές ενδείξεις, μόνο αν δουλεύει,
και επίσης μου είπε πως αν δεν δουλεύει έχεις περίεργα προβλήματα τύπου: "κρεμάει ο κινητήρας", "σβήνει", κλπ

Είδωμεν...

εχω τα ιδια συμπτωματα
ο μηχανικος λεει οτι τα καρμπς ειναι κομπλε
δεν μπερδευει και τα μπουζι εχουν καλη καυση μετα απο 100 χλμ
αλλα κρεμεαει απιστευτα στις 3000-5000 και ζοριζετε πολυ να ανεβασει και μουκριζει χωρις λογο σαν να πατιναρει
παω ηλεκτολογο να τσεκαρω απο πηνια ανορθωτη μπαταρια μεχρι TPS

klab

Αν περάσει τις 5.000 στρ δουλεύει σωστά μετά ;

point zero

Παράθεση από: figalos στις Μάρτιος 01, 2012, 08:42:37 ΜΜ
Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 16, 2010, 11:45:32 ΠΜ
Ρώτησα το δικό μου μηχανικό τηλεφωνικά και μου είπε ότι γίνεται.
Το μετράς λέει σαν αντίσταση. (ότι καταλάβατε, καταλαβαίνω κι εγώ)
Θα τον βάλω στο επόμενο service να το δεί και θα σας πώ λεπτομέρειες.

Πάντως επίσης μου είπε πως δεν μπορείς να μετρήσεις αν δίνει σωστές ενδείξεις, μόνο αν δουλεύει,
και επίσης μου είπε πως αν δεν δουλεύει έχεις περίεργα προβλήματα τύπου: "κρεμάει ο κινητήρας", "σβήνει", κλπ

Είδωμεν...

εχω τα ιδια συμπτωματα
ο μηχανικος λεει οτι τα καρμπς ειναι κομπλε
δεν μπερδευει και τα μπουζι εχουν καλη καυση μετα απο 100 χλμ
αλλα κρεμεαει απιστευτα στις 3000-5000 και ζοριζετε πολυ να ανεβασει και μουκριζει χωρις λογο σαν να πατιναρει
παω ηλεκτολογο να τσεκαρω απο πηνια ανορθωτη μπαταρια μεχρι TPS


Στο tps μετραμε μια ελαχιστη ποσοτητα ρευματος  που πρεπει να περνα  οταν εχουμε  κλειστο το γκαζι ...
3,2 volt ειναι στην bmw μου ...
ο κατασκευαστης δινει τιμες ... μετραμε tps ρυθμιζουμε ( συγχρονιζουμε ) μεταλουδες και ξαναμετραμε tps  ειναι πολυ απλο και γινετε μονο με ενα  πολυμετρο .... τωρα στο cb δεν ξερω τα νουμερα  αλλα αν ψαξετε σιγουρα θα τα βρειτε στο νετ η στο manual ...

( αν σας πει ποτε οποιοσδηποτε Μαστορας οτι αυτο δεν το ακουμπαμε ποτε η οτι δεν ρυθμιζεται και τιποτα τετοια , καντε επι τοπου μεταβολη και δροοομο !!!   )
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

figalos

Παράθεση από: klab στις Μάρτιος 01, 2012, 08:52:21 ΜΜ
Αν περάσει τις 5.000 στρ δουλεύει σωστά μετά ;

5000 και μετα ανοιγει με χιλια ζορια
ζοριζετε μουκριζει ακομα και σε κατηφορα

snipereps

αφου σε ειπα βρε, εγω πηρα 2 ζευγαρια μπουζοπιπες. κανε μια δοκιμη και αν συνεχισει ψαξε κι αλλου!!! εμενα αυτο ηταν. απλα ειναι πανακριβες οι ατιμες οι κοκκινες κυρίως, γιατι απλα δεν τις φορα κανενα αλλο μοντελο και δεν τις εχουν στοκ, τις μαυρες τις ειχα παρει πιο φθηνα, μπορεις να παρεις και μεταχειρισμενες αλλα κατα 90% θα ειναι και αυτες για σουτ.

klab

Αντώνη δεν παίζει να είναι ο κόφτης ;
Αν θυμάμαι καλά κάτι τέτοια συμπτώματα έχει.

snipereps

ωραιος klab, αν ειναι σπασμενη η πλακετα του κοφτη με την ηλεκτρονικη του pb1 θα πηγαινει πολυ πολυ καλυτερα γιατι δεν παρεμβαλετε με τον ιδιο τροπο ο κοφτης. αλλα θα σου εκανε μπερδεματα πολλα μετα τις 7,   και τις 11 ουτε που θα τις πλησιαζες.

figalos

Παράθεση από: snipereps στις Μάρτιος 02, 2012, 01:22:18 ΠΜ
ωραιος klab, αν ειναι σπασμενη η πλακετα του κοφτη με την ηλεκτρονικη του pb1 θα πηγαινει πολυ πολυ καλυτερα γιατι δεν παρεμβαλετε με τον ιδιο τροπο ο κοφτης. αλλα θα σου εκανε μπερδεματα πολλα μετα τις 7,   και τις 11 ουτε που θα τις πλησιαζες.
κοφτης δεν ειναι
πηγα ηλεκτρολογο πολυ εμπιστο
και μου λεει δεν ειναικοφτης δεν ακουγεται σαν κοφτης
ακογεται πολυ καθαρο το μηχανακι σου σε ολο το φασμα
αν ηταν κοφτης θα εκανε νουμερα αλλο ηχο σαν μπερδεμα
και θα στο αποδειξω μου πε αν τον βγαλουμε
και εβγαλε την φυσα και οντως εκανε μπερδεματα στις ψιλες
και την ξανακουμπωσε οπως ηταν

figalos

πηγα σημερα στον νευρολογο
μου ειπε οτι το ρευμα σου ειναι περιεργο
ρελαντι 13.2 και με γκαζι 4-5-6000 μενει εκει
αλλαζει οργανο γιατι του φανηκε περιεργο
παλι τα ιδια
μετα απο λιγο απο μονο του 14.2 ρελαντι
γκαζωνες επεφτε 13.6 περιπου
ρελαντι εμενε εκει 14.2
ανορθωτης μουπε δεν θα σου επηρεαζε τοσο πολυ την αποδοση
ουτε και το tps
τα μπουζοκαλωδια μου πε αυτα δεν ειναι δικατου
τι ειναι αυτα μου λεει?
παρεπιπτοντως οι πιπες ειναι κοκκινες και τα μπουζοκαλωδια ειναι πορτοκαλι
δεν ξερω πως ειναι τα δικα σας
αλλα μουπε οτι δεν ειναι αμαξι να δουλευει με οτι νανε
αυτα τα μηχανακια δουλευουν λεει με συρματινα ??  κατι τετοιο δεν κααταλαβα καλα
παντως μου λεει ειναι κατι μικρο και θελει υπομονη και ψαξιμο
αλλα απο ηλεκτρικα αν ειχες θεμα μουπε θα μιλαγε μονο του
μπορει νανε χιλια δυο απο ρουμπινετο τις βενζινης μεχρι και εξατμιση

οποτε
1) αλλαζω μαστορα να παρω 2η γνωμη
2) βρισκω να δοκιμασω αλλα μπουζοκαλωδια
και ο εχει ο θεος